Markės
1451 iš 1480
Volkswagen up! 2011 - dabar
Volkswagen up!, 2011 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas, „industrinis“ – tikras kompanijos naudojamo Walter de'Silva stiliaus sekėjas. Negalima nesutikti – tikrai patrauklus priekis ir išsiskiriantis galas. Nedidukas, vos 3,5 metrų ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg. Nepaisant to, jo kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos palieka tik gerą įspūdį (nepaisant kiek pigokos vairaračio odos). Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti. Ji veiks važiuojant iki 30 km/h greičiu. Kaip žinia, dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei tikėtumeisi iš tokios kainos transporto priemonės.
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-08-19
Mažasis up
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikimas, jokio dizelio, ekonomiška, visur telpa
Garso izoliacija, užmiesti truksta galios
Pirkta naudota, buvo nuriedėjus 140 tūkstančių. Pravažiuta jau 20 tūkstančių. Apart tepalų keitimo, jokiu investicijų. Jau stabdžiu diskai eina į pabaiga, sankabos garsas ir nebepatinka, matysiu kiek laikys. Bet kaip po 150 štuku km tai esmines auto bedos. Šeip, auto mieste tikrai fantastika, 55kw pilnai užtenka gabaritai, įdealus. Kuro sanaudos kaip 3 cilindrų mašiniukui sakyčiau padorios (netaupant ir negailint 6,5-7l ,o pasistengus ir galvojant apie ekonomika 5,2-5,5) užmiesti ši mašinite stebetinai stabili ir 120km/h greičiu važiuojan su autopilotu pasiima vid 5,5l nu ir negali skūstis. Talpumas, kaip ir nera ko tiketis iš tokios klases automobilio, bet išemus dugna ir atlenkus galines sedynes likau apakes, kiek į ją prikišau daiktų. Keturi žmones tikrai gali važiuot, patogu nebus, bet galines sedynrs tikrai ne butaforija. Nemegsta žvirkeliu ir duobių, bet pažiurejus į ratų dydi klausimu nekyla. Truputi erzina gale triukšmas, nera jokios garso izoliacijos nei galiniu posparnių, tai girdi visus akmenukus kuriuos pakelia ratai, bet jau baigiu priprasti. Reziumuojant: smagus miesto auto, šeimoje jis yra antras auto, todel buvo aktualu: kaina ir ekonomika (draudimas juokingas, padangu kaina juokinga detaliu taipat) aš asmeniškai patenkintas. Kas žino ka reiškia su tokio dydžio auto, kai yra parktronikai prisiparkuot supras, nera buve situacijos, kad nerasčiau vietos
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Roc
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai