Markės
23 iš 1410
Alfa Romeo GTV 1994 - 2005
Alfa Romeo GTV, 1994 - 2005
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Alfa Romeo GTV 1994 - 2005Alfa Romeo GTV 1994 - 2005Alfa Romeo GTV 1994 - 2005Alfa Romeo GTV 1994 - 2005Alfa Romeo GTV 1994 - 2005Alfa Romeo GTV 1994 - 2005Alfa Romeo GTV 1994 - 2005
Alfa Romeo GTV (Gran Turismo Veloce) ir Alfa Romeo Spider yra vienas ir tas pats automobilis su dviem skirtingais kėbulais. GTV yra 2+2 kupė, o Spider yra dvivietis kabrioletas. GTV tęsia seniai nebegaminamo Alfetta GTV kupė automobilio tradicijas, o Spider tuo tarpu pakeitė jau 30 metų gaminamą Giulia Spider. Abu automobiliai buvo suprojektuoti Pininfarina kompanijoje ir turi tipiškus itališko automobilio bruožus – du apvalūs suporuoti žibintai priekyje, Alfa Romeo trikampės radiatoriaus grotelės, automobilis yra aštrios pleišto formos su per visa šoną einančia briauna. Galinė dalis yra tarsi nupjauta ir užbaigia puikų Alfa Romeo siluetą. Automobilis yra labai žemas, todėl į jį įsėsti arba išlipti yra taip pat kaip ir Ferrari: sudėtinga. Spider ir GTV yra gaminami ant Fiat Tipo 2 platformos. Galingiausias variklis tikrai nedaro gėdos puikiam automobilio dizainui - 3.2 V6 24V 240 AG (176.5 kW), gebantis 0-100 km/h įsigreitinti per 6.3 sekundės ir yra pats greičiausias tuo metu gamintas Alfa Romeo. Spider ir GTV buvo atnaujinti 1998. Didžiausias skirtumas matomas priekyje – dabar grotelės yra didesnės ir eina beveik iki automobilio apačios, viduje – skydelio apšvietimo spalvos pakeistos iš žalios į raudoną. Šie GTV ir Spider, kaip mano kai kurie entuziastai, yra paskutiniai tikri Alfa Romeo modeliai. Sekantys modeliai - 159, Brera, Spider yra aukštesni, stambesni, o V6 varikliai pradėti gaminti GM kompanijos, o Alfa Romeo projektuoja tik variklių galvas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
Juzepka | 2013-05-21
Geras, gražaus dizaino automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus nesenstantis auto.
Tokių nėra.
Automobilis tikrai nėra lepus (pirktas Lietuvoje damuštas). Turėjau 1996 GTV 2V6 turbo. Važiuoja puikiai kuro sąnaudos nežemiškos nuo 8 iki 19 litrų (priklauso kaip važiuoji). Dabar turiu 1996 2 litrai t-sparka. Kai kurie "Alfistai" garsiai rėkia šūdas variklis......kai paklausi kur tas ššššš niekas neatsako. Tai atsakau variklis tikrai nėra šššššš tik reikia laiku keisti tepalus ir karts nuo karto patikrinti tepalų lygi. Diržu keitimas siaubingai paprastas Italai šaunuoliai. Greičių dėžė taip keičiau nes jau nupirkau be antro bėgio. Pakaba priekis paprastas šakės tinka nuo kai kurių Fiatų, sailenblokai pigus po 35 litus. Na su galu jau truputi sudėtingiau. Lenkijoje galima pigiai nusipirkti. :). Įlipimas ir išlipimas iš automobilio man nesudaro problemų bet mano keleiviams sudaro vos išsiropščia. Automobilį vertinu 10 balų. Kaip ir minėjau variklis 2.0 t-spark nuo 95 iki 97 geras. O geriausias 3.0 V6 24 vožtuvų. Turėjau alfą su tokiu varikliu malonumas važiuoti ir jo patvarumas labai geras. Automobiliui dalių paieškoti reikia. Bet tai ne problema. Ira žmogeliukų kurie gan nebrangiai parvežą originalių daliu per pus pigiau nei Lietuvoje tai daro Alfų atstovybės. Lietuvoje nepirkite tokio automobilio. Visi jau damušti. Labai retas atvejas, kad auto parduos tikras Alfų fanas. Tada Jums pasiseks.
Pilnas atsiliepimas...
gtv | 2012-11-04
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v '96
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtine isvaizda, pigiai priziurima pakaba, stabdziu sistema, sportika tiek isvaizda ir vaziavimo savybes.
Labai sunku gauti kebulo detaliu, daugelis rinkoje siulomu modeliu jau nuvazineti, nemazos kuro sanaudos, lepus variklis.
Isskirtines isvaidos automobilis. Kebulas - plastikinis kapotas, visumoje gerai apsaugota nuo korozijos, labai tvirta konstrukcija (neveltui svoris ~1,4t tuscios) bagazines faktiskai neturi (telpa nebent kompiuterio krepsys). Greiciu dezes - retais atvejais pasitaiko rimtu problemu. Pakaba - priekine - labai paprasta (labai pigiai tvarkoma), galas - sudetingiau, detales tik nuo GTV modelio eina, nors galima ir atitikmenu rasti (opel salenblokai tinka ir pan.). Stabdziai - eiliniski kaip daugeliu automobiliu. Elektronika - nekelianti jokiu dideliu rupesciu (tik smulkmenos pvz. nuo dazno sedyniu stumdymo sedyneje esantis air bag daviklis nebekontaktuoja ir uzsideda ispejamoji air bag lempute). Salonas - sportiskas interjeras, ganetinai neblogos kokybes medziagos, recaro sedine, isedus jautiesi kaip sportineje masinoje (kojos nueina gilyn), priekyje sedinties vietos sociai - gale - faktiskai nieko, komplektacijos - elektriniai langai, veidrodeliai, visi modeliai su kondicionieriumi, naujesni ir su klima, labai daznai odiniai salonai, zodziu yra pilnai tas ko uztenka sportiniam automobiliui. Bendrinant - variklis reikalauja didesnes prieziuros, kebulas, pakaba ir kiti mazgai tarnauja patikimai, kuro sanaudos siek tiek didokos - mieste 11l, uzmiestyje 8l. Radus gerai islaikyta ekzemplioriu, idedant siek tiek meiles tarnaus ilgai ir patikimai. Variklis - Twin Spark (2 zvakes vienam cilindrui) atnaujintas, vietoje grandines (senasis gamintas iki 1995) stovi paskirtimo dirzelis, kuri vertetu keisti kas 60k km, priesingu atveju rizikuojama kad nutruks, voztuvu kiekis irgi padidejo - vietoje 8 stovi 16, labai lepus variklis prastiems tepalams ir nepriziurai, megstantis padeginti tepalus, nors esant labai geram varikliui to nebuna. Nemazos kuro sanaudos, brangios kebulos detales, nebrangi pakaba, neypatingai kaprizinga elektronika, nuvertejimas nemazas ir maza paklausa rinkoje. Nepirkite sio automobilio kasdienai, nebent savaitgaliais islekti papramogauti, nes bagazines faktiskai nera, kuro valgo nemazai.
Pilnas atsiliepimas...
Vejuras | 2012-01-29
Geras, bet nepraktiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiškas, išskirtinis, nebrangus pirkti
Kieta pakaba, brangokas eksploatuoti, reikalauja įgudžių parkuojant ir įlipant/išlipant mažose erdvėse
1996 laidos modelį su 2.0 t.spark varikliu pirkau 2006. Iš ne standartinių eksploatacinių darbų per 5 metus pasitaikė šie: pakeičiau pavarų dėžę, valytuvų motorą su visu mechanizmu, vairuotojo sėdynę. Pavarų dėžės gedimas šiam varikliui, kaip ir sėdynės lūžis buvo sąlyginai tipinis 916 GTV, dėl elektros sistemos bėdų, kaip ir valytuvų motoro problemos turiu priekaištų italam ir jų sugalvotiem įvariem "kitokiem" maišinų konstarvimo būdam :) Smulkius modelio trūkumus galima vardint ilgai, bet juk nėra naivuolio, kuris mano, kad itališkoj mašinoj su berėmėm durim stiklai niekada neišsireguliuos? Kad ir kaip ten būtų, mašiną vairavau, kaip "kasdienę" daugiau nei 5 metus. Teko tuo pat laiku išbandyti daug kitų automobilių - senesnių, naujesnių, didesnių, mažesnių, talpesnių, taupesnių, patogesnių... Bet kiekvieną kartą atsisėdus už Alfos vairo jauti, kad ji gyva. Vairavimo malonumo koncentratas, ką jau kalbėt apie nesenstantį GTV dizainą. Galinės sėdynės neskirtos žmonėms, o automobilio bagažinės tūris - 110 litrų. Rimtai. Ir čia išėmus atsarginį ratą. Bet dar kartą - kiek šernų telpa bagažinėj, kiek palengvės piniginė autoservise, kaip sunku išlipt iš mašinos ir kiti dalykai netenka prasmės, kai pradedi važiuot. Tai reikia pajaust. Silniausias iš pirmos laidos (iki 97) GTV variklis tikrai nėra prastas. Automobilis gana sunkus, todėl 3.0 V6 jam tinka labiau, tačiau čia jau atskira istorija. Kartais, ypač jei nusibaigęs variatorius arba oro srauto matuoklė, prie mažų sūkių jaučiasi didelis galios trūkumas, kuris dingsta peržengus ~3000 aps./m. Variklis labai mėgsta suktis ir smagiausiai važiuoja gana plačiam 3500 - 5500 aps./m diapazone. Garsas, kaip 4 cilindrų 16 vožtuvų motorui - superinis. Nesivelkim į šitą temą - čia Alfa Romeo. Jų daug, tyngis rašyt :)
Pilnas atsiliepimas...
vanagiux | 2009-01-26
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis automobilis jaunimui, greitas, patogus keliauti dviems asmenims. 2.0 16v DOHC, Twin Spark Dirzus, itempejus, viena salenbloka, akumuliatoriu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai