Markės
1874 iš 1912
Volkswagen Touran, (5T) 2015 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus, kokybiškai surinktas salonas
  • Gera saugumo įranga
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant trečios sėdynių eilės
  • Nuobodus interjeras ir išorė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
Volkswagen Touran yra patrauklus, modernaus dizaino kompaktiškas vienatūris. Automobilio dizainas tikrai nėra netikėtas – jame puikiai išpildytas jau pažįstamas subtilus Volkswagen stilius. Touran siluetas liko nepakitęs, priekinė dalis yra beveik tiksli Volkswagen Passat kopija, o galinė dalis ... na tiesiog kaip ir daugelio Volkswagen. Svarbu tai, kad padidėjo vienatūrio interjero erdvė, kuri gali būti modifikuota daugeliu variantų, o svoris sumažėjo 62 kg. 1040 litrų bagažo erdvė ir 47 įvairios dėtuvės bus labai naudingos kasdieninėje eksploatacijoje. Automobilis yra taip pat komplektuojamas su trijų zonų oro kondicionieriumi. Variklių komplektaciją sudaro trys benzininiai (TSI) varikliai su 81 kW / 110 AG, 110 kW / 150 AG, 132 kW / 180 AG galia ir trys dyzeliniai (TDI) varikliai su 81 kW / 110 AG, 110 kW / 150 AG, 140 kW / 190 AG galia, kurie tapo dar iki 19 procentų ekonomiškesni.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Autofanas | 2024-02-14
VW Touran 2.0 D 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas
Komforto trukumas
Pirkau VW Touran 2016m 2.0 Diesel 110 manual. Highline komplektacijos, kas manau perkant VW privaloma - veliuro salonas, LED apšvietimas. Patiko: super praktiškumas,daug įvairių dėtuvių,gigantiska bagažinė. Iš išorės kompaktiškas automobilis, o viduje erdvus. Ekonomiškas - ramiai važiuojant iki 5l/100km, mieste 8 kazkur. Dinamiškas - apsilenkt be problemų. Smagus tikrai. Isivaizduoju toks 140kw kaip važiuotų.:) Nepatiko: Garso izoliacija - važiuojant daugiau nei 100km/h pradeda jaustis triukšmas. Gan kietoka su žemesnio profilio padangomis. Kaina - gan brangi nupirkta. Neturi 4WD. Kaip opcija rinkčiausi VW Tiguan. Aukštesnė prošvaisa, didesnis varikliu pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
O | 2023-05-05
VW Touran 2.0TDI 6G manual
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas
Prastos interjero medžiagos
Pirktas naujas. Pravažiuota 180k km. Kol kas galima sakyti rimtų problemų nepasitaikė. Garsiakalbis vairuotojo durelėse turėjo pašalinį triukšmą, pekeistas garantiniu laikotarpiu, taip pat padangos susilaiptavo, buvo atliktas ratų suvedimas. Atstovybėje (galimai ne visose) dirba ne šventieji, abiem atvejais reikėjo ilgai aiškintis, o už ratų suvedimą susimokėti pačiam. Kito vizito metu buvo pažeistas kėbulas, tik aplinkybių dėka per keletą vizitų pavyko įrodyti jų kaltę, tad atsiimant automobilį neprošal jį pasitikrinti. Šiaip automobilis ok. Jeigu lūkesčiai atitinkami - nenusivilsite, bet Mercedes lygio tikėtis naivu, kitą vertus jeigu tektų rinktis tarp šio ir B klasės ar BMW 2 klasės Grand Tourer, likčiau prie VW (jau nekalbant apie kainas). Bendrą vaizdą daug gali pakeisti komplektacija kuri čia pakankamai gausi, Highline, keyless, full LED, distronic, side assist, koja atidaroma bagažinė, šildomas vairas bei priekinis stiklas. Ergonomika gera, pilna dėtuvių, vietos pakankamai, priekyje sėdėti patogu (aišku ilgesnėse kelionėse nuovargis šiek tiek jaučiamas) bet gale suaugusiems sėdenės per mažos. Blizgi apdaila priekyje yra tepli ir puikiai išryškinanti dulkes - reikalauja reguliaraus valymo. Gale apdaila pigesnė ir pakankamai jautri kontaktui t.y. braižosi ir pasitrina. Sąnaudos pagal važiavimo manierą. Važiuojant vienam tarpmiestiniu keliu galima palįsti po 5l/100 km naudojant aiškios kilmės degalus. Ilgalaikis vidurkis 6.3 l/100km. Kompu galima pasitikėti sąnaudas rodo tiksliai.Tepalo sąnaudos taip pat pagal važiavimo manierą. Valgė tepalą nuo pirmų dienų, bet skaitau saikingai (iki 2 l serviso intervalui). 110 kW kaip ir užtektų, bet kitą karta atrodo nepamaišytų ir 140 kW deja su tokiu varikliu Lietuvoje nebuvo parduodama, tačiau nenaują iš Vokietijos galima įsigyti. Modelis nebegaminamas, ir naujo nebus. Be rutininių darbų, keistas generatoriaus skriemulys prie 120k km taip pat keista vandens pompa prie 130 km. Paskirstymo diržas keičiamas prie 210k km autorizuotame servise paslaugos kaina apie 850 Eur, suteikiant tokį patį intervalą. Deja kaip minėjau vandens pompa tiek netarnaus tad pagalvokite ar verta keisti į originalą, kadangi keičiant diržą vėl reikės keisti. Maloniai nustebino stabdžiai, priekinės kalėdėlės dar nekeistos, aišku važiuojama daugiau tarp miestų, rezervas minimalus, numatyta keisti ir stabdžių diskus. Elektronika nepavedė kitą vertus distronikas ir side assist esant šlapdribai gan greitai nustoja veikti (apsineša sniegu/purvu) kol vėl neatitirpsta. Serviso intervalas 30k km. Mano akiai nėra normalu, ypatingai kai tepalo pilasi 4,6l. Sunku pasakyti kokia jo būklė bus prie 250k. Tikrinkite.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-02
2018 VW Touran 1.4 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikras šeimos automobilis. Talpus, ekonomiškas, funkcionalus, gražus ir t.t. Didelės galinės durys, jei yra erdvės jas atidaryti.
Didelis variklio garsas. Pastačius aikštelėj nepatogios galinės durys dėl jų dydžio.
Mano automobilis buvo pirktas visiškai naujas iš salono ir jau metai kaip jį turiu. Todėl nusprendžiau ir aš pasidalinti savo patirtimi. Persėdus nuo Honda Accord 2009 metų, tai šios mašinos pakaba pasirodė tikrai kieta. Patogumo prasme atrodė, kad stipriai sumažinau šią kartelę pasirinkdamas šį automobilį. Aišku nėra ko ir norėti, kai persėdi nuo vienos klasės automobilio, prie vadinkim ekonominės klasės miniveno, bet kito pasirinkimo nelabai ir buvo. Pagausėjus šeimai norėjau būtent ne didelio miniveno ir, kad esant reikalui būtų galimybė dar sutalpinti ir septynis asmenis. Tai būtent šis septynių vietų automobilis yra talpiausias lyginant su jo konkurentais (tik negarantuoju dėl Opel Zefiros, bet pastarąją aš iš karto atmečiau). Buvo taip pat dar keli pagrindiniai kriterijai, kokio norėjau automobilio. Kategoriškai esu prieš mechanines greičių dėžes, tai būtinai turėjo būti automatinė, bei kadangi pravažiuoju per metus ne daug, o t.y. apie 20000 km, tai tikrai nenorėjau dyzelinio variklio. Čia ir buvo dar vienas iš kriterijų, kodėl man labai buvo priimtinas 1.4 TSI ekonomiškas variklis su 7-nių bėgių DSG greičių dėže. Variklis turi 150 hg. Nusėdus nuo 200 hp man VW variklis tikrai nepasirodė "bukas". Galios užtenka per akis, bet matyt tai puikiai kompensuoja 7nių bėgių greičių dėžė. Vienintelis minusas, kad ji gana jautriai reaguoja pajudant iš vietos. Jei dar planuoji staigiau tai padaryti, tai su šia greičių dėže praverstų platesnės padangos, nes pirmi bėgiai gana trumpi ir duodamas didelis sukimo momentas. Dėl to dažnai suveikia anti prabuksavimo sistema. Bet visumoj ši greičių dėžė puikiai dirba. Net nelabai ir jaučiasi bėgių persijungimas. Taip pat galima keisti ir greičių dėžės dirbimo programas, kaip, kad "komfortišką", "sportinį", "ekonomišką" ir t.t. Pamėginus jas pajunginėti, pradžioj skirtumo nejutau, bet ilgiau pavažinėjus ir pripratus prie tam tikros programos ir perjungus į kitą, pastebėdavau, kad veikia kitaip... Pvz ant ekonomiško labiau laiko aukštus bėgius, kai variklis neturi apkrovos ir pan. Bet greičių dėžei duočiau 9 iš 10-ties. Variklio didžiausia problema tai jo garsas. Nežinau ką jie ten padarė, bet aš atleisčiau tą asmenį, kuris atsakingas už kuro padavimo sistemą. Purkštukai kaip purkštukai, bet ten stovi kažkoks aukšto slėgio siurblys, ar kažkas, kuris tarškia taip, tarsi važiuotum su dyzeliniu automobiliu. Visi tai pastebi ir klausia, kas negerai su mano varikliu, kai automobilis benzininis ir jis 2018 metų gamybos. Tyliau seni kledarai dirba, nei šis jaunuolis. Kaip galėjo jie paleist į prekybą su tokia "nedadielka", tai nežinau. Na jei jau ir paleido, tai būtų bent žmonės ir padarytų tam siurbliui kažkokį uždengimą ar dar ką, kad tik prislopinti jo veikimo garsą. Jei važiuoji be muzikos, tai taip ir girdi, kaip jis bjauriai zirzia. Nors imk ir apipurkšk kokiu makrofleksu :) Bet šiaip varikliu atvažinėjus metus tikai negaliu skūstis. Ir traukos per akis, ir ekonomiška... Pvz važiuojant paatostogaut į Palangą iš Vilniaus ir atgal apie 7 litrai 100 km vidurkis. Važinėjant vien mieste, su klimato kontrole ir netaupant, o gana jaunatvišku ritmu, tai daugiau 9l nesu suvartojęs. Taip pat kompiuterio parodymai skiriasi. Realiai apie 0,3-0,5l suvalgo daugiau, nei rodo. Aišku kažkas važinėjantis su dyzeliu, kokiu 1.9 pasakytų, kad tai daug, bet taip... jei jūs neremontuojat savo dyzelių ir pvz dūminimas jums ne gedimas, tai gal ir taip... pigiau jūs važiuojat, bet jei norėtumėt turėti savo dyzelį tvarkingą, tai manau per remontus mano išlaidos būtų mažesnės. Ir neatmetu varianto, kad pati mašina yra visiškai nauja, bei po kažkiek laiko dar kuro sąnaudos sumažės. Salono plastmasių kokybė tai pasibaisėtina. Per savo gyvenimą mašinų n mačiau, bet čia pirmas VW. Kur paspausi, ten traška, braška :) Nei vienoj mano turėtoj to nebuvo. Nei Hondoj, nei Renault, nei Mitsubishi, nei Ford ir pan. Tai čia nesuprantu, kodėl VW taip apsi...ika šioj vietoj. Kiti tai sugeba padaryti, o čia.... Nei šis, nei tas. Specialiai patikrinau kitus VW, kaip, kad Passat ar Toureg, tai tas pats. Paspaudinėk durelių rankeną uždarydamas duris ir suprasi.... Bet esminis dalykas tas, kodėl ir rinkausi šį automobilį, kad norėjau (kaip jau ir minėjau), didesnės šeimyninės mašinos, o šioj vietoj ji labai pateisina visus lūkesčius. Vietos smulkiems daiktams pilna visur. Duryse, lubose, panelėj, po sėdynėm ir dar daug kur. Net po porankiu yra šiukšlių dėžė, kuri išsiima. Galima įdėti maišelį ir ten dėti visas per kelionę susidariusias šiukšles. Kaip sako, kad jei jums trūksta šioj mašinoj vietos pasidėti kokių daiktų, tai žinokit, kad jūs turit per daug daiktų :) Vidurinės sėdynės stumdosi pirmyn ir atgal. Jas taip pat galima ir atlošti, o tai patogu keleiviams. Susėdus septyniese tikrai vietos pakanka normaliems lietuviams. Kiniečiai tai visai gali kaifuoti turėdami tiek erdvės, bet.... kai parodo, kad į pačias galines sėdynes deda vaikiškas kėdutes, tai čia tik butaforija. Kėdutę pačią įdėsit, bet jei vidurinėj eilėj sėdės žmonių, tai vaiko į tą kėdutę nelabai patalpinsit. Ten gali sėdėti tik vaikai, su sėdynės paaukštinimu, o ne su vaikiška didele kėdute. Bet visumoj mašina labai talpi ir patogi. Kelionėse nepamainomas dalykas. Prisikrovus tampa net kaip ir limuzinas dėl padidėjusio svorio :) Vienas iš minusų tai vidurinės durys, kurias daug kas aiškina kaip pliusą, nes neva atidarius daug vietos įlipimui (aišku taip ir yra), bet tai tampa minusu, kai pastatai parduotuvės aikštelėj tarp mašinų. Nes kuo didesnės durys, tuo mažiau jos atsidaro. Va ko jai trūksta iki idealumo, tai stumdomų durų. Ir kaip tokiai populiariai mašinai Vokietijoje, tai galėtų tikrai padaryti. Ne visi (tame tarpe ir aš) nori didelių minivenų. Krovinių vežimui taip pat nepamainoma mašina. Visos sėdynės nusileidžia ir vietos pasidaro kaip daržinėj. Turiu trumpą žvejybinę kanoją, tai net ją sutalpinu, nes atsilenkia net priekinė sėdynė. Nepatinka dar vienas dalykas, kad kai užgesini variklį, tai esantys mygtukai pasidaro neaktyvūs ir valdymas būna tik ant displėjaus. O tai dažnai erzina. Pati multimedija labai patogi. Net nemanau, kad verta pirkti papildomai su GPS navigacija, kai yra galimybė pasijungti telefoną. O jį pasijungus gali naudotis kokia tik nori navigacijos programėle, kurios manau būna dar net geresnės, nei originalas (bet čia tik nepatvirtinta teorija). Audio sistema tiesą pasakius geresnė, nei tikėjausi. Aišku pas mane Composition Media multimedija ir nežinau ar nuo to keičiasi patys garsiakalbiai, bet jie groja tiesiog puikiai. Mėgstu klausyti garsiai, tai mano lūkesčius audio sistema pilnai patenkino. Visumoj pravažinėjus metus su šia mašina man ji pradėjo labai patikti. Yra viskas ko reikia ir net su kaupu. Dar jei sugebėtų garsą variklio prislopinti, tai duočiau šiai mašinai 9 iš 10, kaip šeimos automobiliui. Čia nieko pasakyti negaliu, nes dar neteko nieko remontuoti. Net tepalų dar nekeičiau per metus, nes kompiuteris rodo, kad to nereikia. Jis neva analizuoja važiavimo parametrus ir sprendžia pagal jį, kada reikia keisti tepalus. Tikrai rekomenduočiau žmogui, kuriam reikia šeimyninio automobilio, arba tam, kuriam reikia pavežioti daug daiktų. Dėl sėdynių funkcionalumo tai super patogus automobilis. Per kelias min gali pasidaryti vietos nors ir šaldytuvo vežimui. Važiuojant su šeima tilps ir vežimukai, ir dviratukai ir visi reikalingi ir nereikalingi rakandai. Kai ją nusipirkau kraunamės ir tai, ko gali būti, kad net ir neprireiks, bet dėl visą ko įsidedam. Taip, kad jei jums to reikia, šis automobilis Jūsų tikrai nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-10
vw touran 2.0 dsg6 se familly 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas patogu
mazi veidrodeliai
tikrai patogi masina automatas .gerai vaziuja mieste ir greitkelyje 2.0 l 110kw automatas
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt