Markės
1546 iš 1562
Volvo S80 2006 - 2016
Volvo S80, 2006 - 2016
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.86% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)TOP 10Viso įvertinimų: 18
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Volvo S80 yra visiškai naujas automobilis gerokai patobulėjęs visomis prasmėmis. Naujas S80 yra gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy, nors tai ir labai skirtingi modeliai. S80 turi naujus 3.2 L 6 cilindrų linijoje arba 4.4 L V8 variklius ir gali būti varomas visais ratais. V8 turi 316 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Šis variklis sukurtas kartu su Yamaha kompanija yra vienas švariausių V8 variklių pasaulyje ir pirmiausia buvo pristatytas Volvo XC90 modelyje. S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Automobilis, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški arba japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų, automobilis siūlo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančia priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančia vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis, tik klausimas ar jis pritrauks jaunesnius pirkėjus dėl kurių Volvo paskutiniu metu taip kovoja.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su  V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze.

Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
2019-06-21
Patikimumas ir konfortas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas patikimumas ir gausi komplektacija
Ant akumuliatoriaus viena maciau
Važiuoja jau trečius metus, pirkau su 270k rida, dabar 320k. Ir tikrai nesigailiu. Keičiasi tik einamus dalykus, diržai, tepala, kaladėlės, diskai. Žodžiu geras komfortiškas automobilis tiems kas nenori dažnai lankytis servizuose. Variklis 2.4 eiklus ir gan ekonomiškas apie 8l vidurkis, bet gan triuksmingas. Automatas galėtų būti ir greitesnis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-23
volvo2.5 turbo benzinas 2007m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
2volvo neliko volvoj budingu kebulo kampu kebulas tapo apvalesnis asmeniskai man labai grazi masina.patogi vietos tiek priekij tiek gale uztenka pagerejo vairo pasukamumas +labai minksta vaziukle variklis 147kw niera labai greitas bet aplenkt niera bedu
Kuro sanaudos vien vilniui be aplinkeliu kompas rodo 15l uzpilu duju apie 45l tai pravaziuoju iki320km. salono kokibe nepati geriausia ypac odines sednes sviesus vairas greit apsitrina pas konkurentus tokiu metu jau ira telikai o volvo tik nuo 20012m
Tai jau antras volvo pirmas 1999m 2.9 benzinas patiko.kai atejo laikas atsinaujinti.kriterijai naujai masinai-benzinas+draugautu su dujom+butu turbo +galigesnis variklis suma iki 6000euru.paieska prasidejo nuo vokeciu pasidomejus ju benzininiais varikliais tfsi-fsi ir taip toliau ir dujos brangiai statosi ir vekia 60procentu dujom 40 benzu nekas japonu net neziurejau.Teko vel gristi prie volvo.Nes uz ta suma pasirinkimas nekoks.Viendizeliai.....3.2varikliai volvos geri bet visi amerikonai irgi atkrito nes visi po auto ivikio[na ir be turbinos]Tai nusprendziau ieskoti 2.5 turbo Pasirinkimas nedidelis bet radau.Nesu labai isrankus,,,,,,,,,,Buvo pirkta lietuvoj tai kokplektacija pati paprasciausia.sedines ne uodines ir gerai keleta volvo ziurejau su uodinem sedinem[2007metu] tai tragedija salonas taip nusidevejas [benzino]atrodo kad pravaziaves 1000000 ir daugiau....Pas mane sviesios sedines tai labai tapasi nuo visko///bet geriau atrodo ir patogiau nei uoda.turiu plaunama siurbli tai hemini pats darausi.. Nupirkau uz 5500+duju pastatimas 650euru pravaziau apie 25000....zinant benzino kaina 1.28 euro apie o duju 51 greit atsipirks....teko keisti tik tepalus ir filtrus pats keiciau tai kainavo ti k tetales.Servise tikrinau dirzus tai dar geri... Pagal kaina ir kokibe geriau nerasit voketi uz tokia kaina nerasit irmetus++didelis pliusas gyvenant mieste vogiai apeina ja nes nier ko vogt.tikrai patariu visiems super
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-27
Volvo S80 2,5 turbo benzinas automatas 2011 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus salonas, gerai veikia kruizo kontrolė
Nėra kuro kamščio laikiklio
Pirkau šį automobilį 2011 m. vasaros pradžioje, Volvo salone. Vyko ten kažkokia akcija, tai nebloga kaina nupirkau. Ne pačios geriausios komplektacijos (bazinis variantas), bet vis gi: visas salonas odinis, bi-xenon priekiniai žibintai, lietaus jutiklis, DVD diskų grotuvas su ekranais, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, Bluetooth su klaviatūra ir dar ten visokių naudingų privalumų, dabar viso sąrašo ir neišvardinsiu. Variklis trurbininis 2,5 litro 230 arklių, automatinė pavarų dėžė. Galia negaliu pasakyti, kad labai jaučiasi, tad bendras įspūdis apie automobilį - trūksta jam aštrumo, nepaisant to, kad dokumentuose rašo, kad įsigreitėjimas iki šimto kilometrų per valandą yra per 7,5 sekundes. Nors matydamas, kaip Bavarijos automobiliai atsilieka, pradedi suprasti, kas yra Volvo. Jų mašinos paprastai vadovaujasi principu: „Greitis nėra klausimas, bet kodėl“ - va štai toks požiūris. Valdymas yra šiek tiek prastesnis nei vokiškų automobilių, čia net nėra ko ginčytis, tačiau jei atsižvelgiate į jų principą, tai nesukelia nusivylimo. Patogiai įsitaisyti galima bet kurioje automobilio vietoje: priekinio keleivio sėdynę galima reguliuoti įvairiomis padėtimis. Gera garso izoliacija leidžia tyliai važiuoti ne tik mieste, bet ir autostradoje, kai greitis yra didesnis nei 160 km / h (ir net nėra noro važiuoti greičiau tokiu automobiliu, nors suprantate, kad dar tai ne visas greitis, o turi dar nemažai rezervo). Apie sąnaudas. Pilu tik 95 benziną, apie 70% kilometrų važiuoju mieste, o 30% - automagistralėje, vidutinis suvartojimo lygis yra 12,5 litrų (variklis yra turbininis), apskritai kokios sąnaudas Volvo deklaruoja, tokios ir yra iš tikrųjų. Iš esmės, man patiko kruizo kontrolė ir „City Safe“ funkcija (ji gali stabdyti automobilį, už vairuotoją, jei greitis yra ne didesnis kaip 15 km / h) - tai labai patogu eismo spūstyse, kai įstringi tuščioje vietoje ir tada kas nors netikėtai užlenda į priekį, taigi dėl to nereikia lieti ašaras dėl įbrėžimų ant bamperio ir gaišti laiką, pildant eismo įvykio deklaraciją. Išbandžiau mašiną ir žiemos sąlygomis, prie šalčio net -25. variklis užsiveda be problemų, viskas, kas priklauso puikiai šyla, klimato kontrolės darbu esu labai patenkintas, greitai sušildo saloną, matyt, švedai supranta, kas yra šaltis, bet čia yra grynas subjektyvumas))) Beje, puikiai skamba originali garso sistema (išbadžiau visokiu garsumu ir gabalus visokius). Nežinau, ar tai galima priskirti prie privalumų, matyt, nes švedų produkcijos štampavimo tempas atsilieka nuo japonų modernizavimo tempų, tačiau švediškų automobilių metalas yra labai storas ir kokybiškas (pas mus šeimos garaže yra japoniškų automobilių, džipų ir mažalitražių automobilių). Vienas iš trūkumų yra tas, kad žiemą, kai būna šalta ir salonas dar būna neįšilęs, užstringa radijo įjungimo mygtukas, bet šiek tiek palaukus pradeda veikti. Dar vienas trūkumas - nėra kuro užpylimo kamščio laikiklio. Kiekvieną kartą, pilant kurą reikia kur nors pasidėti kamštį, o vieną kartą net pamiršau ir teko pirkti naują. Išvados: jei manote, kad jums reikia daugiau nei Volkswagen Passat, tačiau dar nesate pasiruošę daug išleisti daug pinigu A6 eksploatacijai ar tos pačios MB- E. , - galite pirkti šį Volvo nedvejodamas, tik automobilis gali atrodyti šiek tiek nuobodokas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-02
S80 D5 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška važiuoklė, patogios sėdymės, ergonomiškas vidus, išvaizda tiek vidus, tiek išorė, audio aparatūra, patikimumas, eksploataciniai kaštai
Nėra
Super automobilis: komfortabilus, patikimas, ekonomiškas. Labai patogus važiuoti. Vyrauja nuomonė, kad brangi eksploatacija- tai visiškas mitas. Palyginus keletos automobilių, netgi ir žemesnės klasės, pamatysite, kad eksploataciniai kaštai yra ne tik kad lygūs, bet ir mažesni. Palyginimui BMW 530d tų pačių metų bus apie 25% didesnės sąnaudos, Hyundai Sante fe bei Honda CRV sąnaudų krepšelis praktiškai vienodas su S80. Tai faktas! O patikimumas daug aukštesnis palyginus su prieš tai turėta BMW. Važinėju antrus metus (automobilio rida 252000 km) nėra jokių įgimtų ligų, kuom negali pasigirti visos vokiškos markės. Dar vienas iš pliusų, labai patogus eksploatavimas, t.y. filtrų, tepalų, lempučių keitimas. Viskas labai aišku, lengvai prieinama, greitai padaroma, priešingai negu Audi, BMW ar kokia Toyota. Tai tikrai nera sportiškas automobilis, tai - slidus, patogus, patikimas ir ekonomiškas automobilis. Remontas ir eksploatacija labai patogi. Gedimai labai reti, teko pakeisti tik stabilizatoriaus traukę (apie 20 eur) ir pakaitinimo žvakes (60 eur), rida kaip minėjau 252000 km. Šios mašinos kaina antrinėje rinkoje labai krenta. Palyginimui ženkliai stipriau, nei Honda ar Hyundai. Tai kaip ir minusas jei perki naują, bet pliusas jei perki devėtą, nes gauni gerą vertę už palyginus mažą kainą. Maža kaina, jos vertės tikrai nesumažina. Juk vertė, tai ką gauni, o kaina tai ką moki. Kaip ir visoms mašinoms į kėbulo kokybę. Kada keistas paskirstymo diržas, kada ir kokie keisti tepalai, nes jie pilasi specialūs, o varikliai tam jautrūs.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-12
Limuzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, minkštai važiuoja, gražus dizainas, patikima, saugi
Labai prasta automatinė pavarų depė, neekonomiška
Puikus mašiniukas. Jokiu būdu ne pradedančiajam vairuoti ir ne tiems, kam nesiseka parkuotis ☺. Remontuoti reikia retai, nes negenda. Nuvertėjimo nėra nes ji kaip nauja atrodo. Atkreipkit dėmesį į saloną, važiuoklę, dažus.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-27
Volvo S80 2.5T 147kW 2007Automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Trauka, Apdailos medžiagos, Patikimumas
automatinės dėžės silpnokos
Automobilis, kuris vertas savo pinigų! Nusipirkau 2.5T 147kW 2007 metų modelį, važinėju su juo iki šiol, esu labai patenkintas. Variklis gyvas, trauka tikrai stebina. Susidėjau duju įranga, automobilis puikiai draugauja, jokių grįžtamųjų nereikia daryti. Komfortas jaučiasi, viduje tyla, plastikai nebraška/netraška. Važiuoklės detalės nėra pigios, tačiau pakeitus ilgai tarnauja. Ką teko man remontuoti iš važiuoklės per 1,5 metų: Vairo traukės L/R su antgaliais, Priekiniai L/R sailentblokai. Reguliariai keičiu variklio tepalus (apie 6L subėga 5W40) ir kas 50-60tūkst. km keičiu automatinės greičių dėžės tepalus. Iš variklio pusės tik reguliarus tepalų/filtrų keitimas, daugiau jokių remontų nesu atlikęs. Būtina tikrinti servise, dažnai mėgsta parvaryti daužtas ir kreivai suremontuoti. Iš švedų atvažiavusių mėgsta važiuokle labai rūdyti. Perkant iš švedų dar neapsigaukite su CNG dujų įranga (jeigu automobilis su dujų įranga). Automatinės greičių dėžės yra silpnokos, dažniausiai šaltos labai vėlina perjungti bėgius/smūgiuoja. Tokiu atveju ruoškitės papildomoms išlaidoms (iki 1000eurų). Su varikliais problemų nėra, turbinos laiko.
Pilnas atsiliepimas...
Volvo s80 D4 | 2016-11-23
Volvo s80 D4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, konfortas, variklio dinamika, kaip 2l varikliui superinis.
Pasukamumas
Automobili turiu jau puse metų jokiu problemu neturejau ir neturiu. Automobilio salonas kokybiskas, gražus dizainas. Bagažine didele, važiuokle minksta, konfortiška. Kaip nusipirkau pakeičiau tepalus greičiu dėžės ir variklio, visus diržus taip pat, pravažiavau 20000km investiciju 0 euru i remonta. Manau automobilis protingiems žmonėms nesivaikančiu kaimo madu BMW, AUDI, MERSEDES. Kol kas be problemu... Nepagailėti pinigų apžiūrai...
Pilnas atsiliepimas...
Arminas | 2016-04-07
Volvo s80 D5 158 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, ergonomiškas, ekonomiškas, patvarus
dar neradau
Nesitikėjau, kad 2,4 D5 158kw gali būti toks ekonomiškas. Užmiestyje važiuojant 110-130km neviršyja 5,5l sąnaudų, važiuojant 100km/h sąnaudos apie 5l. Vairuoju automatą, 18 colių ratai. Manau tikrai ekonomiškas automobilis atsižvelgiant į tai, kad tikrai turi "smarvės", kurios pakanka nesukti galvos apie greitą lenkimą. Labai patinka minkštos, komfortiškos, kokybiškos odos sėdynės. Ergonomiška posūkių ir valytuvų rankenėlė, būtent toje vietoje, kurioje ranka, nei aukščiau, nei žemiau. Kokybiška garso sistema. 2,4l D5 158kw. Spustelėjus pedalą pabunda tikras žvėris, galios pakankamai. Pravažiavau 8000km po pirkimo, tepalų nepamažėjo nei gramo, niekas nesugedo. Šiek tiek erzina, kad jaučiama lengva vibracija ant vairo stovint vietoje, tačiau gal tai tiesiog jaučiamas kokios nors detalės, tokios kaip variklio pagalvė, nusidėvėjimas arba taip turi būti, visgi dyzelis.. Dar nieko neremontavau, viskas veikia puikiai.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-10-04
S80 ll 3.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas, kokybe, patikimumas
Kuro sanaudos, daugiau nepastebejau
Malonus ir komfortiskas automobilis. Pakankamai patikimas, interjeras kokybiskas, gerai surinktas, audio aparatura aukstos klases, sedynes minkstos, patogios , bet be aiskaus soninio prilaikymo, vaziuokle gerai gesina nelygumus. Zodziu automobilis nuteikia ramiam vaziavimui,norint didesnio draivo reiketu ziureti i vokiskus konkurentus.Garso izoliacija nebloga, bet MB ir BMW geresne ir Lexus GS taip pat tylesne bus. 3.2 traukos per akis, Vilniuj vazinejant benzino sanaudos apie14-16 l , uz miesto apie 8 l. Tepalai, kaladeles, daugiau nieko per metus eksploatacijos nekeiciau. Nuvertejimas vidutinis manau tiek lyginant su vokiskais tiek su japoniskais konkurentais. Daryti pilna diagnostika nes automobilis labai sudetingas, ypatingai ziureti automatines pavaru dezes, nes cia 1-os kartos S80 beda
Pilnas atsiliepimas...
Zenonas | 2015-10-03
VOLVO S80 T6 AWD JUODAS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortas, variklis.
Nera.
Sis automobilis pirktas JAV aukcione 2008 metu su 160 000km rida. Automobilis pateisino visus lukescius. Pirmiausiai saugumas: sistemos ir pagalviu skaicius. Isvaizda: Tikrai labai solidi bet kur nuvaziuosi ir tikrai gedos neturesi jeigu kiti atvyks ir su super automobiliais (tiktai nusiplaukit :) ).Isores visos detales grazios ir du duslintuvai T6 arba v8 automobiliui dadeda tikrai sportisko grazaus dizaino. R17 ratai tikrai pakankami isvaizdai ir per daug nesukietina vaziuokles. Kokybe surinkimo puiki, visos detales tikrai kokybiskos ties salono tiek apdailos. Spidometras ir apsvietimas - grazus ir solidus. Sedynes ir ju patogumas superinis, visos 4 sildomos. Ir viskas i ka siame automobilyje paziuresi ar prisiliesi nenuvils. T6 variklis fantastiskas. Daug apie ji skaiciau ir domejausi ne tik lietuvos bet ir uzsienio forumuose. Bet kol pats nepabandziau tai nesupratau koks tai jausmas. Ypatingai vaziuojant su siuo automobiliu kiek tik paspaudi tiek ir turi. Kaip kazkuris komentatorius ir rase - belieka tik prilipt prie sedynes ir megautis variklio darbu. Aisku nereikia pamirst kad tai solidi ir sunki masina. Jeigu ja idesi i tokia taburete kaip vw golf tai jau cia bus kiti klausimai.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60 
  V70V70 V60S60 V60
  Dideli    S80S90 V90
   V70 
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai