Markės
277 iš 1912
BMW Z4, (E89) 2008 - 2016
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus ir dinamiškas kelyje
  • Kietas sulankstomas stogas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė kuomet stogas sulankstytas
Antros kartos Z4 buvo pristatytas 2009 metų Šiaurės Amerikos Tarptautinėje Automobilių parodoje. Automobilis dabar turi sulankstomą kietą stogą iš aliuminio, kuris pagamintas iš dviejų dalių ir gali būti sulankstomas per 20 sekundžių. Galingiausias variantas sDrive35i turi 2.9 L, 6 cilindrų eilėje variklį su dviem turbinomis ir išvysto 225 kW (306 AG) galią, bei 400 Nm sukimo momentą. Naujasis rodsteris turi naują interjerą ir išorės dizainą. Nors automobilio kėbulo forma liko panaši į pirmtako, tačiau stilius tapo dinamiškesnis, aerodinamiškesnis, linijos švelnesnės. Ilgas variklio dangtis, trumpa galinė dalis, puikios proporcijos - automobilis atrodo tiesiog tobulai. Naujas Z4 buvo komplektuojamas su 7 pavarų dviejų sankabų transmisija. Tai pirmasis BMW rodsteris su "iDrive" sistema. Lyginant su ankstesniuoju Z4, šis tapo ilgesnis 148 mm, 9 mm platesnis ir ženkliai sunkesnis – priaugo net 150 kg.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
BMW ruošia specialias FIA GT3 lenktynėms skirtas Z4 versijas privačioms komandoms. Šie GT3 Z4 sveria vos 1190 kg ir turi 4.4 litro V8 variklius su 515 AG (379 kW) galia:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Ginčius | 2023-08-01
Z4 savininkas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas
brangus
Turiu šitą automobilį jau 3 metai, važinėju tik vasaros sezono metu. Žiemą ilsisis garažė. Pas mane auto iš Amerikos, su 6 cilindų benzininiu 3,0 ltr. varikliu ir dviem turbinomis. Galia 225 kw. Važiuoja labai smagiai, nes DCT automatas perjungus į sport režimą, mėto pavaras gan greitai. Mieste niekada nelieku nepastebėtas, jei dar važiuoju be stogo. Šis automobilis tikrai traukia praeivių dėmesį, nesvarbu kad jis pagamintas 2009 metais, tačiau tuo metu, tai galima sakyti buvo šedevras visom prasmėm. Visgi turi jis tiek trūkumų tiek privalumų. Man kaip 186 cm ūgio žmogui, šis auto gan ankštokas, toliau važiuoti su juo nėra labai smagu, tiesiog trūksta vietos ir sėdima beveik ant grindų. O sėdynės atitraukti atgal jau nebėra kur, nes už nugaros pertvara. Tačiau žemesnio ūgio žmonėms manau dėl to tikrai problemų neturėtu kilti. Salone sąlyginai tylu, jei važiuoti su uždarytu stogu, tačiau su nuleistu stogu galima maloniai važiuoti nebent iki 80 km/h greičiu, greičiau lekiant jau darosi per daug vėjuota ir triukšminga. Manau mašina turi išliekamają vertę, bet tik su galingesniais varikliais, nes jei juos dar pačipavus tai galios į vieną ašį yra daugiau nei galima suvaldyti. Tie 4 cilinderų varikliai ir neskamba taip gerai ir netraukia, tad mano supratimu neverti dėmesio. Važinėti su tokia auto kasdien būtų nusikaltimas, nebent gyvenant kokioj Italijoje ar kituose šiltuose kraštuose, kur nėra žiemos, manau jis skirtas daugiau pramogai ir savaitgaliams arba tiems kas svajoja apie motocikla bet supranta kad kabrioletas gali būti labai tinkama alternatyva, nes saugesnis ir praktiškesnis. Kol kas remontui pinigų daug neišleidau, keistos tik padangos, tepalai ir kaladėlės, šitie varikliai gan kantrūs, jei perdaug jų nečipuoti ir negręžt tai laiko ir kelis šimtus tūkst. km. Tik svarbu laiku pasikeisti vandens pompą ir termostatą, nes kai šie dalykai nusibaigia gali kilti rimtų bėdų. Vasarą su juo prasilėkt su nuleistu stogu tikras malonumas, manau kad nesirinkčiau jo su 4 cilindru varikliu, nes tas 6 cilindrų garsas tikrai užburiantis, jau nekalbant apie trauką. Jei koja nėra labai sunki galima mieste į 10,5 ltr tilpti bet jei startuoti nuo kiekvienos sankryžos tai manau ir 18 ltr nepakaks. O tiek kw mašina tikrai provokuoja nusižengti eismo taisyklėms. :) Gryžtant prie pliusų, tai nesenstanti išvaizda, gan komfortiška pakaba jei nedėti 20 colių ratų, mano atveju gerai skambanti audio sistema, kietas stogas, gan ekonomiškas automobilis pagal tai kiek kw turi ir gera išliekamoji vertė. Minusai: ganėtinai žema auto, daug galios bet tik ant vienos ašies, talpina tik du žmones, maža bagažinė jei stogas nuleistas, netinkama ilgesnėm kelionems, brangios ir deficitinės kėbulo dalys jei kas nutiktu, brangus kasko nes BMW. :) Negaliu kažko pasakyti apie nuvertėjimą, nes kol kas nepardavinėju, bet šiai dienai jų kaina nuo 14 500 Eur ir daugiau, jei su mažesne rida ir 6 cilindrų varikliu. Kai pirkau kaina buvo panaši, tad sunku pasakyti. pirkti tik su 3,5i arba 3,5 is varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt