Markės
1399 iš 1426
Volkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabar
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas, „industrinis“ – tikras kompanijos naudojamo Walter de'Silva stiliaus sekėjas. Negalima nesutikti – tikrai patrauklus priekis ir išsiskiriantis galas. Nedidukas, vos 3,5 metrų ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg. Nepaisant to, jo kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos palieka tik gerą įspūdį (nepaisant kiek pigokos vairaračio odos). Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti. Ji veiks važiuojant iki 30 km/h greičiu. Kaip žinia, dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei tikėtumeisi iš tokios kainos transporto priemonės.
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Volkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabarVolkswagen up! 2011 - dabar
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai