Markės
1503 iš 1543
Volkswagen Sharan 2010 - dabar
Volkswagen Sharan, 2010 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.714% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Tikrai praktiškas septynvietis
  • Greitas ir patogus sėdynių sulankstymas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
  • Netiksli mechaninė pavarų dėžė
Naujojo Sharan dizainas ištiesų labai primena kitus Volkswagen modelius – idėjos paprastos, priimtinos ir nerėžiančios akies. Viduje prietaisų skydelis labai panašus į Golf Plus, čia sutinkama labai gera medžiagų kokybė, puiki garso izoliacija, nepriekaištingas prietaisų išdėstymas, tik priekiniai langų statramsčiai kiek trukdo apžvalgai. Automobilis tapo dar didesnis - pailgėjo net 22 cm, praplatėjo per visus 9,2 cm, o ratų bazė padidėjo per 7,5 cm. Viena iš naujovių yra stumdomos šoninės durys padėsiančios patogiau patekti į saloną, o visas sėdynes (išskyrus vairuotojo) galima sulankstyti į plokščią paviršių. Vokiečių kūrinys turi 4 variklius: du benzininius TSI su 150 arba 200 AG ir du dyzelinius TDI variklius, kurie turi 140 arba 170 AG. Yra gaminamos ir versijos su „4MOTION“ visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2019-05-11
Parašysiu tik minusus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija
Ne komfortiškas
Kadangi žmonės išdėstė vius automobilio pliusus, aš parašysiu minusus. 1. Žiemą automobilis sunkiai šyla, kadangi papildomas šildytuvas (dar vadinamas webasto), kuris isijungia tik užvedus automobilį, yra per silpnas šitai karvei :). Todėl salonas letai šyla, letai atšildomas priekinis stiklas. Beto šildymas nustatytas taip, kad pirma šildytų variklį, tik išilus varikliui apie 70-80 laipsnių, šildytuvas pradės atiduoti didesnę dalį šilumos į saloną. Kalbejau su webasto meistru, dėl šių automobilių šildymo, tai meistras taip pat patvirtino, kad sharan sunkiai šyla žiemą. 2. Sėdynės nepatogios, kietos. Bent pas mane medžiaginis salonas. Važineju pasitiesęs sėdynės papildomą paminkštinimą. Kai automobilio gana aukšta kaina, tai tikrai galėtų buti patogesnės sėdynės. 3. Porankis priekinių sėdynių reguliuomas, bet ganetinai nepatogus, nučiuožia atgal kartais, geriau būtų padarę atskira porankį kiekvienai sėdynei. O porankis tikrai reikalingas šiam automobiliui, kadango ganėtinai platus ir vairuojant reikia į ji atsiremti, nes į durelių rankenos atramą neatsiremsite, nes ji per toli. Tiesiog jausitės nestabilei sedynėje, jei neatsiremsite į porankį, šito galbut nepajaus stambus žmogus. 4. Valytuvai. Kiekvieną kartą baigus valyti langus, valytuvai po kurio laiko dar vieną kartą nuvalo priekį langą, ko pasakoje vel jį išmurzina ir ant lango lieka dryžis, kuris tiesiog nervia vairuojant. Dėl to vėl valysite langą. P. S. Valutuvai nauji, kokybiški. 5. Galvos atramos nesireguliuoja, dėl to po ilgesnės kelionės maudžia kalklą, nes atramos padarytos taip, kad jūsų galva visą laiką būtų palenkta į priekį, bet kiek žinai taip yra daugumoje naujesnių automobilių, nes kaškokiem inžinieriams taip pasirodė bus saugiau, o jūsų komfortas jiems nusispjauti :). 6. Kvaila start- stop funkcija, tai funkcija kuri užgesina automobilį jei jus dažiau sustojate, pvz kamščiauose, prie šviesaforų, bent jau teoriškai taip turėtų veikti. Neva mažiau teršia aplinka. Tačiau toks dažnas automobilio užvedinėjimas tikrai nera jam geras. Patys įsivaizduokit stovit kamštį ir kiekvieną kartą po pajudejimo sustojus jūsų variklis užkesta, o kamštį stovi kokį pusvalandį. Žinoma galima funkcija išjungti mygtuko pagalba, bet dažiausiai pamiršti, nes kiekvieną kartą užvedus automobilį ši funkcija isijungia automatiškai. Žinoma ši nesąmonė diegiama į beveik visus naujesnius europinius automobilius. Tai žiauriai užknisa. Galima šitą funkciją atjungti, nuo akumuliatoriaus reikia atjungti papildomą jungtį, kuri rodo akumuliatoriaus darbą, jo krovimą. Bet žiemą jei atjungsite ta jungtį, tai auto kompas galvos kad jūsų akumuliatorius nesikrauna ir to pasakoje neijungs papildomo šildytuvo(webasto) ir sedesit kaip šaltoj metalinei bačkoj. Bendarai pasakysiu, automobilis tikrai patikimas, bet mano nuomone nekomfortiškas. Jeigu pirkčiau vėl automobilį, šio tikrai nesirinkčiau. Geriau pirkčiau Chrysler Town and Country, arba Dodge grand caravan arba vw rountan, kurie nepalyginamai komfortiškesni, teko juose pasėdėti, tai medžiaginės sėdynės kaip autobuso vairuotojo, labai minkštos ir patogios, o ilgose kelionėse tai tikrai pasijaučia. Ir apskritai pastebejau, kad amerikietiškuose automobiliuose neprikišta tiek nereikalingo š, kaip europiniuose. Žinoma tai tik mano nuomonė.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2013-03-14
VW SHARAN 2012 2.0TDI PO 1 METŲ EKSPLOATACIJOS LIETUVOJE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus, gana taupus (5,8 - 7,5 l/100 km, priklausomai nuo važiavimo režimo), veržlus variklis, tiksliai ir sklandžiai jungiamos pavaros, kokybiška salono apdaila, idealus kelio apšvietimas, stabilus slidžiame kelyje.
Kai kur galima prikibti prie išorinio kėbulo surinkimo, šaltą žiemą kiek garsiau "miaukia" Webasto, šiaip esminių minusų nėra.
VW SHARAN, 2012 m., pamodifikuota "Comfortline" komplektacija (biksenoniniai žibintai, posūkių papildomos šviesos, RCD510 TFTscreen grotuvas, StartStop sistema, beraktė užvedimo sistema, laisvų rankų sistema "Premium", tamsinti langai, kablys - negamyklinis). 5 sėdimos vietos, mechaninė 6 pavarų dėžė. VW 2.0 TDI, 103 kW, 140 AG, motoro tipas CFFB. Automobilis pirktas 2012 m. kovo mėn., automobilio užsakymo metu suderėta kaina salone - 116700 lt. Po metų, 2013 m. kovo mėn., remiantis keleto portalų skelbimais ir palyginus komplektacijas ir ridą, panašų Sharan galima įsigyti už maždaug 87000 - 90000 lt. Eksploatacijos kaštai: per metus nuvažiuota 30.000 km, po 20.000 km (gamintojas rekomenduoja keisti po 30.000 km) autorizuotame servise pakeista variklio alyva su filtru, taip pat savarankiškai po 20.000 km pakeisti salono, oro filtrai, po 30.000 km (gamintojas rekomenduoja keisti po 60.000 km) pakeistas kuro filtras. 3 kartus pakeistos keleivių sėdynių bėgių apsaugėlės (nuspardė vaikai). Papildytos ADBlue skysčio atsargos DPF sistemoje po 15.000 km. Pakeistas DPF sistemos kontrolinis blokelis - garantinis keitimas, todėl nemokamas. Variklio alyva Castrol Edge Longlife III 5 ltr. - 200 lt, alyvos filtras + alyvos keitimas - 181 lt, ADBlue skystis + papildymo darbai - 87 lt, oro filtras - 50 lt, salono filtras anglinis - 40 lt, kuro filtras + pakeitimas - 90 lt, sėdynės bėgio apsauga 3 vnt. - 54 lt. Viso eksploatacijos išlaidų per 30.000 km/ 1 metus : 702 lt. Pastaba: kuro ir oro filtrai keisti pagal asmeninį pageidavimą, variklio alyva pirkta savarankiškai, kadangi autorizuotame servise buvo siūloma Valvoline alyva, o norėjosi tokios alyvos, kuri rekomenduojama VW. Perkant rekomenduoju rinktis geresnę komplektaciją, būtent : ksenoninius žibintus, kurie sukasi važiavimo kryptimi, laisvų rankų sistemą su valdymu ant vairo ir grotuvo ekrane, RCD510 arba RNS tipo grotuvus su TFT ekranu (patogu ir lengva naudotis vairuojant). Mechaninė pavarų dėžė labai puiki ir tiksli, nors DSG - irgi labai geras pasirinkimas, tik kiek brangesnis. Šonines duris rekomenduoju rinktis su elektriniu motorizuotu uždarymu - nebus trankomos, ilgiau išlaikys sandarumą. Šeimynai - idealus automobilis. Elektronika, stabilumo sistemos, stabdžiai veikia idealiai, išbandyta visokiomis sąlygomis ir visokiose situacijose (Kaunas :) ).
Pilnas atsiliepimas...
R | 2013-01-30
Puikus vienatūris dideliai šeimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, ekonomiškas, tylus. Daug galimybių transformuoti sėdynes.
Žiema kartas salonan patenka dyzelino dūmų kvapas iš autonominio šildytuvo (webasto). Dėšnys valytuvas keičia judėjimo krypti vietoje tiesiai ties vairuotojo svarbiausia matomumo zona, dėl ko lieka nešvaraus stiklo vieta trugdanti matomumui.
Labai patogus ir ekonomiškas automobilis, patogiai gali keliauti 7suauge žmonės. Labai gera garso izoliacija. Daug patogių elktroninių pagalbininkų. 140AG dyzelis, yra optimaliausias variantas. Realios 140AG 2.0D variklio kuro sanaudos yra 6,5l/100 km, manau tai labai puikus rezultatas tokio dydžio automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
Zydrunas | 2012-12-12
Naujas Sharan modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pcios naujausios technologijos
Brangus
Patikimas Taupus Pats geriausias sio tipo automobilis
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta 
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai