Markės
82 iš 1912
Audi A6 allroad quattro, (C6) 2006 - 2011
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms"
Šalia Audi A6 vėl gaminta puiki A6 allroad quattro versija tik su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad automobilių dizainai yra beveik identiški, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai ir nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip ir didysis Audi visureigis Q7. Naujas A6 allroad quattro yra suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis ir nors yra evoliucinis modelis gerokai pasikeitė lyginant su pirmtaku. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2020-02-22
Patogus automobilis už nedidelę kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, pravažumas, interjero kokybė
Šiek tiek "buka" greičių dėžė
Turėjau paprastą A6 2.7TDI, vėliau nusipirkau Allroad tam pačiam kėbule (C6), 3.0TDI. Automobilis kaip už tokią kainą (6000 EUR) manau geriausias pasirinkimas segmente - interjeras kokybiškas, naujuose Pasatuose plastmasės prastesnės kokybės, išvaizda dar nėra labai smarkiai pasenusi, važiuoja patogiai ir pakankamai ekonomiškai (max. 10 litrų mišriai važiuojant). Pravažumas nerealus, daugumą parketnikų deda į vietą:) Kas nuvylė perėjus nuo paprastos A6, tai tikėjausi žymiai daugiau traukos iš 3 litrų motoro, nors 171kw, bet atrodo, kad 135kw E46 geriau traukia, taip pat labai lagina dėžė, norint smagiau pavažinėt būtina įsijungt sport režimą, bet tada apsukas kelia iki redline, o aukštose apsukose motoras labai išsikvepia (dyzelis vis dėlto) ir gaunasi tik daug garso be traukos:) Taip pat nesitikėkit daug komforto iš pneumatinės važiuoklės - paprasta A6 su pneumatine važiuokle plaukia, bet Allroade ji panašesnė į paprastą A6 važiuoklę (nors pagalvės ir tokios pačios). Žinoma, bet kokiu atveju auto važiuoja minkštai. Netaupykit pinigų perkant, skelbimuose labai daug lavonų!!
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-01-31
Audi A6 allroad quattro 3,0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas, kokybiškas, galingas, išvaizdus.
Pneumatinė važiuoklė, vidaus medžiagų kokybė.
Na ką dar vienas vokiškas automobilis, kurį apžvelgsiu. Kalbant apie šį automobilį, tai nieko naujo nepasakysiu, nes tiek A4, tiek A6 atrodo taip pat, tik čia būtent allroad versijoje esminis skirtumas - pneumatinė važiuoklė, ši sistema leidžia automobiliui įveikti sunkiau pravažiuojamus kelius, nes gali prie žemės prilipti arba nuo jos atsiplėšti, o tai labai gerai, kol sistema veikia, bet patarčiau ilgai taip nežaisti, nes pneumatinis siurblys, kuris teikia orą oro pagalvėms ilgai neišlaikys didelių apkrovų ir po to lauks sudėtingas ir labai brangus remontas, tačiau ir pačios pagalvės nėra ilgaamžės, tai su jom irgi atsargiai, o kalbant apie kėbulą, variklio dalis, tai viskas tinka nuo paprastos A6. Kalbant apie žinomus TDI variklius, tai reiktų pirkti tik 3,0, o 2,7 yra ne tik silpnesnis, bet ir mažiau patikimas, o jeigu turite pinigų ir galite leisti kurui, tai benzininiai varikliai visi geri. Tik dyzeliniai varikliai turi vieną brangią opciją - variklio grandinę, o jos keitimas bus brangus, nes labai daug detalių keičiasi ir darbo daug, todėl prieš pirkdami tokį auto, tai pirkite, kad nebūtų rida 300 000km, kol dar grandinė nebus išsitampius. Dalys nebus pigios, o ypač važiuoklės. Jeigu perkate iš dyzelinių, tai 3,0 TDI ir žiūrėkite, kad nebūtų 300 000km rida, kad nereikėtų keisti grandinės, o šiaip viskas kita bus neblogai.
Pilnas atsiliepimas...
Dmitrij | 2013-12-03
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdimas. 4x4. Reguliuojama pakaba. Pakankamai galingas variklis. Labai komfortiškas. ir t.t.
Brangus remontas, kai reikia remontuoti.
Tai geras automobilis. Universalus jis yra ne tik kėbulo, bet ir pravažumu. Tinka visiems keliams. Nesvarbu, ar tai būtų keletas ligų , tokių kaip stiklas, ar offroudas jis susitvarko su užduotimi. negailėkite pinigų ir laiko serviso patikrinimui
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt