Markės
146 iš 1403
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
562Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 62
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004BMW 5 klasė 1995 - 2004
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 62
2017-06-05
bmw 5 2004m 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Izoliucija , surinkimo kokybe , rinkos kaina gerai laikosi . Variklis geriausias 3l tikrai patikimas .
gan brangios detales kaip tokiu metu masinai
Automobily turiu tikrai ne ilgai , bendra nuomonė mašinai 16 m , techninė buklė puiki ( mašina 2003 - 10 ) . Mašinos izoliacija tikrai gera , susirinkimo kokybe taipat , 3l trauka tikrai labai gera , bet kuriuo momentu nuspaustas akseleratoriaus pedalas isjudina visus 142 kw . Masinos sanaudos uzmiesty telpu 6 l mieste normaliai vaziuojant 9-10l . Taigi bendra nuomone masina zmogui kuriam masina reikalinga ne tik kaip susiekimo priemonė . beje automatas veikia sklandziai labai . 2017m :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-28
530D pre fl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, patikimas, patogus, neissiskiriantis.
Rudys, abs problemos.
Automobilis buvo isigytas po triju lietuvisku ziemu, ir po pusmecio paleistas dalimis, nes technikinei pravaryti butu buve daug reikalu. Kaip ir visu bmw dazna liga tai abs blokas ispradziu buvo itariamas galinis kairys guolis nes dinginedavo spidometras, bet po keitimo ( geras guolis is stoto 25eu + 30 darbas) problema isliko ir nebuvo isaiskinta, bet klausantis pardaveju nereiketu tiketis kad viskas tik del daviklio, nes daznai buna sudile abs bloko siurbliuko angliukai. Tokiu atveju tenka keisti visa bloka, yra teke keisti e46, darbo nemazai, bet pas gera pigu sava meistreli saskaita buvo 40eu, o pats blokas is sroto 50eu. Buvo nusproges ir isiurbimo kolektorius(50 eu srote + 40eu darbas) bet cia reta beda. Is daznu ir rimtu bedu rudys! Vengite ju kiek galit nes puva slenksciai, dugnas ties galiniais ratais, bagazines dangtis pas universala amzina beda, nes supuva visiskai, o kainos nuo 150eu+ dazymas ir kiti darbai:) Ka dar buvo paliete rudys tai valytuvo mechanizma. Po filtru vairuotojo pusej daznai surudija obuoliukas ant kurio maunasi valytuvo kontrukcija ir mechanizmo dalis, jos issimauna nesikaiko ir del to vienas valytuvas nebeveikia. Su dideliais ratais vaziuokle reikia labiau saugoti, reikia zinot pas ka tvarkai tada bent nepermokesi. Pamirsus visas sias isvardintas bedas lieka malonumai:) automatine deze ir variklio galia puikiai veikiantis derinys, kuris maloniai lydi betkur. Salonas kokybiskas ir patogus, nepatariu isimineti org muzikos grotuvo, nes kokybe prie org muzikos koloneliu bus pati geriausia:) isskortinis su siuo auto nebusi bet pritaikius grazius ratus net universalas pakeicia veida:) Iki face lift modeliai jau gerokai atpige del rudziu ir savininku apleidimo, bet pasitaiko nebrangiu ir nesupuvusiu. Imant 3l dyzeli reikia nusiteikti bent 9l 100km susipilt o toliau kaip seksis:) siais laikais viskas kainuoja Atidziai tikrinti kebula, kuo maziau rudziu tuo lengviau gyventi:) isvis nepirkt is jaunuoliuku pirikupciku. Facelift modelis maziau problematiskas, ir kaip pigesne alternatyva galetu buti 525D 120kw
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2016-09-10
Gera mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe visomis prasmėmis.
Kuro sanaudos
Viskas puiku. Važinėju du metai, pareikalavo 0 investicijų. Tik labai neekonomiska. Mieste 16 l benzo o variklis pats silpniausias. Jai nezadat dėt dujų rinkitės dyzelinini varianta. Nepirkti benzininio varianto, jai nėra duju. Geriau rinktis Dyzelinį.
Pilnas atsiliepimas...
PanevezysBMWfans | 2016-07-16
BMW 525 TDS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis paprastas, detalios pigios, patogus, traukiantis aki.
vaziuokle, variklio pagalves, bake kuro siurbliukas, osm, klimos ezys.
Automobilis, kad ir senas, bet vis dar traukiantis aki.. Patogus, erdvus, patvarus bei leidzia greit prisiristi prie masinos. Matoriukas paprastas, paprasta nekintamos geometrijos turbina, purkstukas tik vienas elektroninis, o del siurblio.. jei pilant gera kura tai nesusidevi plundzeris taip greit ir kuriasi tiek siltas tiek saltas. Vaziuokle reiketu saugot, ir priekinius amortizatorius.. Svarbiausia siurblys, kad uzsivestu tiek siltas tiek saltas. Dumo nemestu daug juodo ir kad traukta butu nuo ~1.5k apsuku. O del kebulo tai reiktu kreipt demesi i slenkscius, dureliu apacias, bagazines dangti, zapaskes dugna.
Pilnas atsiliepimas...
zet | 2016-04-22
523_1999_universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus vairavimas
netinka bekelėj
auto tinkantis visiem šeimos nariam, ilgoms bei trumpoms kelionėms, patogus bei lengvas vairuoti. Įsėdus prie vairo, sudaro įspūdį, kad pritaikytas vairuotojui, viskas po ranka ir patogiai išdėstyta. Keleiviams taip pat patogu. Nespaudžiant jaučiasi, kad auto kiek vangoka (vistik virš 2t), tačiau tvirta ir patikima važiuoklė jautriai reaguoja į kiekvieną pasukimą, paskutiniu momentu nesunku išvengti kliūčių. Tinka vaižiuoti bet kokiu keliu (išskyrus miško ar bekelės), beveik nesijaučia nelygumai. Važiuoklė patikima ir palyginus nebrangi remontuoti, ko per metus laiko aplamai neteko daryti, nors važinėta žvyruotais keliais ir duobėtom miesto gatvėm (nuvažiuota apie 10000km). Rimtesnių bėdų buvo tik su sankaba, tačiau tai buvo staigių startų iš vietos iki šviesoforo bei drifto pasekmė (remontas 200eu). variklis 2.5 l, 125kW (M52TUB25), patikimas, ekonomiškas bei puikiai sutaria su dujomis (sanaudos 10-15). Bėdų nebuvo. JAV pripažinti kaip geriausi to meto benzininiai varikliai. sankaba 200eu, dujų reduktoriaus rem. 50eur, tepalų keitimas apie 30eur. Per metus nuvertėjo minimaliai. patikrinti ir jei atitinka poreikius-pirkti
Pilnas atsiliepimas...
Bumeris | 2015-11-06
BMW 530d 135kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, pakankamai galingas, gera surinkimo kokybė
Didelės kuro sąnaudos mieste, smulkūs gedimai dėl nusidėvėjimo, modelis jau senas, pacanai perka tokius lavonus po 1000eur ir daužo medžius
Patogus važiuoti, komfortiškas, gera garso izoliacija, pakankamai galingas variklis. Komplektacija vidutinė, bet man pakanka - oda, elektra, autopilotas, multifunkcinis vairas, borto kompiuteris, klimato kontrolė. toliausiai esu važiaves 400km vienu kartu - nugara šiek tiek pavargtsta, bet atlošas prisipučia, galima pasireguliuoti pagal save kad būtu patogu. Dabar pirkčiau tik su komfort salonu. tada kai pirkau buvau žalias su bmw, nežinojau kad toks yra. Šiaip visi jie prasuke po puse milijono ir daugiau. sunku rast gera bmw dyzelini. Variklis skaitosi neužmušamas, bet norint viska galima užmušti. Su savo nuo pirkimo pravažiavau 45tukst. km. su varikliu nieko nedariau, bet sugedo oro srauto matuoklė (labai dažnas gedimas šiem varikliam), taip pat per 15tukst km reik dapilt apie 1,5litro tepalo. Biski padegina nors dumo jokio nemeta, ta dumngumas gal 10 kart mazesnis nei norma. Šiaip tepalai, filtrai atseina apie 100-120eur. Dabar kainos pasiekė tokį tašką kad neblogos būklės automobiliai nuvertėja nedaug. prieš 3 metus pirkau uz 2300eur. Dabar skelbimuose tokiu metu ir komplektacijos kainuoja apie 2000eur. pries 2 metus tvarkiau priekine vaziuokle, sumokejau 550lt, kolkas niekas nebarška. Guoliai priekiniai po 60eur, galinis apie 90eur. stabdžių kaladėlės 25eur Nepirkt pirmo pasitaikusio. Daryt diagnostika - nelaiko automatu dėžės, mechaniko smagračiai nueina. Pukštukai puliuoja, bet dabar jie pigūs, turbino dažnai nueina. Pagalvot ar tikrai nori pilt miesto po 11 litru i sena auto. Ir netikėt kai sako kad ryja 8 litrus mieste - mašina svera 1,6t, 3 litru motoras oru nevažiuoja. Daug važiuojant trasoj sanaudos neblogos - laikant 120 greiti ant autopiloto autostradoj po 400km sanaudos buvo 5,9 pagal pylimus iki pilno bako.
Pilnas atsiliepimas...
O_o | 2015-07-20
BMW E39 3.0 D 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, kokybiškas surinkimas, erdvumas
Nepastebėjau
Greitas, erdvus, kokybiškai surinktas sedanas. Nieko ypatingo, paprastas vidutinės klasės automobilis. tačiau jeigu tau mašina, tai tik paprastas transportas skirtas nuvažiuoti iš taško A į tašką B, šito modelio nepatarčiau pirkti, gal net išvis BMW nepatarčiau pirkti :) 3.0 D yra super! Tobulas variklis, tačiau reikalauja priežiūros. Viskas turi būti laiku keičiama. Tepalai, filtrai, tikrai nepasakyčiau, kad brangus. Už tepalus ir visus filtrus sumokėjau 110 EUR. Kas susidomėjo šiuo modeliu (3.0D automatas), tikrai netikėkite tais atsiliepimais, kur kuro sąnaudos mieste - 8l., trasoje - 6l. Melas. Čia nerealu. Mano ryja 9.5l - 10.5l. Mėgstu paspausti akseleratorių, tačiau labai retai. Todėl drąsiai galiu pasakyti, kad šitam varikliui 11l/100 tikrai yra normalus dalykas. Daug kas priklauso nuo ratų, važiavimo stiliaus. Kas liečia kitų eksploatacinių kaštų, tai negaliu pasakyti nes kol kas nieko nekeičiau.
Pilnas atsiliepimas...
kukas | 2015-05-19
BMW 520i 125kw 2003-06
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, medziagu kokybe, vaziavimo savybes
eksplotavimo kaina
E39 modeli vairuoju beveik 10 metu, turejau 98` 520i dabar turiu pati paskutini 03 06men.` 520i. I abu auto buvo sumontuota duju iranga. As asmeniskai sia masina vertinu tikrai labai gerai. Pameginsiu apibudint 2003 metu modeli. Pirkau ji 9metu su 268000 rida is vokietijos. Automobilio stovis tiesiog idealus salonas kaip naujas komplektacija kaip tokiam varikliui itin pilna. Deze automatine. Dabar rida 315K. E39 salono surinkimo ir medziagu kokybe itin auksta, garso izoliacija puiki, vairavimo malonumas garantuotas. Kadangi buvo laikai kai benzinas kainavo 5Lt sumontavau dujas ir nesigailejau. Sie varikliai puikiai draugauja su dujom ir kuro sanaudos atpinga dvigubai. Su vaziuokle dideliu bedu nera, ka pastebejau kad stabilizatoriaus traukes ir gumos silpnesne vieta 1metai ir keiti. Jeigu vaziuokles sakes nera keistos i kokias pigias fuflo tai vaziuosit ilgai, o jei ka atsirestauruot 100 geriau nei pirkt is parduotuves, nes lietuvoj geru detaliu nera. Amortizatorius keiciau senajam priekinius, tai kainavo 700 lt, rekomenduoju tik originala BOGE. Su kebulu bedu nebuvo nerudijo niekur. Bet rekomenduoju priziuret ir nuplaut ypac ziema. Butinai reikia valyti drenazo angas ir vamzdelius kad nesikauptu niekur vanduo, variklio skyriui, liuko mechanizme. Automatas veikia gerai ir ant dezes yra lipdukas kad tepalu keisti nereikia, todel ir nekeiciau. Nors kiti meistrai rekomenduoja keisti, bet mano nuomone jie uz gamintoja protingesni nera ir geresnio tepalo neipils nei vokietis sukures ta deze. Elektronika puse velnio, kadangi yra navigacija didzioji tai yra atskiras garso blokas kuris sudege (negroja radija arba cypia traska koloneles) ir yra brangus iki 200e gali srote paprasyti ir jie yra LIGA. Teko keisti po sedyne svorio dalikli, veidrodeliu apsvietimas neveike ir visu LIGA yra, kad ekraneliu pixeliai pabega ir tvarkyt brangu neapsimoka. Kazkokiu rimtu elekros gedimu neturejau. Stabdziu sistemoj, buna tik kai kuriu modifikaciju ABS blokai nelaiko, kiek zinau 001, 002 kodai prasti, mano 005 tai nesugedo, gali ABS rato daviklis numirti. Audio sistema tragedija kazkokia, ir nieko mandro neidesi nebent viska keisi kas originalu. Bagazine didele ir talpi, dar atsivercia galines sedynes jei negana. Tiesa gale vietos nedaug, nebent zemaugis uz vairo. Is esmes tai grazi ir patikima masina manau ivertinciau 8+. Jau laukiu parvykstancio e60 tikiuosi bus irgi geras. Variklis 2.2l 125kw stebuklu nedaro jokiu, bet vaziuot pilnai uztenka. Kaip sakiau ir su dujom puikiai sukas. Labai patikimas, visiskai jokio remonto neatlikinejau, tik tepalus keiciau. Sitas 2.2 turio motoras dirba tik su 5w30 pilna sintetika ir ja valgo. Visi benzininiai bmw varikliai ryja tepalus,net aptarnavimo zinynai tai raso, ir jei per 5000km supili litra, tai yra visiskai normalu. Priziurekit zvakiu bukle, jei nenorit keisti babinu. As pataupiau ant zvakiu, tai paskui pasikeiciau 2 babinas ir zvakes. Optimaliausias benzininis variantas yra 2.5 litro su 141 kw. Viskas priklauso kokio stovio masina nusipirksit. Visos detales BMW markei kainuoja nemazai, bet atliekant savalaiki aptarnavima (bent kas 6men.) ir pakeiciant laiku smulkmenas, neturesit jokio vargo. Kaina tvarkingo e39 01-03metu vokietijoj svyruoja nuo 3500 iki 7000e, priklauso nuo komplektacijos ir ridos. Lietuvoj manau tvarkinga (gal pamusta kazkada) galima nupirk uz 4000. Vien del e39 tapau BMW markes gerbeju. Jei bennt kazkiek tvarkingo norit, neziurekit i pigiausius ir nepagailekit pinigu patikrai.
Pilnas atsiliepimas...
A | 2015-04-13
BMW 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagu vaziuoti ilgesnius atstumus
važiuoklė s remontas brangus kaip tokiai senai auto, mieste važinėti brangu ir galios nepanaudoji
Turiu 1 metai, Visai nieko automobilis, smagu išvažiuoti į ilgesnį kelią, vaziuojant aplenkti kitus lengva, galios uztektinai. variklis geras, galingas ir gan ekonomiskas. važiuokles remontas brangus, kaip tokio senumo automobiliui, labai brangus malonumas. Išsitikinkite prieš perkant, ar kas metus noresite į važiuokles remonta kisti nuo 100 iki 300 €. Kaip tokio senumo automobiliui per brangu, žiuresim kaip laikys.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2014-12-09
BMW 520i 1997
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas,variklis,pakaba,salonas,dizainas
vagiamos dėtalės , alkuninio veleno daviklio bėdos , tepalų prasisunkimai
Nuostabus dizaino ,komforto,patvarumo Vokiškas kūrinys . Patvarus ,erdvus,manevringas,ilgaamžis . 2,0 benzininis variklis kiek silpnokas , bet ištvermingas ir puikiai dirba su dujų įranga išlaidos varikliui labai minimalios Važiuoklė brangi ,bet patvari , nuvertėjimas priklauso nuo to kaip prižiūri ir su kokių varikliu turi jeigu 2,5tds arba 2,5td gali pamiršti apie gera kaina :)
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai