Markės
204 iš 1402
Cadillac BLS 2005 - 2010
Cadillac BLS, 2005 - 2010
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 1
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Cadillac BLS 2005 - 2010Cadillac BLS 2005 - 2010Cadillac BLS 2005 - 2010Cadillac BLS 2005 - 2010Cadillac BLS 2005 - 2010Cadillac BLS 2005 - 2010
Cadillac BLS yra kompaktinės klasės automobilis, kurį gamina Cadillac. Automobilis yra skirtas specialiai Europos rinkai ir gaminamas ant GM Epsilon platformos. Automobilio pardavimai prasidėjo 2006 metų kovą, o 2007 prekyboje pasirodė ir BLS universalas. Nors BLS buvo skukurtas Europos rinkai, tačiau 2007 metais jis buvo pristatytas ir Arabijos, Meksikos, Pietų Afrikos bei Pietų Korėjos rinkoms.
Cadillac BLS ištiesų yra gerokai perdarytas Saab 9-3 modelis.

BLS buvo labai prastai parduodamas, todėl labai greitai nuo gamybos pradžios buvo nušalintas nuo konvejerio.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
MOBI | 2016-12-06
CADILLAC,as EUROPAI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis, akį traukiantis, komfortiškas, švediškos kokybės garantas
Sunku rasti išorinių kėbulo dalių
Prieš gerus porą metus ieškojau reprezentatyvaus, komfortabilaus ir išsiskiriančio iš minios vidutinio dydžio sedano. Vokiškus premium segmento gamintojus (nors ir labai knietėjo įsitaisyti 3 - iuką BMW su 3L motoru) atmečiau ilgai nedvejojęs, kadangi biudžetas buvo max 5000 E. Japoniškus auto irgi atmečiau, kadangi niekaip nesusitaikau su prasta jų gaminių (net ir vidutinių Lexus) kėbulų garso izoliacija. Buvau keletą metų eksploatavęs Jaguar X-type (tikrai adekvatus ir rimtas auto), tad buvau įgavęs drąsos ir norėjosi išbandyti kažką kitokio. Žiūrinėjau saab 9-3 (šiek tiek pasenusi morališkai išvaizda), citroen C6 (baisiai siauras pasirinkimas taip pat ir dalių), Alfa Romeo 159 (puikus dizainas) buvau beveik beįsigijas bet netikėtai gatvėje akiratin pateko nematytas ir akį traukentis aparatas. Pamatęs ženkliuką pradžioje tuoj pat atmečiau variantą, kadangi buvau neperseniausiai čiupinėjas Chrisler'į Sebring reto šūdinumo daikčiuką (nebent aukščiausios komplektacijos nors panelė vis vien iš kinietiško plastiko) ir America (nors Cadillac tai lyg amerikinis Mercedes) nieko doro nežadėjo. Bet išvaizda manęs nepaliko ramybėj, tad palengva pradėjau domėtis gaminiu ir ką aptikau mane labai pradžiugino. Pasirodo šis žavus automobilis iki pat kilimėlių purvo visiškas EUROPIETIS ir dar ne šiaip sau o Švediškos kokybės (net ant Cadillac emblemų apačioje išlieti Saab ženklai). Saab Opel bendros platformos pakabos elementai, Saab elektronika, eiklieji Saab benzininiai varikliai su turbo, Saab garso izoliacija dar paprašmatninta Cadillac komfortą išmanančių inžinierių, Bose garso sistema su dviem stiprintuvais.... žodžiu, pradėjau ieškotis Cadillac BLS. Kadangi pasirinkimas beveik kaip C6 ir baisiai knietėjo benzininį variantą išbandyti dirbau beveik pusmetį kol pagaliau savo egzempliorių nukoviau Vokietijoje. Automobilis praktiškai su visais elektriniais privalumais (neretai lenkia jų gausa gerokai brangesnius gaminius) pradedant sėdynėm su visais bajeriais (nėra tik masažo) ir baigiant lietaus davikliais. Variklis 154kw su turbo krečia neįtikėtinus šposus ir yra ganėtinai ekonomiškas bei itin tylus. Greičių dėžė tiksli, trumpos eigos. Gal šiek tiek nuliūdino sėdynės komfortabiliai minkštokos bet gana prastai laikančios šonus. Pakaba tvirtai kietoka bet ne barški, nebilda nors užmontavęs 19R ratus su žemo profilio padangomis (su originaliais R17 atrodo prastai - lyg prie smokingo būtų apsiavęs crocsus). Pirkau su supiltu priekiniu žibintu - xsenonas su ilgų šviesų lešiu - tai buvo nemažai galvos skausmo kol įsigijau europinę netoli Waršavos. Tepalus keičiu jau ketvirtą kartą tik pilnos sintetikos ir kas 8000 km, pakabaoje kolkas keičiau tik priekines kaladėlias su diskais. Buvo pradėję barškėti vienos pusės galiniai stabdžiai tai privargau kol aptikau, kad barškėjo suporto kreipenčioji (rogės). O šiaip - tiesa pasakius negaliu atsidžiaugti tiek,aš tiek žmona (jeigu yra galimybė rinktis visuomet čiumpa Cadillac raktelius :) ). Net ir praėjus jau beveik dvejiems eksploatacijos metams nueidamas vis dar atsigręžiu pasigrožėti. Šios linijos taip sparčiai nesensta. 2.0 turbo 154kw, išsimiklinau daryti 7 sekundes 100km/h - žiauriai smagu. Pradedu rimtai mastyti apie chip tuningą. Skaičiau Saab'istų saite - galima nesunkiai nusibraukt sekundę. Kolei kas nebuvo ką remontuoti bet meisteris keitęs kaladęs dyvinosi jog viskas apačioj nuo saab'o arba opel'io. Kad ir ką bepirktumėte reikia tikrinti nuodugniai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Cadillac modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Vidutiniai    BLS ATS
  Dideli    STS 
   CTSCTS
  Reprezentaciniai    DTS CT6
    XTS
  Kupė     ELR
  Kabrioletai    XLR 
  Krosoveriai    SRXSRXXT5
  Visureigiai    EscaladeEscalade
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai