Markės
24 iš 1388
Alfa Romeo MiTo 2008 - dabar
Alfa Romeo MiTo, 2008 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 1
38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Alfa Romeo MiTo 2008 - dabarAlfa Romeo MiTo 2008 - dabarAlfa Romeo MiTo 2008 - dabarAlfa Romeo MiTo 2008 - dabarAlfa Romeo MiTo 2008 - dabarAlfa Romeo MiTo 2008 - dabarAlfa Romeo MiTo 2008 - dabar
Alfa Romeo MiTo yra 3 durų supermini automobiliukas varomas priekiniais ratais ir konkuruos su tokiais modeliais kaip MINI arba ateinančiu Audi A1. MiTo suprojektuotas Centro Stile Alfa Romeo ir yra aiškiai įtakotas galingojo Alfa Romeo 8C Competizione. MiTo gaminamas ant Fiat/GM SCSS platformos, kurią naudoja ir Fiat Grande Punto. 2007 Europoje buvo paskelbtas konkursas, kuriame buvo galima siūlyti šiam automobiliui pavadinimą ir taip laimėti Alfa Romeo Spider arba Alfa Romeo kalnų dviratį. Laimėjo vardas "Furiosa", tačiau 2008 m. kovo 14-ąją Alfa Romeo oficialiai paskelbė, kad pavadinimas bus MiTo kas yra santrumpa Milano (Milanas) ir Torino (Turinas). Kadangi pirmajame automobilis buvo suprojektuotas, o antrajame gaminamas. Pradžioje MiTo turės nedidelius benzininius arba dyzelinius variklius su turbinomis.
Alfa Romeo MiTo dizianas yra aiškiai įtakotas galingojo Alfa Romeo 8C Competizione.

Pavadinimas „MiTo“ yra santrumpa miestų pavadinimų: Milano (Milanas) ir Torino (Turinas). Kadangi pirmajame automobilis buvo suprojektuotas, o antrajame gaminamas.

Puikaus dizaino Alfa Romeo MiTo pelnė šiuos apdovanojimus:
  • Geriausias užsienio automobilis 2010 ir 2011 metais mažų automobilių kategorijoje (žurnalas „Auto, Motor und Sport“);
  • Geriausias automobilis 2010 metais mažų automobilių kategorijoje (žurnalas „What Car?“);
  • Geriausias automobilis 2009 metais mažų automobilių kategorijoje (slovėnų žurnalas „Avto Magazin“);
  • Gražiausias 2008 metų automobilis (portalas Republica.it ir lenkų žurnalai „Motor“ ir „Auto Moto“).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Nerijus | 2009-07-23
Puikus automobilis, beveik jokiu priekaistu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas visais atzvilgiais, puiki variklio trauka, malonus kartu sportiskas pojutis. Kokybiskas interjeras, puiki komforto iranga. Iskirtinumas, Alfa ivaizdis ir t.t.
Maza bagazine, brangus automobilis, taciau uz malonumus tenka moketi. Rimtu minusu net negaliu isskirti.
Pirmiausia automobilio stilius - jis puikus, jis kartu originalus (lbai puiki visu lempu forma), labai "alfiksas" (radiatoriaus groteles), be to nedidelis automobilis yra labai panasus i tipiskus coupe automobilius (placios ratu arkos, siiap jau labai panasus i VW Scirocco). Dureles be remu. Jo dizaina nuotraukose galima lengvai sumaisyti su Alfa Romeo superautomobiliu - "8C Competicione". Mito dizainas yra vienas is tu prie kurio nagu geriau nekisti, nieko nepridedineti ir nieko neatimineti. Vazinejau su variantu turinciu 18 coliu ratlankius, juodos spalvos su labai ryskiu raudonu perlamutru (tokios spalvos niekur kitur nesu mates), automobilis atrodo super ir nekitaip. Vaziuoja jis taip pat kaip ir atrodo - nepriekaistingai. Automobilis subalansuotas sportiskai, pakaba labai informatyvi, kelia laiko puikiai, taciau kartu tai nera kibiriukas - automobilis pakankamai minkstas, kad patiktu moterims ir kad su juo butu patigu sukti ratus mieste (sedima gana aukstai). Zodziu balansas labai geras, pojutis lyg vaziuotum didesniu Alfa Romeo 159. Vairo pojuti normalus, tikrai nera sportiskas, daugiau kaip normalaus miesto automobilio, taciau taip pat nera labai lengvas. Kiek uzkliuna vairo apatine dalis kai vairas yra keliskart sukamas. Smulkmena. Kitas didziulis automobilio pliusas - interjeras. Ji ne tik, kad graziai ziurisi, taciau yra tikrai kokybiskas. Ypac man patinka paneles medziaga - toks ale karbonas (panasus i Fiat Bravo), ta medziaga ne tik, kad graziai ziurisi, bet ir yra labai maloni liesti ir kokybiska. Kai kur naudojamas paprasciausias kietas plastikas, taciau ranka jis beveik nepasiekiamas. Prietaisu skydelio apsvietimas - baltas ir labai grazus. Sedynes nors ir medziagines, taciau yra idomios fakturos ir tikrai neatrodo pigiai. Gal kiek per ilga begiu svirtis su neinformatyviu bumbulu, metaliniai pedalu antdeklai yra slidus, prastas matomuma atgal pro maza langeli. Klimato kontrole dvieju zonu. Zodziu automobilis turi viska ko reikia ir ka turi 3 klasemis aukstesni automobiliai. Variklis - 1.6 litro turbo su 155 AG ir patikekit visi arkliukai puikiai jauciami. Automobilis turi agresyvumo nustatyma - normalu, slidziam keliui ir dinamiska. Pasirinkus dinamiska akivaizdziai jauciamas variklio pagyvejimas, taciau kitu nustatymu pasikeitimo nepastebejau. Tai automobilis norinciams issiskirti ir manau jis nemaziau isskirtinis nei MINI. Automobilis malonus, tikrai nesinori is jo islipti. Taciau klausimas del patikimumo, detaliu kainos ir pan. Tai kogero nebus pigiausi islaikyti automobilis.
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO