Markės
1557 iš 1562
Volvo XC60 2008 - 2017
Volvo XC60, 2008 - 2017
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo, paskatinti XC90 didžiulės sėkmės, ilgai nelaukė ir pristatė naują kompaktišką SUV. Puikaus dizaino automobilis neabejotinai susilauks sėkmės nors jam teks konkuruoti su visa armija kompaktiškų SUV. Automobilis turi tikrai išskirtinį, tačiau kartu ir tipišką Volvo dizainą. XC60 komplektuojamas su jau esančiais gamyboje benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visureigis gaminamas ant Volvo P24 platformos ir dalinasi kai kuriomis technologijomis su Land Rover Freelander, todėl automobilis nebus “pėsčias” ir važiuojant bekelėje. Galingiausias variklis yra 6 cilindrų turbo su 285 AG (213 kW) ir visų varomųjų ratų sistema Haldex. Automobilis pasižymi patogiu, prabangiu interjeru, puikiomis sėdynėmis, 40/20/40 santykiu sulankstomomis galinėmis sėdynėmis, na o trūkumus parodys tik laikas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2009 metais Volvo XC60 buvo geriausiai parduodmas Volvo automobilis.

XC60 buvo vienas iš trijų automobilių (kartu su Nissan Qashqai ir Renault Megane), kuris buvo įvertintas 37 balais iš 37 galimų EuroNCAP susidūrimo testuose.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
2019-10-13
2010 metų XC60 D5 151kW AWD (papildymas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
Dar D5 dažna problema - variklio/dėžės pagalvės. 100 eurų. Dabar viskas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-13
2010 metų XC60 D5 151kW AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
Atsiliepimo papildymas: prie minusų pamiršau pridėti: gale patogiai gali atsisėsti tik 2 suaugę žmonės, nes trečiam žmogui per vidurį eina transmisijos tunelis ir nėra kur patogiai pasidėti kojų, o keliai remiasi į priekines sėdynes - sėdėt kančia. Tai realiai mašina max 4 žmonės + 1 mažas vaikas. Iš gedimų dar silpnos vietos: galiniai sailenblokai (paveldėta iš Ford) - remontas nebrangus apie 100 eur. Vairo kolonėlė, vairo stiprintuvas - vėl Ford. Automatinės dėžės Aisin kenčia dėl tepalų nepakeitimo (60 tūkst. km), neteisingo tepalų keitimo, nuolatinio perkaitymo dėl užkimšto radiatoriaus. AWD būna genda: kampinės pavaros guoliai čirškia, nudyla šlicai, galinio reduktoriaus guolis ūžia. Nuo 300 eur iki 1000 eur remontas. Ir dar kartą apie dalis: kaip nusibodo klausyti mitų apie brangias Volvo dalis. Originalas brangus, bet tos pačios kokybės neoriginalas (Lemforder, Sachs, FAG, ATE, Bosch, Mann ir t.t.) - labai normalios kainos, pigiau už bemsus...
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-11
2010 metų XC60 D5 151kW AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
Geras šeimos automobilis bet ne stebuklas. Kaina už tai ką gauni yra per didelė, nors alternatyvūs krosoveriai X3, Q5 dar brangesni, CR-V panaši kaina. XC60 puikiai tinka šeimai - talpi bagažinė, didelis pravažumas pvz., kol kas įveikė visus duobėtus keliukus ir kalniukus ir vasarą ir žiemą važiuojant paiškylauti kokiam gamtos užkampyje ar važiuojant į kaimą, bet XC60 ne bekėlės monstras. Prošvaisa tikrai gera, niekur nekliūna. Universali mašina. Teko vežti ir šeimą su draugais po gamtą ir skalbimo mašiną ir savaitgalio dideliems apsipirkimams tinka. Patogi, praktiška. Pagal ilgį ne tokia ir ilga, bet parkuotis mieste yra truputi sunkoka, kažkiek primena net miniveno parkavimą. Didelis apsisukimo spindulys. Jei sunkiai sekasi orientuotis per šoninius veidrodėlius būtinai pirkite su galine kamera, nes blogas matomumas gale. Į kitas vietas matomumas geras. Mašina yra plati todėl mieste į siaurus tarpus neįlysit - daužysit duris, o miške pabrauko per šonus šakos. Salonas erdvus ir ergonomiškas, viskas gerai ir praktiškai padaryta, patogios sėdinės, vairuot patogu. Gale vietos nėra tiek daug kiek limuzino klasėj (čia ir nėra tokia), bet suaugę gan normaliai telpa. Bagažinėje vietos irgi nėra sutaupyta kaip kituose ale džipuose. Aukštos priekynės sėdinės todėl gale sėdintys ne viską mato į priekį, teks žiūrėti į šonus. Solidus ir santūrus švediškas dizainas. Viduje labai graži, išbaigta mašina. Jauki. Galit mėgti, galit ne. Čia švedas, ne vokietis, jokių ginčų dėl to. Dešinėj vairuotojo pusėj porankio aukštis per žemas, nes neatitinka dūrelių rankų atramos aukščio, todėl sunku suprasti kur patogiai laikyti dešinę ranką. Matyt padarė, kad vairuotum dviem rankom... Visa kita patogu. Pakaba per kieta, važiavimas nors kiek nelygiu keliu nėra toks ir komfortiškas žinant kiek kainuoja mašina. Žodžiu - neplaukia. Kita vertus, mašina labai stabiliai stovi ant kelio, ima posūkius, gerai manevruoja. Pakaba nelūžta, bet dalys turi savo resursą kaip ir visų mašinų. Kolkas 130 000 ir niekas nekeista. Volvo geri kėbulai, švedai pasidarė mašinas sau ir gerai apsaugojo nuo rudžių. Taip pat mašina žiemą labai šilta ir jauki. Mūsų rinkai jau būna gamyklinė webasto, šildomos priekinės ir galinės sėdinės. Žiemą kaip dyzelis net be webasto pakankamai greit sušyla, atitirpsta veidrodėliai ir per keletą minučių jau malonu važiuot. Gerai izoliuota nuo išorės. Gera garso izoliacija. Užtenka tyliai pasileisti muziką ir viduje pasidaro labai jauku kaip namie. Nepajauti, o greitis jau 140 km/h... Niekas nedreba ir nebarška. Noris važiuot ir važiuot... D5 variklis labai geras, geras resursas, puiki trauka ir dinamika, tačiau ne toks ir ekonomiškas. Iki 170 km/h eina be didesnio vargo. Realios sanaudos Vilniaus mieste 11-12 l, užmiestyje 7-8 l. Labai malonus variklio garsas ir važiavimas - kaskart teikia džiaugsmą, noris važiuot ir važiuot. Jaučiasi salone maža variklio vibracija kai stovi vietoje. Ramiai važiuojant kaip dyzelis pakankamai tylus, o paspaudus iki dugno labai malonus garsas. Ne trataliukas. Kuro bakas truputi daugiau nei 70 l - užtenka. Per mėnesį pilu 2 kartus. Variklį reikia saugoti nuo perkaitimo, taip pat ir pavarų dėžę. Todėl būtina prižiūrėti aušinimo sistemą. Pilti tik kokybišką kurą ir laiku mašinoje viską aptarnauti ir variklis, kuro sistema ilgai neturės problemų. Pilu ką rekomenduoja gamintojas Castrol 0W30 A5/B5 ir nesuku sau galvos. Netaupykit ant medžiagų ir kam tie eksperimentai... Dėžė Aisin TF-80SC gal ir gera, bet šiai mašinai per silpna. Mašinos svoris beveik 2000 kg. Dyzelinis variklis duoda 420 NM sukimo momentą, o dėžė paskaičiuota išlaikyti 440 NM. Saugokit dėžę iš anksto, per daug draginti nereikia, ypač kol nepasiekta darbinė temperatūra, keiskit tepalą (filtras jai nesikeičia) - tada važiuosit ilgai. Dėžė ne sportiška, truputi flegmatiška, bet maloniam komfortiškam važiavimui pats tas. Draginimo bijo ir AWD sistema. Neklausykit oficialių servisų - būtina keisti dėžės tepalą kas 40-60 tūkst. km. Pirmos kartos dėžėje (iki 2011) pilamas JWS 3309 standartas, antros kartos dėžėje (nuo 2011) pilamas JWS 3324/AW-1 standartas. Skirtingų tepalų nemaišyti, sekite tepalo standartą pagal mašinos instrukciją! Haldex tepalą irgi būtina keisti, tik 4 kartos ir 5 kartos Haldex'ai skiriasi savo aptarnavimo niuansais. Haldex tepalas tik originalas. Probleminės vietos: tikėtina, kad iki 200 000 km išlėks vairo stiprintuvo siurblys. Sugedo ant 124 000 km. AWD sistemos remontui (reduktorius, kampinė pavara, haldex) iš anksto pasidėkit 1000 eurų į banką ir laukit kada - Volvo AWD yra silpna vieta ir būna jau iki 200 000 km. Jei nereikia AWD ir nepirkite. Jau ant 124 000 km reikia brangaus reduktoriaus remonto. Iš kitų gedimų kolkas buvo tik DPF temperatūros daviklio keitimas nes dėl DPF temperatūros daviklio klaidos dinginėjo trauka. Nebrangus. XC60 Vilniuje daugumoj vairuoja moteriškės. Todėl įmanoma rasti su mažesnėm ridom ir švelniau važinėtą. Norėjau pirkti XC70 bet pirkau XC60 dėl mažos ridos, nors tų pačių metų XC70 truputį pigesnė. Dabar pirkčiau XC70 (ta pati Volvo P3 platforma ir tie patys gedimai) ir kainos skirtumą sudėčiau į remontą. Dar pasvarstyčiau apie Subaru Outback ar Honda CR-V nors apie jų savas problemas nežinau... Visos mašinos dabar su niuansais. Netikėkit mitais apie brangias Volvo mašinų dalis. Galite pasižiūrėti Autodoc kainas tokių gamintojų kaip Bosch, ATE, Mann, Mahle, FAG, Sachs - ne brangiau už pvz., BMW. Originalios Volvo dalys brangios, bet ne visose mašinos vietose yra prasmė mokėti už originalą, kurį gamina tie patys minėti gamintojai. Dėkit gerų firmų dalis ir džiaukitės nes ilgai patikimai važinėsit po 100 000 - 200 000 tūkst. eina. Padangos - viena padanga 100 eurų plius visureigių ratų keitimas brangesnis nei lengvųjų. Tai ar reikia į darbą mieste važinėti visureigio su AWD? Ar pirkčiau vėl? Pirkčiau XC70 nes truputi pigesnė. O šiaip mašina tikrai patenkintas, o žmona ypač patenkinta. Ir kitos žmonos pavydi... Visgi labiausiai parduodamas Volvo modelis - ne veltui. Tik su savo brangiom AWD ir vairo stiprintuvo problemom... O kas dabar be problemų? Bandžiau Toyota RAV4, Nissan Qashqai tai jos važiavimu, salonu neprilygsta XC60. CR-V salono dizainas irgi prastesnis. Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. Tikrinti automato būklę visais važiavimo rėžimais - šaltos, šiltos, akseleruojant, riedant, prie visų apsukų. Taip pat tikrinti visas AWD sistemos dalis. Kaip juda iš vietos pirmyn ir atgal. Man buvo brangi problema, kuri jautėsi tik prie 2500-3000 rpm... Žiūrėti ar neteka vairo kolonėlė ir kaip vairas sukinėjasi ant šalto ir šilto, pažiūrėti autostradoj, aikštelėje. Jungti kompą ir tikrinti tikrą ridą. Keisti visus tepalus, o ne tik variklio tepalą. Pagalvoti ar tikrai reikia savo poreikiams džipo ir AWD nes gerokai brangiau nei sedanas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-06
Volvo XC60 D4 AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdosi,patogus, galingas, mažos kuro sąnaudos, patogus salonas
nėra
Atėjo laikas, kai užsimaniau pakeisti savo ištikimą Outlander XL į naujesnį ir tobulesnį automobilį. Aš negaliu nieko blogo pasakyti apie senąjį Outlander- jis, be jokių problemų, tarnavo 6 metus ir nuvažiavau su juo 80 tūkst. kilometrų. Naujasis jo savininkas yra mano draugas, eksploatacija tęsiama, jokių problemų nepastebėta. Naujasis automobilis turėjo atitikti tuos pačius kriterijus, kurie buvo naudojami perkant Outlander. Tai universalus visų ratų croccoveris su dideliu bagažo skyriumi ir erdviu interjeru, automatinė greičių dėžė, su galimybe išvažiuoti šiek tiek nuo kelio į gamtą, ir be didelių pastangų išvykti išilgai kelionei. Neketinu rašyti apie tai kaip rinkausi, tiesiog pasakysiu, kad peržiūrėjau daugiau nei 10 skirtingų naujų crossoverių variantų, bet galų gale apsistojau ties dyzelinu Volvo XC60 D4 2.4AT Summum. Pirkau tai ką turėjo salone. Nepaisant to, kad beveik nėra jokio skirtumo tarp automobilių dydžio, vairuoti Volvo norisi daug labiau nei Mitsubishi, automobilis yra labai dinamiškas, atsakas į greičio pedalą visada yra greitas. Matomumas automobilyje yra puikus, jau pripratęs prie jo dydžio todėl nepatiriu jokių nepatogumų. Pakanka tiesiog patogiai įsitaisyti prie vairo - ir iškart galima važiuoti bet kur. O patogiai įsitaisyti XC60“ yra lengviau nei lengva - yra daug funkcijų, kurios padidina komfortą. Šešių greičių automatas „Aisin“ veikia gerai, netampo - man patinka. Iš ypatybių - kad išvengti problemų eksploatacijos metu, geriau valyti automatinės greičių dėžės aušinimo radiatorių kas 60 tūkst ir tuo pačiu keisti dėžės tepalą. Garso izoliacija yra puiki, ypač po faceliftinimo, todėl originalios garso sistemos garsas atskleidžia visiškai puikiai. Pakaba „šešiasdešimtuke“ yra dviejų tipų - Comfort ir Dinamic. Comfort yra kaip pasirinkimas, kurios šioje mašinoje nėra, todėl kalbėsiu apie Dinamic, kuri teoriškai turėtų būti kietesnė. Bet važiuoklė vis tiek yra gana patogi ir stabili ant kelio, valdosi nuspėjamai. Negaliu labai daug pasakyti apie bekelę, į laukus beveik nevažiavęs Lieti ratai 17 colių suteikia papildomą važiavimo komfortą, nes jie yra mažesni lyginant su šiuolaikinių automobilių standartais, tačiau su aukštomis padangomis yra daug geresnė amortizacija. Vairas nėra aštrus, bet ir ne per minkštas - būtent tai, ko reikia patogiam važiavimui. Pats vairas yra malonus liesti, patogus, tvarkingas, neuždengia prietaisų skydelio. Prietaisų skydelis yra tvarkingas, gražiai atrodo, patogus ir informatyvus. Sąnaudos - tik apie 8 litrus, todėl man labai patinka. daugiau pravažiavus netgi šiek tiek sumažėjo. Apdailos kokybė taip pat tik nudžiugino - medžiagos yra aukštos kokybės, malonios liesti, viskas surinkta pagal aukščiausios klasės standartus, detalės puikiai dera. Klimato kontrolė veikia gerai, valdymas yra intuityvus, o galiniams keleiviams yra papildomi deflektoriai. Galinės sėdynės, beje, gali būti sulankstytos į grindis - labai patogios. Kėbulas tuo pačiu metu atrodo solidžiai ir kartu veržliai! Metalas yra storas, durys yra sunkios - tai reiškia, kad mašina yra aukštos kokybės, saugi, gerai inžinierių sustiprinta . Dienos šviesos žibintai - patogus dalykas,labiau patinka nei trumpos automatinės šviesos. „City Safety“ automatinio stabdymo sistema iš tikrųjų veikia - išbandyta saugiomis sąlygomis :) Manau, kad automobilio kaina yra visiškai pagrįsta - gausite viską, ko reikia, ir būsite patenkinti!
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-21
Volvo XC60 T6 210kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Zveriskas variklis, malonus garsas, ypac nuo 5k apsuku. Lengvai valdoma, konfortabili. Na ir tikriausiai nedaug kas papriestaraus, kad automobilis isties puikaus dizaino.
Mazai vietos keleiviams gale.
Vairuoju sita zveri tik/jau pusmeti, bet kiekvienas isvaziavimas kelia tik dziaugsma ir malonuma. Pries tai meginausi dyzelinius variantus, bet dyzeliai ir T6 kaip diena ir naktis. Ryja (14.5l/100km mieste) - daug, bet vertas kiekvienas centas isleistas kurui. Vienintelis nedidelis minusas, kuri kol kas galeciau ivardinti- mazai vietos gale.
Pilnas atsiliepimas...
raimis | 2016-01-03
atsiliepimas apie volvo xc60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tik isvaizda
neadekvaciai brangus kietas linkes rudyti
isskyrus isvaizda daugiau nieko stebinancio gale vietos tik vaikam suauge del aukstu priekiniu sedyniu jauciasi lyg tanke kietas lietuvisku plentu daugiau 80km nebandyk nes statrmstis praskels galva . ta sity safety propaganda gal del to pilna lietuva dauzytais priekiais apsisukimo spindulys kaip lektuve del didelio svorio staigiai nesustabdysi .kainos ir tu visu patogumu santykis laaabai prastas nes atsarginiu daliu kainos labai ispustos.reikia labai kritiskai ziureti i reklama tie variklio 5 cilindrai jauciami sirdimi na toks nemalonus daznis ir ne man vienam . rida 150000 tikra bet galetu birbti tyliau . na uz audi tylesnis bet net opel ir japonkes dirba graziau . neatitinka reklamuojamu kuro normu net visai ramiai vaziuojant brangi ekslotacija nera specialistu net sostena negali patarti uz tokius pinigus galima isigyti daug komfortiskesni
Pilnas atsiliepimas...
Deividas Dziugas | 2015-06-30
Volvo XC60 T6 2010 metai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patogumas, išorės ir vidaus dizainas.
Mažai vietos gale.
Sveiki! Taigi, pradėsiu nuo to, kad ieškojom tik benzino, kaip pasakė žmonės ilgą laiką užsiimantys tik Volvo automobiliais, "nori dažniau lankytis servise - pirk dyzelį, nori tik pilt benzą ir keist tepalus - pirk benziną." Parsivarėm 2010 metų, su T6 varikliu iš JAV. Ieškojom tokio, kuris būtų mažai daužtas. Atplaukė į Lietuvą, pakeitėm galinį bamperį, balkį bei galines faras. Visą kita nepaliesta. Atplaukė su 72tūkst. km. rida, dabar - 92tūst. Beveik per metus laiko pravažiuota 20tūkst., kaip ir buvo tikėtasi, jokių problemų. Tikimasi taip bus ir toliau. (tfu tfu tfu). Auto iš išorės atrodo tikrai didelis, tačiau vietos gale yra mažai. Ko gero tai ir yra didžiausias minusas. Esu 190cm ūgio, tai gale manęs sedėti toli gražu ne kiekvienam yra patogu. Daugiau minusų kolkas neatrasta. Pliusai - velniškai patogios sedynės. Juk čia Volvo. :) Viskas savo vietoje, puikiai pasiekiama ranka. Niekas nebarška. Gera garso aparatūra. Gana didelė bagažinė. Važiuoklė nėra kieta, bet nėra ir minkšta. Tokia daugiau "sportinio" tipo. Vairuoti šį žvėrį tikras malonumas. Benzinas. T6. 224 kw. Tikrų tikriausias žvėris. Paspaudus pedalą tik prisipaudi prie sėdynės ir miegaujies variklio garsu. Dirba labai tyliai. Pirmeji T6 varikliai buvo su 210 kw, su didesnėm kūro sąnaudom. Nuo 2010m., antros pusės jie buvo modifikuoti Porsche. Tapo galingesni (210-->224kw.) bei ekonomiškesni. Tad, kas ruošiasi pirkti, žiūrėkit pagal VIN kodą. Tie kurie prasideda 4902 - jau yra modifikuoti. Pakolkas sunku pasakyti. Beabėjo, aptarnavimas Sostenoje nėra pigus, tą žino manau kiekvienas. Detalės taip pat ne iš pigiųjų. Tačiau ir automobilio nuvertėjimas nėra didžiulis. Nepagailėti pinigų patikrinimui servise. Ypač atkreipti dėmesį į pavarų dėžę (kalbu apie automatinę). Sakoma, kad gali turėti savo problemų. Tačiau vieną kartą sutvarkius - visam gyvenimui. Jeigu turi už ką pilti kūrą -imti tik benzina ir mėgautis važiavimu. Jeigu ne - įsistatyti dujas. Puikiai draugauja variklis su dujomis. Turėsit kas klausimų - klauskit, atsakysiu.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2015-02-12
Ne stebuklas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siuolaikiskas dizainas
Mazai vietos salone, per didelis apsisukimo spindulys
Parsivariau is Prancuzijos sau, bet po keletos menesiu pardaviau. Viskas butu gal ir neblogai, bet dyzelino mieste ryja nesamoningai, apie 11l. Gale vietos suaugusiems zmonems praktiskai nera, nebent vaikams. Nepatiko ir pats automobilio vairavimas. Vairas "sunkus", nejautrus, vairo kolonele leido tepala, nors rida net 100 000 km nebuvo.Prastas matomumas per galini langa. Visa kita atrodo kokybiskai padaryta. Tiesa, dar labai didelis apsisukimo spindulys. Sekanti auto pirkau Honda C-RV 2011m. Priekaistu jokiu, dyzelino mieste 8l net nereikia! Priekaistu varikliui jokiu, tik gal siek tiek per galingas ir kurui yra besotis! Neteko per ta menesi nieko keisti, todel nieko negaliu patarti. Tik zinau, kad dalys tikrai ne is pigiuju. Parasiau, kad perkanciajam nerekomenduociau, bet kiekvienas perka pagal savo poreikius. Man netiko sis modelis. XC90 zymiai geriau, tik modelis jau moraliskai pasenes. Todel pries pirkdami, vadovaukites savo galva, o ne kazkieno patarimais
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2014-12-31
My XC60 D3 drive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, ekonomiškumas
nėra
Jei turi galimybę pirk nesigailėsi. Kas pirko šį automobilį ir jei norėjo keisti jį kitu tai keitė į vos vos atnaujintą ar kiek kitos modifikacijos Volvo xc60. pamačius jį nublanksta visi kiti net BMW X3 ( kieta važiuoklė). tai aišku ne purvynams skirtas automobilis bet jau tapęs best seller iu. turiu neilgai mažai ką galiu pakritikuoti. Manau Jis tarnauja puikiai jei mėgsti jį prižiūrėti ir laiku atlieki aptarnavimus. ir jei tavo automobilis nebūna su neveikiančiom lemputėm ar mygtuku ilgiau kaip parą neužsukęs į servisą. šis automobilis tavo pasirinkimas. geras tikrai patikrinti oficialiam servise, tik su tikra rida ir tik iki 200.000km.
Pilnas atsiliepimas...
Tauras | 2012-12-25
XC60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išorės ir vidaus dizainas, patogumas, saugumas
didelės eksploatacijos kainos, mažoka vietos viduje
Tai patikimas automobilis. Per trejų metų naudojimą rimtų gedimų nebuvo, o smulkmenas (centrinis neatrakino galinių durelių) pašalino dar garantijos laikotarpiu. Tai patogus automobilis, komplektuojamas gana gerai, tačiau minkštumo jam trūksta, o ir vietos viduje nėra daug. Tai kompensuoja didelė bagažinė. Pravažumas tikrai pakankamas tiems kas nesiruošia važinėti laukais. Išvaizda tikrai išsiskiria. Automobilyje buvo T6 variklis: 295 AG, 210 kw - tikrų tikriausias žvėris. Sąnaudos didžiulės plente apie 11, mieste apie 13 l/100 km tačiau verta to. Trejų metų automobilio vertė (tačiau nuvažiavus apie 150 000 km) krito nuo 160 000 lt iki 90 000 lt. Eksploatacija gana brangi jei priežiūrą atliekate Sostenoje, bet tokio automobilio priežiūrą galima patikėti tik specialistams. Jei pinigai nėra problema, rinktis T6 varikį. Kitu atveju - dyzelis D5. Kiti varikliai silpnoki.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60 
  V70V70 V60S60 V60
  Dideli    S80S90 V90
   V70 
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai