Markės
1423 iš 1426
Volvo XC70 2000 - 2007
Volvo XC70, 2000 - 2007
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007Volvo XC70 2000 - 2007
Volvo XC70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas su visureigio galimybėmis ir „agresyvesniu“ dizainu gaminamas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80, S60 ir universalu V70. Volvo XC70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra labai panašus į S60 seriją – panašus agresyvus priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Automobilis yra tiesioginis Audi A6 Allroad konkurentas. Savininkai vertina Volvo XC70 dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, kokybiško surinkimo, taip pat dėl išskirtinių sugebėjimų važiuoti blogo oro salygomis. Minusai – prastas galinis matomumas, palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
Zygimantas | 2016-07-11
Volvo xc70 geresnes nera patikekit :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daugiau pliusu
labai mazai minusu
Pirkau 2004.12 nauja volvo xc70 , 2.4 dyzelis 120 kw. automatas.sendien nuvaziuota 600000 km is ju kokia 300000 zvyrkeliu nes i darba toks kelias . Galiu pasakyti ,ne masina o TANKAS geraja prasme. Per tuos metus viena karta TIK buvo keisti tepalai automatines dezes ( kazkas sako nelaiko automatines dezes ) ,nelaiko todel kad tepalus keiciat pas garazinius meistrus,nes pigiau,as keiciau Sostenoje ir tas malonumas kazkada kainavo 1000 lt ,atrodo kad daug tam kartui bet yra bet. Ta masina yra darbinis arklys ,nes ir sendien tampo priekaba ir traliuka pakrauta po 2 tonas vat ir automatas. Pakeiciau visus ratu guolius,( amortikus ir prieki ir gala po viena karta ), sarnyrus ir kitas smulkmenas kelis karus,nes as su sita masina vaziuoju o ne jojiu ant 50 km ,zvyrkeliu kur galima isibegeti be posukiu 100 km visada, kazkas sake kad nestabili ,matyt nera vaziaves su tokia masina, smagiausias vaziavimas yra ziema kai daug sniego , nepramusau tik kietos pusnies su kapoto auksciu ,pakabinau ,o jeigu puresnis siengas tada valytuvai visu greiciu ir per pedala smagu kai sniegas eina per stoga o tu vaziuoji ir kaifuoji :) Dar vienas esminis dalykas yra padangos ,kiekviena karta pries ziema perku naujas tada jautiesi saugus per bet kokia slapdriba ,o seip nes vaziuoju visus metus . As jos nesaugau ji dirba darba :) Kas liecia sauguma teko tureti vienintele avarija ir tai degalines teritorijoj, is uz furos parskrido jaunuolis su Honda Preliude ir kale i desines puse buferio kampa ir ka ,kas mate avarija ir kaip atrode Honda niekas nepatikejo ,Hondos priekis is kaires visas sugrustas ja galejo tik uzkelti ant tralo nes patempti nebuvo imanoma ,ivyko 2005 metais neturejau dar ismanaus tai buciau foto prisidares :) Man tik buferi biski praplese ir lempos laikikli viena nutrauke, kasko draudimas buferi ir lempa keite tai detales dar turiu garaze . Dabar jau akiratyje naujasis xc90 :) Ir greitai :) Bet manau jis tiek neatlaikys . Variklis neuzmusamas,tepalus keisti reikia tik kas 20000 km ,o as ir kas 30000 km pakeisdavau nes neturedavau laiko :) Viena karta pakeiciau visas zvakes nes ant vienos zvakes nebeuzkuriau prie -24 ziema :) Tada supratau kad nebeveikia zvakes. Dirzus keiciau turbut tik keturis kartus ,aisku per laiko neturejima ir biski neapsiziurejima pernai nutruko dirzas :) Kainavo remontas apie 2000 eur ir vel vaziuoju :) Seip iki 2007 metu toki modeli radus Vokietijoj ir dar kur su maza rida ir nemegsta daznai keisti masinu galima pirkti be problemu.
Pilnas atsiliepimas...
audrius | 2015-11-01
geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas
nepigus remontas
automobilio salonas surinktas gerai, kokybiskos detales, ant dureliu apdailines juosteles apsitrina, ir magnetolos mygtukai. variklis geras, jai pirksi automata ziuret nedaug pravaziavuse iki100000, arba labai daug nuvaziavuse apie 300000km. kad butu tvarkyta greiciu deze:-) perkant reiketu turet atsidejus pinigu remontui, o remontai nepigus, o tokiu metu automobiliai genda, tai tiek aptarnavimas nepigus, o automobilio nuverejimas nedidelis, jai nusipirksi ir po poros metu parduosi daug neprarasi:-) prie perkant nuvaryt i autorizuota servisa patikrint, jai perki automata, pirk iki 100000 pravaziavusia, patikrint granatas, kardana, kardano atraminius guolius.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2014-11-28
Volvo XC 70 D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, dydis
ekonomiškumas
Automobilis patogus, šeimyninis. Kėbulo formos skonio reikalas. Salonas gražus, sėdinės patogios, kol kas viskas veikia. Pravažiavau jau apie 15 tūkst. Nuo pirkimo ( 193 tūkst. ant spidometro). Patenkintas parktroniku veikia idealiai. Skustis šiuo metu neturiu kuo. Variklis D5, 136 kw apie 186 AG, 400 nm. Variklis smagus, važiuoja labai gerai. Trūkumas -ekonomija. Skaičiau atsiliepimus kitų asmenų, tai nesuprantu kaip automobilis gali naudoti apie 7 l. kuro, tai yra nesąmonė. Automobilis naudoja mieste apie 9-10 l. (kompiuteris rodo 9,2, nors pagal pravažiuotus km. tai apie 10 l.). Užmiestyje kuro sąnaudos apie 7-7,5 ( kompiuteris rodo 7,2) važiuojant pagal taisyklės. Išvada tai nėra jau labai taupus automobilis. Galima pasakyti už komfortą, dydį reikia mokėti. Varikliui kol kas išskyrus pag. diržo keitimo ( išėjo apie 1000 lt. - nekeičiant vandens pompos kadangi meistro žodžiais buvo gera) nieko nedariau, tepalai 0W30. Apie eksploatacines išlaidas kol kas pasakyti nieko negaliu. Bet perkant automobilį padariau didžiulė klaida, kad nepakeičiau aut. greičių dėžes tepalo. Poto išaiškėjo, kad kažkoks debilas Prancūzijoje perpildė tepalo kieki 1 l. Parėjo aut. greičio dėže - remontas 3 tūks. lt. Siūlau visada po nupirkimo patikrinti kieki, o geriausiai pakeisti tepalą aut. greičių dėžėje. techninis patikrinimas
Pilnas atsiliepimas...
Noone | 2013-10-31
Volvo XC70 2,5T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, komfortiškas, ekonomiškas proto ribose, pravažumas, ergonomiškumas
Daug kas mini aut dėžes, aukštiems keleiviams gale truksta erdvės kojoms, padangos pobrangės prižiūrėt reikia aut dėžes ir haldex sistema
Mašina nuostabi. Auto bėgęs 100 000km. Pirkau benziną dėl mažesnių priežiūros kaštų (nera kietųjų dalelių filtrų, turbinos pigesnės jeigu ką ir t.t) Auto iš USA tad buvo daužta nestipriai. Viskas sutvarkyta gerai. Tikrai patogi mašina jei norit pakeliauti saugiai. Gale vietos mažokai keleiviams bet kadangi pas mane gale tik vaikas sėdi tad nesiskundžia. Už manęs 186cm jau man sedėti nebepatogu dėl vietos kojoms tūkumo. O šiaip nuostabus auto. Pakaba minšta, puikiai sugeria Kauno kelio nelygumus. Bagažinė labai talpi. Orginalūs bi-xenon'ai valdo. Tikrai geras kelio apšvietimas.Parktronikas veikia per audio sistema tad nesvarbu ka beklausysit ar radija bus išjungta jis visada praneša apie kliutį gale (jei naudojat parrot laisvu ranku iranga prijungta prie sistemos ir tuo metu kalbate tel tai sitas jau nebegalioja). Sedynės pasakiškai patogios, valdymo panelės nemačiau dar ergonomiškiau išdėstytos. Stabdo gerai ir efektyviai kaip tokios masės auto. Klima veikia nustabiai, niekada neperšildo ir neperšaldo oro viduje. Reziume perskaite apie žemiau mano pateiktus aprašymus auto tikrai geras. Visi auto turi ligų be išimties tik pas visus jos skirtingose vietose. Manau verta žinot savo auto silpnas vietas ir jas priziuret (pas volvo gal būtu labiau aut dežė pas tam tikrus modelius) bet prižiūrint bedu neturėtu iškilti. geriau nei pas kitas kur purkštukai ar siurbliai nueina ir niekaip to nepakeisi ir neprižiūrėsi pvz purkštuku. Aš sakau VOLVO TAIP, bet tik neužjotoms :) Dinamiškas žvėriukas. Kad dujos įdėtos visiškai nesijaučia ant dinamiškumo. Sanaudos mieste ~15,5 dinamiškai važinėjant ir startuojant. Užmiesty nuo 12,5 iki 13,5. Iš Palangos teko važiuot 3 suaugę ir 2 vaikai kėdutėse su pilna bagažine prikrauta iki pat lubų. Greitis 140-150. Sanaudos 13,5 ltr dujų. (Automatas). Tepalus pasikeičiau i A3 ar A5 markės (tokius kokius siulo gamintojas). kitas keitimas po 30 000 km. Keisti pr st diskai 320 lt. kaladėlės 160 lt. Galinis pusašis su granatom 150 lt. naudotas (naujas 2100 Lt). Haldex tepalo filtras 100 Lt. Galinio reduktoriaus tepalai su haldex tepalu summum sumarum ~90 lt. Didesnių remontu nebuvo tad nieko negaliu plačiau pakomentuoti. Dėžės tepalo keitimas Sostenoj ~600 Lt. Kokį tepalą pilti niekas neatskleidžia nes pilasi tam tikros specifikacijos ir tik jis vienas. Supylus kitokius tepalus dėžei greitai ateina paskutinioji. Šrotuose deficitas be garantijos ir už 3-5 klt. Telapas keičiamas kas 60 000. Šiauliuose kazkokio serviso vyrukai atkapste kokie tepalai reikalingi ir keičia uz 350-400 lt. Taip pat neskelbia :) Atsiradųs smugiams perjunginėjant bėgius dažniausiai gelbsti vožtuvėlio-dangtelio pakeitimas (nebrangus). jei nepadeda - kainuos brangiau. Čia apie aut dėže kalbam. Jei kas gazdina kad dėžės nelaiko tai nemaišykit su XC90 2,9T varikliu kur dėžės buvo perdarytoss tam kad tilptu ir dėl kitokios konstrukcijos ir pergalingo variklio jos nelaiko. Paprasciausiai variklis jas sujoja del per didelės paduodamos galios. Pasivažinėt ir patyrinėt aut dežės darbą, ar nesmugiuoja persjungiant bėgiai. Ar veikia ir kaip veikia awd sistema. Tikrinant auto patikrinti haldex ir galinio reduktoriaus skysčių būklę. Jei įdėtos dujos patikrinti ar "check engine" lempute neužgesinta mechaniškai (ar užsidega ijungus degimą)
Pilnas atsiliepimas...
Gintas | 2010-06-22
2006m, XC 70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, saugus, išskirtinis, patikimas ir pasitikėjimą keliantis, taupus
Mažoka erdvės gale, vidutinė surinkimo kokybė
2006m, mechaninė 6 pavarų dėžė. Vairuoju nuo nulio, dabar 175000 km. Komplektuotas papildomai pagal mano norus: bagazinės patiesalas ir perskyrimas šuniui, stogo skersiniai, papildomi puoduku laikikliai ir tt. Automobilis ir tolimoms kelionėms ir kasdieniniam važinėjimui mieste ar kaime. Sėdynės (ypač priekinės) nusipelno aukščiausio įvertinimo, vairavimas, kelio laikymas - taip pat. Pilnai pateisino mano ir šeimos lūkesčius, nepavedė nė karto jokiom oro sąlygom ("plaukėm" iki kelių vandeny ir tampėm rogutes pievoje po didžiojo sniego (pernai, kauniečiai prisimena kiek buvo prisnigę)). Aišku, tai ne bekelės monstras, bet nebijodamas suku į bet kokį keliuką. Trūkumai: mažokai vietos gale, pusetina surinkimo kokybė (braškesiai galinėje dalyje). Ir viskas, toliau pliusai. Atnaujintas D5 (2,4 l; 185 AG; 400Nm), kuro sąnaudos 7,1 l/100 km mišriu režimu, netaupant, su pastoviai uždėtais skersiniais ant stogo ir dažnai - aerodinamine bagažine ir pilna apkrova. Max greičiu važiuota Vokietijoje: pagal spidometrą - 210 km/h, pagal GPS - 202 km/h. Eksploatacija nepigi, nes filtrai ir tepalai kas 20000 km keičiami, bet gedimu neperdaugiausiai: teko važiuokle priekine perrinkt ir stabdžių kaladėlės bei diskai priekiniai keisti. Salono apdailos medžiagos kokybiškos, tad nusidėvėjimo žymių kaip ir nėr. Jei mėgstat nepriklausomybę ir komfortą - pirmyn, jei dar esat ir taupūs - D5 kaip tik jums.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai