Markės
1453 iš 1462
Volvo V70 1999 - 2007
Volvo V70, 1999 - 2007
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 37
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gaminamas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis visų - Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvus priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už išskirtinę važiavimo kokybę ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 37
2018-04-10
V70 D5 136kw (facelift) automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, antikorozinė apsauga, gražus variklio garsas paspaudus, audio kokybė, saugumas
Labai didelis apsisukimo laukas, palyginti brangus remontas
Jei norite sutaupyti patarčiau imti su euro3 emisijos standartu (juodas variklio dangtis). Kadangi 136 kw (pilkas dangtis) varikliuose jau griežtesnis euro4 standartas jame yra keletą "bugu" tokių kaip dpf filtras, kuris gali lengvai užsikimšinėti pilant nekokybišką tepalą arba mažiau prižiūrint auto. Perkant reiktų atkreipti ypatingą dėmesį į variklio garsą. Neretas atvėjis kad dėl menkos priežiūros ir netinkamos alyvos jau būna pradėje kalenti kompensatoriai. Teko keisti visus 20, tai paklojau apie 400eur vien už detales. Taip pat vertėtu patikrinti purkštukus, įvertinti ar greitai užsiveda. Facelift modeliuose montuojami 6 bėgių automatai patikimi, tačiau būtinai reik patikrint visais važiavimo režimais, tiek šaltą tiek pašilusį, staigiai stabdant, agresyviai akceleruojant ir t.t. Mechaninėse dežėse aišku mažiau rūpesčių. Jei tvarkingas auto užmiestyje "valgo" 7 litrus, mieste iki 10. Gan gerai tokiam didokam automobiliui. Nors ir teko nemažai jau investuot į auto, pirkiniu esu patenkintas. Visgi tenka susitaikyt su faktu kad automobiliui jau virš 10 metų ir betkokiu atveju reiks pastoviai "kišti" pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-06
V70 2002 m. D5 mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas nerūdija, geras variklis
senatvė, vis kažkas pareina, ilgai šyla žiemą, vibracija nemaža nuo variklio
Kaip tokių metų neblogas. Kėbulas atsparus rūdims, variklis patikimas, pakaba paprasta. Turiu jau tuoj 2 metai bus. Ką galiu pasakyti, nuo senatvės daug kas joje pareina, daug ką tvarkiau ir nemažai dar laukia, bet kėbulas ir variklis, kaip toks - laiko kaip nekeista. Pareina vis kas nors, tai tas tai anas, jau metuose - 18 m auto. Pirkdami tokių metų auto nesitikėkitr stebuklo, nors ir patikima, vistiek kažkada pareina. Apart eksploatacinių dalių, tvarkiau kuro bake siurblį, spynelės užraktatą teko pašalinti, nes rakino vairą neištraukus rakto, faras priekines teko pasikeisti, alsuoklį karterio ir pan. teks dar intercoolerį žiūrėti, vairo kolonėlė kažko laisvoka, skydelį keisti prietaisų reikia, stiklų pakėlėjus tvarkyti ir pan. Iš variklio skyriaus labai netvarkaiu dau te nieko, tik gal esmingesni turbinos valdymo vožtuvėlį. automoboliu daugiau mažiau patenkintas kaip tokių metų, nėra ko norėti, svarbu kėbulas tvarkoje ir variklis nomaliai dirba. Pikrti kuo nauijesnę su patikrinta instorija, jei galima. geriau rinktis benziną, gal ir be turbinos, ir dėtis dujas ,su kuriomis gerai draugauja - benzai visi plisai prieš dyzelį, tiek gedimų nebuvumu, sušilimu žiemą greitai ,vibracijos nebuvimu, ekonomiškumu su dujomis. Perkant su aut. p. d. gerai patirkinti, nes jos su rizika. Pasiruošti vis ką pasitvakyti, nes nenauja, o gesti yra kam, tik džiaugsitės varikliu ir nerudijančiu kėbulu, ir ko daugiau lietuviui reikia vidutiniam ;)
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-28
Volvo V70 2.4 D 120kW, 6 pav. DPF
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus visomis prasmėmis automobilis, ekonomiškas
Mažas pasukamumas, mažai vietos gale sėdintiems
Pirkau aš ją Olandijoje 2015 m. balandį su realia rida 255. Šiuo metu rida 325. Per tuos nepilnus tris metus keičiau tik tepalus, filtrus ir kaladėles. Nereikėjo nieko investuoti į važiuoklę ar variklį. Vieną kart per savo žioplumą bandžiau nusėdusiu akumuliatoriu užvest automobilį, tai nukritus įtampai, elektronika "sublūdijo", teko pas elektriką šiaip ne taip nuvažiuot ir per pusvalandį vėl gyva mašina. Dar kažkada netyčia pastebėjau po mašina kabaruojančius kuro vamzdelius - buvo nukritusi plastmasinis jų tvirtinimo lovelis - 15Eur išlaidos :-) Variklio pratekėjimų nebuvo nei perkant nei dabar. Tepalus pilu Castrol 5W40 Diesel maždaug kas 10-13 tkm (kažkuriame atsiliepime rašyta, kad brangu - netiesa, juk dažnai matote 40proc. nuolaidas...). DPF filtras per TA 2015 ir per TA 2017 pavasarį rodė beveik identiškus skaičius (~0,2). Salonas šviesi oda/medžiaga. Sėdynės visos labai patogios, o vairuotojo sėdėsena pasakiškai patogi. Pagyvenusiems žmonėms, arba turintiems bėdų su sąnariais įsėdimas nepatogus, visgi čia ne minivenas, sėdi žemai. Taip pat didelis trūkumas (sakyčiau pats didžiausias) - tai vietos nebuvimas gale sėdinčių keleivių kojoms. Realiai sakyčiau čia visiškas Volvo inžinierių prašovimas, nes patogiai gali važiuoti tik vaikai arba smulkaus sudėjimo žmonės. Kas dėl komforto - jokių priekaištų nėra, vien tik geri atsiliepimai. Ir garsas, ir vibracijos ir pedalų išdėstymas - nieks nevargina tolimoje kelionėje. Mes su šeima (2+3) kiekvieną met važiuojame į Graikiją. Važioju be sustojimų ilgesniam poilsiui (~30 val.), tai priekyje sėdintieji nepavargsta (dėl automobilio :-)), bet gale sėdintieji nuolat keičiasi su priekiniu, nes tikrai nepatogu kojoms. Važiuoklė labai patvari ir stipri, kaip ir visų dideniųjų Volvo šeimos narių. Išvadai galiu pasakyti. Esu dažnai automobilius keičiantis vairuotojas, bet šitas automobilis pas mane tikriausiai dar užsibus, nes nematau jokių bėdų. Artėja sankabos keitimas, taip jis brangus, bet kol ne po kalnus važinėji, dar viskas ok. Važiuojam toliau. Jei remonto nepareikalaus pagrindiniai mazgai, viskas bus OK. Jei pareikalaus - bus labai brangu, bet užtat labai ilgam. Tikrinti variklį iš apačios, purkštukų sandarumą iš viršaus vizualiai. Turbiną vizualiai ir važiuojant, DPF pasitikrinti ant stendo arba turėt omenyje, kad reikės pjauti ir tada "džiaugtis" dūminimu...
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
2018-01-10
2001 Volvo v70 2.4 103kw Bendzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, konfortiskas, atsparus Lietuvos klimatui, erdvus.
Mazas apsisukimo spindulys, palyginti zemoka.
Konfortiskas ir patikimas automobilis. Auto pirkau pries 2 metus Kauno automobiliu turguje. Tad reikejo ideti truputi meiles. Buvo atkeliavus is Olandijos su 5tos kartos gamykline duju iranga. Konforto atzvilgiu labai patogi masina. Vaziuojant nuo Vilniaus i Ryga nenuvargino kelione. Sedynes labai patogios. Garso izoliacija gera. Greicio nesijaucia visai. Patogiai sutalpina 4 suaugusius zmones. Bagazine tikrai didele ir talpi. Viskas isdestyta patogiai vairuotojui. Audio aparature tikrai geros kokybes. Kebulas Puikiai tinkantis atsiauriam Lietuvos klimatui. Palydinus ganetinai zema. Manyciau labiau skira plantiniam vairavimui. Visu S/V70 minusas mazas apsisukimo spindulys. Kitas minusas (bet manau cia su visais universalais panasaus dudzio) parkuojantis nesijaucia masinos gabaritu gale (maniske be parktroniku). Problema isspresta pastacius galinio vaizdo kamera. Kalbant apie 5tos kartos duju sistema. Dujos einu i varikli skysta fazia tiesiogiai. Vilniuje yra vietu kur dirba su sia sistema. Problemu daugiau nebuvo. Viska sudejus tikrai patenkintas siuo automobiliu ir tikrai rekomenduoju. Palyginus su konkurentais manau geriauses variantas. Todel tiek daug ju dabar Lietuvoje. Remonto atzvilgiu viskas kaip ir su visom masinom. keisti stabdziu diskai, kaladeles, tvarkyta pakaba, pakesitas pagrindinis dirzas. Is smulkemnu neveike vairuotoje puses langas (10e ir elektrikas sutvarke). Pakeistos kelio lemputes. keisti generatoriaus ir starterio sepetelei (kitaip sakant abu restauruoti). Kalbant apie dujas tik nusipirkus buvo pakeistas vienas purkstukas ir duju balione pakeistas filtras. Nera ko noretu masinai jau 17 metu. Eksploatacijos kaina tikrai nera didele vidurikis 10l/100km duju vaziuojant misriai 50% mieste, 50% uzmiestyje. Telapai truputi brangesni. Per 2 metus manau masina beveik nenuvertejo ziurint i dabartine rinkos kaina. Imkite tik su mechanine greicio deze (automatai nelabai laiko). Pries perkant pasitikrinkite servise. Atlikite visus einamus eksplotacinius darbus ir turesite tikrai gera ir patikima automobili.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-05
Volvo v70, D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, kokybiškas, komfortiškas, išvaizdus.
Brangus remontas
Mano požiūriu, tai gerai suprojektuotas ir kokybiškas automobilis. Kuris dėl to ir yra šiek tiek brangesnis nei konkurentai. Kokybiška vidaus apdaila, komfortiškas važiavimas. Tiesiog yra tas pojūtis kad viskas padaryta ne ant durniaus :) Motoras dinamiškas, trauka tikrai pakankama tokio dydžio mašinai. Ir sakyčiau labai ekonomiška pagal savo gabaritus ir svorį mašina. (važiuojant protingai) Eksploatacija sakyčiau brangesnė nei kitų tos pačios klasės automobilių. Detalės ir remontas brangesni. Reikia pilti brangų tepalą, naudoti originalias volvo detales. Greičiausiai jei perkate tokių metų automobilį, teks keisti smagratį ir sankab. O jie tikrai ne pigūs. Greičiausiai gali tekti keisti ir motoro pagalves, kurios irgi ne pigios ir jų yra dvi. Motoras stovi ant dviejų vakuuminių oro pagalviu, viršuje ir apačioje yra dar po vieną paprastą guminę pagalvę, žodžiu jis labai minkštai pakabintas ir jei jis dirba ne tvarkingai, tuomet iškart visas vibruoja. Pilna pas ji visokių antivibracinių svarelių, bet tai nelabai padeda. Žodžiu, čia mano patirtis, gal kitiems pasisekė geriau. Žinau kad yra ir kitų būdingų v70 gedimų, bet su jais kol kas nesusidūriau. Mano manymu didžiausia šitų volvų bėda yra variklio vibracijos, kurios persiduoda į kėbulą ir baisiai erzina. Šita bėda atsiranda dėl motoro pagalvių gedimų, dėl smagračio gedimo. Čia yra jautri vieta ir jei nors vienas iš šitų dedamujų blogai veikia ar nesureguliuota, tas penkių cilindrų vibruoti mėgstantis motoras duoda apie save žinoti. Prieš perkant tokį automobilį būtinai atkreipkite dėmesį į vibracijas, uždėkite koją ant sankabos, stebėkite ar jaučiasi vibracija. Užkūrus šaltą variklį paklausykite ar nesigirdi smagračio barškėjimo. Ar pagazavus neatsiranda nemalonių vibracijų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-05
Volvo v70 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, erdvus, patikimas, kokybiška vidaus apdaila, nerudyja.
Kiek didokos kuro sanaudos, tačiau daugiau minusų tikrai nėra.
Automobilį turiu nesenai, bet esu juo visiškai patenkintas. Tai jau mano antra Volvo v70 ir kitos mašinos tikrai nenoriu. Patikimos, stipraus kėbulo, erdvios. Tokia ir turi būti mašina. Benzininio modelio detalės tikrai pigesnės, aišku kuro sanaudos didesnės ženkliai. Na, bet čia jau reikia kiekvienam pasisverti kas labiau širdies. Kaip ir prieš perkant kiekvieną mašiną nepagailėkite pinigų nuvežti apžiūrai į servisą, o jei ardavėjas nesutiks reiškia mašina neverta dėmesio.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-14
Volvo V70 D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, nerūdija.
Keičiant kitas dalis reikia atitaikinėti metus auto, pririšinėti prie kompo, jautroka elektronika
Gera auto 2002 m. 120 kw dyzelis. Be DPF ir oro sklendžių. Eksploatuoju 1,5 m. Pagrindiniai agregatai - variklis, mechaninė pav. dėžė, pakaba (girdėjau aut. pav. dėžės nepatvarios) - patvarios, kėbulas nerūdijantis. Visa kita nuo senatvės jau reikia patvarkyti, vis iškyla kokios problemėlės - tvarkyta/reikia tvarkyti kuro siurblys bake, užvedimo spynelė, faras keisti nes atsilupo kolektoriai, durų pakėlimo mechanizmus, varo kolonėlę reikia paveržti, stbdžių būgnas į pabaigą, priekinis stikjlas pasibraižęs, skydelio klaidų konsolė durniuoja. Variklis atsigauna tik nuo aukštesnių sūkių, kuro ima apie 7 l. Esminių problemų su juo neturėjau - tik keičiau karterio asluoklį, turbiinos valdymo vožtuvą (šrotinės detalės). Pakaba per vidurį minkštumo, Sėdynės patogios, bet viduje jaučiais auto kėbulo suplotumas. Valdymo skydas viską matantis ir eletroninka protinga, bet sakyčiau per daug jautri - žinoti reikia, kad atjungiant akumą, reika ištraukti raktą iš spynelės ir kažkiek palaukti nes kitaip valdymo blokus galima sudeginti. Pagrindinis pastebėtas minusas, kad jei imi šrotines tam tikras detales (pvz. radija) reikia atitaikyti nuo tų metų mašinos, tam tikras keičiamas dalis reikia pririšinėti prie auto kompo (pvz. elektrines sėdynes keičiant, valdymo blokus) o tai kainuoja nemažai. Remontuoji kiekvieną mėnesį, bet gerai tas, kad ne pagrindines dalis ir brangiai nesigauna. Didelis pasirinkimas šrotinių dalių - tai pigiau. Nuvertėja sunkokai ir sakyčiau dažnai nepgrystai, nes auto metuose ir laikomasi ant to, kad volvo patikimas. Gal jos ir patikimos, bet ateina laikas, kad ir kas patikima pradeda lūžti. Pirkti tik kuo naujesnę jei įmanoma ir bandyti neuždrožtą, nes tada tikrai kainuos. Nepermokėti. Nepikrti su aut. pav. dėže.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-14
V70 II, 103kw 2.5TDI 2000m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, išvaizda
Mažas pasukamumas, traukos trūkumas
Vairuoju šią Volvą 4 metus. Esu patenkintas varikliu dėl patikimumo, paprastas variklis su siurbliu,nebijo visokio kuro, rusiškas ar baltarusiškas, jokio skirtumo. Bet traukos norėtųsi geresnės. Sėdynės labai patogios, kad ir naujesniam automobily atsisėdus, norisi savų sėdynių. Kėbulas nerūdyja. Garso aparatūrą buvo labai gera ir kokybiška, bet dabar pradėjo barškėti kolonėlė, tikriausiai suplyšo. Šiek tiek girgžda plastmasės salone, bet jei nesilaikai įsikibęs į durelių rankena tada viskas ok. Pakaba maloniai švelni, negaudo kiekvienos duobės. Didelė bagažinė, galima miegoti išsitiesus dviem. Aš atsivežiau dvigulę sofą be problemų (su uždaryta bagažine). Mažas ratų pasukamumas, kas turi įtakos parkavimuisi ar apsisukimui, pvz. iš ozo lauko aikštelės norint grįžti į ozo g. reikia apsisukti, tai neišlendant puse mašinos į pirmą juostą niekaip nepavyksta apsisukti, tenka pavažiuoti atbulom ir patrukdyti kitiems eismo dalyviams. Detalių kainos sakyčiau normalios, panašios kaip ir kitų tokių metų auto. Per 4 metus teko keisti priekinius atraminius guolius, stabdžių kaladėles, galinius diskus ir sankabos komplektą, bet jau pirkdamas mačiau kad buksavo sankaba, vokietė boba supjovus buvo. Pakeitus tepalus niekada nereikėjo dapylinėti tepalų, tepalas niekur nedingsta iki sekančio keitimo. Kuro valgo vidutiniškai 8-8,5l/100km, nemažai atrodo lyginant su šių laikų automobiliais, bet čia yra paprastas, patikimas audi variklis, kur nebaisu, kad nusprogs purkštukai ir teks šimtais eurų mokėti už naują. Nuvertėjimas juntamas bėgant metams. Jei pirkti su 2,4 120kw turėsi geresnę trauką, bet kurą reiks pilti tik kokybišką iš degalinių, jei gali gaut pigesnio kuro, tai ieškai su 2,5TDI 103kw pili bet ką ir spakainas važiuoji. Bagažinės talpa didelė, jei turi mažą vaiką, vežimas telpa net nesulankstytas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-05
V70, 2.4 125kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, talpus, stabilus kelyje, retai gendantis, beveik nesigirdi isoriniu garsu, labai patogios sedynes, greitai isilantis benzininis variklis
Didelis apsisukimo spindulys, parkuojantis mieste reik iprasti
Automobili turiu 2 metus, parvarytas is Danijos su visa istorija. Automatine deze veikia be priekaistu - kadangi benzininis variklis turi mazesni sukimo momenta, taip dezes nedrasko kaip dyzelis. Remonto kastai, tik tepalu ir filtru keitimas bei padangos. Variklis geras, gal noretusi turbinos del traukos, bet kasdieniam vazinejimui uztenka, o ir sugesti maziau kam. Kuro sanaudos vaziuojant autostradoje 7 -7.5 l/100km, Vilniaus mieste pastovint kamsciuose ~12 litru.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-19
Volvo v70 2002 m. D5 120 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerūdijantis kėbulas, patikimumas, geras variklis
žema
Turiu jau apie metus. Tuoj bus pravažiuota 20 t. km. 2.4 D 120 kw. Dyzelis. mechanikaAuto pasiteisino man. Esu patenkintas. Po visų ankstesnių auto audi, vw, kur pastovios kažkokios bėdos, ši man kol kas nemalonių siurprizų esminių neteikia. Žinoma, kaip tokių metų mašinai, yra gedimų, bet jie pakenčiami. Aišku rida buvo atsukta, bet pagal bendrą auto būklę spęsčiau, kad pravažiavusi apie 400 t. km. Kėbulas - nerūdija, gražiai atrodo. Salonas - gan kokybiškas (tačiau iškart persėdus iš MB ar BMW, atrodytų šiap sau kokybė), tik odinė sėdynė vairuotojo per siūles sutrūkusi, sėdynės patogios. Pradžiai nepatiko, kad žemai sėdisi, bet pripratau. Salone vietos taip vidutiniškai, sakyčiau passat ar mondeo daugiau. Gale asmeniui iki 185 cm. vietos pakanka. Žemas profilis, auto tarsi suplota - bet pripranti, idealių nebūna auto. Salone tylu labai nėra, girdisi ratų ūžesys, kiti garsai. LABAI SVARBU NENAUDOTI PANELIŲ ATNAUJINTOJO – MYGTUKŲ KONTAKTAI KAŽKAIP PAVIRŠIUJE, IR PRASIDEDA BĖDOS – TRUMPINA. Man irgi taip buvo, bet kažkaip pavyko išvengti didesnių bėdų. Labai jaučiasi vibracijos variklio salone ant laisvų – gal variklio vakuminės pagalvės – pas mane jos kiauros ir užglūšintos, bet kol nesutrūkę važiuoju. Langų pakėlikliai - iki 2004 m. problema su priekiniais langų pakėlikliais - susilankstė pakėlimo mechanizmas, reikia arba dėti po 2004 m. auto juos (jie jau ten pastiprinti) arba senuosius išėmus tvirtinti plokštelėmis. Valdomumas - šiek tiek žemesnis nei vidutinis, tai kažkiek nuvylė. jei nelygumai ar provežos - gaudau auto, nors pakaba lygtai tvarkinga, nors atraminius jau reikia keisti, bet gal tas valdomumui neturi atsiduoti. Vienu žo, auto ramiam važiavimui ne lakstymui. Minusas mano laidos auto – nėra ESP, gal naujesnių metų jau yra. Pravažumas, krovumas – auto žema, ir krova mase maža (labai susėda). Tad pilnos auto bulvių maišų neprisikraus, čiuoš dugnu. Išvis, geriau dėti maksimalaus leidžiamo dydžio padangas ant R16 ratlankių, tad aukštis dar pakenčiamas. Garso sistema – bent jau mano auto prastoka, trūksta žemų dažnių, bet čia gal nuo komplektacijos priklauso. Akumuliatorių geriau atjunginėti pagal instrukciją – palauki min 10 min po raktelio iš spynelės išėmimo, pirma min klemą, po to plius klemą nuimi. Prieš jungiat atgal pastatai raktelį į II padėtį ir jungi atvirkštine tvarka. Prie atjunginėjant akuma, patikrinti ar magnetoloje nėra CD įdėtas – kažkaip nepatinka magnetolai tas paskui problemos. Variklis – galingas nuo 1800 sūkių, iki tol šiap sau. Netipiškas sukimo momento pasiskirstymas, panašiai kaip benzininiuose auto – tame yra ir pliusų ir trūkumų – pliusai – gali sukti varikį iki max apsukų ir trauks, minusai – nepavyks greitai pajudėti iš vietos. Kuro ima apie 7 l/100 vidurkis. Gan normaliai. Tik nežinau, vis muša tepalą pro dangtelį, nors alsuoklis veikia, tepalo praktiškai nevalgo, dar galvoju kaž čia. Šiaip problemų su užsivedimu nėra, bet kuriasi iš 3-4 apsisukimo, lygtai normalu čia. Šiokia tokia problema yra su vakumo sistema, kuris reguliuoja ir stabdžių sistemą ir turbinos valdymą – lygtai pas mane šiek tiek nesandarus stabdžių vakuumas, tai kartais stabdant minimaliai nukrenta apsukus žemiau normos. Bet tik kartais, tai ir važinėju taip. Varikliui tepalas eina 0w30 apie 6 l. Daug tepalo, bet jei kokybiškas- keičiasi kas 20 000 km. Bendrai apie eskploataciją – palyginus nedaug investavau, dalys brangesnės už vidutiniškas, bet ar laiko ilgiau dar sunku pasakyti, bet kai kurių dalių tik originalai eina, tai tenka ieškoti šrotuose. Auto pirkau su pakeistu pagrindiniu diržu, tai čia investicijų neturėjau. Tik nusipirkęs pasikeičiau tepalus filtrus, šakės saleinbloką, stabilizatorių, atbulinį šviesos daviklį. Ką tik pasikeičiau - galinius stabdžių diskus, kaladėles, stabdžių žarneles (stabdžių dalys kainavo apie 120 eur, susidėjau nesudėtingai pats, nors stabdžių diskus gal reikėjo senus tik nufrezuoti, būtų pigiau). Laukia remonto – priekinės stabilizatorių atramos ir guoliai, priekines faras reikia abi pasikeisti (viena nesireguliuoja, kitos vidinis lęšis atsikabinęs), langų pakėliklius tvarkyt reikia priekinius. aprašyta nepirkti automato, nebent pasiryžę mokėti ateityje už remontą, variklis neturi mesti jokios spalvos dūmų ar užgazavus ar ant laisvų, nepirkti muštos, nebent labai nesmarkiai
Pilnas atsiliepimas...
 
1234

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
    XC40
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai