Markės
13 iš 1419
Alfa Romeo 156 1997 - 2005
Alfa Romeo 156, 1997 - 2005
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 33
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005Alfa Romeo 156 1997 - 2005
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė 155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį – dėl šių priežasčių automobilis laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 (prastesnį nei 155). Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma, gauta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones.

Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.

Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
  • 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
  • 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.

Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
  • 1998 metais žiuri susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
  • 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
  • Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
  • Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai  What Car? Ir Auto Express);
  • Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
  • 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
  • 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 33
shoberis | 2017-05-23
Puikus kasdienai auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortisška,patikima visus pliusus išdesčiau aprašyme
spyneles,tapogi daugiau rasite aprašyme
Na pati mašina yra itališka,bet nėra tokia prasta kokia galvojau pliusu turi iš ties nemažai tokių kaip nedidelės kuro sąnaudos bent jau mano buvo su 1.9 varikliu,morališkai nepasenus,važiuoja tikrai gerai tinkanti mašina tiek pagyvenusiam žmogui tiek jaunam nes mašina traukos turi tikrai nemažai,aš turėjau universalą tai man ji pasirodė iš pradžių labai maža bet pavažinėjus ir pripratus tikrai ji talpi ir fotelį pavyko igrūst,taip pat yra gana komfortiška sedynės tikrai patogios,na bet keleivio pusėje kur yra bardačiokas jau aukštesniam žmogui sunku butu atsisėst. Na o minusu yra tikrai nedaug ai pirmas mano manymu didžiausias minusas yra kad priekinių durų spynelės yra labai nekokybiškos nes jos isispaudžia į vidų ir kartais buna labai sunku atstatyti i pradine padėtį spynelę. Kitas minusas kad bagažinė yra nepatogi kai reik kažka įkraut nes yra lovelio formos. Taigi iš mechaninės pusės nieko blogo negaliu pasakyt,bet nuo senumo bevažiuojant lūžo pusašis tai yra vienintelė bėda kurią patyriau. Jei laiku viska keisit bei prižiurėsit tuomet alfa romeo bus puikus auto :) Taip pat man nebuvo ji nei kiek papuvus buvo tik šiek tiek rudžiu Už šią alfa mokėjau 400e :) Man jo taisyt praktiškai nereikėjo viena kart variau į servisą keist pusašio :) Pažiurėti ar nėra supuvęs kebulas,patikrinti ar funkcionuoja spyneles neiisispaudzia kaip minėjau
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-30
Nera ko bijot
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki kasdienai, pigi.
Didokas apsisukimo spindulys, papildomas demesys vaziuoklei, kitam gal per daug isskirtine
Auto rinkos kaina 700eu. Akivaizdu, kad tai nera kazkas, del ko butu galima baisiai pergyventi, bet vis gi.. isigijau si auto po to kai maniske nuvare 1000eu i minusa ir nebuvo pinigu. Rinkausi, nes buvo nesurudijus, viskas aptvarkyta, o kaina nesikandziojo. 1.9 jtd 77kw netaupant, Kaune pasiima 6.6l/100km. Ziema bedu nebuvo, nes pardavejas del zvakiu keitimo ir startario perrinkimo greiciausiai nemeleavo. Vidus labai nestandartiskas ir reikalaujantis laiko pripratimui. Girdejau atsiliepimu apie bludijancia elektronika, bet mano alfoj veikia visi indikatoriai ir jokios lemputes nesprogineja. Plastmases nebarskuciai ir gan neblogai surinktos. Pirma is turetu auto kam prilyginciau pagal komforta tai e46 tik esminis skirtumas kad priekis varomas:) kazkiek erzina rankeneles nes pastringa retro mygtukai bet supurskiant kas pora men veikia puikiai skustis netenka, gal net kita kart visai simpatiskai atrodo:) Pagrindines bedos vaziuoklei reikia daugiau demesio bet daug kas restauruojasi ir nieko baisiai sudetingo nera. Nuvertet nera jau kur. Ziuret kaip ir kiekviena paprasta auto
Pilnas atsiliepimas...
Aliona | 2016-02-11
Alfa Romeo 156 Spotwagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stilius, grožis, galia, malonumas vairuoti, išskirtinis dizainas, patikimas variklis
Durų rankenėlės, pakaba
Apie Alfa Romeo svajojau dar neturėdama automobilio. Automobilių entuziastai man pritars, kad Alfa Romeo nėra paprastas automobilis. Tai - itališko grožio, unikalaus stiliaus kūrinys, kuriame juntama lenktyninė širdis ir dvasia. Todėl visiems, kurių poreikiai nėra bulvių vežiojimas, o iš automobilio tikimasi turėti daugiau nei paprastą metalą su pigiu plastiku, rekomenduoju tik Alfa. Savąjį automobilį pamilau iš pirmo žvilgsnio, o pavairavus jį supratau, kad jie liaupsinami ne be reikalo. Lyginant su kitais auto, Alfa labai malonu vairuoti. Mano variantas yra 2,4l 129 kW sportinis sedanas. Buvo nupirktas su pažemintomis sportinėmis spyruoklėmis, bet, mūsų keliams pakaba buvo per žema ir teko įstatyti įprastines. Prieš spyruoklių pakeitimą, automobilis buvo ypatingai stabilus staigiuose posūkiuose. Pakeistus spyruokles į kiek aukštesnes, stabilumas šiek tiek sumažėjo (logiška, nes spyruoklės aukštesnės), bet vistiek ji liko nepalyginamai manevringa. Nesuprantu iš kur žmonės ištraukia tokius gandus dėl remonto! Alfa - automobilis kaip automobilis. Nekalbėkime apie prastus servisus, kurie peikia Alfas, nes patys apsiriboja vokiškų automobilių taisymu. Kiek išprusę meistrai lengvai apsiima jas tvarkyti, o remonto kainos standartinės! Žinoma, galbūt NE VISAS detales rasite Lietuvoje, bet gyvename 21 amžiuje, kur internetiniai užsakymai vykdomi labai greitai. Silpniausia Alfa Romeo dalis - pakaba. Jos genda visuose automobiliuose, bet Alfose ji arba silpnesnė/ arba neatlaiko sunkaus variklio svorio ir dažniau lūžta. Pasikeiti gumytes ir vėl ramiai važiuoji. NE PROBLEMA! Salonui nepataupyta. Odinės sėdynės labiau vertinamos, bet veliūrinis salonas taip pat puikios kokybės! Sėdynės sportiškesnio tipo, todėl ilgai vairuojant neskauda nugaros. Niekada nebuvo problemų dėl salono apšvietimo mygtukų. Viskas veikia idealiai. Labiausiai erzina priekinių durelių retro stiliaus rankenėlės - esan drėgmei rankenėlių mygtukas neatšoka nuo durelių, todėl kaskart reikia jas krapštyti raktu. Nepaisant kelių trūkumų, automobilis yra TOBULAS. Ateity nežadu išsižadėti nuo Alfa Romeo. Patikimi ir galingi. Teko keisti kaitinimo žvakes, bet tai padarėme savo nuožiūra, o ne iš būtinumo. Žiemą kuriasi puikiai, todėl prieš peikdami automobilio šaltą užvedimą nusipirkite geresnius akumuliatorius. Automobilis ilgai įšyla iki darbinės temperatūros. Turin galingą automobilį labai sunku gražiai ir taupiai važiuoti. Tiesiog neįmanoma! Daug spaudžiant ir važiuojant kaip lenktyninėje trasoje, automobilis gali imti 12l/100 km. Bet galima spjauti į galią po kapotu ir sutilpti į 7-8l mieste. Automobilį pirkome už 7000 lt. Dėl mūsų kelių subtilumo reikėjo atstatyti sportines spyruokles į 'normalias'. Eksploatuojant realiai nieko brangaus netvarkėme. Kadangi automobilį nupirkome pačio nuvertėjimo dugne (2004m automobilis pirktas 2014m gale), daugiau rinkoje jie nepinga. Įvedus eurą, Alfa romeo pabrango, todėl galima bus parduoti nepatyrus didelių nuostolių.
Pilnas atsiliepimas...
Alfa romeo 156 | 2015-04-30
ALFA ROMEO 156
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
iskirtine grazi komfortiska smagu vairuot
brangios retos dalys silpna elektronika ir vaziuokle rudija istisai turi kazkas but sugede
Masina grazi isvaizdi atrodo komfortiskai bet . . . Lietuvoj nevertinama nors masina miestui nes vaziuokle silpnoka ir problemos su elektronika. VARIKLIS geras kol nesugenda o kai sugenda daliu kainos dideles sanaudos ir apie 10 benzo. Megsta rudyti. Didziausias minusas brangios ir retos dalys ir netikus sankaba o siaip tai grazi isskirtine konfortiska masina uz mazus isigijimo kastus bet brangius eksplotacijos kastus. Nepirkti nes dalys brangios ir nera ju. Kaina pigi bet dalys trigubai brangesnes jau geriau kita masina nepatariu pirkt
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-04-04
ALFA Bestyja
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grožis, valdymas, kaina
Nelaiko važiuoklė, brangios jos dalys, prasta audio kokybė
Būdamas dar vaikas atkreipdavau dėmesi į ją, tas itališkas Walter de'Silva dizainas, svajojau kadanors tokią vairuoti. Kad ir kokio mėšlo apie šią markę yra tekę girdėti, manau šias mašinas perkame širdimi, ne protu. Mano turėtos buvo red racing spalva, gražūs ratai. Labai patiko variklio gyvumas, valdymas, trumpos pavaros, patogu sėdėt už vairo. Kas dėl trūkumų, tai ji kaip pasikėlusi aukštos klasės pupytė, ji graži ir kartą pravažiavęs su ja, norėsi sėsti dar, bet dažnai neduos, rodys kaprizus ir gadins tau nervus, neužsikurs prie -10 jeigu žvakės prastos. Avarinis gali nustoti veikt, posūkiai gali taip pat neveikt, ventiliatorius gali orą pūst arba ne, chui suprasi nuo nuotaikos ar nuo mėnulio čia priklauso, centrinės panelės mygtukų apšvietimas lygiai tas pats. Kas daugiau, tai labai chujova važiuoklė, nelaiko mūsų puikių kelių, rūdija dugnas, gali luptis lakas nuo dažų ir šūdinai darinėjasi langai. Blogas priėjimas prie mazgų variklio skyriui, sunku pakeisti oro filtrą, o norint keist žvakes reiks nuardyt variklio viršų. Lempos prieky gali nuo senumo nebe gaudyt spindulio ir šviesti belekur, galinės lemputės dažnas atvejis, atšoka kontaktas ir nebe šviečia. Dažnai nulūžta centrinio pultelio mikroschemos mygtukas ir tenka atsirakinėt raktu. Bagažinės trosas po žiemos nebe atidarinėja bagažinės iš salono, todėl tenka atrakinti ją raktu. Kartais bandant atidaryt dureles įstringa durelių mygtukas, kurį reikia įspausti norint atidaryt duris iš lauko, tada tenka supurškinėt WD ir taip bandyt išstūmti ten susikaupusius nešvarumus. Tai tiek tų trūkumų buvo pas mane, o visa kita tobula taip sakant:) 81kW (108hp) Labai gyvas. Nors mano buvo 1.9, bet važiavo geriau už kai kuriuos 2.4 todėl reik atidžiai rinktis. Jei važiuosi kaip beprotis, rys kurą iki 12l mieste, jeigu kaip žmogus, bus mažiau, bet abejoju ar išstenėsi 7-8l/100km, jeigu taip - pasikabink medalį. Pirkau uz 666 eurus. Keičiau priekinį stiklą iš šroto (130lt su keitimu); Bamperius iš šroto (2x50lt); Bremi žvakės 166lt (jų keitimas su senųjų išgręžimu 173lt). Patikrink važiuoklę
Pilnas atsiliepimas...
Aivaras | 2015-01-04
Visai šaunus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, interjeras, sėdynių kokybė.
Korozija pažeidžia dugną, bet slenksčius. Kondicionierius bei šildymo sistema turi savų minusų ir genda.
Automobilis yra smagus, ganėtinai galingas. Gerai kuriasi per šalčius. Automobilis nereikalauja daug priežiūros. Minusas būtų garso izoliacija. Salone labai girdisi kaip dirba variklis, garsai iš lauko, vėjo švilpimas. Korozija mėgsta paveikti šių automobilių dugną bet slenksčius. Apibendrinant norėčiau pasakyti, kad šis automobilis yra ganėtinai geras ir lenkia savo konkurentus.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2014-08-15
Alfa Romeo 156, 1.9JTD, 2002m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, išskirtinis dizainas tiek interjero tiek išorės, važiavimas užmiestyje
Didelis apsisukimo spindulys
Nebuvau Alfa Romeo šalininkas, nes iš komentarų susidariau nuomonę, kad tai nepatikimi auto. Prieš 1,5 metų, neplanuotai, įsigyjau Alfa (rida 340 kkm) ir pakeičiau savo nuomonę. Dabartinė rida 360 kkm, aš pravažiavau per 20 kkm. Nusipirkus buvo keičiamas pagrindinis diržas, vėliau sankaba bei dar atliktas važiuoklės.ir generatoriaus remontas, kas sumoje kainavo puse mašinos kainos, t.y. apie 2500 Lt. Pravažiavus per 20 kkm galėčiau sakyti, kad jokių problemų nenutiko, jei būtų iškart pastebėta, kad generatoriaus guoliai stringa ir dėl to nutraukiamas dirželis. Tiesa borto kompiuterio ekranas įskaitomas tik žiemą, kol mašina šalta. Auto ypač smagiai rieda užmiestyje, važiuojant apie 140 km/h greičiu, kuro sąnaudos yra apie 5ltr/100km. Mieste labiausiai erzina, gan didelis apsisukimo spindulys. Variklio 85kW man pakanka, problemų nematau nei užmiestyje lenkiant, nei pajudant sankryžose. Variklio gedimų nebuvo, kuriasi be problemų tiek vasarą tiek žiemą. Gal kiek garsokai dirba, bet čia priklauso su kuo lyginsi. Kuras iš statoil'o. Džiugina kuro sąnaudos užmiestyje apie 5 ltr/100km Neesu specialistas, bet detalių kainos nepasirodė didelės. Kai perki už 5000, tai nuvertėjimą vertinti nekorektiška.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2014-02-12
AlfaRomeo 156 2.4jtd 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
stabilumas, trauka, ekonomija
kieta, žemai karteris lengva pramušt, priekinė važiuoklė silpna.
Pirkau šį automobilį ne patį tvarkingiause tikrai, tad teko pasiremontuoti pačiam, bet negaliu jo peikti, nors ant jo persėdau nuo bmw 740i bumer :) Auto pasirodė gan kietokas, bet tokiai klasei manau nieko baisaus. Tvarkiau priekine važiuokle. Keičiau priekinius amortikus, stabdžių diskus, kaladėles, viršutines šakes, vairo traukių antgalius, vidinės granatos apsaugine guma. Tvarkiau karteri nes šioje mašinoje jisai didžiulis minusas :) Su elektronika buvo keli gedimai bet nesunkei susitvarkiau. Viska pats remontavau tai brangiai neišėjo, tik detalės. Šeip man asmeniškai auto patiko, nes visuomet atsirasdavo kažką pasikrapštyt. :) Varikliukas man papuolė geras išskyrus purkštukai jau i pabaiga buvo, nors jų man trim metams pakako. 100kw pakako dar plius 6 bėgių dėžė pas mane idėta buvo tad ekonomija jautėsi. Keičiau pagrindini dirža su visais įtempėjais, žvakes ir filtrus. Nei karto nebuvo manes pavedus ta mašina. kūrėsi be vargo lauke laikoma ir prie -30. Nuvertėjo man ji per tris metus 3000lt bet man čia nedauk. nerekomenduočiau tam kas viska taiso servise nes mane prakeiktų, o kitu atveju rekomenduočiau. :) Svarbiausei patikrint priekinia važiuokle, ar nepramuštas karteris, ar nesvirpia diržo įtempėjai. čia apie generatoriau diržo pavara kalbu.
Pilnas atsiliepimas...
Kiras | 2014-01-08
Alfa Romeo 156 . 2.4jtd 2003.SW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto su cinkeliu
Pakaba,elektronika
Iš tikro auto ypač malonus... Pirkau jį lyg ir tvarkingą. Bet žinoma kaip ir kiekvieną dėvėtą auto nusipirkus reikia papildomai investuoti.Pakaba reikėjo paremontuoti. Nors pardavėjas net servizo faktūras rodė,ir sakė, kad pakaba remontuota:) Na būna visko;) Kėbulas liuks,nė rudelės ,salono kokybė gera. Valdymas geras,puikiai stovi ant kelio,dėl tokių charakteristikų ji šiek tiek kietesnė kelyje.Mažokas apsisukimo kampas pas šias mašinas. Jei esi žmogus su fantazija ir gyveni mieste laisvai pirk tokį auto... Aišku dar įvertik pardavėją ,ar ne koks "budulis" su plika galva mašinų turgui stovi. JTD 2,4 tikrai geras variklis. Trauka super .Garsas malonus. Kuro sanaudos mažos mieste apie8l. 100km. Greitkelyje apie 6l. gal ir mažiau jei labai greit nevažiuoji. Valgo jis tiktai gera maistą(kurą) . Šio tipo varikliai nemėgsta prastų degalų. Jei esi tas zmogus kuris perka auto ,kad po keletos mėn., ar metų parduoti Alfa romeo pirkti nepatariu. Tai lietuvoje nepopuliarus auto.
Pilnas atsiliepimas...
Andriausias | 2013-11-05
Alfa Romeo 156 V6 24V 140kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas (lengva lenkti), staigus posūkiuose, ypač malonus vairuoti, gerai laiko kelią
Bent jau mano turimos pradėjo pūti dugnas, mažai vietos gale keleiviams, pakaba nemaloni važiuoti nelygumais
Automobilį eksploatuoju 3 metus, ir tikrai negalėčiau parašyti neigiamo įvertinimo. Tai buvo mano pirmasis ALFA romeo modelis, prieš tai turėjau saab, opel, vw, nissan, mazda ir kt. Elektronikos gedimų nebuvo. Automobilis per tą laiką niekada nebuvo sugedęs kur nors kelionėje, visada lengvai užsivesdavo ir šalčiausiomis žiemomis. Tiesa per pačius didžiausius šalčius (kai kiemuose pilna neužsivedančių savo auto) buvo bajeris, kad sklendė nuo pečiuko prišalo, ir niekaip nenorėjo atsidaryti net varikliui įkaitus, tai pravažiavus 50km tik sušilo ir galima buvo keisti padėtis į langą,saloną ar kojas.. Prieš šalčius žinoma reikia paruošti kiekvieną automobilį ir nereikia tikėti pasakomis, jog alfa mūsų žiemoms netinka, viskas su ja ok. Labiau specifinės detalės į kurias reikia atkreipti dėmesį, tai rankenėlės - reikėtu jas supurkšti silikonu, nes priekinės rankenos prišala dėl nusidėvėjusių gumelių spynelėje (jas galima pasikeisti), taip pat lengvai prišala ir galinės, bet prižiūrint problemos nėra. Pečiukas ir žiemą šildo labai gerai, salone galima daryti pirtį, tik tiek, kad jis lėtokai įšyla :) Pakaba suteikia dviprasmišką jausmą - man patinka, jog ji yra standi, leidžia jausti, jog tu valdai automobilį, o ne jis tave, neplaukioja, kita vertus, važiuojant per didesnius nelygumus tikrai nėra komforto jausmo ir tai ne todėl, jog ji per kieta, o dėl jos konstrukcinių ypatumų. Salono apdaila yra labai maloni akiai, daugumai žmonių kuriuos vežiau, salono išpildymas patiko, plastikas nėra aukščiausio, bet nėra ir žemiausio lygio, salone niekas nebarška. Garso izoliacija vidutinė, važiuojant vid 130 km/h diskomforto nesudaro, jei lygint su tiesioginiais 156 konkurentais, kuriais teko man važiuoti, tai alfos izoliacija geresnė nei tų metų vectros, accordo, legacy, bet prastesnė nei peugeot 406, galant, mondeo. Kas mane netikėtai ir neigiamai nustebino, tai , jog pradėjo rudyti dugnas..neblogai rudyti. Variklis tikrai labai kantrus, galingas, važinėjau su mašina 3 metus, per tą laiką variklio gedimų nepasitaikė, (išskyrus prakiurusį radiatorių). Ne veltui 2000 m. šis variklis buvo išrinktas geriausiu pasaulyje ir yra vertinamas dar iki šiol. Tiesa, mano manimu šiek tiek trūksta galios žemose sūkiose, reikia jį iškačegarinti norint pajust malonumą, bet kai apsukos pradeda kilti nuo 3k.,tada ir prasideda kaifas :) variklis patikimas, kuriasi lengvai net per šalčius, skleidžia nepakartojamai malonų garsą. aptarnavimas ar brangus neteko išsiaiškinti, nes pirkau jau su keistai diržais :) o pats keičiau profilaktiškai tik tepalus, antifrizą, vairo stipr.skystį ir filtrus. Kaštai dideli nėra, nuvertėjimas tikrai nemažas. Iš esmės priekinę pakabą pilnai pakeisti su visom svirtim ir traukutėm man kainavo 900 Lt ir nuvažiavus 20 000 km ji dar gera pakolkas. Galiniai ir priekiniai diskai bei visos stabdžių kaladės eolte kainavo 550lt, rankinio trosas 44lt, teko keisti prakiurusį radiatorių, - šrote 150lt. Viskas. Skysčių nevardinsiu :) Gerai patikrinti dugną, nes dėl specifinės sandaros ten mėgsta veistis rūdys jei ilgai važinėta lietuvos keliais, o visa kita kaip ir kiekvienam automobiliui
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai