Markės
1419 iš 1430
Volvo V50 2004 - 2012
Volvo V50, 2004 - 2012
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Volvo V50 2004 - 2012Volvo V50 2004 - 2012Volvo V50 2004 - 2012Volvo V50 2004 - 2012Volvo V50 2004 - 2012Volvo V50 2004 - 2012Volvo V50 2004 - 2012
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši šasi taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose. S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patinka kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
2017-04-13
2008 V50 2.0D (100 kW) Momentum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, gera garso aparatūra, manevringas, gera garso izoliacija, grazi isvaizda,
Mazai vietos kojoms gale. Priekinis rėmas sukant užstoja didžiają dalį matomo kelio- reikia pasilenkti.
Ieškojau šio automobilio dėl sekančių atsiliepimų: nedidelės kuro sąnaudos, gera garso izoliacija (buvo vienas pagrindinių kriterijų dėl tolimesnių kelionių), kruizo kontrolė. Patiko ir išvaizda. Norėjau įsigyti 2.4l, bet po pusės metų paieškos žūtbūt reikėjo naujo auto ir pasirinkau 2.0l prancūzišką variantą. Sėdynės patogios (nepavargsta nugara po ilgų kelionių), interjeras nebarška, gera garso aparatūra, erdvi bagažinė, manevringas. 100 kW užtektinai, lengvai lenkia užmiestyje. Žiemą taip pat nebuvo jokių problemų. Galbūt kiek žemoka važiuoklė, tačiau tvirta. Pirkau automobilį su 159000 rida. Parvarytas iš Austrijos. Mokėjau 4600 EUR 2016m. 08 mėn Visų pirmą apie išlindusias bėdas: turbinos restauravimas ( "prapūtė" orą, kuro sąnaudos mieste buvo 10l/100km). Išminamo guolio (nebejungė 1-mo ir atbulinio bėgių), o prie to paties ir sankabo keitimas. Sugedęs EGR (atjungėm). DPF filtras taip pat jau rodė pirmuosius užsikišimo ženklus , teko išinstaliuoti ir pašalinti. Visi minėti gedimai sutvarkyti kainavo apie 1200 EUR. Dabar kuro sąnaudos šiltuoju periodu apie 5l- užmiestyje ir 7l mieste. Nuvertėjimas: 2016 m, rugpjūtį, kai pirkau automobilį, kainos buvo nuo 4700 iki 5700 EUR (priklausomai nuo komplektacijos ir ridos), tai šiai dienai spręskite patys. Perkant Volvo (ar kito gamintojo) dyzelinį automobilį įvertinkite ar yra DPF filtras, kuriuo reikės vienaip ar kitaip pasirūpinti.
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2017-01-26
Volvo V50 1.6 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, kaip sportinis, gera gamykline aparatura garso...
Vietos viskam mazai, ir gale ir prieki, bardaciokas tai padek dieve, sedynes kietokos.
Manevringas, gale mazai vietos sedinciam... Mazas variklis bet su 81kilovatu... didele apkrova atitenka turbinai. Keiciau dvi turbinas per pirma menesi. Pasirodo variklis siplnas, o Kilovatu daug viskas atitenka turbinai... turbina taip greitai sukasi, kad nespeja tepimas suveik, ilgiau pavazevus 3000apsukom gali uzsilenkti turbina...pasirodo nuo per greito sukimosi issauseja trinties vieta, norint kad geriau teptu reikia didinti pacia skyle is kur ateina tepalas turbinai tepti, kadangi pats keiciau abu kartus, pamaciau kas kaip ir pasidomejau apie tai kaip reikiant, isemiau sieteli kuris filtruoja alyva, kad nestabdytu, galima dar didinti skyle pacia, nes ji susideda is dvieju mazu is kur ateina tepalas ir padaryti viena didele galinga-to pakaktu manau tikrai, nes norvegai taip daro (pasidomejau forumuose ju)... arba vazineti graziai, lenkti po viena masina, daryti pertraukele po uzkeltu apsuku ir t.t. :) detales fokuso... nera labai brangios.. turbina kaip visada kainuoja, tai labai nelakstykit. Turbina patikrinkit ar nekliba labai, jei kliba asele stiprei reiks keisti, gumas patikrinkit vaziukles, nes gali buti isplyse jei yra galimybe, pravaziukit ilgiau didesnep apsukom, jei prades dust vel gi turbina pareina ar parejo...
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-03-10
Daug smulkių problemų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, labai gražus.
Dalių nusidėvėjimas, naudojamos Ford dalys, peugeot variklis.
Gražus ir ekonomiškas automobilis, tačiau susidūriau su daug smulkių problemų. Pirkau prieš 5 mėnesius su 240tūkst. rida. Išsiaiškinau kad jame naudojamos tos pačios dalys kaip ir Ford automobiliuose. Pastebėjau kad cypia salono ventiliatorius, turbūt guolis subyrėjęs jau. Taip pat teko pakeisti traukes ir sailenblokus. Žiemą teko keisti akumuliatorių, pradėjo nebeužsidaryti vairuotojo durelės, net esant -1 laipsniu šalčio. Vieną dieną dingo trauka, įsijungė avarinis rėžimas, diagnostika parodė jog neveikia nė viena žvakė, užsikimšęs DPF suodžių filtras ir alkūninio veleno daviklio klaidą. Galbūt tik man nepasisekė, tačiau rekomenduočiau Volvo V70 arba S60/S80, kur naudojamos Volvo dalys o ne Ford... Kolkas jokių problemų, tačiau viename servise meistras pasakė jog šitie 1.6l peugeot varikliai kartais mirsta virš 200tukst. km Gana brangus išlaikymas, keičiau pagrindinį diržą, kaina 220eurų, kuro filtras 62eurai ir t.t. Geriau žiūrėti į Volvo V70, turėtų būti patikimesnis. Arba perkant gerai viską patikrinti, padaryti diagnostiką.
Pilnas atsiliepimas...
Vidmantas Drasutis | 2016-02-20
V50 2004-07, 2.0D, Momentum komplektacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, gražus, nebrangi eksploatacija, viena pilniausių komplektacijų, gero graso sistema
Platus priekinis rėmas, sukant posūkiuose užstoja gan didelį plotą matymo lauko, tad reikia pasvirti į priekį ar į šoną, kad matyti. Šiaip Kaune lyg ir daugokai žiemą apie 9 l., vasarą apie 8 dyzelino suvaroja.
Smagus automobilis, nors dar turiu jį tik puse metų, bet man jis tikrai patinka. Maniškis su Momentum komplektacija. Pravažiuota rodė apie 235 tūkst. km., grįžo iš Olandijos. Tai ir kruizo kontrolė, GSM telefonas, savaime užtemstantis galinio vaizdo veidrodėlis, automatinis langų valytuvas, High sound garso sistema, 6 bėgiai ir t.t. Tai tikrai suteikia malonumo :). Kai nusipirkau šį auto iš Olandijos dar panašiai apie 500 euro teko investuot: diržų keitimas (100 eur. darbas + komplektas apie 150), dar teko keisti galinius amortizatorius ir priekinius sailenblokus (berods taip jie vadinasi..), Aišku tepalai, visi filtrai... Manyčiau iš tokių metų ir apie 4000 euro kainos segmente tai vienas iš geriausių pasirinkimų. Ir EGR teko keist nes metė klaidą, tai išardžius paaiškėjo, kad buvo iš vis užglušintas, nes mechanizmas kur darinėjo sklendė buvo sulūžęs - tai EGR padėvėtą už 50 eurų įsigijau ir pats pasikeičiau. 2.0D, 100 kw - galios tikrai pakanka. Kaštai kiek domėjausi nėra dideli. Bent pirktų detalių kainos nesi kandžioja. Šiaip tikrinti elektorinką, ar klaidų nemeta, kad koks EGR ar turbina nebūtų nusibaigę.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2015-09-11
Volvo V50 2007 2.0D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis, manevringa, sportiškas universalas, patikimas, labai gera važiuoklė
Per du metus negaliu pasakyti nei vieno minuso.
Pirkau prieš 2 metus, buvo nuvažiavusi 140.000 km, salonas buvo, kaip naujos. Labai maloniai važiuoja, manevringas, sakyčiau net gi sportiškas galios pakankamai, lenkiant ant 90km/h nereikia perjungti iš 5 į 4 pavarą. Variklis 2.0d, 100kW, tačiau aš savo perprogramavau iki 121kW. Gan gera izoliacija, tačiau nelabai maloniai važiuoti Lietuvos žvirkeliais ir miško duobėtais keliais, kadangi važiuoklė tikrai žema. Bendrai apie važiuoklę tai nusiskundimų daugiau neturiu. Variklis galingas, nelabai ekonomiškas, vidutinės sąnaudos apie 7l. nors aš ir nevažinėju, kaip pensininkas, dažnai paspaudžiu, apsukas iki 3000 mėgstu sukelt. Pradėjo tepaluotis neseniai per oro paėmimą, tačiau labai negausiai, tepalai greičiausiai iš turbinos kartais pakliūna, tačiau trauka gera, tepalų lygis nekrenta tai kol kas nesuku sau galvos. Nusipirkus automobilį, kadangi jis yra 2007 metų tai jau buvo su kietųjų dalelių filtru kuris buvo užsikišęs, perkant šio dalyko nepatikrinsi. Užsikišimas pasireiškia kiekvienam automobiliui skirtingai. Pas vienus nebūna traukos, kiti pradeda netgi gesti. Pas mane traukos buvo užtektinai, tačiau vykdavo dažnai filtro regeneracija ir kas savaite mesdavo gausiai balto dūmo. Kai vyksta dažnai regeneracija į tepalą patenka/prasisunkia per kažkur dyzelino, tai jautėsi iš "papilnėjusio" tepalo bei kvapo. Išpjovus ir išprogramavus filtrą dingo minėtos problemos, žinoma teko keistis tepalą. Dar vienas minusas nepjaunant kietųjų dalelių filtro yra tas, kad varikliui sunku pašalinti karštas išmetamąsias dujas ir purkštukai pradeda svilti iš abiejų pusių, o tai laikui bėgant juos sugadina ir remontas gali atsiieiti labai brangiai, todėl rekomenduočiau pjauti kietųjų dalelių filtrą iš kart nusipirkus automobilį, net jei ir nėra kažkokių blogų požymių, nes kaip ir minėjau jei niekad neesi važinėjęs su šiuo volvo tai gali net ir nepastebėti, kad jis užsikišęs. Filtro kaina 1000 eur. + keitimas Filtro išpjovimas + išprogramavimas + galios kėlimas + EGR vožtuvo išjungimas 240 eur. Jums spręsti, ar tausoti gamtą ar sumokėti mažiau. 2 metai su išjautu ir perprogramuotu varikliu - jokių bėdų. Žinoma išpjovus kietųjų dalelių filtrą ir paspaudus gerai akseleratoriaus pedalą jau kartais pasimato juodas dūmas, kurį anksčiau sulaikydavo filtras, bet tai dyzelis ir viskas čia gerai. Be kietųjų dalelių filtro daugiau eksploatacijai nieko neišleidau, labai patikimas automobilis. Neskaitant žinoma tepalų keitimo ir pagrindinio diržo keitimo. Patikrinti trauką, nenusipirkti su damuštu varikliu, nuvažiuoti į sosteną. Turiu pavyzdžių, kai žmonės nusipikę tokį pat modelį sukišo daug pinigų į variklį. Tačiau žinau daug daugiau pavyzdžių kurie džiaugiasi šiuo automobiliu, nes nieko nereikia remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2014-11-27
Volvo v50 1.6 2005. Geras ir patikimas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas kelyje, 6 oro pagalves, lengva manevruoti, geras matomumas.
Prasta izoliacija virs 100 km/h, nera 6 begio, mazai vietos gale sedintiems.
Labai kokybiskas auto, jokiu garsu salone. Taip cia ne audi A6, ar BMW 5, neieskokit jame geros izoliacijos, kiek zemokas musu zvyrkeliams. Gerai sildo peciukas, labai lengvai kuresi net ziema prie -25 C. 1.6 D, 81 KW, Traukos tikrai mazoka, keliaujant pilnu bagazu. Remontui nereiklus, svarbiausia laiku keisti tepalus, filtrus. Per 2 metus niekas nebuvo sugede. Pirkau 2012 03 uz 13000, pardaviau 2014 11 uz 13500. Detales ne is brangiausiu. Nenaudokit pigiausiu detaliu. Neimkit su numirusiais varikliais.
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2014-07-20
good car
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus, vaziokle focuso gersne uz golfo, nebrangios dalys
sediniu medziaga
Auto pilnai patenkintas, kadangi mes su zmona neauksti, tai su 2 vaikais mums kaip tik. Bagazine nera is didziausiu bet tikrai uztenka, patinka tai kad galines sedines issitesia i lygias grindis su bagazine. Auto turiu apie 2 metus, kolkas vidui nieko nebarska, is minusu sedines, jos tikrai greit trinasi reikia labai priziureti. 2.0 dyzel tikrai geras variklis, galios pakanka, kolkas problemu neturejau per 2 metus keiciau priekinius amortizatorius, cilinblokus , nebrangios dalys. Viena priekini guoli 300lt .Restoravau starteri, (metai daro savo). Perkantiems toks patarimas: eigu pirksit si auto kuris nuvaziazes nuo 200tk iki 300tk, atminkit dirzai keiciami prie 240tk arba po 10 metu, kana apie 1000lt. Plukiojantis smagratis tarnauja apie 200tk, viso komplekta kaina 2200-2400lt. sitos dalikus ivertinkit
Pilnas atsiliepimas...
Liutauras | 2010-03-24
Volvo V40 (2.0 D) - labai simpatiskas ir modernus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas, malonus kelionese automobilis, visais atzvilgiais geras ir ekonomiskas variklis. Patogios sedynes, tylus ir malonu interjeras. Vistik retokas automobilis musu gatvese ir tai yra gerai.
Siek tiek per mazas viduje - tiek ant galiniu sedyniu, tiek bagazo skyrius, ypac jei universala naudosi pagal paskirti. Ne toks prabangus kaip Audi A4, ne toks sportiskas kaip BMW 3.
Anksciau niekada nesu turejes Volvo, todel sis V40 man buvo susipazinimas su sia marke. Turiu si automobili (2006 metu gamybos) pusantru metu ir esu pravaziaves 30.000km. Kol kas esu tikrai patenkintas Volvo. Tai gerai valdomas automobilis, labai gera audio sistema, puikios komfortiskos sedynes. Man labai patinka tiek sio automobilio isore, tiek vidus. Tipiskas skandinaviskas islaikytas dizainas - automobilio isore neissisokanti, be jokiu papildomu blizguciu. Linijos svelnios, taciau kartu labai vyriskos ir tvirtos. Automobilio viduje jau naudojamas dabar tipisku tapes Volvo dizainas, kur labiausiai pastebima centrine konsole, kuri atrodo lyg kabetu ore. Cia naudojamos medziagos pakankamai kokybiskos, dizainas nepakrautas galybe mygtuku, viskas paprasta ir lakoniska. Man sis stilius tikrai patinka. Vietos viduje nera labai daug - tai toks ankstokas automobilis, priekyje isitaisyti galima patogiai ir didesniam zmogui, taciau gale tokiu atveju lieka mzokai vietos. Bagazine patogi - kroviniu skyriaus grindys lygios, lengvas priejimas, taciau bagazine taip pat nedidele. Manevruojant atgal matomumas tikrai geras, o ir pats salonas tylus, todel jei ieskai patogaus, komfortisko ir ramaus automobilio - is tikrai patiks. Aisku yra ir nepatogumu - centrine konsole yra per arti, todel jungiant 1, 3 ir 5 pavaras ranka daznai lieciami oro valdymo jungikliai. Centrine rankos atrama yra per trumpa, kad butu tikrai patogi, taip pat nuolat kazkas barska vairuotojo durelese. Pliusai - malonus, tolygus, lankstus variklis. Del variklio ekonomijos labai skustis negaliu - vidutiniskai paima kokius 6.5 l/100km ne per salcius. O trasoje sucvartoja maziau nei 6l/100km - cia patys maziausi skaiciai. Tuo labiau, kad variklis tikrai eiklus - jeigu laikai vidutinio dydzio sukiu ribose, jam traukos niekada nepritruksta. Siaip jau mieste gali vazineti 5 begiu drasiai :) Kiek zinau 1.6 litro variklis bus per silpnas, taciau sis dvilitrinis yra tikrai tinkamas. Nors variklis ir nera toks rafinuotas kaip naujausi dyzeliai, taciau bendrai variklio darbas neerzina labai. Kol kas neturejau rimtesnio gedimo, labai patikimas automobilis. To ir tikejausi, nes tikrai ieskojau tvarkingo, uzlaikyto automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2009-12-20
ekonomishkas, saugus, patikimas - 2,0D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomishkumas, patogumas, manevringumas, grazhus dizainas.
Bagazhine kiek didesne galetu but.
Pirma karta susiduriau su VOLVO V50 kaip nuomojamu automobiliu portugalijoj, keliavom penkiese su pakankamai nemazhai bagazho, automobiliukas buvo 1,8D ir kelioneje tikrai uzhteko ir jegos ir buvo tikrai taupu. Metus vairuoju V50 , 2,0Dm, 2005m. Daug kur internete vadinamas "Mazhos sheimos automobiliu" taip ir yra, laisvalaikiui, kelionems, miestui - puikus, nieko per daug, nieko per mazhai - bagazhine aishku nera labai didele, mazhesne nei passat, bet didesne nei konkurento SAAB 93, BAgazhineje vezhioju gan dideli shuni - tikrai vietos jam pakanka (>30kg). Vairavimas tikrai malonus, ne per kieta, bet pakankamai stabili kelyje, tikrai manevringa. Su giminingu Ford Focus negali lygint, tiek vidaus apdaila , tiek pats vairavimas visishkai kitoks. Focusas - barshkutis palyginus su V50. Saugumas - bent jau deklaruojamas toks pat kaip V70 - labai aukshto lygio. Ka daug kas atzhymi forumuose - labai patogios sedynes, gera ergonomika. Viskas po ranka, paprasta. 2,0 TD, puikus variklis, labai maloni trauka, 6 begiu pavaru dezhe - puiki kelionems, ilgesniems atstumams, puiki miestui. Tikrai ekonomishka, mieste iki 7l /100km, kaime apie 5L/100km. Iskaitant kad pats dyzelis dabar pigus - tikras atradimas. Sostenoje keichiau tepalus, filtrus - tai buvo gan brangu, nes pats Castrol tepalas jau labai brangus, siaip perkant detales ne sostenoje galima gan pigiai prasisukt, bet kitu jokiu rimtesniu ishlaidu be tepalu ir filtru neturejau. Pirkau ne nauja, 3 metu, tai nuo naujos kainos nukrite buvo apie 60 proc. Neuzhsirauti ant nudrozhto :(, Geriau kad butu su ragais, papraschiau montuoti viska.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai