Markės
49 iš 1411
Audi A4 2008 - 2015
Audi A4, 2008 - 2015
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015Audi A4 2008 - 2015
Naujas A4 ženkliai pasikeitė - tiek sedano, tiek universalo modeliai turi visai naują priekinės dalies dizainą su Audi būdingomis didelėmis vieno rėmo dekoratyvinėmis grotelėmis ir šviečiančiais diodais priekiniuose žibintuose. Automobilis tapo truputį žemesnis, platesnis ir sportiškesnis. Naujas A4 pailgėjo per 117 mm, tačiau svoris sumažėjo apytiksliai 10 %. Bagažo skyrius taip pat padidėjo iki 480 litrų sedanui, o universalas turi 1430 litrų maksimalų tūrį su nuleistomis galinėmis sėdynėmis. Naujasis A4 gaminamas ant Audi modulinės išilginės platformos, ant kurios gaminamas ir A5 kupė modelis. Naujoji platforma leidžia priekinę ašį pastumti į priekį. Tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja (tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų), be to variklis buvo atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies (tai vėlgi reiškia geresnį automobilio valdomumą). Dabar svorio pasiskirstymas tarp A4 ašių yra maždaug 55:45 priklausomai nuo kėbulo stiliaus ir variklio. Greta Quattro sistemos, Audi turi gerą reputaciją dėl kokybiškų interjerų ir dėmesio saugumui. Naujas A4 ne išimtis – Saugumo institutas IIHS automobiliui suteikė aukščiausią saugumo įvertinimą klasėje. A4 turi standartines dvi priekines, šonines ir užuolaidų tipo oro pagalves, ABS ir elektroninę stabilumo sistemą. Interjere – naujas prietaisų skydelis analogiškas tam, kurį turi A6 modelis, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės (ko gero gersnės nei Mercedes-Benz C-klasėje ar BMW 3 serijoje). Taigi automobilis tapo ženkliai gersnis, tik ar jis galės diktuoti madas savo klasėje?
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2017-07-02
A4 Avant - 2014 m. TDI - 110 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybė, puiki garso izoliacija, malonus vairuoti, nuvertėjimas nėra per greitas.
Degalų sąnaudos, atuomobilis gana brangus, Lietuvoje draudimas gana brangus, šeimai truputėlį per mažas.
Automobiliui dėl kokybės surinkimo, dėl išvaizdos (na čia skonio reikalas, kiekvienam savo), tikrai priekaištų neturiu. Kaip ten bebūtų, niekas nebarška, nebilda, dalys kokybiškos, Nežinau - su elektronika irgi viskas tvarkoje (tikriausiai kol visi apynaujai neturi jokių problemų) . Audi kokybė tikrai turi savo vardą, čia jau ne bulka kažkokia. Pas vokiečius naujos kartos mašinos tikrai tvarkingos būna. Važiuoja smagiai, aišku norėtųsi daugiau staigumo kas liečia trauką, todėl rekomenduočiau pažiūrėti 130 kw variklį. Arba pagalvoti apie čipavimą. Žinoma pakanka ir 100 kw, bet man truputį per mažai. Gal ir tai lėmė, kad automobiliui dar tik 2.5 metu, nemuštas, ir prižiūrėtas visą laiką buvo, nelabai ką turėjau tvarkyti, tiesiog eilinį servisą atlikti - tepalai, filtrai atlikti. Bet kiek pažįstamų turi, kad ir 5-8 metų senumo, kolkas nusiskundimų dar nesu girdėjęs. Žinoma diržai, stabdžių kaladėlės, na to jau neišvengsi. Nuvertėjimas nėra toks staigus kaip kitų gamintojų automobilių, tad tinkamai eksploatuojant, truputį prižiūrint išorę, atėjus metui parduoti už dyką neatiduosiu tikrai. Vienas pastebėjimas - niekada neiimkite Audi Lietuvos keliams sportinės S line važiuoklės ir didesnių ratų nei R17.. Čia ne automobilio problema, tiesiog pas mus keliai per prasti tokioms važiuoklėms ir ratamas, jauti kiekvieną nelygumą, duobę ir atsiranda diskomfortas. Visų pirma reikia nenusipirkti užvaikytos. Nedarykite klaidos kaip visi, kad ant pirmos pasitaikiusios pataiko, nusiperka, ir po to susigadina vėliau savo nuomonę apie gamintoją. Visos mašinos parvažiavusios iš Vakarų Europos - jos ten dirbo, važiavo. Jei automobilis buvo eksploatuotas tvarkingai, viskas laiku keista, jis ir toliau važiuos, nieko jam blogo nebus. Jei viskas ant snarglių padaryta, ir tik kad kažkam prastumti, na tada čia jau su jokiu automobiliu laimės nebus. Turintiems mažų vaikų + naminių gyvūnų +mėgstanties keliauti - tiesiai šviesiai sakau, tada jau žiūrėkitės Audi A6 ar kito gamintojo modelį didesnį automobilį. Šis automobilis tiesiog bus per mažas. Nebent naudosite stogo bagažinę, bet ir tai man jis tiesiog per mažas. Degalų sąnaudos - na aš esu tikras, kad pas beveik visus gamintojus degalų sąnaudos ant popieriaus su realiomis sąnaudomis prasilenkia, taip kad ir šis modelis tikrai ne išimtis. Sakyčiau mieste turi gerą apetitą - 9 ltr kaip niekur. Na kaip kažkas forume rašė kad jis valgo net 12 ltr, tai aš netikiu, nes dar niekada tokių sąnaudų nesu pasiekęs ir bent nesu dar iš nieko girdėjęs apie tokias sąnaudas, čiau jau reikia gazą iki dugno laikyti ar tegul tikrinasi variklį, nes kažkas tikrai ne to. Bet 8-9 ltr yra tiesa. Užmiestyje iki 120 km viskas tvarkoje, apie 6 ltr sąnaudos. Apibendrinant - automobilis vertas dėmesio, nesigailiu kad pirkau, nes važiuojant labai malonus, kokybiškas, dizainas gražus. Tiesiog perkant įvertinkite kiek jums reikės automobilyje vietos, ir kur daugiau važiuosite - mieste ar užmiestyje. Vėlgi paminėsiu, kad 130 kw variklis vertas dėmesio (kuro sąnaudų daugiau nebus, bet bus daugiau staigumo ant traukos)
Pilnas atsiliepimas...
Wolasas | 2016-10-14
Audi A4 Avant 2.0 TDI,
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, kokybiškas, malonu vairuoti, mažos kuro sąnaudos užmiestyje.
Mažoka vietos, brangus, didokos kuro sąnaudos mieste.
Aukšta surinkimo kokybė, gera garso izoliacija, daug technologijų, gražus eksterjero ir interjero dizainas. Malonus vairavimas Mieste mėgsta pavalgyti, bet užmiestyje tampa ekonomišku automobiliu (su pilnu baku iki 120 km/h esu nuvažiavęs 1050 km). Variklis turi pakankamai traukos, tyliai dirba. Audi ir Mercedes Benz nuvertėja lėčiausiai, ko nepasakyčiau apie BMW. Pats dirbu 10 metų automobilių industrijoje užsienio kompanijoje, tad puikiai -žinau kokios markės turi išliekamąją vertę. Čia galime diskutuoti ar nediskutuoti ta tema, yra kaip yra. Svarbu, kad automobilis nebūtų užvaikytas ir su didele rida, tada nereikės kišti daug pinigų kol atstatysi automobilį. Jei kas turi didelę šeimą - šis automobilis tikrai ne tas, kuris yra talpus. Brangus draudimas. Eksploatacija irgi nėra pigi. Bet visumoje tai vokiška kokybė, gerai surinktas, gražus ir patikimas automobilis. Aišku nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2016-09-18
Audi a4 technik
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, pirmas ispudis
Sanaudos,nepatikimumas,nepatogus,gedimai,kaina
Kaip ir visad Audi padaro masina,kad pirkejui patiktu. Masinos dizainas atrodo simpatiskai, vidus pilnai odinis navigacija, ivairiausiu spalvu lemputes, migtukai ir tt.. busima pirkeja trumpam suzaves, bet kaip ir visada pas Audi, tarp visu siu elektronikos stebuklu puse ju neveiks, arba saziningai kas savaite kas nors suges. Cia mano gyvenime 5 Audi ir ja nedrasiai isigijau po 8 metu pertraukos, turbut labai norejosi pasikraptyt garaze su atviorka ir praleisti laika audi forumuose ieskant atsakymo i koki tai gedima, bet cia pilna ivairiausiu sensoriu, davikliu, viskas ant tiek kompiuterizuota,kad be tinkamos dilerio diagnostikos nelabai ka padarysi.Kas liecia mechanine masinos puse tai toks jausmas kad ji padaryta iki 150.000km po to byra visi smagrakciai, purkstukai, dpf filtrai,ir tt.. Ka uz tai gaunam? nzn? vaziuoja ji siaip sau.. vietos mazai, seimai sis auto obsoliuciai netinka net vienam vaikui gale vietos mazokai, sedynes nepatogios, ilgose kelionese skaudes nugara. Muzika nelabai kokia. Navigacija su tuo ratuku kol nusireguliosi, turi turet daug kantrybes, elektrinis rankinis stabdis isvis keiksmazodis, nesuprasi ji ten i apacia spaust ar i virsu, stovint ikalneje nebus laiko ten su juo zaist, dar tas start stopas asmeniskai man nepatinko plius nera tepalo lygio matuokles tai nesuprasi kiek ten to tepalo ir koks jis ten. Aisku tepala rodo kompas,bet man norisi paciam matyt. Masina neverta nei puses ka ji kainuoja. Marketingas 2.0 tdi, 134ag, gamintojas raso,kad po miesta 5,5 litro o autostradoj 4 litrai. Neuzkibkit ant situ skaiciu cia obsoliuti nesamone. Man vaziuojant beveik kaip pensininkui po miesta drasiai 12 litru autostradoj apie 7 tai tikrai dar priklausys kokiu greiciu vaziuosit.Kompas ka rodo net nesigilinu,realios snaudos kosmines. Pardaviau su 1000e nuostoliu ir dziaugiuosi atsikrates
Pilnas atsiliepimas...
vardas | 2015-09-24
Audi a4 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visi galimi
vienintelis minusas, kad kai uzrakini masina, veidrodeliai neuzsilenkia :)
vienareiksmiskai nerialus !!!! ilgai ieskojau sito automobilio , 6men stebejau rinka, dalyvavau aukcione ir pagaliau laimejau, automobili pirkau sau,ne pardavimui tai ieskojau geresnio varijanto, t.y (mazo musimo ). Tai dabar galiu pasakyti, kad nesuvokiama kaip LT automobilis 2011 metu gali kainuoti 10tukst e apsurdas!!!! turbut sulipinta is dvieju masinu, pries perkant paprasykit vin numerio nepagailekite keliu euru ir patikrinkite nuotraukas, kaip atrode automobilis pries tai, ypac jai automobilis is usa. Pas mane pilna komplektacija rida 100tukst.
Pilnas atsiliepimas...
as | 2015-05-17
2009 2.0l jis yra man geras :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ERDVUS TRAUKE...
NERA
sveiki ka galiu pasakyti turiu as 2.0lt dyzeliuka 2009 metu ir sis auto yra pakamkamai nuostabus palygint su senesniu varijamtu..mieste kuro ji megsta pavalgyti bet uzmiesti insijungia ekonomika...variklis geras traukia 143AG.greiciu deze vangoka vaziuokle kietokas nes sis modelis turi metaline ja...vietos ner akis s esu 190cm ugio sedziu preiki patogiai taip pat ir gale man jos uztenka.. 2.0l dyzeliukas 143AG piukus...mieste pasiurbe bet uz jo ekonomiskas... kolkas tokiu neturiu...nuvertejimas kaip visu auto jis yra. kiekvienam savo nori pirk...:)
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-01-20
Audi A4 avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Agresyvi, sportiška išvaizda (S-Line), modernus salonas.
Pakaba, greičių dėžės vangumas, vietos stygius, kuro sąnaudos.
Automobilis bent jau šiuo metu dar morališkai nepasenęs, tikėjausi, kad bus mažesnės kuro sąnaudos, stovint vietoje labai išderina vidutinius kuro parodymus, tačiau su pilnu baku 60 l esu nuvažiavęs ir tik 550 km. Vairuoju S-line, su šiuo variantu mūsų keliuose gali būti sunkiau, pakaba labai standi, nelygiuose keliuose sudėtinga, ypač keleiviams gale, jiems tai jaučiasi ypatingai. Salono ir išorės išvaizda šiuolaikiška ir sunku kažką apie tai komentuoti, skonio reikalas. Trūksta aštrumo, mašina nešauna į priekį vos numynus gazo pedalą, nors su 190 AG tai teoriškai turėtų jaustis. Aukštesniems sunku sureguliuoti patogią sėdėjimo poziciją, tai vairas per toli tai per aukštai tai per žemai, kažkas ne taip sukurta šiuo klausimu. Gale sėdintiems vietos labai mažai. Tai neatrodo praktiškas modelis šeimai, nors ir atrodo sportiškai, bet nuvilia aštrumo neturėjimas, netgi ant Sport padėties iš šio variklio tikiuos daugiau. Apie nuvertėjimą galiu tik spėlioti, kadangi tai dažniausiai tampanti liaudies mašina, jų gatvėse vis daugėja, taigi nuvertėjimas gana didelis, priešingai nei japoniškų automobilių klasėje.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai