Markės
1425 iš 1426
Volvo XC90 2003 - 2014
Volvo XC90, 2003 - 2014
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 11
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014Volvo XC90 2003 - 2014
Volvo XC90 yra vidutinio dydžio prabangus SUV gaminamas ant P2 platformos, kuria dalijasi su pirmos kartos Volvo S80 ir kitais dideliais Volvo automobiliais. XC90 yra pats populiariausias Volvo automobilis pasaulyje ir skirtas konkuruoti su BMW X5 ir Mercedes ML-klase. 2003 metais modelis turėjo du variklius - 2.5T ir T6. 2.5T yra 5 cilindrų, 20 vožtuvų turbo variklis su 205 AG (153 kW) galia ir 320 Nm sukimo momentu. T6 yra 2.9 L 24 vožtuvų 6 cilindrų eilėje variklis su dviem turbinomis ir 268 AG (200 kW) galia, bei 380 Nm sukimo momentu. Vėliau pristatytas naujas Ford/Yamaha bendrai išvystytas V8 variklis su 4.4 L 311 AG (232 kW) galia ir 441 Nm sukimo momentu. Buvo gaminamos versijos tiek su visais varomais ratais, tiek su priekiniais varomais ratais. XC90 yra itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis yra pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose. Automobilis kaip įprasta Volvo garsėja puikiomis saugumo savybėmis, jis taip pat žinomas kaip geriausiai apvirtimo testą įveikęs SUV, tuo tarpu kai daugelis kitų prabangių modelių nesirūpina šia sritimi. Nors automobilis nėra toks stilingas kaip BMW X5 ar toks įspūdingas kaip Range Rover, tačiau kalbant apie praktiškumą, komfortiškumą, erdvumą ir saugumą jis yra nenugalimas. Juk toks ir privalo būti tikras SUV.
XC90 buvo geriausiai parduodamas Volvo automobilis JAV, o 2005 metais tapo geriausiai parduodamu Volvo visame pasaulyje, kurio buvo parduota 85994 vienetai.

Volvo XC90 yra komplektuojamas ir su  V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Volvo XC90 laimėjo 2003 metų geriausio visureigio titulą Jungtinėse Valstijose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
Valdas | 2016-12-27
xc90 puikus pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,talpus,patikimas
Didelis apsisukimo spindulys,truksta galios truputi.
Sveiki visi Autoaso fanai:) Kadangi daznai paskaitau apie mane dominancius automobilius ir randu issamios informacijos,parasysiu apie savaji volvoxc90 ir as.Taigi pries 2m pradejau aktyviai dometis siuo Volvo visureigiu.Pradzioje ieskojau automobilio 2007-2008m uz 10000eur,po 4men nesekmingu apziuru buvau puoles i nevilti-negi nera saziningai parduodamu automobiliu Lietuvos rinkai.Skelbimuose bei telefoniniuose pokalbiuose automobiliai budavo visi jai ne kunigu tai zakrastijonu vazineti:) bet vos uzsimindavau apie patikra Sostenoje visi nerdavo i krumus:) zodziu kantriai laukiau ir sulaukiau(aisku teko pasiskolinti skubiai ir nemazai).Maniskis 2010.10.11 gimimo R-Dezign,gryzo is Italijos.Buves vieno savininko.2014.02.26 rida buvo 202000km:) pilna servizo knyga,visi daryti aptarnavimai bei turejo 2 gedimus.Automatines antenos bei galines koloneles.Pardavejas nevyniojo zodziu i vata-vaziuosim kartu i Sostena ir pamatysi pats kad automobilis gero stovio.Laukiau 3dienas kol parveze nes nuotraukos buvo darytos Italijoj ir apsidraudimui teko duoti rankpinigiu nes buvo daug norinciu apziureti.Po 4men paiesku nusprendziau surizikuoti.Taigi parveze man ji i Siaulius,buvom uzsirezervave Sostena.Viskas buvo taip kaip nuotraukose bei pardavejo aprasyme.Rida tikra,automobilis nedazytas.T.A praejo be problemu.Zodziu to ko norejau. Variklis 2.4 136kw,dirba tyliai,ziema kuriasi puikiai.Ekonomiskas vidurkis 9ltr 30%mieste 70% uzmiestis.Galios truputi truksta.Manau 160kw butu optimalu.Gal pasicipuosiu bet bijau del dezes kad neatlaikys apkrovu.Ramiai vazinejant uztenka,lenkimui galvoti nereikia bet mieste is vietos pajuda gan nerangiai.Deze dirba sklandziai ir uztikrintai. Vos parsivares iskart keiciau dirzus ir itempejus nes salta uzkurus ryte girdejosi praktiskai visi:) tai kainavo 330eur kartu su darbu bei pompa.Tepalai castrol 0w30 6ltr.Pirmi metai 2kart tepalai kas 12000km.Viskas,kitos islaidos 0eur.Bet tai buvo tyla pries audra:) Kadangi vaziuojam nemazai,megstu kad automobilis butu tvarkingas.Pasikonsultaves nusprendziau pakeisti greiciu dezes tepalus.12,4ltr pilnas keitimas.Kainavo 380eur su darbu.Sake kas 80000km keisk deze 500000km laikys tikrai.Ties 234000km pradejo uzti galinis tiltas-kapitalinis remontas 400eur.Prie to pacio pakeite galinius diskus ir kaladeles 200eur,haldex movos bei reduktoriaus tepalus 80eur .Po menesiuko 236000km pirmas galinis guolis,238000km antras galinis guolis.vieneto su darbu kaina 140eur.244000km priekiniai diskai ir kaladeles 350eur su darbu.I vaziuokle kol kas 0eur,nuvaziavau 50000km su r20 rataisZiemines padangos Bridgestone r18 kainavo 780eur..Kasko draudimas metam 630eur. Isvada viena-su rida ateina planinis remontas ir nieko nepadarysi.Visureigio detaliu kainos apie1.5-2 kart brangiau nei lengvuju.Bet pirkiniu esu patenkintas,vaziuoja labai patikimai,komfortiskai ir jautiesi tikrai saugus kelyje. Butinai tikrinti rida.Remontas retas bet brangus.Jai keiti detale tai viena karta.
Pilnas atsiliepimas...
VOLVO | 2016-01-12
VOLVO XC 90 3.2 Benzinas AWD JAV 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, erdvus, patvarus, kokybiškas, komfortiškas, garso aparatūra
Brangios dalys, didelės kuro sąnaudos
Pirktas iš JAV daužtu priekiu. Prieš pirkimą rinkausi tarp X5 ir XC90. XC90 pasirinkau, nes man iš karto pasirodė komfortiškesnis vos tik persėdau iš X5. Taip pat dėl kainos - XC90 paėmiau geresnių metų, mažesnės ridos. labiau patiko salonas. Išvaizda. Be abejo, skonio reikalas. pliusas išvaizdoje tas, kad galima kai kurias facelift dalis (pvz.: kapoto grotelės, galiniai žibintai) sudėti ant senesnio modelio ir taip gerokai pagražinti jį. Papildomai galima pasidaryti ir R-design apdailą. Kėbulas tvirtas. po smūgio nereikėjo keisti balkio, nors reikėjo keisti radiatorius abu. Taip pat sulamdytas kėbulo dalis reikia keisti naujomis, nes grubesnių įlenkimų tiesiog neina išlyginti (kalbant apie originalias). Bendrai paėmus man patiko, kad visureigis didelis, ir kampuotas ir apvalus vienu metu. Salonas. erdvus, kokybiškos medžiagos. Labai labai patogios sėdynės, patogiai išdėstyti mygtukai. lengvai sukinėjasi vairas. labai gera garso izoliacija. Garso aparatūra taip pat premium kokybės. Bagažo skyrius labai didelis, atsilenkia visos sėdynės, todėl vietos netrūksta jokiam kroviniu. minusai: greit nusidėvi priekinės sėdynės, net dažyti neapsimoka, nes efektas apie pusmetį - metus. Mažai daiktadėžių, nors daug vietų gėrimams, maistui pasidėti. Yra kelios vietos, kurios sukelia krebždesį (kartais girdisi ir klausantis muzikos nuo žemų dažnių). Nors yra internete nurodymų, kaip tuos krebždėsius pašalinti, kol kas man to neprireikė. Bendroj visumoj man patinka salonas. Gerai viskas matosi, patogu sėdėti, važiuoti, viskas išdėstyta paprastai ir aiškiai. Važiavimas. Tikėjausi, kad bus mažiau manevringas nei iš tikrųjų. Nors didelis, tačiau mieste lengvai vairuojasi. Sunkiau tik parkuotis. Ant bortelių užvažiuoja kaip per sviestą. Pati pakaba yra minkšta, nesijaučia kelio, švelniai įveikia kalnelius ir įdubimus, bet duobes sugeria ne taip švelniai, jaučiasi kartais kietumas. Tad nėra ideali važiuoklė, bet nėra taip, kad dėčiau minusą. 3,2 benzinis variklis. Ko gero mažiausiai blogų atsiliepimų turintis variklis. Man asmeniškai galios pilnai pakanka tiek pajudant iš vietos, tiek atliekant lenkimo manevrą, Sąnaudos žinoma didelės. Žinau, kas dėjo dujas vietoj atsarginio rato - vargo daugiau neprisideda, variklis toks pat geras, problemų nėra. Nors tokio baliono talpa apie 60 L, visgi sutaupoma ir pilstyt dujų kas kelis km nereikia. Pats automobilis nėra brangus palyginus su konkurentais. Dalys - brangios ir labai brangios. Bet ne visos dalys reikalingos originalios. yra dalių ir taivanietiškų, kurios tarnauja neblogiau nei originalios. Apie remontą kiekvienas turi skirtingą patirtį. Automobilis tik pusmečio senumo. Problemų nėra. Kas turi ir kelerius metus, ne visi skundžiasi važiuokle važinėdami ir 20 colių ratais. Tad kiekvienas komentuos vis kitaip, o aš ir mano aplinkoje kas turi XC90: nors remontas ir dalys brangios, bet jos yra patvarios ir kokybiškos ir apie servisus galvot nereikia. Facelift aišku gražesnis, nežymiai salonas skiriasi. Jei yra pinigų, tai pirk benzininį variklį, jei reikia, nebijok dujų dėti ir nematysi vargo. Ir nebijok pirkti daužto. Geriau pačiam susitvarkyti - bus ir pigiau ir žinosi, kas tvarkyta. (aišku, iš kelių lipdyt vieno nesiūlau). O Šiaip, kad ir kokį pirktum, automobilis mano nuomone puikus. Nesigailiu, kad pasirinkau būtent šį modelį.
Pilnas atsiliepimas...
xc90 | 2014-10-26
volvo xc90
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras pravažumas, pakankamai dinamiškas, geras salonas, ...
mažai manevringas, brangiai kainuoja sutvarkyti pagrindinius defektus,
Pigiai galima nusipirkti tik visiškai defektuotą automobilį, norėdami sutvarkyti sumokėsite daugiau negu perkant gerą iškarto. Auto daugiau skirtas važinėti gerais keliais, ypač nuo žvirkelių pareina visa važiuoklė. Na jei jau važiuoklė sutvarkyta 2 tūkst,galinio tilto mova(isijungia hidrauliškai prabuksavus priekiniams ratams) veikia remontas 2,5 tūkst. variklio purkštukai patikrinti 0,6-1,6 tūkst. galite važiuoti bet kur, bet kokiais keliais ir net laukais, visur pravažiuosite sutvarkytas dirba normaliai, galite pamiršti kad ji turite džipas yra džipas -visada brangiau 2 karus
Pilnas atsiliepimas...
Vidas | 2013-11-14
Geras, bet brangus islaikymas, zinoma, jai kas sugenda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis yra, pakankamai komfortabilus, kaip tokios mases pakankamai dinamishkas, bei kas labiausiai man patika, kad negenda, taip daznai, kaip mano iki siol tureti WV Passat, Golf, Audi A6 ir ypac MB E200, laisvai lipaper dauguma bortuku.
Pagrindiniai minusai tai, kad daugokai kuro ryja, Labai mazai daiktadeziu turi, ryja kura, brangokos padangos, servisu nuomone-apipleskim volvu savininkus, jautrus duju reguliavimas, ir labai greit susidevi priekines odines sedynes, bei rankinis stabdis.
Jo... turiu ji jau puse metų, automobilis yra mano nuomone, gana stabilus, kantrus, vis dar neatsibodusios išvaizdos,pakankamai galingas ir gana konfortabilus, ypač amerikiniai modeliai, ju ridos, ypač benzinų, dažnu atveju yra nevertos atsukinejimo, jos dažnai būna realios. Nes jai benzinas (be duju) šie auto yra gana "rajūs", Only Benzininiai Lietuvoje, manau yra nepateisinamas ishlaidas siekiantys auto... bet cia ir nuo savininko pinigines daug kas priklauso, prie sio automobilio paprastai, bent jau ish karto negali persesti katik buve senesniu pasatu ir audi a6 vairuotojai, nes jiems, tai tiesiog gali buti nepakeliamai ir neplanuotai brangu... Pvz mano 2,5 motoriukas, bent jau man ganetinai lėtas, bet kai suvokiu, kad cia ne roodsteris, tai del to nebelabai reaguoju, net ir tada, kai sankryzoje kokia "kregzde" ar "slyva" ish paskutiniuju bando veztis buti pirmesne atsipleshusi nuo sviesoforo linijos... man to nereikia, kai vairuoju savo Volvo as ramus...2,5 l variklis silpnokas, bet nera ir bukas, problemu , man su juom kol kas nekilo. Vaziujant "parketine " bekele galios pilnai pakanka, variklis neduusta kopdamas ir i 30 laipsniu ikalne (ishbandziau tik trumpoje distancijoje). Kai nupirkau shi automobili per pusmeti sugebejau "suesti" tik galini tilta, nes pasirodo,kad tai yra siu volvu silpna vieta, t.y. Kampinės pavaros mova, siap ji kainuoja su pakeitimu apie 600 lt. bet visa beda, kad tai labai trumpam laikui, tad kai jau ji pareina, verciau dayti, pilna kampines pavaros kap. remonta, kuris, deja atsieina 1800 lt. (bent jau tiek ima Vilniuje). arba vazineti ir toliau, taciau jau be 4x4. daugiau siameme automobilyje dar minusas yra odines sedynes, jos palyginus pagal rida, labai greit atrodo, ganetinai labai susidevejusios, nors ir mashinos rida maža, bet pažiurejus i sedynes, gali pasirodyti, kad tas automobilis pravaziavo koki 1 mln. km. Pirmoje eileje tikrinkite, ar beveikia galinis tiltas, antroje eileje ziurekite, kaip veikia pavaru deze (automatine) sako buna problemu, nors man aciu dievui ju nepasitaike... Patikrinkit rankini st... nors jis daznai veikia neefektyviai del gamyklinio broko... Kompiuterine diagnoztika butu ypach pravarti.. Na sedynes, man tai jos irgi uzkliuvo, bet tai irgi gamyklinis brokas, tad laimes dalykas, jei jas pavyks rasti nesudrengtas...ir dar ... pradekit rinktis nuo rinkoje esanciu uz vidutine kaina, nes patikekite, kai sau rinkausi uz pigiausia rinkoje esancia kaina, tai buvau nustebes, kad taip galima mulkinti zmones uz saliginai ir taip nemazus pinigus, kai sau nupirkau savo si Volvo sumokejau, net truputi daugiau, nei vidutine tokiu metu masinos kaina, tiesiog rinkausi ne pagal metus, o pagal masinos bukkle, visi pigesni variantai buvo tushcias laiko shvaistymas, nes maciau ir skenduoliu ir padegeliu, bei is keliu dalliu surinktu modeliu, tad bukit atsarguus ypac tie kurie pirksite uz pacia pigiausia kaina esancia rinkoje...
Pilnas atsiliepimas...
vladas | 2012-10-01
VolvoXC90.lt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tvirtas, patikimas
pavarų dėžė silpnoka, daugokai valgo, bet galingas
Turiu Volvo XC90, nuostabus automobilis šeimynai. Tvirtas, galingas, patikimas. Važiuoja tyliai ir minkštai Pasidalink savo nuomone čia: www.volvoxc90.lt
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-04-19
Gera, bet yra kur pasitempti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė, komfortiškas važiavimas
Didesnės dinamikos reikėtų
Bendra prasme automobiliu esu gana patenkintas. Tai jau antras mano Volvo, perėjau nuo VOLVO S60. Sėdėsenos atžvilgiu kiek nusivyliau, sedane buvo ergonimiškiau, nors XC90 irgi nėra prastai. Gal kažkiek nulemia ūgio klausimas. Man, kaip vidutinio ūgio, patogiau alkūnes tiek iš kairės tiek iš dešinės pasidėti sedane. XC90 pasitaiko ir daugiau salono detalių krebždesių, ypač nuo bagažo skyriaus užuolaidėlės. Tuo tarpu S60 niekada niekur salone nebuvo pašalinių garsų. Bet bendra prasme XC90 surinkimo kokybė gera, gera apdailos detalių kokybė, gerai apgalvotas valdymo prietaisų išdėstymas, dažnai tai pastebiu ir kaskartą pasidžiaugiu tom tarytum nepastebimom, bet maloniom smulkmenom. Tai ir buvo viena iš priežasčių, kodėl vėl rinkausi Volvo - funkcionalumas inžinierių gerai apgalvotas, pasvertas ir padarytas taip, kad būtų malonu naudoti kasdien. Šviečiantys makiažo veidrodėliai, išorės apšvietimas įlipantiems, lietaus jutiklis, temstantis veidrodėlis, daugybė valytuvų greičių pasirinkimų ir t.t. Kur beįkištum nosį - niekur nerasi padaryta "bile, kad praeitų", į viską pažiūrėta atsakingai. Jau neminėsiu įvairiausių apsaugų pradedant oro pagalvėmis baigiant apsauga nuo apsivertimo. Važiavimo komfortas ypač išryškėja greitkeliuose. Greitėjimas, stabilumas, garso izoliacija labai geri. Greičio visai nesijaučia, kaip beje ir triukšmo - girdis tik lengvas švilpimas. Mieste kiek nerangi, reik įprast važiuoti aukštesnėm apsukom, nes iki 1400 RPM turbina dar neįsijungia. Labiausiai nerangumas pasijaučia startuojant, vėliau situacija pagerėja. Pravažumas geras, bordiūrai nebaisūs:) Labai gero matomumo galinio vaizdo veidrodėliai, kraštuose šiek tiek užlenkti - sumažėja akloji zona. Bagažinė erdvi, atsidaro ir apatinė dangčio dalis. Visos sėdynės pilnai atsilenkia, užsilenkia netgi galvos atramos gale. Na ir pabaigai kaip gi nepaminėjus geros garso aparatūros! 136kw - 185 AG -D5. Geriausios sąnaudos pasiektos važiuojant 90% greitkeliu ir likusius mieste, po 600km buvo 7,5 Litro (realios, pagal kompą rodė 7,1). Važiuota specialiai netaupant. Variklis dirba tyliai netgi miesto rėžimu. Minusas tik, kad ilgai šyla iki darbinės temperatūros, mieste žiemą dažnai net nespėja įšilt. Bet šiaip jokių bėdų. Jei jau XC90 nusipirkai, detalės neatrodys kosminių kainų. Abu amortizatoriai galiniai apie 600lt, diskai gale po maždaug 100lt. Vienas parktroniko daviklis apie 250lt pas dylerį, bet čia visom Volvo ta pati kaina. Tikrinti su kompu. Volvo kompai saugo labai daug informacijos apie smulkiausius remontus ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
arturas | 2012-04-04
Geriausias pasaulyje automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
MAŽOS KURO SANAUDOS,PUIKUS VARIKLIAI,PUIKUS DIZAINAS,LABAI PATOGIOS SEDYNES.
NERA
Mano automobilis 2007 metų,pirkau 2010 metais prieš 2 metus. Rida buvo kai pirkau 77000 KM ieškojau automobilio,kad butu gyvas nesuvaritas,žiurėjau kad ryda nebutu didelė.Automobilis su visais privalumais (navarotais) elektra valdomos sedines su atmintim,televizoriai,telefonas,BLIS,galinio vaizdo kamera... Galiu pasakyti kad automobiliu patenkintas,turejau prieš tai benzinini lexus rx,atsisedes ant xc90 pajutau didesni komforta,mazesnes kuro sanaudas.Su automobiliu viena karta važiavau i Italia del darbo magistraleje greitis sieke 180KM automobilis puikiai laiko kelia,greičio salone visai nesijaučia. Esu automobiliu labai patenkintas,2 metus važineju jokiu rimtu gedimu nebuvo,tik stabdymo kalades keičiau ir alyva. Variklis D5 2.4 136KW 5 cilindrai. (DYZELIS) Variklis gerai traukia,yra geras,didelis sukimo momentas,ekonomiškas. Man varikilis patinka,gražiai dirba,alyvos nerija. Kainos krenta ant visko,bet stebiu xc90 kainas ir galiu pasakyti kad staigaus kainų kritimų nepastebėjau.Atpigo seni variantai iki 2006 metų,o naujesni laikosi dar kainoje ir dar ilgai laikysis. Žiurėkite kad butu nesudrožtas,svarbiausia kad viskas veiktu.Žiurėkite rida kad butu iki 150000KM.Siulau visiems dyzelini varianta 2.4 136kw D5.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2011-07-17
Apie Volvo xc90 2.5 avd
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, patikimas, kokybiskai pagamintas, saugus, geras pravazumas
detaliu kainos
Pats pirkau pries 4,5metu, JAV aukcione po avarijos, susiremontavau ir vazineju iki siol. Patenkintas automobiliu. Apie viska is eiles Vaziuokle standoka, noreciau minkstesnes, bet kai perki is foto ,vaziuokles standumo nepasirinksi. Galima uzsakyti minkstesnes spyruokles, bet per tuos 4 metus taip ir neprisiruosiau.Orginali vaziuokle tarnauja ilgai (problemos prasidejo kai rida pasieke 150000 km)Pakeitus sarnyrus, traukes neorginaliomis prasidejo problemos. Visi tie kinietiski, turkiski ir kitokie sarnyrai, traukes, celinblokai nelaiko ne velnio(apie 12000km) po to reikia keist. Geriau jau pasispaust ir jei jau planuoji automobili pasilikti sau,vaziuokles detales reiktu keisti orginaliomis (kinietiskas sarnyras apie 90lt, orginalus apie 300lt) Salonas odinis, kokybiskos medziagos, labai patogios sedynes, istiesus galines sedynes bagazines talpumas gaunasi kaip pas sunkvezimi:))). Tik daugiau niekada nepirksiu masinos su sviesiu salonu. Laabai nepraktiska. Automatine deze veikia puikiai, pavaros jungiasi tyliai ir tvarkingai. Kebulas visai nerudija, nors buvo virintas(pirkau po avarijos), skarda lab kieta ir kokybiska. Kas nervina kad pakankamai daznai uzsikemsa stoglangio vandens nutekejimo latakeliai, ir ima vanduo begt i salona. per 4 metus jau 2 kartus valiau Yra beda su rankiniu stabdziu. Kadangi deze automatine, tai tas rankinis stabdis visai nereikalingas. uzrudija ten viskas, ir pries kekviena tech apziura reikia kad pramankstinti, kad nors tam kartui veiktu:))))) bet cia manau beda tame, kad as jo visai nenaudoju, o Tuvlitoj juk nepaaiskinsi:))))))))) 2.5litro benzininis varikliukas yra silpniausias sio modelio variklis. Pajudant is vietos traukos galetu buti daugiau. po to, isibegejus iki 60-70 km/h dinamikos jau netruksta, greitis kyla sparciai. Sakyciau sitas variklis yra silpnokas 2 tonu mases automobiliui. bet juk ne lenktynems ji pirkau. Bet gana ekonomiskas. mieste apie 15 ltr benzu, trasoj 10ltr. Duju taip ir neisidejau, nors prie dabartiniu benzo kainu gal ir reiketu pirkau pries 4.5 metu vienam is jav aukcionu. kainavo 12k USD, parvezimas, muitai remontas is viso man ji atsistojo uz 48k LTL. Tuo metu tokiai masinai tai buvo nerealiai maza kaina. Europiniai tada ejo po 80k. Dabar amerikiniu ir europiniu kainos beveik susilygine, ir yra apie 30k ltl. Taigi, per tiek laiko ne ypac ir nukrito. Dar pliusas amerikonams, kad ten niekas neuzsiima odometru atsukinejimu. vienintelis dalykas del ko gailiuosi, kad emiau pes stipriai dauzta (buvo suplotas vienas sonas). Dabar kartais vis tenka duris pareguliuot, kad sklandziai darinetusi. bet airbagai buvo sveiki Eksplotacija gana brangi,bet ne tam pirkau, kad pinigeliu taupyciau. kai jau minejau, orginalus sarnyras apie 300lt, stabdziu diskai priekiniai, neorginalus apie 500lt, variklio zvakes po 100lt, stabdziu kaladeles apie 150lt ir tt Dar prie pliusu reikia pamineti, kad gana pigus kasko draudimas, visai kaip ne visureigio:)) ir nereikalavo jokiu papildomu slapuku idet, uzteko orginalios signalizacijos kur rakte yra. Matyt todel kad vagis sis Volvo nelabai domina patikrinkit gerame servise, nes paskui remontas bus brangus
Pilnas atsiliepimas...
GENA | 2011-03-25
xc90
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
AUTOMOBILIS TURI TIKRAI DAUG PLIUSU
NERA
SVEIKI.Esu turejes daug visureigiu:bmw x5,MB ml,toyota land cruiser,bmw x3,volvo xc90,xc60. Didžiausia ispudi iš šiu automobiliu man paliko volvo xc90 su D5 varikliu 2.4 136kw. Gerai traukia,prabangi salono apdaila,daug vietos,geras pravazumas,saugus auto,ir labai komfortiskas. Kai isigijau buvo rida 120000km.Kai pardaviau buvo 260000km. Pravaziavau su juo 140000km jokiu remontu,jokiu bedu.Auto tikrai labai patikimas. Dauguma sako kad xc90 mieste ryja apie 13-15 litru dyzelino,tai ne tiesa. Mieste jis ryja max 9-12 litru dizelino,trasoje 7-9 litru dizelino. xc90 geriausia pirkti su D5 varikliu,nes variklis tikrai geras. Jau daug metu stebiu xc90 kainas.Per 3 metus kainos ant ju visai nenukrito. xc90 yra tikrai geriau negu bmw x5 ir x3
Pilnas atsiliepimas...
Defacto | 2010-11-16
Ne pats geriausias savo klaseje.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukstesne sedesena, saugumas, komfortiska vaziuokle, dideli veidrodeliai, gera ergonomika.
Triuksmingas variklis, mazoka vietos gale, triuksmas keliaujant gale.
Volvo xc 90 d5 automatine 6 pavaru greiciu deze. Kaip tokiu gabaritu automobiliui, vietos salone tikrai nedaug. Gale sedeti mano ugio zmogui jau nepatogu (ugis 189cm), keliai siekia priekines sedynes atlosa. Medziagu kokybe irgi nesuzavejo.Nelabai patiko dureliu apdaila, bei rankeneles, tiek kainuojanciam automobiliui atrodo pigiai. Is galo pastoviai sklinda girgzdesiai, kuriuos kelia bagazines uzdangalas, ji pasalinus problema isprendziama. Posukiuose is priekiniu sedyniu sklinda spragsejimo garsai. Gale sedint dirgina padangu keliamas triuksmas. Taipogi tikrai garsiai dirba 5 cilindru dyzelinis variklis, iprast galima, bet mokant tokia kaina galima rast zenkliai tylesniu konkurentu. Vaziuokle standoka, bet dirba tyliai ir is esmes maloniai. Galiu pagirt veidrodelius, dideli su geru apzvalgos kampu. Daugiau kaip ir nera nieko teigiamo, mano nuomone sis automobilis neatitinka savo kainos. Ir yra nustelbiamas tokiu konkurentu kaip BMW X5, Mercedes Benz ML, VW Touareg, Lexus RX. Variklis 5 cilindru 185ag turbo dyzelis. Kaip jau anksciau minejau yra triuksmingas. Ir tokiam automobiliui santykinai silpnas. Ramiam vaziavimui pakanka, bet siaip prasosi aukstesniu sukiu. O tai jau sukelia akustini diskomforta. Tad siuo atveju, mano jau mineti konkurentai susitvarko geriau. Norint tylos ir ramybes, greiciausiai reiktu rinktis benzininius agregatus. Eksplotacijos ir remonto kastai yra tikrai dideli. Kaip vokieciai sako "turint volvo, reik turet ir dvi pinigines". Siuo atzvilgiu XC90 taipogi pralosia savo konkurentams. Trumpai drutai, nenuostabu kad Volvo koncerna persekioja finansines nelaimes. Sau tokio automobilio tikrai nepirkciau. Jei ieskai SUV klases atstovo. Siulau pasibandyt BMW, Mercedes, VW bei Lexus automobilius. Ir tik tuomet sprest ka pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai