Markės
1859 iš 1917
Volkswagen Polo, (Mk4F) 2005 - 2009
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.223% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2005 metais Polo buvo ženkliai atnaujintas. Ryškiausi pasikeitimai yra vienos dalies priekiniai žibintai labai panašūs į tuos, kuriuos turi Passat modelis ir kitoks bagažinės dangtis. Buvo gaminama ir mini SUV versija pavadinimu CrossPolo. Polo kaip ir jo pirmtakas dalinasi savo platforma su Seat Ibiza Mk3 ir Škoda Fabia modeliais. Už Polo automobilį Volkswagen gamoje mažesnis yra tik Fox. Nors nedidukas automobilis buvo neblogai parduodamas, tačiau nebuvo toks sėkmingas kaip ankstesnės versijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
Linas | 2015-11-18
VW Polo 1,4TDI, 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos.
Gana skurdi komplektacija
Reikejo auto, dukrai važinėti į paskaitas ir darbą Vilniuje. Buvo renkamasi tik tarp VW centre aptarnautų automobilių su visa pilna aptarnavimo istorija, todėl apie kainą nerašysiu, nes nemažai kas palaikys durneliu. Buvo 2 pasirinkimo variantai. Naujesnio modelio nuo 2009 už planuotą sumą visi pasirinkimai tik su >140 000 rida , 1,2 TDI varikliu ir praktiškai pliki. Modeliai su kondicionieriumi, jau parelipo numatytą biudžetą. Kitas pasirinkimas senesnis modelis su kur kas mažesne rida ir geresnės komplektacijos su 1,4TDI varikliu. Bandant naujesnis modelis važiavo smagiau, bet 1,2 variklis kur kas bukesnis už senesnį 1,4, nors parametrai ant popieriaus panašūs. Galutiniam variante nupirktas senesnis modelis su 62 000 km rida. Pusiau automatinis kondicionierius, autopilotas, geresnė nei bazėje sėdynių medžiaga, odinis vairas, el veidrodėliai. Rašant apie didesnę auto toks išvardinimas atrodytų juokingas, tačiau šioje auto kategorijoje tokie dalykai, kaip oda aptrauktas vairas retenybė, nes didžioji dalis šių automobilių beveik "pliki". Automobiliu nuvažiuota tik 15 000, taigi apie remontą nieko negaliu paskyti, nes apart tepalų ir filtrų nieko nekeitėm, o ir šiaip per visą jo istoriją keistos tik kaladėlės, lemputės,valytuvai. Pakabos reguliavimas, kaip tokio dydžio automobiliui,tikrai minkštas. Mašina nelygiom ir šuliniais nusėtomis Vilniaus gatvėmis nelygumus sugeria puikiai, tačiau tas minkštumas išlenda greičiau įveikiant posūkius - kėbulas svyra. Bet tai nesportisškas miesto automobilis. ABS suveikia ne per anksti, stabilumo kontrolė su savo darbu tvarkosi puikiai. Salono medžigos ne stebūklas, bet lyginant su analogiškais kitų gamintojų auto ne prastas. Aišku,iki Audi A2 salono kokybės labai toli, bet jei lyginti su kokiu Mitsubishi Colt ar panašiu, tai netgi puikios. Važiuojant žvyrkeliu salone nėra jokio barškėjimo. Kebulas, duslintuvas, kol kas, absoliučiai be jokių korozijos požymių. Garso izoliacija- iki 100km/h viskas normoje ( lyginu tik su tos pačios klasės automobilias). Labai tiksliai ir lengvai jungiasi pavaros, sankabos pedalui išminti nereikia daug jegos, kai pvz Toyota Yaris. Labai gerame aukštyje priekinis buferis - parkuojantis priekiu, jei bordiūras standartinio aukščio, niekas nekliūva. Mašina 3 durų, o tai važinėjant mieste, didelis minusas. Nesvarbu, kad gale praktiškai niekada nieks nesėdi, tačiau durys pakankamai plačios, dėl to problematiška išlipti neišsitepus rūbų siauruose parkinguose. Sėdynės patogios ir reikiamą padėtį susirasti nėra sunku. Garso aparatūra visai ne stebūklas. Diamika ne kaži kas, bet ir pats auto neprovokuoja jo spausti. Mieste judeti neatsiliekant nuo srauto, galios per akis. Trasoje, prieš lenkiant, reikia rimtai įvertinti situaciją, nes lenkimo metu galią tenka išnaudoti visą. Bet viską atperka kuro sąnaudos - Vilniuje važinėjant trumpais atstumais laisvai galima tilpti į 6 litrus.Užmiestyje 4 litrai, bet nevažiuojant greičiau nei 100km/h. Kondicionierius šaldo puikiai. nustačius žemiausią temperatūrą ir prie ortakio pridėjus ranką pradeda gelti pirštus. Mieste kondicionieriaus įtaka dinamikai jaučiasi inimaliai, trasoje greitėjant nuo 70 iki 110 kur kas labiau. Kaip antras ar trečias šeimos automobilis praktiškai be priekaištų. 51kw, 1,4TDI. Galėtų būti galingesnis. Kol kas viskas gerai, tepalų prsisunkimo kol kas jokio. Nežnau, nes nieko neteko remontuoti. Tepalo, salono, oro ir kuro filtrų kainos neišgąsdino. Apie nuvetėjimą nelabai ką galiu ir pasakyti, nes pirktas buvo brangiau, nei bet kuris tų metų Polo autopliuse. Koks stovis, tokia ir kaina, nes pigiai ir gerai nebūna.
Pilnas atsiliepimas...
rimas | 2015-04-14
1,4 triju cilindru dizeliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupus,mazas visada rasi kur prisiparkuoti.Daug detaliu lauzynuose.
Ne limuzinas,komforto nera
Pirkau vilniuj nauja,be jokiu privalumu,net langai mechaniskai darinejasi.Reikejo darbinio arkliuko,kad pigiai vaziuotu ir negestu.Visiskai pasiteisino.pravaziavau 280tukts.jokiu gediūmu.Kura pilu pigu,zalia,ar is fuistu.Viskas jam tinka.Tepalai irgi is furisto. Traukia negaliu sakyt kad prastai.bandziau kiek eina.170 beveik.bet maza masinyte jau nekaip ant kelio stovi.bet 130 drasiai galima laikyt.Kebulas geras nerudija.garantija nuo rudziu 12metu duoda. Trumpai drutai -masinyte lietuviui.vaziuoja super pigiai. geras varikliukas,ziema kuriasi be problemu prie -25salcio.nors as jo nesaugau,bet laiko 2007 metais mokejau uz nauja apie 40000lt.dabar gauciau apie 3000eur.pirkau padangas,kaladeles keiciau,dirza prie 200 000km su guoliukais kaip ir priklauso,nors galejau ir nekeisti.butinybes nebuvo.akuma dar pirkau.ir gal viskas.jeigu ko nepamirsau As tai ziuriu i salono kokybe,kad butu vienu ranku.geriau siek tiek brangiau sumoket,bet kad butu nesudrozta.paskiu tie pinigai atsiperka
Pilnas atsiliepimas...
owl | 2010-06-21
VW polo 1.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, paprastas... VW - das auto
1.4 benz variklis per silpnas, nuobodokas dizainas, kietokas
Automobilio salone jaučiamas vokiškas praktiškumas (viskas po ranka, aišku, paprasta, vietoje ir laiku :) ...). Kadangi aš esu apie 1,75 m ūgio, tai vietos tiek priekyje, tiek gale pakanka (teko ir gale pavažiuoti), tačiau sėdynės kietokos, ypač gale. Važiuojant ilgesnį atstumą atsiranda kažkoks diskomfortas, nepatogumas, tenka sustoti pakvėpuoti gryno oro :) Beje automobilis buvo pirktas visiškai naujas, tai jokių gedimų nebuvo. Tik teko priprasti prie stabdžių, man jie pasirodė kažkokie minkštoki. Beje nesupratau kodėl į 1.4 įmontavo kondicionierių. Mieste su įjungtu tragedija, traukos 0, kuro sąn. išauga... WTF? nori nuo šviesoforo pajudėt - išjungi, ilgesniam kely - įjungi, tas pats su lenkimu, nori greit aplenkt - išjungi kondiške iš 5 šoki į 4 - variklis cypia (nemalonu). 1.4l, 80 a.g. benzinas, kuriuo nusivyliau, nei ekonomiškas, nei galingas. Jam labai tinka pasakymas "kiek minsi tapkę - tiek turėsi". Ramiai mieste važinėjant ~9 (praktiškai 10 l/100km), trasoj ~6-7/100 km (iki ~120 km/h). Taip pat pajusdavau "smarvės" trūkumą, kai atsirasdavo poreikis greit aplenkti automobilį. ir kai minėjau ypač tam reikalui kenkdavo įjungtas kondicionierius, atrodo, kad vien jis puse variklio galios suryja. :) Automobilis buvo patekęs į nedidelią avariją. Truputėlį įlenktas priekio k.p. kampas (įlinko kapoto kamputis, k.p. priek. sparnas, bamperis įtrūko, fara neišdužo, tik viena laikančioji auselė nutrūko ir grotelės trūko, beje pagalvės net neišlindo) Kas supranta apie techniką žino kad čia "juokai": bamperis virinamas, sparnas tiesinamas ir t.t. - paprasta. Kadangi auto nauja, drausta kasko, tai buvo tvarkoma VW centre. Defektacijos akte nurodytos tokios kainos Lt (be PVM): Grotelės - 130 Žibintas - 399 Variklio gaubtas - 773 Priekinis bamperis - 610 Panelė - 678 Dažai - 220 Sparno remontas - 210 Paruošimas dažymui - dažymas (kapotas, sparnas, bamperis) - 700 Ir galutinė suma gavosi virš 5000 Lt (su PVM) Prieš pirkdami pasikonsultuokit su servisų darbuotojais arba tai sričiai kompetetingais asmenimis, jie žinos auto pliusus, minusus, ligas ir pan. Ir šiaip neklausykit tų žmonių, kurie kategoriškai teigia, kad Audi arba BMW - geriausi, kiti š.... Jų mitai lengvai paneigiami :)))) P.S. Automobilių savininkai savo automobiliu džiaugiasi 2 kartus gyvenime: nupirkę ir pardavę :)) Turėkit, mylėkit, prižiūrėkit ir saugiai vairuokit.
Pilnas atsiliepimas...
mindia | 2010-04-15
sau ne
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
paprasta nuplauti, užtekdavo 2 žetonų automatinėje plovykloje..:)
pagrindinis minusas -stabdžiai
kai gavau buvo pravažiuota 27000 km ir 7 mėn senumo. Iš pirmo žvilgsnio mielas automobiliukas, tačiau isėdus i vidų pasimato visas jo pigumas, priekinė panelė padaryta iš plastiko, kuris turbūt tiktu teniso kamuoliukams gaminti, sėdynių apmušalai prastos kokybės net nesupratau kada suplyšo per siūles galinė sėdynė, valydamas dulkes netyčia nulaužiau priekinę keleivio pusės "lacą" nuo saulės nors jėgos nebuvo naudota..:), kėbulo dažai nevykę, brėždavosi prie menkiausio kontakto. Teko tryse važiuoti iš Vilniaus į Uteną, tai gale sėdintis žmogus vis prašė sustoti, kad pailsėtu nugara. Po kelionės šį automobilį pavadino "krebe" . Prie 75 tūkst. garantinis keitė kažkokias atgalių įvores, nors nuo asfalto nebuvo nuvažiuojama. Per kanalizacijos dagčius nuplėšiau variklio apsaugą, nors toj pačioj vietoj su 307 bėdų nebuvo. Stabdžiai-tragedija , staigesnis spustelėjimas jungdavo abs nors kiti modeliai pirma stabdydavo ir tik paskutiniu momentu įjungdavo abs- šis atvirkščiai. Po kažkiek laiko numirė cd grotuvo apšvietimas. 1.4 tdi kuro sąnaudos trasoje 4 ltr/100km. važiuojant 90km/h, grečiau - daugiau. Tačiau dažnai sulaukdavau žmonos pastebėjimų jog lenkimo atveju mašina netraukia, tuo atveju išjungdavau kondicionieriaus mygtuką siekiant gauti papildomai galios....:)) Manau geriau galingesnis variklis, kad ir papildomai 1 litras dyzelio. Salone visada girdimas dyzeliui būdingas variklio klaksėjimas. tai turėtu būti antras automobilis miesto gyventojui naudojamas tik į darbą ir namo.
Pilnas atsiliepimas...
peledas | 2009-10-12
VW Polo 1.4 (benzinas) 4/5 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto buvo taisytas Klaipedoj, avarija buvo visiskai nediduke, kaip minejau faros neisduzo, savo 'xodu' gryzo namo, o remonto kainele kosmine, viso laimej, kad auto buvo draustas KASKO :) 1.4 variklis silpnokas ir ryja pakankamai nemazai, jei ramiai vaziuojant mieste pasiima 8-9 ltr, jei truputi greiciau 10 :) trasoj 6-7 l/100km, siaip malonu vaziuot, max buvo isspausta 170km/h bet jau vaiklis atrode, kad per kapota islips :) Mieste ijungus kondicionieriu auto vos velkasi, pries sviesofora visa laika isjungt tekdavo :) P.S. VW DAS AUTO :D 1.4 Buvo padaryta nedidele avarija, kurioje net priekines faros neisduzo, o cia serviso ataskaita: isardymas- surinkimas - 400 Lt, priekines deformacijos atstatymas - 250, priekines paneles keitimas - 100, variklio gaubto keitimas - 60, kaires puses priekinio sparno remontas - 210, paruosimas dazymui-dazymas variklio gaubto, priek. k. sparno, priek bamperio, - 700, dazai - 220, dazymo medziagos - 140, panele - 678, priekinis bamperis - 610, variklio gaubtas - 773, priekinis k. puses zibintas - 399, groteles - 130. Visas remontas kainavo 5510,60 su PVM
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt