Markės
12 iš 1388
Alfa Romeo 155 1992 - 1997
Alfa Romeo 155, 1992 - 1997
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 11
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Alfa Romeo 155 1992 - 1997Alfa Romeo 155 1992 - 1997Alfa Romeo 155 1992 - 1997Alfa Romeo 155 1992 - 1997Alfa Romeo 155 1992 - 1997Alfa Romeo 155 1992 - 1997
Alfa Romeo 155 yra kompaktinės klasės automobilis, kuris pakeitė 75 modelį ir yra gaminamas ant Fiat Tipo platformos. 155 buvo suprojektuotas italų dizaino kompanijos I.D.E.A Institute, o automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra išskirtinis to meto automobiliui - 0.29. Reikšmingiausias techninis pakeitimas lyginant su 75 buvo tai, kad 155 tapo varomas priekiniais ratais. Šis sprendimas buvo labai kritikuojamas, tačiau 155 įrodė savo vertę lenktynių trasose. Galingiausia versija 155 Q4 turėjo 2.0 litrų, 16V turbo variklį su nuolatine keturių ratų pavara – šie abu dalykai pasiskolinti iš legendinio Integrale. Tiesa sakant tai ir buvo Lancia Integrale tik su kitokiu kėbulu. Ši Alfa turėjo galią siekiančia 190 AG (140 kW). 155 gamyba liovėsi 1998 metais kai jį pakeitė 156, kuris nutolo nuo pirminio aštrių, kampuotų formų Alfa Romeo stiliaus. 155 savo įvaizdį užsitarnavo lenktynių trasose – GTA V6 TI DTM automobilis buvo labai sėkmingas kėbulinių automobilių čempionatuose – 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais!
Alfa Romeo 155 pasiekia itin gerą oro pasipriešinimo koeficinentą lygų 0.29.

Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei  1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.

1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
alfa romeo | 2012-11-04
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v '95
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gamykliskai sportikas variklis ir pakaba, pigus ir paprastas remontas, pakaba pigiai restauruojama, stabdziu sistemos detales turi atitikmenu nuo Audi/VW, nesudetinga prieziura.
Vargina smulkus gedimai, turi polinki korozijai, prastos salono apdailos medziagos, nera gausi bazine komplektacija.
Automobilis labai paprastas, pakaba labai pigiai remontuojama, nera labai daug elektronikos, tiesa esanti turi kaprizu, bet ir yra pigiai tvarkoma, greiciu deze - tikrai tvirta, jei tinkamai priziurima. Kaip ir daugelis alfu taip ir sis modelis turi nesandarumo bedu, kurios tampa rimtu gedimu priezastis (pvz. dezes salnikas leidziantis tepala, ko pasekoje tepalo nelieka (ispejamosios lemputes nera) ir deze subira). Variklis ir deze nemegsta prastu tepalu (Motec, Elite ir pan. sh...). Pakaba - gamykliskai jau gana sportiska, stabdziu sistema - paprasta ir eiline kaip daugelio automobiliu (daugelis detaliu tinka nuo audi/vw (remontiniai komplektai, kaladeles ir t.t.). Kebulas - turi gerokai geresne apsauga nuo korozijos nei ankstesnes alfos ar fiat, bet tikrai nera toks kuriuo galime nesirupinti, todel reikia priziureti. Kuro sanaudos - tvarkingo ir priziurimo automobilio - mieste 10l, uzmiestyje 7.5l. Siadienineje rinkoje realiai neimanoma rasti geros bukles eksponato (nebent uzsienyje), o esancios uz 1000lt ar 2000lt bus eilinis bedu kalnas ir keiksmai savininkui. Variklis - vienas paskutiniuju kokybisku mazalitraziu Alfa Romeo varikliu, grandinė, 8 zvakes (Twin Spark lt. red. kibirkstis dvyne). Nuvertejimo didelio nebera, nes masina nieko nebekainuoja, eksplotavimo kastai nedideli. Blogybe viena - neimanoma gauti geros bukles modelio, visi jau daugmaz metalo lauzas, radus gerai islaikyta ir priziureta varianta galima imti nesibaiminant, vengti reketu benzininius 16v motoru ir 2.5 TD (nors nera labai baisiai problematiski).
aidas | 2011-05-28
alfa Romeo - 155 - 1997
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
seip gerai traukia, bet daliu sunku rast, silpnai sildo salona ziemai. 1.7 labai daug daliu keiciau, sarnyrai lb brangus (260)ir mazai ju yra, kuro siurbliuka (320), valytuva.
Mantas | 2011-04-10
Nuostabi tikra "alfiska" masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Iskirtine, sportiska isvaizda, nuostabus varikliai, nepakartojamas valdymas, vairavimo malonumas, neitaliskos detaliu kainos, milzininska bagazine (525l, pvz passat (495))
Ganetinai sudetingas taisymas, per paprastas interjeras, valytuvu ir rankeneliu ligos
Ispudinga isvaizda, sportiskas ir tikslus valdymas, gan sudetingas surinkimas, nuostabus varikliai, surinkimo kokybe neyspudinga bet ir nebloga jai trumpiau nuostabi masina uz labai gera kaina. Mano alfoj yra 2.5td varikliukas, kaip visi zinot variklis yra begalo patikimas nes nera nej variklio dirzelio nej grandines. Gerai priziurimas skanius tepalus vartojantis varikliukas galima sakyti tarnaus amzinai. Trauka 1995 metu masinai yra ispudinga, nera ko daugiau noreti Ispradziu buvau gasdintas del dideliu eksplotacijos kastu, bet buvau maloniai sugrazintas i realybe. Nebuvo neiperkamu detaliu viskas pigu ir labai geros kokybes galiu pasakyti. Pvz galiniai amortizatoriai po 95lt (dujiniai).... Valytuvus isbandyti ar nevaiksto uz savo ribu, daugiau negaliu nieko patarti toliau kaip paprastai masinai :)
Aivaras | 2011-01-20
Alfa Romeo 155
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, valdymas, komfortas, eksplotacijos kaštai, bagažinės dydis
Galėtų būti šiek tiek gėrėsnės kokybės plastmasės
Jeigu skaičiuojant ši Alfa man yra jau 3. Prieš tai turėjau 33, 75. Kodėl pasirinkau būtent 155, ne 156 ar net 159? Labai patiko tas kampuotas dizainas ir geras patikimumas. Nes 155 nėra tokia lepi kaip 156. Jeigu trumpai tariant tai vietos jame užtenka, bagažinė didelė, valdosi smagiai, labai smagiai suderinta pakaba ties komfortu ir šiek tiek sportiškumu. Ieškojau 155 su 8 vožtuvų varikliais, tačiau Lietuvoje geros būklės sunku rasti, tad teko pasirinkti 16 vožtuvų variklį. Automobilis yra su 1,8 litro varikliu ir 140 AG, tad traukos nėra per daug, užtenka tiek mieste, tiek važiuojant magistrale. Vienintelė šių variklių bėda yra variatorius, tiksliau tai yra 155 modelio liga. O šiaip variklis eiklus, žvitrus, gyvas ir skleidžia smagų garsą. Pakolkas automobilį turiu neilgai, apie 6 mėn ir ką reikėjo padaryti vos tik nusipirkus, tai pakeisti einamus dalykus, kuriuos reikia tvarkyti kiekvienam automobiliui. Tai žvakės, kurių yra 8, Lietuvoje jos gan brangios, tad susiradau Ebay ir su atsiuntimu žvakių komplektą įsigijau tik už ~300 litų, Lietuvoje būčiau sumokėjęs dvigubai. Taip pat buvo keisti tepalai, bet nepagailėjau pinigų ir pirkau Liqui Moly 5w40. Kiek teko konsultuotis tai taupyti ant tepalo nėra rekomenduojama. Taip pat buvo keistas variatorius, naujas kainuoja 500-600 litų, bet galima ir atrestauruoti už maždaug ~250 litų. O visa kita puiku. Tikrinkit viską nuo variklio, elektronikos bei pakabos.Gal geriau pasakysiu taip, mašina tikrai reikalaujanti dėmesio, man tai patinka, kitiems žmonėms ne, jeigu esate automobilių mėgėjas tada tikrai rekomenduoju šį automobilį, jeigu ieškote automobilio prie kurio krapštytis nenorite tada žiūrėkite kur nors kitur. Asmeniškai man jeigu lyginant tokio dydžio automobilius tokių pat metų niekas nesuteiks tiek malonumo vairuojant tiek išvaizdos prasme. Bet grožis juk subjektyvus dalykas ;)
alfistas | 2010-02-08
gera, kol nenuvalkiota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
įdomi išorės dizaino filosofija, kuri sąlygoja interjero praktiškumą. Pakankamai didelis salonas ir bagažinė, patrauklios automobilio įsigijimo kainos, eiklūs benzininiai varikliai
elektros instaliacija, byranti pakaba, įpurškimo ir degalų siurblio valdymo elektronika, prasta apdaila, trūksta skirstymo dirželis (ypač šešiolikos vožtuvų varikliuose).
šios mašinos savininkai gali turėti nemažai problemų dėl šio modelio eksploatacijos, nes genda įvairūs mazgai, o ar jie neges, priklauso tik nuo eksploatavimo stiliaus ir sėkmės. Didelis privalumas – įdomus, senos kartos alfų kampuotas dizainas. Dėl šio dizaino puikiai išnaudota salono erdvė. Bet kokiu atveju, turint šį automobilį nepavyks nesusidurti su gedimais, nepaisant paprastos konstrukcijos, elektros blokas neatsparus drėgmei. Tai automobilis pedantams, kurie nori azartiškai važiuoti, bet nebijo smulkių defektų. Perkant būtina įvertinti jo techninę būklę, kitaip susidursite su didelėmis problemomis. reikia būti realistais, nes ši mašina jau paseno. mašina gera, jei pavyksta surasti geros būklės. dažnaiusiai šis modelis patinka užkietėjusiems alfų mėgėjams, nes jie geriausiai išmano eksploatacines smulkmenas. man teko susidurti su šia mašina - patiko tik variklis ir pakaba. visa kita ilgai nelaikė. Patariama pirkti senesniais (aštuonių vožtuvų) benzininiais varikliais varomus modelius, nes jų įpurškimo sistema nėra tokia jautri degalų kokybei. Dar geresnis pasirinkimas – senas 1,9 litro darbo tūrio turbodyzelis, turintis 66 kilovatų galią. tepalo filtras - 14, stopų trinkelės - 62, sankaba - 550, priekinė fara - 340 lt.(neoriginalios dalys) per sena, kad būtų gera. kam pasisekė - laimės kūdikis. tinka dalys nuo fiat tipo.
Vejaz | 2010-01-28
Alfa Romeo 155
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuo geriausi atsiminimai, vazinejau 2 metus, rimtu gedimu nebuvo. Trauka gera, kebulas cinkuotas, remontas papigiai. 2.0 8V pora sailentbloku, valytuvu relyte, benzino slangute :)
Tomas | 2009-06-05
Apie AR 155
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,sportiskumas,paprastumas
lepus variklis
Eksplotuoju jau ne pirma Alfa Romeo modeli,buvo AR 164 V6 ; AR 75 V6 ir stai isigyjau 1996m AR 155 2.0 16V T Spark 110 kw. automobili,vazineju jau apie metus laiko ir tikrai esu juo patenkintas,pakaba pigiai tvarkoma ir tikrai patvari,auto ne limuzino klases taciau turi nemazai privalumu tai ir klimato kontrole,kondicionieriu (veikianti :) ),elektros paketa bei odini salona kuris pasitaiko retai.Vaziuokle nera labai komfortabili,bet kaip ir pridera italu automobiliams su sportiskumo dvasia gerai valdoma,stabili posukiuose. Kebulas cinkuotas tad jei masina nebuvo dauzta rudziu praktiskai nera.Prastai tik su raudono atspalvio dazais kurie laikui begant pakeicia spalva,pvz kebulas islieka raudonas o veidrodeliai ,rankeneles tampa kitokio atspalvio. Taipat vienas is minusu tai soninio vaizdo veidrodeliai,jie mazoki,dureliu rankeneles daznai luzta,ipatyngai ziemos metu. Salone vietos tikrai pakanka net ir aukstesniam vairuotojui (mano ugis 192cm) Variklis keturiu cilindru tvin spark (po dvi zvakes i cilindra), jeigu priziurimas tarnaus ilgai,megsta laiku keiciamus tepalus,keiciu kas 8000km.ir nuolat stebiu kad butu ties virsutine matuokles zyma.Taipat pagrindinis dirzas,keiciu kas 50 000km. Variklis palygint su vokiskais ar japoniskais agregatais tikrai lepus ir megstantis prieziura taciau uz tai gaunu tikrai sportiska ir smagu vaziavima. Kuro atzvilgiu,mieste (vazineju Vilniuje) pakanka iki 9 ltr 100km ( pagal vaziavimo maniera, ramiai vazinejant sutilpau ir i 8 ltr) uzmiestyje apie 6.5 ltr. neitikima ,bet faktas. Detaliu kainos nera dideles. Pirkau sankabos darbini cilindriuka "Tanagroje" 108 lt,galiniu stabdziu diskai 2vnt 140lt,kaladeles 42lt,stabdziu "varlyte" 22lt. soninis priekiniu duru stiklas naudotas 60lt.Duru rankenele naudota 35lt, nauja 80lt. Tvarkiausi viska pats. Cia visos islaidos per metus laiko. Dazniausiai sie automobiliai jau buna "nuvaryti",bet jei pasiseks rasti gera,tai nenoresi islipt.
Tadas155 | 2007-12-16
Alfa Romeo 155
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai puiki masina, gera trauka, salyginai nedaug kuro naudoja, mieste ne pencininko rezimu valgo 10l benzo, (duju zionoma nera, alfa ne tokia masina kad su dujom vazinet:)), issiskiriantis auto, labai gerai stovi ant kelio, su zemo profilio padangom priekine vaziuokle neiilgai laiko, tik jos restauravimas pakankamai pigus. kita masina-tik alfa 2,0TS 16v DOHC vienos puses sarnyrus, rankinio trosus.
OSama | 2005-11-10
Alfa Romeo 155 super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Imanoma gaut detales, tik truputi brangesnes nei tu paciu metu Audi ir t.t. 2.0i 16v DOCH TWIN SPARK paskirstymo dirzas, voztuvai, tarpines
vanagiux | 2005-08-15
Alfa Romeo 155 TS 2.0 16v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras automobilis suprantanties kas yra Alfa Romeo 2.0 16v DOSH Priekine lempa, sparna, granatos gumas.
 
12
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO