Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


247 iš 1376
Chrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabar
Po alianso su italų koncernu Fiat 2009 metais, Chrysler pristato naują savo kūrinį Chrysler 300, kuris Europoje taip pat bus gaminamas kaip Lancia Thema. Automobilio dizaineriai išlaikė pačias geriausias pirmtako savybes – kresną formą, mažas langų angas ir didžiules ratų arkas. Prie šių išskirtinių automobilio bruožų buvo pridėtos ir kiek subtilesnės detalės – nedidukai gražūs priekiniai LED žibintai, kiek mažesnės radiatoriaus grotelės, puikiai įkomponuoti galiniai žibintai. Viso to rezultate Chrysler 300 atrodo grakštesnis, nors ištiesų tapo dar ilgesnis ir platesnis. Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams. Kitas klausimas yra interjero erdvė – nors gale sėdinčių keleivių kojoms vietos tikrai užteks, tačiau erdvė galvai yra apribota, o ir siauros bagažinės 481 litrų talpa yra mažesnė nei klasės vidurkis. Pats populiariausias variklis - 3.0 litrų V6 dyzelis su 540 Nm sukimo momentu aprūpina puikią galią ir puikiai dera su švelniu automobilio pakabos elgesiu kelyje. Mažiausias benzininis variklis yra 3.6 litro Pentastar V6 su 292 arklio galiomis (218 kW) ir 350 Nm sukimo momentu. Taip pat galima įsigyti ir versiją su senuoju 5.7 litrų HEMI V8 varikliu su 363 AG galia. Pati galingiausia SRT versija apginkluota 6.4 litro Hemi varikliu su „padoria“ 465 AG (347 kW) galia, bei „nepadoriu“ 637 Nm sukimo momentu. Nepaisant pažangios daugiasvirtės pakabos, Chrysler 300 netaps posūkių įveikimo čempionu – kelyje automobilis yra kiek nerangus ir neskirtas smagiam pasivažinėjimui vingiuotais Alpių keliukais.
Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti

Chrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabarChrysler 300C 2011 - dabar
Chrysler modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   PT Cruiser 
  Vidutiniai    SebringSebring 200
  Dideli   300 M300C300C
  Kupė    Crossfire  
  Kabrioletai   Prowler  
  Vienatūriai    Pacifica  
  Dideli vienatūriai   VoyagerVoyager
   Town & Country
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO