Markės
1413 iš 1426
Volvo V40 1995 - 2004
Volvo V40, 1995 - 2004
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 30
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Volvo V40 1995 - 2004Volvo V40 1995 - 2004Volvo V40 1995 - 2004Volvo V40 1995 - 2004Volvo V40 1995 - 2004Volvo V40 1995 - 2004Volvo V40 1995 - 2004
Volvo S40/V40 yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano (S40) ir universalo (V40) kėbulais. Jie buvo gaminami Olandijoje NedCar bendroje su Mitsubishi gamykloje. S40/V40 yra gaminamas ant bendros platformos su Mitsubishi Carisma, nors japonų modelis nebuvo itin populiarus Europoje. 2001 metais V40 gavo eilę atnaujinimų – ekonomiškesnius variklius, tiesioginį dyzelinių variklių kuro įpurškimą, papildomas saugumo ypatybes, didesnius stabdžių diskus, naują priekinę pakabą ir t.t. Volvo S40 buvo pirmas automobilis, kuris buvo įvertintas keturiomis Euro NCAP žvaigždutėmis saugumo testuose. Nors nedidukas, Volvo automobilis buvo giriamas už platų saugumo ypatybių sąrašą, kietą kėbulą, gerą interjero dizainą, tačiau visapusiškai negalėjo prilygti konkurentams iš Mercedes-Benz, BMW ar Audi.
Volvo V40 gaminamas ant Mitsubishi Carisma bazės, taip pat automobilis turi bendrų detalių su trečios kartos Mitsubishi Lancer Evolution.

Volvo V40 tapo pirmuoju automobiliu uždirbusiu 4 žvaigždutes Euro-NCAP saugumo testuose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 30
2017-05-29
Jokio saugumo extra atveju islipant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Du pliusai. Ant akumuliatoriaus ir vaistineles. Kur dar pavaizduota nemaciau.
As tik apie viena minusa, duru rankeneliu plastmasinius laikiklius kurie smarkiau is vidaus darant duris ir smarkiau patraukus rankenele jie nuluzta.
Atsitiktu kas ir staigiai greit islipt prireiktu su kokiu atveju tai zmogus gali ir vapse nebeislipt, nes vidaus rankeneliu jungiancios su kitu metalu plastmases smarkiau patraukus nuluzta ir tada turek beda, vapse neislipsi. O panikuojant turbut taip ir butu
Pilnas atsiliepimas...
Volvo V40 | 2015-09-28
Volvo V40 2001 85kW 1.9 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gera trauka, kokybiškas salonas
Rūdys, brangoka eksploatacija
Automobilis tinkamas vyresnio amžiaus žmonėms arba taupiam studentui. Jei prižiūrimas, nereikalauja didelių investicijų. Patvarus ir taupus variklis, kelyje 5-6 litrai, bendras sąnaudas rodo 5,5 litro jau ilgą laiką, nors ir kartais mėgstu paspausti mieste. Kaip 85kW variklis tai traukos turi tikrai nemažai, kelyje nesunku apsilenkti. Tiesa, daug pakrovus mašiną, traukos kiek gali trūkti, bet čia tokiais atvejais kai penki žmonės su pilna bagažine. Stebėtinai kokybiškas salonas. Volvo V40 yra žemiausios kastos Volvo, bet salono kokybė lenkia tų pačių metų limuzinų klasės S80 arba S60. Mano volvo su odiniu salonu, bet net porankio siūlės visos vietoje, o kiek teko matyti S80 ar S60, ten porankiai dažniausiai klibantys, medžiagos nusitrynusios, kas nepriimtina aukštos klasės automobiliui. Vairuotojo sėdynė net be įplyšimų yra, aplink durelių rankenėles jokių apsitrynusių plastmasių, aplink magnetolą irgi plastmasės visiškai sveikos. Pavarų svirties apdailos be jokių įplyšimų. 1,9 85kW. Variklio jėgos tikrai pakanka, nes automobilis yra ganėtinai lengvas (apie 1250kg), o dėl to jis dar ir ekonomiškas. Kai pirkau, rodė 7,5 vidutines sąnaudas, bet kai pats pradėjau važinėt, nukrito iki 5,5 litro. Trauka jaučiasi jau nuo 1500 apsukų. Žiemą variklis kuriasi stebėtinai gerai. Net kartais per skubėjimą pasukdavau raktelį, nepašildžius kaitinimo žvakių, prie -10 ir užsikurdavo lygiai taip, kaip kuriasi vasarą. Manau šitas variklis yra vienas iš geresnių už tokią nedidelę automobilio kainą. Kadangi tai nėra populiarus automobilis, jo vertę supranta labiau auto entuziastai arba volvo mėgėjai, o kitiems geriau bus audi ar bmw analogai. Eksploatacija ne iš pigiųjų (nebent kinietiškas detales perki), nes detalės šiam auto yra gaminamos aukštos kokybės. Būtent dėl to ir sakoma apie Volvo, kad kartą detalę pakeitęs, daugiau apie tai galvos nesuksi. Gaila tai, kad nelabai kam įdomu investicijos į šio auto detales, nes jis nėra populiarus. Gaila tai, kad automobilį patvarkius jo kaina nelabai auga. Visumoje, tai pakeitus susidėvėjusias detales, apie jas bus galima ilgam pamiršti. Siūlau apžiūrėti arkas, dureles dėl rūdžių. Pats pirkau kiek aprūdijusi variantą, bet per metus laiko rudžių nepadaugėjo atrodo.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2015-04-08
Volvo V40 1.9D 70 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškos sėdynės, talpus, pigus remontas
Triukšmingas, elektra, rūdys.
Automobilį turiu du su puse metų, tad manau turiu jau kompetenciją išvardinti jo geras ir blogas savybes. Automobilyje patogu sėdėti. Sėdynės minkštos. Gal kiek erzina porankis, kuris trukto užtraukti rankinį. Bet porankis nuimamas. Apmušalai - su užtrauktukais, plaunami. Pas mane veliūras, labai švelnus, priemena pliušinį žaisliuką. Garso izoliacija prasta, girdisi variklis, vėjas ir ratai. Priekinė keleivio sėdynė persilenkia per pusę ir palenda po bardačioku. Nulenkus dar galines sėdynes galima vežti kokį nors pagalį kurio ilgis iki 2.70 m. Automobilis idealus jei važinėjate dviese. Su drauge važiuodami sutalpiname gale dviračius: nereik nei ratų, nei vairų nuimt, telpa taip tiesiog. Šeimai automobilis jau per mažas. Automobilis turi gera garso aparatūra. Prieki: duryse 13 cm dinamikai, panelėje aukštadažniai, skylės 10 cm. Gale 13 cm dinamikai + dešiniam šone subwooferis iš kurio realiai nieko gero. Viduj viskas laikosi, niekas nelūžta. Ai tiesa, jei jau luš, tai luš galinės užuolaidėlės laikikliai. Yra tokie du pirštai, kurie nulūžta ir tada užuolaidėlė visad būna susisukus (neina užtraukti). Automobilis nėra "tikras" universalas. Atvertus bagažinės dangtį, lieka bortas, per kurį vis tiek reikia perkelti daiktus. Išlanksčius galines sėdynes, grindys nesigauna lygios, tad jei ruošiatės miegot, tai tikrai ne kažką, o ir į ilgį, galima tilpt, jei esat iki 170 cm. Kas liečia mašinos elektroniką, tai ji gan prastoka. Per šį laikotarpį nustojo veikti vairuotojo langas. Tiesiog ėmė ir nustojo. Sutvarkiau viską išardęs ir atgal surinkęs. Nežinau kas buvo sugedę, bet susitvarkė. Nustojo veikti elektriniai veidrodėliai. Teko išimt fyškę esančią tarp durų ir kėbulo, supurkšti ir atgal įdėt - vėl veikia. Dabar neseniai nustojo veikti abu priekiniai langai. Nei kyla, nei leidžiasi. Vėl bus kažkokia fyškė... Na ir taip kas 9 mėn vis kas nors nueina jai... Dar su variklio temperatūra - kartais blūdyja rodo, kad kaista variklis - išjungi šviesas, pyst jau nebekaista. Taip pat buvo sugedęs varikliukas galinių durų, centrinis neveikė. Dar buvo sugedęs priekinių šviesų aukščio reguliatorius (kilnojo šviesas belekaip padažant) Žodžiu, elektronikai dedu minusą. Apie kėbulą. Linkęs rūdyti. Ypač mėgsta rūdys šias vietas: Slenksčiai: priekis kur varo visa š iš po priekinių ratų, privaro į slenksčio vidų, tada ten išpūva viskas. Mistiškai po galinėm durelėm (nežinau kodėl). Taip pat kapotas po priekinėm grotelėm. Dar iš tokių rūdyjančių vietų yra dugnas po dyzelio baku. Ten nedengta antikorozine (iš fabriko jau taip) ir linkę rudyti. Supūva kiaurai skylė į saloną, jei neprižiūri. Taip pat gali parudyti stogas aplink priekinį langa, bagažinės dangtis. Priekiniai sparnai ir būna parūdiję, bet naujas 22 eur, tai ne taip baisu. Taip pat, kas liečia rūdyjimą, tai nupūva stabdžių ir kuro vamzdeliai. Prie kuro bako, po mašina yra tokia plastmasė, po kuria užtenkti vamzdeliai. Tie vamzdeliai ten bebūdami surūdija. Teko jau keisti. Šviesos. Priekinės faros (vienos lempos) yra nieko vertos. Jų reguliatoriai labai jautrūs, biški atsuktuvu stipriau pasuksi ir iškart nulūžta, tada jau visą lempą reik imt lauk ir kažką bandyt klijuot. Kai pirkau pas mane jau buvo išlaužytos. Taisiau su epoksidiniais klijais. Šių lempų skleidžiamas šviesos srautas yra apgailėtinas. Kaip su uždegtom žvakėm važiuotum - nieko nesimato. Pats pasikeičiau ir kitam patarčiau keistis į dviejų lempų farą nuo facelifto. Provotkė vienos lempos ir dviejų lempų skiriasi. Jei jau pirksit iš šroto patariu iš fyškių paprašyti. Rūko žibintų jei nėra numatytų, tai ir neįdėsi - reik programuot kompą, tai daro tik sostena. Stabdžiai. Priekis ir galas - diskiniai stabdžiai. Su jais kaip ir viskas gerai. Bet rankinis stabdys tokios durnai paprastos konstrukcijos, kad jei mažai traukysi - užrudys tokios lopetėlės ant suportų (prie jų trosas tvirtinasi) ir rankinis liks pastoviai užtrauktas - tada prasidės bėdos - kais ratas ir kuro ims... Važiuoklė. Mistubishi carisma. Labai paprasta ir elementari. Galas nepriklausomas. Priekį mcpersonas. Tik vienas šarnyras. Maždaug kas metus išbylda stabilizatoriaus traukė, kas kainuoja 10 eur ir visas važiuoklės remontas tuom pasibaigia. Šarnyrai į šakę presuojami. Šakės tuščiavidurės. Mano buvo išpuvus kiaurai, tai pirkau kitą. Galinės spyruoklės linkusios nusilpti, todėl dažnai matome šiuos V40 su nusmukusiom šiknom. Gale yra tokie didžiuliai saleinblokai, bet per šitus 2.5 metų nieko gale nedariau. Apskritai galinė važiuoklė neužmušama. Renault meno šedevras su kurčiais nuvarytais arkliais. Sakai "važiuok" o jiem dzin. Niekas niekur netraukia. Variklio kodas D4192t2 70 kW. Realiai tas pats renūškės F9Q. Nu ką aš galiu pasakyt? Šudas, nu. Bukas. Labai, labai bukas. Iki 2000 rpm niekas nevyksta. Visiškai niekas. Vėliau, jau pradeda važiuot, bet ir ne pyragai. Iki 100km/h per 13.5 s (geriausias). Kuro ima mažai. Apie 6 litrus ir jam visai nesvarbu kur tu važiuosi mieste ar užmiesti. Iki 2000 metų šitos auto ėjo butent su šitu varikliu ir M5D dėže kuri taip pat yra šūdo krūva. Pavarų perjungimas netikslus dėka išsimalusių plastikinių įvorių kurios yra pavarų perjungimo štangoje po mašina. Pati dėžė triukšminga. Girdėjau linkusios pabirti. Rasti sunku, gan brangios. Pavarų dežė turi tokį dangtelį, kurį nuėmus matosi penktas bėgis. Tas dangtelis iš paprasto metalo. Dažytas baltai. Kai įsimeta rūdys, prapūva tas dangtelis ir išbėga tepalai. Va taip va. O apie patį variklį, tai kas gerai, kad dalių visur pilna, nuo renūškių viskas tinka (tik žarnos netinka). Pats variklis pabirti nelinkęs, turbina laiko gerai, vedasi prie didelių šalčių. Pas mane nubėgusi jau 400 ' 000km, tai truputi dūmina, kai variklis dar ne darbinėje temperatūroje. Rekomenduoju pirkti automobilį po 2000 Metų. Bus variklis D4192t3 (75 kw) arba D4192t4 (85 kw) su M56 dėže. Varikliai vienodi, skiriasi tik programa variklio ECU. Dežė daug geresnė, be tų štangų, jau perjungimas vykdomas trosu. O ir lempas iškart gausit normaliais. Apskritai nuo 2000 visai gera mašina, iki 2000 turi dar minusų. Taip pat sako kėbulas geriau nudažytas po 2000 m, mažiau pūva bet ar tiesa nežinau. Pirkau už 5500Lt 2013 metais. Auto 1999 gamybos. Daug nieko nedariau. Diržus keičiau 550Lt su viskuo. keičiant vandens pompos keist nereikia, nes suka generatoriaus diržas. Kaladėlės - kaip visų. Į variklį 5,4 Ltr tepalo, į greičių dėžę 3,4. Nieko daug nedariau, tokio brangaus. Šiaip kas nors su elektra nušoka - pasitvarkau ir po to priekinė važiuoklė kiekvienais metais 10 eurų. Tai tiek... Oj, net nežinau. Tikrinti kaip ir kiekvieną auto. Tokių specifinių ligų kaip ir neturi.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2015-01-29
Volvo V40 1.8 SE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, manevringas
Milžiniškos kuro sąnaudos, labai mažai traukos, rudija, byra įvairios detalės viena po kitos, nespėju taisyt.
Labai manevringas, bei išvaizdus, tačiau visos kitos dalys byra, problemos su pavarų dėže, rudija. Nepirkit 1,8 SE nėra traukos, kuro sąnaudos milžiniškos!
Pilnas atsiliepimas...
Liudas | 2015-01-16
Volvo V40 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, stabilus, gera trauka, pigus, patogus, lengvas priėjimas prie variklio, lengvai gaunamos dalys, gera garso aparatūra
Smulkus elektronikos šlubavimai, žemas, mažai skyrelių daiktams susidėti.
Automobilis pateisino visas viltis. Gražus, tvirtas, pigus. Prieš perkant skaičiau komentarus apie prastą garso izoliaciją, brangias dalis ir kietą važiuoklę,todėl truputi prisibijojau. Tačiau garso izoliacija pasirodė normali, dalys tikrai gana pigios. Dėl važiuoklės tikrai nesiskundžiu, nes automobilis, visgi, nėra labai brangus, todėl tikėtis stebuklo nereikia. Džiugina trauka. Pas manęs 85kW modelis. Turbina šiek tiek kaukia, tačiau kitų problemų nebuvo. Dalys nėra brangios, kuro sąnaudos mažos, todėl laikau, kad eksplotacijos kaštai yra menki. Rinkitės 85kW, o ne 75kW. Kaina beveik nesiskirs, tačiau iš variklio gausite daugiau galios. Gamyklinė magnetola yra LABAI nepatogi, tad jeigu rasit su kitokia, tai bus privalumas. Išmėginkit visą esančią elektroniką.
Pilnas atsiliepimas...
Aras | 2014-11-26
nepatikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizdus
Variklis, greiciu deze, rudija slenksciai
Isvaizda nebloga, bet is technines puses labai problematiskas. Vaziuokle nera patikima, dyzeliniai 66kw varikliai prasti, trunka variklio galvutes, nelaiko isminamieji guoliai, nelaiko pavaru deze. Valytuvu mechanizmai luzta, pradeda remtis i kapota. Patikrinti, ar nekelia ausinimo skyscio, ar nebarska isminamasis guolis, ar nedumina.
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2013-12-10
1.9 tdi 1999 metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gana patvarus neskaitant variklio
prastas dyzelinis variklis, likęs rūdyti
Vairavau šį automobilį apie3 metus tad galiu drasiai sakyti, kad susiduriau su viskuo kas tik gali būti. Pirkau parvarytą iš italijos, nei vienos rūdelės nebuvo, tačiau po keletos lietuviškų žiemų pradėjo rūdyti ratų arkos, durų kraštai, slenksčiai, net bagažinės dangtis. Nors variklį tikrinau su kompiuteriu, vėl gi nieko blogo nerasta, tačiau po poros metų sugedo turbina, po to kuro siurblys, pats variklis tepalo daug nerydavo, kurdavosi net prie didžiausių šalčių, buvo tikrai ekonomiškas, nors galios galėjo ir daugiau but iš 95 ag. Važiuoklė gana patvari, neteko daug remontuoti, tik einamieji darbai ir vairo traukės, nors važinėjau nemažai ir žvyrkeliais. Elektronika truputi kaprizinga, ypač centrinis užraktas. Kainos normalios, truputi brangiau už 4 golfa, bet pigiau nei koks 3 bmw. Teko nemažai girdėt prastų atsiliepimų apie dyzelius, nenuostabu, nes jie gaminti renault. Apibendrinant galiu pasakyt, kad tai pakankamai geras automobilis, tik patariu vengti dyzelio.
Pilnas atsiliepimas...
KarolisB | 2012-12-11
1,9 TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabilus, gera trauka, talpi (salone vietos šiek tiek trūksta), gražus dizainas.
Važiuoklės garso izoliacija (girdis kiekvienas kiek didesnis kelio nelygumas)
Tikrai geras variantas siekiantiems komforto už prieinamą kainą. Pats važinėju jau 4 mėnesius, kol kas - tik minimalūs remontai. Šiek tiek per didelės kuro sąnaudos kaip studentui, bet keliu tiesiog plauki - mašina stabili, traukos pakankamai, žodžiu - neturiu prie ko prikibt. 1.9 l. turbo dyzelinis variklis su interkūleriu, iš Renault. Turbina įsijungia kažkur nuo 1.9k apsukų ir trauka pagyvėja labai labai smarkiai, 90-130 pagreitėja per kažkur 7 sekundes. Galbūt prikibt galėčiau prie to, kad kiek sunkokai kurias (nedirba viena pakaitinimo žvakė, bet kitas tris kaitinu po tris kartus ir vistiek šiek tiek pasuka, o užkurta trūkčioja pora minučių). Tepalų nedegina. Nelabai ekonomiškas. Volvo yra Volvo - kainos didesnės, nei VW Golf, bet tikrai įkandamos. Automobilis, kaip tokių metų ir su tokia komplektacija, dar tikrai laiko gerą kainą. Kai pats pirkau, važiavau į TA centrą, kur paprašiau patikrint važiuoklę ir stabdžius, jums linkiu atlikt tą patį. Dėmesį būtinai atkreipkit į stabdžius - nors ir stabdo, tačiau jei pedalas gilokai lenda, reiškia suportų cilindriukai į pabaigą.
Pilnas atsiliepimas...
V40 | 2012-04-22
Geras auto. 2003m 1.9D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda: isore ir vidus, patogus, ekonomiskas, gera audio aparatura, ir zinoma saugus.
Kietoka pakaba, garso izoliacija.
Atvazinejau apie pusmeti (ziema visa), pakaba kaip buvo lb geros bukles, taip ir liko. Rudies ne vienos nerasta (tfu tfu tfu). Salonas grazus (jei nenudroztas) ir patvarus, viskas paprastai valdosi, nera kosmiska kaip kitose masinose, viskas savose vietose. Niekas nebarska. Sedynes patogios. Gale kojom vietos nebelieka, jei priekine sedyne atstumt daugiau nei 60% mazdaug. Vairuojasi maloniai, posukiuose gerai laikos, kietoka pakaba tik. Audio aparatura kaip originali - labai gera. Ties garso izoliacija galima buvo labiau pasistengti. Bagazine gan didele, yra dirzai/tinklas kamnors pritvirtint (kad neciuozinetu po visa bagazine). Labai patogu parkuotis, ypac galu, viskas gerai matosi aplink. Nesijauti kaip 'duobej' kokio sedint. Kai pirkau, prastume su pavargusiu varikliu, tai neilgai pasidziaugus bedu nemazu atsirado. :) (iki siol neaisku kokiu). Todel komentaru apie varikli nera. Islaikymo islaidos nera brangios. Pries perkant mane daug kas gasdino, kad Volvo brangu. Na gal kitas Volvo brangiau islaikyt, bet sitas variantas manau turetu but pigiausias is Volvo. Tarkim su A4 palygynus (tu paciu metu), islaikymas pigesnis tikrai. Nepatinget/nepabijot pakankint varikli pries perkant... bedu jokiu daugiau nebuvo. :)
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2012-03-27
Volvo V40 2000m. 2.0L 100kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, saugus, stabilus
Kieta pakaba, prastoka salono izoliacija
Automobilis daugiau geras nei blogas. Keletas esminių pastebėjimų. Pakaba: kietoka, tačiau pakankamai patvari, per metus teks pasikeisti stabilizatoriaus traukutes, įvores ar kt. smulkmenas, bet ir mūsų keliai iš po žiemos yra tragiški. Salono izoliacija: prastoka, ryšium su kietoka pakaba, girdėsite kiekvieną duobę. Kėbulas: nerūdija, cinkuotas. Stabilus automobilis posukiuose. Automobilio bagažinė talpi, tačiau norint patogiai sedėti priekyje, gale sėdintiems keleiviams vietos kojoms lieka tikrai mažai, automobilyje vietos tarp universalo ir sedano. Su 100kW automobilis gan staigus, manevringas, antras kvėpavimas prasideda nuo 3500-4000 aps/min. Variklis patikimas. Kuro sąnaudos mieste važiuojant ne daugiau kaip 3000aps/min. - 10L. Užmiestyje ~100-130km/h. - 7-8L. Žinoma kaštai nėra kaip GOLF 2, tačiau kainos labai prieinamos, vertinčiau kaip vidutines. Esminių patarimų nebūtų, automibilis kaip ir visi turi + ir -, reikia žiūrėti kaip ir kiekvieną prieš perkant. Rekomenduočiau šį automobilį tiems, kas nori morališkai nepasenusio automobilio už sąlyginai žemą kainą. Automobilis pateisina savo kokybės ir kainos santykį.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai