Markės
22 iš 1388
Alfa Romeo GT 2003 - 2010
Alfa Romeo GT, 2003 - 2010
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010Alfa Romeo GT 2003 - 2010
Alfa Romeo GT yra sportinis kupė automobilis gaminamas ant kiek senoko 156 modelio platformos. Automobilio dizainą kūrė Bertone kompanija, kuri turi ilgą bendradarbiavimo su Alfa Rome istoriją. GT dizainas visuotinai pripažintas kaip tikrai vykęs. Dauguma mechaninių dalių GT dalinasi su tuo pačiu 156 modeliu, o pakaba panaši į naujesnio, bet mažesnio 147 – priekyje dviejų svičių, gale – daugiasvirtė. Interjeras labai panašus į mažesnio hečbeko 147, GT modelis taip pat naudoja 147 elektroninę dalį. Varikliai - 2.0 benzininis, 1.9 MultiJet turbodyzelinis ir galingiausias 3.2 V6 benzininis. GT yra labai panašus į kitą Alfa Romeo modelį – Brera (kuris yra gaminamas ant naujesniojo Alfa 159 sedano bazės). Abu automobiliai gali būti laikomi pakeitę GTV modelį. Tai yra kiek neįprasta kai vienas gamintojas tuo pačiu metu gamina kelis kupė modelius, kurie gali būti vienas kitam konkurentai.
Automobilio dizainą kūrė Bertone kompanija, kuri turi ilgą bendradarbiavimo su Alfa Rome istoriją.

Alfa Romeo GT automobilis nors ir turi kupė kėbulą, tačiau yra penkiavietis.

GT yra labai panašus į kitą Alfa Romeo modelį – Brera (kuris yra gaminamas ant naujesniojo Alfa 159 sedano bazės). Abu automobiliai gali būti laikomi pakeitę senesnį Alfa Romeo GTV modelį. Tai yra kiek neįprasta kai vienas gamintojas tuo pačiu metu gamina kelis kupė modelius, kurie gali būti vienas kitam konkurentai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-05-06
Alfa Romeo GT 1.9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, greita, stabili ant kelio, pakankamai pigios dalys, variklis, dežė ir turbina labai kantrūs
Pastovios pakabos problemos, visiškai nepritaikyta mūsų keliams.
Puikiu charakteristikų automobilis, puikus valdomumas, ekonomiškumas ir galia viename.
Arturas | 2010-04-28
Retas ir isskirtinis automobilis ir dar su dyzeliniu varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai stovi ant kelio, stabilus, stilingas automobilis. Kaip nekeista gana praktiskas, o ir variklis leidzia vazineti ekonomiskai. Be to variklis tikrai patikimas.
Prastas manevringumas ir nepatogus stovejimo aikstelese. Ganetinai brangus islaikymas. Reikia priziureti pakaba. Skurdoka priekine panele.
Taigi busiu pirma prakalbes apie si automobili :) Kadangi Alfa Romeo man yra marke nr.1, tai kitu automobiliu praktiskai ir neziuriu. Kai pirkau GT, rinkausi is keliu variantu 156, 166 modeliu, taciau veliau labai susigundziau tureti kupe automobili su dyzeliniu varikliu, kas dar visai neseniai buvo didele retenybe. Tuo labiau, kad Alfa Romeo dyzeliai garseja ir patikimumu, ir ekonomiskumu. Gt man istiesu ipatingas automobilis - jo dizainas nepanasus ne tik i kitus Alfa, taciau jo nesumaisysi su jokiu kitu automobiliu. Man asmeniskai jis tikrai grazesnis nei naujojo Alfa Romeo Brera. Puikus priekis, idomi galine dalis. Zodziu automobilis i kuri isedus kaskarta lieki patenkintas, kad ji turi. Jei reiketu ieskoti to kas nepatinka - tai interjeras man ne prie sirdies. Jis praktiskai toks pat kaip pas Alfa Romeo 147 ir todel jauciamas, kad sioje vietoje buvo sutaupyta. Tiek pats dizainas, tiek kokybe manau neatitinka automobilio lygio. Be to Alfa Romeo 156 panele tikrai "gyvesne" ir malonesne. Aisku GT pakaba tikrai kieta, jauciami kelio nelygumai, tenka atidziai stebeti kokiu keliu vaziuoji ir dirbti vairu. Taciau ant kelio automobilis stovi puikiai, kaskarta smagiau ivaziuodamas i posuki tuo dziaugiesi. O vairu tu istiesu "jauti" kelia - labai geras saugumo ir situacijos kontroliavimo jausmas. Galines sedynes aisku yra mazokos, taciau neauksto ugio suaugusieji telpa. Gt istikruju yra hecbeko tipo automobilis, todel jo bagazine yra labai praktiska, o galines sedynes galima nulenkti. Kas tikrai nepatogu - tai automobilio parkavimas. Visu pirma labai prastas matomumas atgal, o be to ir labai didelis automobilio pasisukimo spindulys, kas taip pat negelbeja. Variklis dirba neblogai kaip dyzelis - dideles vibracijos galios be abejo truksta, garsas. Cia dviracio neisrasi - pasirinkau dyzeli su savais pliusais ir minusais. pirmu begiu automobilis vangus, taciau 2 ir 3 galios uztenka (geriausia prie 2500 apsuku), kad vaziuoti padoriai. Aisku jei jau perki GT su dyzeliniu varikliu, tai svarbu ir ekonomiskumas. Maniske paima kokius 7l/100km vaziuojant kulturingai mieste, o trasoje isspaudziu ir 5.5l/100km. Pavaru deze pas mane mechanine 6 begiu, kas labai gerai ir kas suteikia dar geresni ekonomiskuma uzmiestyje ir didesniais greiciais. Nera negendanciu automobiliu, todel tenka paremontuoti ir savaja, tuo labiau, kad priziuriu ja nuosirdziai. Teko keisti sankabos cilindriuka, nuolat pakaba patvarkau, yra tam tikru niuansu su elektronika. Svarbiausia, kad neturejau jokiu pronlemu su varikliu, su turbina.
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO