Markės
9 iš 1419
Alfa Romeo 145 1994 - 2001
Alfa Romeo 145, 1994 - 2001
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.019% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 6
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Alfa Romeo 145 1994 - 2001Alfa Romeo 145 1994 - 2001Alfa Romeo 145 1994 - 2001Alfa Romeo 145 1994 - 2001Alfa Romeo 145 1994 - 2001Alfa Romeo 145 1994 - 2001Alfa Romeo 145 1994 - 2001
Alfa Romeo 145 ir 146 yra nedideli šeimos automobiliai. Abu automobiliai yra gaminami ant tos pačios šasi, pasiskolintos iš Fiat Tipo ir dalinasi tais pačiais mazgais bei interjeru. 145 yra trejų durų, o 146 – penkerių durų hečbekas. Šie automobiliai pakeitė pasenusį 33 modelį. Naujieji modeliai turėjo erdvų ir unikalų interjerą, kuris pritraukė daug dėmesio. Išorės dizaine buvo tęsiamos Alfa Romeo 164 tradicijos – aštrus stilius, su ištęstais siaurais galiniais žibintais. Šiek tiek konservatyvesnis 146 modelis turėjo didesnį komercinį pasisekimą nei 145, kuris pirkėjams pasirodė per daug avangardiškas. Abu automobiliai buvo giriami už aštrias valdymo savybes. Pirmos serijos automobiliai dar turėjo senus boxer tipo variklius, pasiskolintus iš senojo 33 modelio, vėliaus buvo pristatytas ir galingiausias 2.0 litrų Twin Spark variklis kuris jau buvo naudojamas 155 Alfa Romeo. Galiausiai, 2000 metais automobiliai buvo pakeisti visai nauju 147 Alfa Romeo, kuris buvo daug sėkmingesnis komerciškai, tačiau prarado kažką tokio alfiško, ką turėjo 145 ir 146 modeliai.
Alfa Romeo 145 buvo gaminama su itin retais boxer tipo varikliais su 4 cilindrais. Tokius daugausia naudoja Porsche ir Subaru kompanijos.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
Tomas | 2011-09-22
AR 145 1.9jtd ir benzinas boxer 1.7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9 jtd geras variklis ekonomiskas
genda, triuksmingas, sunku valdyti.
Dziugina grazi isvaizda, bet galas salyginai grazus, daug ir kam nepatinka. vazinejau su benzinu 1.7 boxer tai patigdavo variklio garsas bet per du metus taip ir nesutvarkiau iki galo nes vienas galas genda kitas yra tvarkomas.. labai prasti mazgai, kaip (generatorius, vandens pompa, kuro siurblys. vaziuokle. variklis problematiskas. bet skardos geros nerudyja. nestabili ant kelio. 1.9jtd variklis nerealus visi pliusai, greiciu deze nesuderinta su varilklio galingumu uzmiestyje vargina reike 6 begio.. ir garso izolecija vertinciau labai prasta.. o gedimai tokie patys iskyrus pati varikli... Reziume: prastas automobilis, jis genda ir labai daznai. bet nera labai brangus tvarkyti kai kurios detales brangios tiktai .. variklis 1.9 jtd labai labai geras kuro sanaudos labai taupei uzmiestyje vaziujant galima sukurenti 4.5litrus .. bet jai turbina isijungi ir pagazuoji tai iki 9l. 1.7 labai triuksmingas ir neekonomiskas kuro sanaudos apie 10litru explotuoti brangus kadangus nes labai genda. pats automobilis pigus jai zmogus isilaike neseniai teises siulyciau nusipirti ismoks tvarkyti masinas :D nera ka patarti tesiog gero nensipirksite.. jai susidomesit pirkit 1.9 JTD superinis varikli
Pilnas atsiliepimas...
alfistas | 2010-02-08
dvejopi įspūdžiai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras itališkas stilius, atspari korozijai, maloniai ir tiksliai valdoma, galima paspausti ir žavėtis, kaip gražiai dirba motoras.
dažnai genda įvairūs mazgai, ryja nemažai benzino, mažai vietos ant galinės sėdynės, silpni generatoriai, benzo pompos, skirstymo dirželiai, zondai, įpurškimo sistema
įdomi mašina ji yra. patiko sportinis dizainas (neveltui italas). vietos pakako tik priekyje, gale jos beveik nebuvo (mano ūgis 1,90 m). jei tai 146, tai turėsite talpią bagažinę, o jei tai 145 - ji kompaktiška, bet nedidelė. patiko, kad mašina yra gerai valdoma, tikrai eikli. su kuo tikrai galite susidurti, tai su dažnais ir smulkiais gedimais, kurie tikrai nervina. pavyzdžui vieną dieną gali imti daug degalų, kitą normaliai (lambda zondas išeina iš rikiuotės). ne kartą teko tvarkyti generatorių, vandens pompą. mašina visiškai nesurūdijo, nors buvo 97 metų. Vokietijoje atliktos Tuv atsaskaitos metu, ji buvo pripažinta labiausiai gendančiu kompaktu praeito amžiaus pabaigoje. beje, apie pakabą - ji palyginti tvirta ir pigiai tvarkoma. ji yra kieta, bet greitkeliu tokia tik geriau. gerai yra tai, kad konstrukcija nesudėtinga (sutvarkys bet kas). elektra - tikra silpnybė, bet gali pasitaikyti, kad ji neges. labai nervina pigios plastmasės ir mygtukų perkrova panelyje. bet vairavimas - tikras azartas. ūkinio ir nemėgstančių rūpintis mašinomis tipo vairuotojams ji visiškai netinka. maniškis buvo twin spark (dvi žvakės vienam cilindrui) 1,6 litro. tiesa, nebuvo itin taupus. mišriai rydavo 8 litrus, bet turėjo puikią dinamiką. nepatariu rinktis senų variklių su aštuoniais vožtuvais (boxer), nes jie labai dažnai genda ir ryja degalus. dar geriau yra JTD dyzeliai su tirsioginiu įpurškimu (fiat koncerno dyzeliai yra pirmieji pasaulyje su tiesioginiu įpurškimu ir vieni patikimiausių). senas 1,9 turbodyzelis yra jautrus perkaitimui, nors neblogas variantas taupiems. benzininiai varikliai silpnesni už dyzelius, bet nepalyginamai geriau važiuoja. dažniausiai varikliai ir pridaro bėdų, jei mašina yra nesirūpinama. pasitaiko, kad nutrūksta dirželis, įpurškimo sistemos kompiuteris. dyzelyje jautrūs kuro siurbliai (chlamo geriau į baką nepilti). benzininiuose varikliuose yra nemažai problemų, bet jei greičiau pakeiti tepalus (maždaug kas 8000 km), jei pakeiti degimo žvakes - problemų su jais nebūna. kai kas pigu, kai kas brangu. dažnai remontas kainuoja daugiau nei pati detalė. mašina šiek tiek bijo lietuviškos žiemos. reikia vežiotis atsarginę saugiklių dėžutę. paskutinį kartą kiek teko lankytis atsarginių dalių pardėse, tai kainos buvo tokios: tepalo filtras - 17 lt, priekinių stabdžių tinkelių komplektas - 95, sankaba - 530, priekinis žibintas - 230 lt. ji greitai nuvertėja. jei aš prieš tris metus mokėjau 4500 lt, tai dabar mačiau tokia verta max 3000 lt. per tris metus remotams sukišau apie 2000 lt. perkant būtina viską patikrinti, nes paskui keiksit visą pasaulį, kokie italai blogi, nors taip nėra. atidžiai viską apžiūrėti ir nebijoti investuoti ir į nenaują automobilį, nes kitaip gailėsitės.
Pilnas atsiliepimas...
auris | 2009-08-26
alfa romeo 145
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina pasidraskymui tinka, o tvarkyt tikra prabanga, kainos nerealios daliu, meistru nera, kaikuriu daliu nera, teko i srota parduot nes greiciu dezei yra toks dacikas kuris vadinas greicio dacikas o ju jau nebegamina ir auto pradejo 16 litru benzo valgyt pasiekus 70km/h motoras gesdavo, i alfas paziuret negaliu nes lb daug pinigu ikisau ir tokia backa sedau kad ne tas zodis 1,6 boxer starteri, abi tarpines, vandens pompa, lemdozonda, amortizatorius, vairo traukes, sarnyrus ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Valerij | 2009-08-22
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grąžus dizainas, labai malonus vairavimas
suvartoja daug kūro
Alfa Romeo 145 - labai gražios išvaizdos automobilis. Pastatyk jį šalia tų pačių metų gamybos VW, Fiat, Peugeot - jis tikrai išsiskirs įspūdingu dizainu. Europoje šio modelio mašinų dar daug važinėja, Lietuvoje mažiau. Kodėl? O gi dėl tam tikrų savybių. Pirmiausiai, visos senos Alfos "rija" benzą. Meistrai sako, jų varikliai greitai išsiderina, nusidėvėjus kelioms detalėms. O dyzelinių mašiniukų į Lietuva patenka labai nedaug. Reikia pačiam pasiieškoti užsienyje. Bet vis tiek, Alfa netinka praktiškam žmogui, verčiau ją nusipirktų romantiškas bahuras arba žavi mergina, ieškanti panašios į savęs mašinytės. Antra, seniausio Alfos variklio - Boxer - dinamika gana prasta. Kitaip sakant, Jums būtų sunku varžytis prie šviesoforo su BMV arba net su VW. Nors šiaip trasoj važiuosit gerai, galėsit lenkti visus "vokiečius". Twin-Spark varikliai šiuo atžvilgiu geresni, užtai jų eksploatavimas šiek tiek brangesnis. Realus maksimalus AR145 greitis - 160 km/h, ir svarbiausiai tai visiškai saugu. Tiesiog gražuolė Alfa sukurta maloniam pasivažinėjimui užmiestyje, bet ne miesto "kamščiams". Trečia, daug žmonių galvoja, kad itališkų automobilių servisas labai brangus, bet tai netiesa. Dauguma naudotų detalių kainuoja vienodai su "vokiečiais" ir "prancūzais". O naujų prireiks visai nedaug, jų galima užsisakyti keliose firmose Vilniuje, Kaune, Panevėžy, Marijampolėje... Po visą Lietuva. Dar labai svarbus privalumas: Alfos kėbulas beveik nerūdija. Aišku, kad visas kabančias detales teks keisti, bet pats kėbulas praktiškai amžinas dėl labai kokybiško cinkavimo ir dažymo. Akivaizdus AR145 privalumas: ši mašina labai lengvai ir tiksliai vairuojasi ir labai stabili ant kelio. Varai iš Kauno į Klaipėdą 160 km/h ir esi visiškai ramus, nes jauti, kad visi keturi ratai tvirtai laikosi ant kelio dangos. Kitos mašinos jau ant 110-120 km/h "plaukioja", sėdi ir nežinai, ar dar tebesi ant žemės, ar jau skridai ir tuoj pargriūsi ar nulėksi į šoną. Alfoje iš tikrųjų pasiekiamas "susiliejimo" su mašina pojūtis, kur žiūri, ten ir važiuoji atrodo be jokių pastangų. Boxer (1,375 l ir 1,6 l) opozitiniai varikliai galingi, bet jų dinamika prastesnė, nemalonu važinėti miestuose. Jie sukurti sportiniam važiavimui trasoj. Twin-Spark (1,4 l, 1,6 l, 2,0 l) varikliai geresni, bet jų eksploatavimas brangesnis. Visi seni varikliai suvartoja daug benzino: iki 12 l mieste ir iki 8,5-9,0 l trasoj. Twin-Spark varikliui reikia 8 specialių žvakių su Pt elementais, kurie gana brangiai kainuoja. Naujų platininių žvakių rinkinys - 8 vnt., po 2 žvakes į cilindrą - kainuoja mažiausiai 400 Lt. Užtai jie užtikrina žymiai švaresnį išmetimą ir ekonomiškesnį kūro panaudojimą. Dyzeliai nieko ypatingo nepasižymėjo. Kaina turguje labai priklauso nuo mašinos istorijos. Galima ir už 800 eurų susirasti. Geriausiai pirkti iš pažįstamo žmogaus, kuris sąžiningai papasakos apie visus trukumus, nes jų gali būti daug. Šiaip kainos labai svyruoja dėl to, kad Alfa Romeo paklausa Lietuvoje gana nedidelė, bet yra tikrų Alfos fanų. Šią mašiną pas mus perka tik žinovai arba gražaus dizaino mėgėjai. Pasiskaitykit Alfa Romeo klubo forumą www.alfaklubas.lt ir pasitarkit su žinovais.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2008-06-23
Alfa Romeo 145
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto su kaprizais, reikalaujanti geros prieziuros ir savo darba ismananciu meistru (lietuvoje ju vienetai, kurie supranta sias auto). Kai kurios detales pigios (filtrai, dirzai) kai kurios brangios (variatorius, oro srauto matuokle) 1.4 Twin Spark 16v Tik nusipirkus - profilaktiniai keitimai: pagr. dirzas, gen. dirzas, guoliai, itempejai, filtrai, zvakes. voztuvu dangtelis ir jo tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
Vilmantas | 2007-01-12
Alfa Romeo 145
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visų pirma automobilis stilingas, taip pat prikimštas visokių niekniekių, neilgaamžis nepatariu pirkti virš 200000 km. ridos.Yra rimtų problemų su kai kuriais variklių modeliais. 2,0 tvin spark vairo kolonėlę
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai