Markės
1390 iš 1426
Volkswagen Sharan 2000 - 2010
Volkswagen Sharan, 2000 - 2010
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.316% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 8
21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010Volkswagen Sharan 2000 - 2010
2000 metais Sharan buvo ženkliai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Volkswagen modeliams, bei naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
HM | 2015-09-05
Seat Alhambra 85 kw PD 4 motion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis tūris, gerai transformuojamas salonas, patikimi pagrindiniai agregatai.
Kieta pakaba, neatsparus rūdims.
Iš esmės neblogas naujesnis modelis. Jau pravažiavau apie 40 t. km. Svarbiausia paimti neuždrožtą. rekomenduoju nusipirkti VAG laidą, klaidų diagnostikai, labai naudingas daiktas. Daugelis komentuoja pagal kitų nuogirdas kas blogai auto. Pakomentuosiu iš savo patirties. Pagrindinis pliusai: didelis tūris, patikimas variklis, transmisija, pakaba, elektros/elektronikos sistema. Pagrindiniai minusai: neatsparus korozijai kėbulas, gendanti kondicionavimo sistema, nepatikimas autonominis šildymas kuris retam auto veikia - be jo žiemą tikrai neįšyla salonas normaliai (pataisai jį ir vėl kas nueina), nėra stabili kelyje, kietai priima kelio nelygumus (žvyrkeliu ne daugiau kaip 20 km/val), sunkokai nupūtinėja priekinį stiklą. Šiaip nebloga auto jei kreipsim dėmesį tik į pagrindinius auto mazgus - variklį, transmisiją, pakabą, vairo mechanizmą. Variklis PD, traukos mažoka, bet ramiam važiavimui užtenka, variklis netamprus (mažam sūkių diapazone galia, kaip traktoriaus) bet galia pastovi tai visai nieko, greitai reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Tepalo ima apie 1-2 l 15000km manau normos ribose, tepalas pilasi su specifikacija 505 01, toks tepalas nedaug brangesnis už įprastą bet tik tokį reikia pilti (pilasi apie 4 l), kartais padūmina melsvu dūmu šalto užkūrimo metui ar kai staigiau užspaudi gazą - manau turbina šiek tiek praleidinėja tepalą, bet normos ribose. Purkštukų ar smagračio dar nereikėjo tvarkyti, bet tai nepigus būtų malonumas (naujas purkštukas 1000 Lt, dėvėtas apie 200-400 lt, naujas smagratis su sankaba 1500-2000 Lt) bet jie gerai laiko (bet aišku viskam ateina pabaiga). Dyzelis tik iš degalinių. Pakaba kieta, skaičiuoja duobes, nėra labai stabili kelyje, bet laiko gerai, tik galinės spyruoklės mėgsta sulūžti (jei keičiau - 50 eur komplektas), karts nuo karto reikia pasikeisti stabilizatoriaus traukutes, bet jos nebrangios, stabdžiai labai geri, stiprūs, šiaip palyginus su broliu Ford Galaxy, tai priekiniai stabdžių suportai Alhambros yra didesni, todėl Galaxio lieti ratlankiai jau netinka (jau remiasi stipinai į suportą). Pagirtinos šviesos, labai gerai apšviečia kelią, nors dažnokai perdega lemputės, bet pasikeiti jas nesudėtinga pačiam, buvo sugedęs pakėlimo varikliukas vienas faros, berods 12 eurų naujas, bet reikia išimti farą norint pakeisti. Buvo dingę šviesos, tai jungiklį šviesš šrote pasikeičiau - 10 eur. Geras daiktas yra priekinio lango apšildymas, bet jis pas mane jau šildo tik ruožais, sunkokai apipūtinėjo priekinį langą - reikia išvalyti po valytuvais esančią ertmę - prisineša lapų, nešvarumų, tai užsilaiko drėgmė ten, ir kol išgaruoja, tai visą tą drėgmę neša ant lango, taip pat reikia būtinai pravalyti vandens nutekėjimo angas po valytuvus ertmės - ir viskas daugiau mažiau gerai būna su nupūtimu. Pasiskaičius, kad valytuvai už kirmija daug kam, karts nuo karto (kartą metuose keičiant salono filtrą - norint jį pakeiti nereikia nuiminėti valytuvų) sutepu judamas dalis. Kondiškė neveikia, nes sulūžinėjo vamzdeliai, bet aš jos netvarkau, nematau būtinumo. Atskira kalba apie autonominį šildymą, didelė problema, nepatikimas įrenginys, nors ir suremontuoju, vėl kas paeina. Man jis paėjęs, tad neremontuoju daugiau, žiemą be jo šaltoka salone, bet kaip yra taip, brangus remontas. Vasarą aušinimo skystis pilnai įšyla (normali temp. 90 lapsnių) pravažiavus kokius 5-6 km, žiemą 10-20 km (be autonominio šildymo veikimo) ir aukščiau 70 laipsnių (žiemą) retai pakyla. Dėl autononmkės aušinimo skysčio kiekis daug didesnis yra sistemoje todėl įšilimas lėtesnis jei autonomkė žiemą neveikia (ji pradeda veikti tik esant apie 5 laipsniam t.) Ten toks yra dar aušinimo skysčio cirkuliacijos siurbliukas veikiantis su autonomke, tai jei autonomkė kažkiek paveikusi vis užgęstą, tai gali būti problema tame siurbliuke (naujas siurbliukas 350 Lt). Kaip kažkas minėjo, kvailai padaryta atsarginio ratą tvirtinimas - jautrus mechanizmas, gendantis ir neremontuojamas, man buvo paėjęs, nuleidau ratą, bet atgal jau nepakėliau - 100 Lt šrote kitas mechanizmas. Pavaros metasi švelnia, tarsi pačios įšoka į vietą, kaip kokiame robote, viskas tvarkoje ten su ja, pavarų šešios, normalus perdavimo santykis. Sėdynės kietokos bet patogios , kaip foteliukai, salono medžiagos priekinės panelės, durų - kokybiškos, išskyrus centrinė konsolę ir bagažinės plastmasės, jos ir po tiek metų atrodo gerai, sunkiai braižosi, tačiau manau dėl kietumo važiuoklės visgi barškesys salone yra nuo jų. Niekas salone lengvai nelūžinėja, nebent specialiai ką laužytum. 4-motion sistema - labai patikima, tik neužmiršti pasikeiti joje tepalus kas 30 t. km ) ir filtriuką (kas 60 t. km.) (su pakeitimu tepalas + filtriukas servise oficialiame 350 Lt). Šiam auto 4 motion sistema - tik slidiems keliams bet ne bekelei (auto žema ir sunki). Nemaža bėda rūdys, nu neatsparus rūdims ir viskas (gal naujesnių metų jau atparesni, nežinau), tai kas keli metai reiktų pasitvarkyti kėbulą. Kuro užmiestyje apie 6.5. Šiaip vidurkis apie 8 mišriai. Salono tūris didelis, gerai transformuojamas, bet pati auto tokia iš esmės kompaktiška, tad mieste didelių bėdų nebus. 85 kw, PD, geras, patikimas, netamprus, bet pastovi galia tam tikrame sūkių diapazone, greitai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą, tepalas ne prastesne kaip 505 01 specifikacija, purkštukai, samgratis patikimi, bet kai reikia keisti - brangu, kuras tik iš degalinių. Šiaip atidarius variklio tepalo pylimo angą ar matuoklę ištraukus daugeliui tokių variklių garuoja pro tas angas - nieko baisaus -taip yra daugeliui šių variklių. Važinėti ir nesukti galvos. Išlaikymas normos ribose jei nebūsime prefekcionistai ir žiūrėsim kad gerai veiktų tik pagrindiniai agregatai, jei norėsi tvarkyti viską kas neveikia - prasikeiksi. Nuvertėjimas - nežinau, bet anksčiau buvo mažesnis, šiuo metu kai sužino daug kas apie šių modelių ypatumus - didesnis. Žiūrėti naujesnius atnaujintus modelius dėl atsparumo rūdims, galingesnių dyzelinių variklių, nepirkti už paskutinius pinigus, išlaikymas nėra pigus, visa kita tikrinti kaip ir kitus auto (gerai geram servise varyti, ypač tikrinti variklio būklę).
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-09-04
Sharan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos ir erdvės
Prastos kokybės intejero dalys, bloga garso izoliacija, didelis apsisukimo kampas,per silpnas motoras tokiam auto.
Sveiki,šio modelio šaraną teko eksplotuoti prieš kelis metus. Esminis dalykas kuris mane erzino,tai labai prastos vidaus apdailos medžiagos.Jų kokybė tokia prasta, kad jei ką stiprau palieti ar netyčia atsiremi iš karto nulūždavo.Žodžiu net troleibusus su geresne vidine apdailą surinkinėja.Kitas didelis minusas tai apsisukimo kampas,todėl norint staigiai apsisukti reikia daugiau erdvės. Na jei neveikia papildomas šildymas,tai žiemą galit su vailokais važinėti auto neprišyla kaip reikiat.Dar vienas turbūt dažnas šarano minusas, tai plaukiojanti sankaba.Beveik visi šaranai į Lietuvą atvažiuoja su šia problema.Dar viena bėda, tai atsarginio rato sistema.Ten tokia dežutė su plastikiniu varžtu ir toseliu.Varžtas prasisuka ir jūsų atsarginis ratas nepasikelia prie dugno, žodžiu nesamonių nesamonė sugalvota. Dabar pagrintinė teigiama šio automobilio savybė,tai erdvė.Jei jums reikia daug erdvės tai šaranas tos ervės tikrai turi.Tai pagrindinis šio auto pliusas.Važiuoti su šaranu patogiau didesnius atstumus, čia jis jūsų nenuvils.Mieste tai pat problemu nebus.Vairuotojo darbo vieta patogi, prietaisai aiškiai išdėstyti ir suprantami.Iš pradžių prie šarano reikia priprasti,dėl aukstesnės sedėsenos ir parkavimo atbulomis.Pasakysiu nuo dūšios nelabai pasisekęs modelis, jame daugiau minusu nei pliusu.Todėl jei ieškote vienatūrio patarčiau nesirinkti šio auto. Variklis 1,9 TDI 85Kw. PD.Su juo problemu nebuvo, bet tik todėl,kad kuras pilamas buvo degalinėse,apie kontrabandinį patarčiau pamiršti.Šis variklis reiklus ir tepalams,todėl tepalus pirkite tik tuos kuriuos nurodo gamintojas. Ramiam važiavimui tokios variklio galios gal ir užtenka, bet mano atveju išeinant ant lenkimo jos buvo per mažai.Auto sunkus ir jei jame sedės 7 žmonės patarčiau labai gerai pagalvot ar visada spėsit atlikt lenkimo manevrą.Pats priėjimas prie variklio labai nepatogus,Jei norėsit kažką daugiau pasikrapštyt nelabai bus kur ranka užkišti.Viskas suspausta. Mano galva tai labiausiai nuvertėjęs modelis.Dalys šiek tiek brangesnės,bet kainos įkandamos.Patarimas perkančiam;Tiesiog nepirkit daržinės ant ratų. Esminis patarimas, tai nepirkti.O jei sugalvosite pirkti, tai dar kartą paskaitykite mano atsiliepimą.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-01-22
sharan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tūris, kuro sąnaudos, paprastas.
Barškančios plastmasės, automatinė greičių dėžė, blogai šyla be šildytuvo dyzelinio.
Labai patogus auto, daug vietos - auto kelionėms. Geras pravažumas, niekur nekliūna dugnas. 5 metus pravažinėjau su mechanine(150 000 km). Ir dabar jau antri metai kaip automatą turiu. Ilgoms kelionėms patogus tik kaip penkiavietis, jei septyniese, tai bagažinėje tik pora maximos maišų telpa. Mėgsta rūdys. Geros kuro sąnaudos mechaninės vid. 6.5, automatinės 7.5. 1.9 85 kilovatų darbinis arkliukas tikriausiai geriausias variantas. 96 kilovatų daugiau kuro vartoja, geriau jau 85 čipuoti. Per 5 metus teko tik diržo įtempėją ir laidus pakeisti. Teko susidurti su automatu - didelis minusas(remontas 2000-4000lt.), niekam nepatariu. Tiesa mechaninės kita bėda - plaukiojanti sankaba. Dar pasitaiko dyzelinio šildytuvo gedimų. Kai pirkau abiejuose neveikė, o remontas brangus ir vis reikalaujantis priežiūros. Nelaiko ilgasis pusašis.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2013-03-29
VW Sharan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didele talpa viduje, nepaisant to patogus vairuoti ir mieste ir uzmiestyje
Brangi naujesnio modelio eksploatacija, salta neveikiant webastai
Kadangi jau metai laiko kaip vairuoju šio modelio automobilį, galiu pasidalinti realijomis, su kuriomis susidūriau. Pasakysiu tiesiai, tokio automobilio reikėjo tik dėl to, kad šeimoje vaikai, kuriems reiklaingos kėdutės ir į jas sodinti vaikus kai auto paprastas žemas beproto sunku, nugara gali sulūšti. Reikėjo aukštesnio. Toyota Avensis verso atkrito, nes japonas ir bjaurokai atrodo salonas, ir kt. Prancuzai, italai ir amerikonai taip pat greit atbyrėjo pasidomėjus jais detaliau. Liko fordo-vago kūrinys, pagamintas Portugalijoje -Alhambra-Galaxy-Sharan. Jie identiški, tik apdaila šiek tiek skiriasi. Ieškant iš jų išsiskyrė galaxy - jame ženkliai turtingesnė komplektacija. Sharanas kaip visada - ubagiškenis, na vokiškai konservatyvesnis. Bent pusantrų metų visais įmanomais būdais ir kanalais ieškota tokios markės labai nenuvažinėto auto, gal kiek pamušto su realesne rida. Tai išties sunkus uždavinys nes kaip taisyklė minivenai nestovi ir nuvažiuoja nuo 30 iki 60 t. km per metus. Taigi truputi padauztas auto buvo rastas, knygeles, salonas rode, kad rida arti tiesos, t.y. į metus vokietis nuvaziaves apie 30 t km. tada odo rode apie 180 000 t km. Tech. apžiūra praėjo be problemų. 1,9 96 kV TDI. Šie varikliai montuoti ir kituose VAGo auto - audi, skoda automobiliuose, neskaitant Alhambra ir Galax'iu. Taip apie PD dyzelius buvau prisiskaites daug blogu dalyku iki auto isigijant ir tai neramino labiausiai. Pirkstukai sukisti po paskirstymo veleneliu ir juos spaudzia to velenelio kumsteliai. Be proto brangus dalykas pakeisti bent viena ju - su tuo teko susitaikyti, jei ateityje iskils tokia problema. Paprastai tokie purkstukai iki 200 000 t km laiko, taigi skaiciuokit ka reiskia rida. Aisku kuras tik is koloneles ir jokiu kontrabandu, nes bus ragai. Taip, tepalas tik PD varikliams atitinkamos specifikacijos (501). Yra dar toks tandeminis siurblys, kuris irgi apie 1,2 t Lt kainuoja, ji suka paskirstymo velenelis ir jis pakelia kuro slegi iki 8 bar, po to sis patenka i pirkstukus. Siurblys naturaliai mechaniskai susidevi. Tandeminis, nes spaudzia ir kura ir vakuuma, kuris naudojamas turbos valdymu, stabdziams ir t.t. Forumuose teko skaityti, kad issisandarinus tarpinei tarp siu dvieju daliu kuras patenka i pati varikli, t.y. dyzelis i tepala ir motorui sakes. Taigi kuro padavimo sistema labai brangi ir hemarojiska. Dar vienas motoro "smagumas" - grandinele varomas tepalo siurblys. Vokieciu inzineiriai susimaste, kad geriau ne per krumpliaracius perduoti sukima nuo alkuninio i tepalo siurbli, bet per zvaigzdutes ir grandine. Grandine devisi ir gali nutrukti, jei kas turejote zigulius, prisimenate kaip dzergzdavo issitampiusi pagrindine grandine, tai vat, sitiems motorams reiketu klausyti ar nera tokio dzerzgimo. Grandinei nutrukus patys zinoke kuo baigisis motorui, kai jo neteps. Todel jau iskart reiktu gesinti ji jei tik uzsiziebe tepalo lempa skydelyje. Su situ 1,9 96 kW yra dar puse bedos, nes tepalo siurblys sukasi dvigubai mazesniu dazniu nei alkuninis, o labai dideles problemos su 2,0 ltr PD TDI, nes ten tepalo siurblys sukasi dvigubai greiciau uz alkunini ir yra kazkos VAG'o padarytas brokas, kad nusidevi zvaigzdutes. Amerikonai ypac kencia nuo tokiu varikliu, yra net keitimo kompletas padarytas grandine keisti i krumpliaratine pavara - googlinkit ir youtubinkit - info navalom. Na, cia buvo blogiausi dalykai, kurie gali nutikti motorui ir jusu piniginei, visi kiti standartiski i iprasti ir kitu gamintoju auto varikliams - turbinos, maf'ai, EGR'ai ir t.t. Dabar apie teigiamus. Mieste vaziuojant apie 10 ltr., tikrai sunkiu start stop rezimu, didmiestyje, nevengiant ir stipresnes akceleracijos. Uzmiestis apie 100 km/h vaziuojant 6,4 ltr., geriausias rezultatas buvo vasara 5,9 ltr/100 km, bet vaziuojant imanomai taupiai. 96 kW tikrai dziugina dinamiskumu, ir geru pagreiciu, mieste smagu su autobusiuku pakrauti malku ir sedanams, tikrai lengva rikiuotis ir vaziuoti. Mazesnes galios variklio tikrai neimciau. Tvarkingas variklis, dabar nuvaziaves apie 200 t km manyciau tepalu nerija, per 12 t km rida puse normos tarp min/max. Variklis gan triuksmingas, salone garsokas jo darbas isibegejant. Speju del trumpos auto nosies ir kad variklis faktiskai salone. Prie variklio labai sudinas priejimas, mazai vietos net lempute pasikeisti zibinte. Apie varikio "smagumus" jau pakalbejom, laimei sio komentaro savininkui su jais dar neteko susidurti. Dabar apie tai, su kuo teko: - pasikeisti: rankinio trosas (apie 80 lt darbas savo), galiniai guoliai (apie 360 lt), priekiniu amortizatoriu atramines gumos su guoliukais, stabilizacines traukes. Apie vidine granata reikia pakalbeti atskirai. Forumai padejo identifikuoti ja, vaziuojant stabiliu greiciu pvz70-80 km/h nedaug paspaudus akceleratoriu pasigirsta duslokas sudunksejimas priekyje, desineje. Taip, cia vel sio modelio auto hemarojus, vidine granata keiciasi su visu pusasiu, faktiskai komplektas abieju granatu su pusasiu, sumoje aisku naujas 800 Lt. teko keisti. Dar yra toks kaip pakabinanas guolis, bet jis dar gyvas. Zodziu cia desineje puseje, jei girdisi lengvas barskenimas - ruoskit pinigine. Atskirai viena granata nesikeicia, nors ji restauruojasi pakeitus guoliukus, tokie adatiniai kaip kad budavo ziguliu kryzmiu, tos adateles susidevi ir pradeda laisvai klibeti trys viens pries kita granatos korpuse isdestyti guoliukai. Laiko turint reiks bandyt issidraskyt kas ten kaip viduje. Pakeitus sita dziaugsma barskesiai pradingo. SMAGRATIS, DVIMASIS. Va cia visu naujesniu dyzeliniu auto problema ar tai butu vokietis ar prancuzas ar japonas ar svedas. Uz originalu LUK firmos komplekta (smagratis, diskas ir diskatorius) reiketu paruosti 3 t. Lt be darbu. Keisciau tik visa komplekta, nes keiciau tik smagrati ir SACHS ir manau padariau klaida, nes manau nera balanso visame mazge, del ko padidejusi vibracija isibegejant. I vienmasi VALEO nekeisciau, buvo bandyta, bet ziauriai krioke, kazkas ten negerai buvo, teko sugrizti prie dvimasio. Tai vat kol kas ir visos bedos is 200 000 t km nuvaziavusio Sharano, na traukes, sarnyrai, traukiu antgaliai jau smulkmenos palyginus su visa kita. Siaip taip, priekine pakaba per silpna. A, tiesa dar Webasta, labai komfotabilus dalykas, kol veikia. Ji pas mane durniuoja, tai kuriasi tai ne, pats jau pasidariau jos asas, bet problema brangiose jos naujose detalese - smegenine, kuri dazniausiai uzpuliuoja (del hrienovo vokisko platos montazo saltu paikiu ir t.t.) kainuoa 1500 lt, varikliukas suknistas oro padavimui 350 Lt. Visa webasta deveta tuo tarpu 350 Lt. Taigi reziume, sio modeli auto tik turintiems pinigu ir tik tiems, kam is tikruju reikia daug vietos kazka vezti. Svarbiausia identifikuoti kaip nors rida, nes didzioji dalis nuvaziave 300-500 tukst km ir odo atsukti, daugeliui brangiu mazgu jau galas. Jei nera knygutes, iskart out, jei yra, bandyti isitikinti ar nepadirbta, nes ta puikiai padaro studentai. Taip, vidaus apdaila, sharanams budinga nutrinti ranekneles, jei jau dazai pratrinti - virs 200 t km garantuotai, o jei odo maziau - tipo 180 t km, tai garantuotai buvo apie 400 ir liko tik tiek. Graziai nudazyti, kad atrodytu kaip originaliai sunku, ziurekite skelbimuose ar yra nuotraukos su rankenelem - jei ne - negaiskite, jei nutrintos taip pat. Isidemekit - vakarieciai irgi parduoda tik blogas auto - arba dauzta arba rimta bėda (variklis, kt. mazgai), gal skendes. Nebent virs 10 metu ir neapsimoka laikyti del dideliu draudimo islaidu, o vazinejo senukas (siaip cia buna pasakos), ant senuko registruota, o drozia vaikai ir anukai, jie ten irgi nedurni. Taip kad jei istikruju surasite su tikra rida, dar pasiruoskite visiems kitiems malonumams, kurie nusidevi ir iki 200 t km. Perkant butu gerai pasijungti kompa, paziureti klaidas ir uzvedus ant laisvu 013 grupe, kurioje purkstuku kompensacija, jei skirtumai tarp purkstuku dideli (-+ 0,5) - arba purkstukui arteja ar jau yra galas, arba problemos su degimo kamera - cilindru, stumokliu, voztuvais. Tada iskart bekit. Geriausia kas ismano padarytu WOT testa - gazas dugnas nuo 2 iki 4 t apsuku vaziuojant i kalna, tada panagrinet icharakteristikas ir bus aisku del MAF, EGR ir t.t. Bet cia reikes truputi pasiskaityti. Stipriai dauztas daro tik naujesnes kaip 3 metu, galima ieskoti priekabiu prie senesniu ar nedauztos, bet nesuprantantis nepatikrinsi, o jei nedaug dauzta ir padaryta, tai gal geriau nei su variklio defektu ar kt. problemom. Svarbu identifikuoti dauzimo masta ir vieta.
Pilnas atsiliepimas...
wyciokas | 2012-06-30
vw sharan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus, ekonomiskas, pigus eksplotacijoj,
elektra, uzsalantis rankinio trosas ziema,
turimas sharan 2000m 1,8t naujesnis, family komplektacijos, daug navarotu ESP.ABS. sildomi kreslai, vaikiskos kedutes, klima, webasta, zodziu visko daug kas palengvina vairavima ir pojuti kely, daugelis raso kad sharan barska, nestabilus kely, ir kitaip juos keikia, nezinau kaip jums bet maniskis stabilus an kelio, jokiu pasaliniu garsu nei salone nei vaziuoklej nesigirdi, rieda minkstai(aisku pries dodge grand caravan nelyginama) bet ilguose kelionese nepavargstu, bet tik ivaziavus i zvyrkeli tikrai taip masina reik gaudyt siubuoja i visas puses ner ka noret juk tai mini autobusas plius nepriklausoma pakaba, kartais padurniuoja elektra, ypac abs davikliai, bet pravalius vel tarnauja:) kam reik seimynines nebrangios remonte patikimos ir talpios auto drasiai galit tokia pirkt, atkreipkit demesi i EGR jie dazniausiai buna uzglusyti, keit beviltiska nauji brangus o ir tarnauja neilgai, pas mane 1,8T paprastas turbininis 110kw 6begiai,varikliukas,tikrai smagus lengvai traukiantis autobusiuka, aisku auto nera sportine bet 7 zmones su daiktais paveza:) gana ekonomiskas misriu rezimu 12duju. benzino trasoj apie 10l mieste jau is 14 duju niekaip bent jau as neislendu,daugelis bijo turbininiu 1,8 atseit nepatvarus turbinos nelaiko ir t,t asmeniskai pora metu vazineju laiku keiciu tepalus, filtrus,zvakes, nedroziu variklio ir jis gyvas, jau daugiau nei puse europos esam su seima pravaziave ir tikrai dziaugiames, max greicio nebandziau ispaust bet 160 autobane drasiai vaziuoja, kas liecia remonto kainas tai kainuoja zinoma:) keiciau dirzus tai visumoj 980lt cia su darbu isejo, stabdziu diskai ir kaladeles 4ratam 600lt , stabilizatoriaus traukes 90lt. uz 2vnt.zvakes ngk platinines jau nepamenu 70lt uz 1vnt atrodo kazkur uzsakant is vokieciu su pristatymu, patys idejom tad darbai nekainavo,tepalai filtrai tik patys geriausi bet ju kaina svyruoja budamas prancuzuose pigiau nusipirkau:) daugiau negaliu nieko pasakyt, kolkas viskas puikiai atlieka savo pavestus darbus:) patikrinti EGR darba, paziureti karterio dangteli ir varzta jie aliuminiai daznai buna sriegiai prasriegti, elektra praziuret, kondicionieriu jei klima megsta sankaba nueit, pusasi patikrinkit ju silpna vieta bent taip kalba meistrai,ir vebasta tikrinkit ar ji is vis ten yra, ji brangi daugelis isima.
Pilnas atsiliepimas...
Robis | 2012-06-20
Talpus šeimininis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patogus ilgiesnėse kelionėse, ekonomiškas,
Prastos ir kartais barškančios salono detalės, didelis apsisukimo spindulys
Pagrindinis šio automobilio privalumas, tai galimybė sutalpinti visko daug, nesvarbu ar tai būtų žmonės ar daiktai čia tilps viskas. Mano turimas automobilis pagamintas 2001 metais. 1,9 TDI 85 kw galios PD motoru. Pasak vokiečių inžinierių tai optimaliausias galios ir pačio automobilio svorio santykis, nors aš galvočiau, kad pilnai pakrautam tokio tipo automobiliui galios reikėtų daugiau, todėl manau, kad šiam auto 100kw galios motoras būtų idealus variantas Šis automobilis skirtas ilgesniems atstumams įveikti,mieste auto yra per didelis. Dar vienas minusas kuris yra akivaizdus tai didelis apsisukimo spindulys,todėl norint apsisukti reikia daugiau erdvės. Kas liečia saloną, tai šioje vietoje yra stipriai pataupytą.detalės(plastmasės yra silpnos ir nekokybiškos dažnai nulūžta ar užstringa). Garso izoliacija pakenčiama, beje visai neblogai skamba audio sistema.Stovi automobilis ant kelio neblogai.Dar vienas minusas tai, kad nesimato automobilio priekio, todėl esat spūstyse ar prisiartinat prie kito automobilio reiktų pasilikti šiek tiek atsargos, panašai ir važiuojat atbulomis. Bet kuriuo atveju, tai ne sportinis automobilis, ir nusipirkus sharaną daryti iš jo sportinį bolidą būtų ne pats geriausias sprendimas, bet ramiam ar vidutiniam važinėjimui didesniais atstumais šis auto yra geras. Variklis pasižymi patikrinta vokiška TDI technologija laiku prižiūrimas tarnaus tikrai ilgai. Mano auto motoras TDI PD 116ag 85 Kw. Pakėlus kapotą vietos nedaug, bet atlikti pagrindinius filtrų keitimus galima ir pačiam.Dar šis tas apie šio variklio tepalus, būtent šiam motorui reikia pilti tik tokį tepalą kokį nurodo gamintojas.Apie oro srauto matuoklius ir kitus elektroninius daviklius kurie susiję su motoru nieko parašyti negaliu kol kas. Eksploatacija ir dalių kainos šiek tiek didesnės, bet nežymiai, na kiekvienam pagal kišenę ir požiūrį į savo saugumą važiuojant. Vertė su metais tiktai kris žemyn, nes atsiras naujesni modeliai, su šiuo dėsniu reikia susitaikyti Pirmiausia pasižiūrėti tarpus tarp durelių, kapoto ir bagažinės dangčio, žiūrėti ar vienodos firmos žibintai, patikrinti amortizatorius ir šeip ramiai apeiti ir apžiūrėti automobilį.Patikrinti visus esamus elektroninius prietaisus, pečiūką, el langus, kondicionierių, valytuvus ir pan.Variklis turi dirbti lygiai ir nepulsuoti.Nei balto nei mėlyno, dūmų iš duslintuvo būti negali.Transmisijoje jokių pašalinių garsu neturi būti,pavažiuoti visomis pavaromis,pasukioti vairą apsisukti, jokių garsų ar barškesiu neturi girdėtis.Važiuojant mašinos neturiu traukti nei į kairę, nei į dešine. Sėkmės
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-04-01
VW Sharan 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Nepatikimas, nuolatinių problemų keliantis daiktas
Didelis, talpus, su mažom smegenėlėm...tfu, atsiprašau, su mažom galimybėm, išskyrus tūrį, automobilis. Visiškai kvailas sprendimas tokį didielėį ir sunkų automobilį uždėti ant IV golfo (beje, pirmieji šaranai iš vis ėjo su III golfo pakabos elementais) pakabos, kuri visiškai netenkina tokio automobilio reikalavimų. Išvaizda jo ištie snebloga, talpa, už kurią jis vertinamas, įspūdinga, visa kita surinkta iš įvairių VW automobilių-Golf, Passat, Transporter. Dėl silpnos pakabos neturi to saugumo jausmo, kuris reikalingas šeimos kelionėms. Nors jį reklamuodavo, kaip šeimos automobilį, važiuojant keturiese su juo, darosi labai nesmagu, nebent neviršytumei 85 km/h greičio. Tas pats su stabžiais-jie per silpni. Žinoma, jo paskirtis sutalpinti kuo daugiau visko-žmonių, daiktų ir panašiai (amerikoniška logika čia puikiai suveikia), bet visa kita yra apgailėtina. Variklis tikrai geras (131 Ag), senai pažįstamas, ir kas keisčiausia, netgi tokiam sunkiam automobiliui visai priimtinas. Eksploatacija ir brangi ir nelabai. Nelabai, nes daug kas tinka nuo golfo, o jo, kaip žinia, dalys ir remontas nebrangus. Brangus todėl, kad tie kurie susiskaičiuoja, supranta, kad nuolatinis remontas, nors ir po nedaug, galų gale "atsistoja" į nepadoriai didelę sumą. Pakaba, langų valytuvų (ji eper dideli silpnam varikliukui) el. variklis, kuris nuolat genda, elektros instaliacijso gedimai, kėbulo girgždesiai, tai jau perdaug. Nepirkti. Nebent, jei labai reikia, tai tikrinti viską, ypatingą dėmesį atkreipiant į pakabą ir stabdžius.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2009-08-26
VW Sharan II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvumas, taupumas, patogumas, pakabos komfortas (su BILSTEIN amortizatoriais)
priekine pakaba, greiciu dezes ir variklio disonansas kylant i kalna
musu masina buvo pirkta nauja 2001 metais. automobilio dydis pats tas - jis nera per didelis mieste ir pakankamai didelis viduje. salono apdaila net ir po siai dienai visai siuolaikiska. gal kiek silpnoki audiniai. man patinka kad gali miegoti viduje jeigu nori. silpna priekine pakaba. daug pakeite pakeisti amortizatoriai - originalus i BILSTEIN. be to - prie 120000km teko pakeisti spyruokles abi priekines nes suluzo, atraminius guolius ir amortikus. gal per velai keiciau amortizatorius ir jos neatlaike? siaip ispudis toks kad nepraskaiciuota priekyje kazkas, duobes labai atsiliepia i vaira, zodziu per duobes vaziuoti "skaudu". pats valdymas kaip minivenui sakyciau sportiskas, arti lengvosios masinos. pas mus yra automatas su galimybe keisti pavaras +/- tai nevengiu pasinaudoti. 1.9 tdi su 115 ag standarte - taciau yra idetas originalus (kur neprapuola garantija) abt chipas, tai yra 140ag ir 340Nm. Be sito patobulinimo butu liudna, nes tikrai letai vaziuoja. Kuro ima sakyciau tokio dydzio masinai ir dar automatinei dezei nedaug - jeigu prasyla variklis mieste tai zemiau 10l. uzmiestyje jeigu taupiai vaziuosi gali ir tarp 5-6 litru imti, o jeigu su vejeliu 7-8. yra kazkoks nesutapimas greiciu dezeje ir variklyje - kylant i kalna jeigu per mazai apsuku, variklis tempia greiciu deze neperjungia ir kazkas pradeda drebeti. kadangi remontuodavome tik originaliam vw servise kastai auksti prieziuros. taciau lyginant su kokiu renault espace manau pigiau. o siaip yra praktiska masina, visada reikalinga publikai, todel ir nuvertejimas jos letas. tiesa gal per krize kitaip :) pirkti is vokietijos arba lietuvos kur pirkta originaliam servise ir su gera prieziura.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai