Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


144 iš 1378
BMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabar
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo BMWiškesnis, itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja, ketvirtos kartos, „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema bus montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai galės rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min., 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 l V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu, išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min., o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi, išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min., 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 l 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi, „common rail“ įpurškimu, pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min. ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min., 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti

BMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabarBMW 5 klasė 2010 - dabar
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO