Markės
259 iš 1388
Chrysler Voyager 2000 - 2008
Chrysler Voyager, 2000 - 2008
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Chrysler Voyager 2000 - 2008Chrysler Voyager 2000 - 2008Chrysler Voyager 2000 - 2008Chrysler Voyager 2000 - 2008
Voyager praktiškai niekuom nesiskyrė nuo ketvirtos kartos miniveno Dodge Caravan, kuris naudoja Chrysler RS platformą. Naujas modelis nedaug skiriasi ir nuo ankstesnės kartos, išskyrus interjerą. Vienatūris gavo didesnį kėbulą, platesnius priekinius žibintus ir kelis smulkius mechaninius patobulinimus. Dėl didesnių gabaritų naujas Voyager turi daugiau erdvės krovinių skyriuje. Automobilis turi Stow 'n' Go sistemą leidžiančią antros eilės sėdynes sulankstyti ir gauti lygų grindų paviršių. Net turint galvoje vis augantį konkurentų skaičių, Chrysler išlieka populiariausias minifurgonų segmente dėka jo erdvės, tolygaus važiavimo ir prieinamos kainos. Didžiausia problema išlieka įvairūs transmisijos ir kiti smulkūs gedimai.
Kartu su savo broliais dvyniais Dodge Caravan ir Plymouth Voyager yra vienas sėkmingiausių visų laikų automobilių pasaulyje (pozicionuojamas 13-oje vietoje), kurių parduota daugiau nei 12 milijonų.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 14
Tommi | 2015-11-11
Bandysiu aprasyti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvumas,patikimumas, trauka, malonumas vairuoti.
Plastmases barska, gal nuo ridos, na ir paminesiu apetita, bet perkant 3.8 neturetu stebinti.
Puikus auto, pasiteisino naujas pirkinys... 3.8,2002. Town & country. Galia pagal apetita. Abieju uztenka, nors apetitas ir nemazas, apgalvokite tai perkant. Eksplotacija pigi,dalys tikrai pigios, tikejaus brangesniu is tikro. Nuvertejima kiekvienas supranta kitaip. Pavaru deze svarbi dalis, lempos eu kainuoja ir gauti ju nelabai yra, tiek priekis tiek galas. Pirkit geriau su el. Durim,geras navarotas. Ir siaip ieskokit pilnesnio, nes toks auto be komplektacijos kazkaip praranda zavesi.
Mindaugas | 2015-06-02
Toun&Country 3.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didele,erdvi,patogi,kas priklausytu minivenui,ir aisku galinga,automatas.
Nera labai atspari korozijai,greiciau uz voyager rudija,kuro sanaudos. Garso izoliacija galetu but rimtesne.nors uz japonu geresne.
Turiu gera grazu T&C 3.8 dujos. 2003metu.LXI. viskas yra,el.stiklas,el.durys,dangtis ir t.t.,tik be DVD. Labai geras, grazus, talpus, erdvus, patogus seimyninis auto. Vaziuoja pakankamai smagiai,kaip ir visi amerikona. Gal tik truksta garso izoliavimo,plastmaskiu surinkimo kokybiskesnio.Kadangi i tai Jav neziuri rimtai,europos dyzeliai voyager tvirciau surinkti,maziau garso ieina is lauko. Tad teko pasidaryti paciam,izoliuoti bagazine,dugna ir arkas,ir plastmases sutvirtinti.turbut buve seimininkai kauno keliais ja gerai atpurte.tokiam automobiliui skirta vazineti greitkeliuose autostradose,nors man ji smagiai juda ir mieste,gerai vairas susisuka,masina auksta,langai dideli,viskas aplink matosi gerai.Aisku mieste ji nera ekonomiska,bet ko galima noreti is galingo variklio.juk beveik 4L motoras.nuo kada jie ekonomiski? :) man vidutiniskai 18,5L ryja,vazineju Jonavoje,Kaune ir aplinkui.Pedala laikau ivariai,tokiam varikliui neimanoma ramiu rezimu dirbti,tikrai tenka spustelt,juk cia tiesioginis ipurskimas,vietoj stovedamas nepritaupysi,ipurskineja pakankamai nemazai ar stovi vietoj,ar vaziuoji eko rezimu.o kam taupyti? tada pirkti 66kw sharana.;) Zodziu man kaip jaunam zmogui,turint seima,puikus auto,visi telpam,vezimelio nereikia sulankstyti,galima baldus parsivezti ir t.t. o siaip pritariu tiems,kurie sako kad nebutina vairuoti tokia auto,kad visa gyvenima i ja susikraut,as vazineju vienas,arba tryse visa seimynele,tad labai smagiai vaziuojasi ir vienam,tikrai pirkau ne tam kad veziot trinkeles ar zvyra,tiesiog man prailgintas minivenas yra grazus,pravercia talpumas,ir didelis auto visada komfortiskesnis,o kartais ir saugesnis.;) ZODZIU SUPER SEXO'MOBILIS :DD traukia gerai,valdosi irgi.tik pas mane r16 ir 70ies aukscio padangos,o dar vaziuokle auksta minkst,tai jauciasi siubavimas.bet kol kas nera pinigu r18 ir plonesnems padangoms.uz tai duobes sugeria padangos neblogai.;) variklis geras,ilgaamzis,kaip ir 3.3 , aisku tai nereiskia kad jis nebus atitarnaves,tokias auto ima ilgoms kelionems.tad visko su jomis gali buti;) Vaziavau su 3.3 116kw,ne kazka. bet 132kw jau butu smagiau.taciau pasirinkimo skelbimuose nedaug,pigios surudijusios,jei 3.3 tai pastoviai mazai kilovatu,tad uzsibreziau tiksla imti 3.8 . Nesitikiu kad ekonomiskai ir taupiai vazinesiu grizes i darbus po tevystes atostogu,bet kol jaunas pasituresiu,sekanti karta gal ir paziuresiu vel koki volvo dyzeliuka.bet dabar gerai sitas zveriukas. Nuverteja,kaip ir dauguma,gal kad amerikonas,gal kad rudija,bet uz dyzelinius chrysler vistiek gerokai brangesni T&C,gal del variklio patikimumo,gal dar del geresniu komplektaciju,nes voyager ir o ypac dodge caravan nieko rimto nebuna,nei odos,nei el.duru.nei el.stiklo sildymo. Kol kas nieko rimto nebuvo,amortikus keciau priekinius po 95eurus. aisku uzsiplese servisai kainas,ypac po euro ivedimo,bet kai turejau volvo v70,butu kainave irgi daug,gal daugiau net,laimei nieko apart tepalu neikisau ir po metu pradaviau 1800lt brangiau,liuks masina buvo,papuole pigiai gaut,zodziu uzdirbau biski ant countrio.dabar sita jau reiks ilgiau pasituret,nebent jausiu kad per brangu vazinet. Siaip nieko netaisiau daugiau,tik del saves pirkau dangcio rankenele,nes buvo pagedus,nors galiu pulteliu atidaryti,dangcio amortizatorius,nes nuo garso izoliacijos svorio sunkiai laike bagaznika.langu purskimo varikliukas pakeistas. na kiekvienas daiktas kainuoja apie 10-30euru.nemazai.bet ka padarysi.kol kas nieko nera rimto,elektronika kartais pachimicina,kaip ir prancuzuose,gal maziau,tai pamirguliuoja lempute kokia,tai valytuvai suveikia per daznai,tai posukio rankenele kartais neatsoka,tai dabar langas kartais neatsidaro,kaip uzeina,gal jau i pabaiga pakelejas,zodziu pasitaisysiu kai visai suges.o dabar viskas gerai.sioks toks defektukas kiekviename auto buna.juk senas auto. Zodziu geras rimtas vienaturis.;) IMESIU FOTO,KAD PAVYDETUMES TUREDAMI SAVO ALHAMBRAS IR GALAXIUS;DDD Juokauju;) Ziureti viskas ka ziuretumet ir kitame automobilyje,tik aisku kai jis pakankamai nepigiai kainuoja lyginant su dyzeliniu voyager,reiketu apziureti kebula,ar trauka gera,kuro sanaudas,elektronika visa,juk pinigus tokius ir mokate uz tokius bajerius kaip el.valdomos durys,dangtis,el.sildomas stiklas. Dvd ir t.t.tokios komplektacijos daznoiausiai buna T&C. LXI. LImited. toki ir rekomenduoju,jei imanoma nuo 2005m pirkti,ir tikrai ne dyzeli,2.5 problematiski,brangus remontas, 2.8 patobulintas,taciau kuro sanaudos dideles,su dujom turbut pigiau butu.;) o,kad jos dauztos tai nesukite galvos,jos visos tokios pareina,maniske irgi dauzta,uzdetas naujesniu metu priekis,labai puikiai atrodo;)
Jonson and Jonson | 2015-05-04
Voyager 2,8 ltr
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas ir malonus vairavimas
dyzelis yra dyzelis...
Patogus, komfortabilus šeimamobilis. Patogus, manevringas, talpus. I gala reik isideti parktronikus jei nera gamykline komplektacijoj. Truksta galbut po lengvojo auto staigumo akseleruojant bei staigumo stabndant, bet juk tai 2000kg sveriantis auto... Siubuoja linguoja labai smagiai, o ant posukiu reikia biski pristabdyti, visgi... Ateity pirksiu 5-tos kartos aparata vienareiksmiskai. dyzelis, dirba kaip dyzelis.... buciau bagotas, tai jamciau dideli benzinini.... Kadangi naujo neipirkau, teko investuoti i nupirkta padeveta apie 800euriku, nors but uvaziaves ir be to; bet as kaip perfekcionistas negaliu pakesti minties kad mano auto yra kazkoks pirdych... nors ir neesminis. Pirk arba mirk!
Donas | 2015-03-23
Chrysler Voyager 1998 m., 2.5 TD.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, erdves pojutis, nepakeiciamas ilgose kelionese.
Daug mazu minusiuku, mechanine pavaru deze.
Sveiki. Nenoriu gadinti automobilio atsiliepimu reitingo, bet pateiksiu savo patirti eksplotuojant 1998 metu laidos Voyageri, 2.5 litro dyzeliniu varikliu. Masina isigijau iskeites ji i 1998 metu laidos lexus gs 300. Pats kvailiausias dalykas koki esu padares. Tik gavus masina viskas labai patiko (na patinka ir dabar, tik...). Gryzau is utenos i klaipeda. Niekaip nedingo sypsena nuo ausu nuo patoguma vaziujant. Toks ispudis jog plauki. Galiu drasiai sakyti jog patogesnes masinos nesu vairaves. Labai imponavo ''daug navarotu'', daiktadeziu kiekis. Nezinau...Zmogus po kurio man atiteko masina, ja labai priziurejo, bent jo zmona ir jispats leido tai suprasti. Ir istikro kebulas svarus lygus, apynaujes padangos, visos vienodos ir gero firmos. Tepalai keisti kas 10000km, salona nesupyse, nesudevetas, niekas neislauzyta. Bet nebutu to gero kas neiseitu i bloga. Masina buvo neeksplotuojama apie 6 men. Gryzes atsostogu namo ( siuo metu uzseiny) nusprendziau automobiliu vaziuoti atgal puse metu paeksplotuosiu ir grysiu. Va ir prasidejo... Atsirado toks tarskantis garsas kuris ismynus sankaba dingdavo ( isminamasis guolis parejo). Veliau atsirado stirus trakstelejimas ismynus sankabos pedala. Nedariau nieko nes tai dingta tai atsiranda. Pradejo leist tepalus, nedaug bet akivaizdziai matosi. Ilgoje kelioneje i Latvija parkiuro du is 4 gryztamosios kuro slangeles ( problema isspesta). Veliau letai riedant link ziedo norint ijungti pirma pavar nepavykdavo! Iskart antra arba visiskai sustot reikia. Dar neuzilgo pradejo bildeti priekio desine puse ( traukes antgalis). Jau eksplotuojant masina cia ( UK) prasidejo tokie mazi bugai kaip atkrites lubu pamusalas, uztringantis langas( uzstringa bei cypia), nukrito galinio vaizdo veidrodelis( keista:D niekada nera tai buve). Aiksu problemo nedideles, lengvai pasalinamos, bet uzknisa. Tarp kitko masina kelione i UK atlaike puikiai ir cia dar buvo eksplotuota metus. Dabar laukia eliones namo. 2.5 turbo dyzelis. Man asmeniskai dirba garsiaiir idomiai. Turi duslu garsa ( gal vakumas turi itakos). Variklis krumpliaratinis. Tepalus reikia periodiskai dapilineti bei keisti kuo dazniau. Nezinau taisyt neteko, bet sako nevisi apsiima. pgrindine beda tai tarpine. Gali reikti kelis kart pakeist nes vis pramusa tepaliuka. Istikrovariklis nelabai vykis,visgi alfa koncerno. Dinamiskumo kaip tokiai ''karvei'' uztenka, trauka nebloga. Dyzelino valgo vidutiniskai. Vidurkis man asmeniskai 7.5 litro. 70% miestelis 30% ilgesne kelione. Dalys nera brangios tik taisymu ne visi uzsiima. ASmeniskai nieko didelio kolkas nekeiciau taigi didesniu mazgu kainu pasakyti negaliu. Nuvertejimas labai didelis. Nusipirkes tu paciupiningu ar bent jau kazko arti atgaut sansu mazai. Kaipbebutu keista vis labiau populiarejanti masina musuose, taigi persasi isvada kad lietuviams ji tinka ir nera brangi eksplotuoti. Kas nustebino tai vaziuokle. Keli pagrindniai mazgai + gale linges:). Spreskite patys... Jeigu ieskai didelio seimos vezimo bei megsti keliones masina tau. Bet patarimas geriau rinktis 2.8 dyzelina arba galingesnius benzininius variantus su dujomis. Sekmes eksplotuojant.
Raimis | 2012-10-30
Chrysler Town & Country Touring 3,8 2003-12 mėn.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi
Kuro apetitas
Saviškio vietoj nepirkau, iš už Atlanto plukdžiausi draugų padedamas. Išėjo kiek brangiau, bet norėjau tkrai žinoti kuo važiuoju... Įdomu, kad kol atplaukė, tai metais paseno - Amerikoj jis buvo 2004-ųjų :-) Tenka daug važinėt po Lietuvą darbo reikalais. Taigi, gegužės gale sėdu tik parsivaręs ir važiuoju anksti ryte į Klaipėdą (iš Vilniaus), dieną atidirbu vaikų šventėje (triukšmas, lakstymas, aparatūra, balsas ir kt.), po pietų varau namo. Kiek po šešių jau ir vietoj (gyvenam Riešėj -- 25 arai ir visi žolės pjovimo džiaugsmai). Užkramčiau ir išsivaręs žoliapjovę pradėjau pjauti... Žmona net apšalo pamačius -- tu, tipo, dar gyvas? (turiu nugaros problemu). Va tokia štai ši mašina kelionei... (Su Sharanu ir po 100 km invalidas išlipu) Jau nekalbant apie tai, kad dažnai reikia vilkėti kostiumą, o važinėti patogiau su džinsais. Tai, jeigu staigiai prireikia, ir pasikabinti, ir persirengti (patogiai!) tikrai yra kur... Šeimoj dar trys dukros -- studentė ir dvi gimnazistės (vyriausia jau ne su mumis), tai susėdam superpatogiai BET KOKIOS TRUKMĖS kelionėje. O kai dukros mus su žmona vienus namie paliks, tai išimsim 2 ir 3-ą sėdynių eilę ir vieno kambario butas ant ratų per Europą :-) Daug čia visko gali prirašyt, tik ar verta -- juk protingi anava kiek priraitė, ir teisybės ten nemaža :-) O aš čia daugiau paįvairinimui. Svarbiausia, kad automobilis poreikius atitiktų. Juk jei tavo mąstymas remiasi į Golfuko priekinį skydelį, pečiais su draugu sėdėdamas stumdaisi ir nieko, o akmeninės Sharano sėdynės subinės nežaloja, tai ir liksi visam gyvenimui traktorinkos vergas :-) 3,8 variklis aišku geriau nei 3,3, nors didelio skirtumo nėra. Tik dujas būtinai reikia statyti, kad ekonomiškas kuro sąnaudas turėti. Greičių dėžė tik automatinė, prie tokio variklio kitaip ir būti negali. Na o Apie CRD dyzelius geriau išvis nekalbėti -- jie su Chrysleriu nieko bendro neturi, Tai visiškai šūdinas itališkas Alfa Romeo produktas -- eksploatacijos kaštai kaip košmarškam sapne, už vieną purkštukų pakeitimą metus dujomis važinėti galima... Na čia kaip ir visur -- viskas nuo stovio ir priežiūros kokybės priklauso... Neklausyk kaimyno, Volkswageno traktorium važinėjančio!..
Dofkis | 2012-05-10
Chrysler Voyager, 2002m. 2,5CRD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ervus puikiai tinka šeimai, patogus. Smagu į kelionę su tokiu automobiliu važiuoti.
Didelės kuro sąnaudos, brangus variklio remontas, ne kiekvienas servisas imasi remontuoti šį auto.
Tikrai šeimyninis auto. Talpus, patogus, važiuoti malonu, erdvus, daug daiktadiežių ir pan. Tačiau didelis minusas tai, kad nesistumdo vidurinės sėdynės. Mano turimame auto prie minusų reikia pažymėti, jog žiemą sušildyti tokį auto sunkoka, jei važiuojama autostrada tai ir pirštinių reikia salone sėdint. Kuro sąnaudos didelės mieste 12l. užmiestyje 8-9l. Dėl orginalios garso sistemos skundu neturiu, bet kad neskaito paprastu CD tai nervas ima arba radijos klausai su visomis reklamomis arba perki orginalius CD. O dabar galiu minusus dėl auto remonto išvardinti: turbinos remontas kainuoja nuo 1200lt. variklio remontas atsiejo 4000lt., detales važiuoklei normaliomis kainomis galima gauti, bet tenka gerokai paieškoti, nes orginalias pirkti brangu ir sunku rasti. Elektros daug, todėl jai sugedus bus problemų, nes kainos didelės ir specialistų nėra tiek daug nes tai amerikietiškos mašinos. Kaip ir kiekvienai mašinai geriau , kad jis negestų, bet jei jau užlinko tai verta su geru meistru pasikonsultuoti ar keisti visą variklį ar tvarkyti užlinkusį, remontas brangokas pvz. purkštukai 1vnt. nuo 300-600lt. naudotas, jei naujas nuo 1250-1500lt. Jų dažniausiai 4 reikia. Remonto kaina labai panašiai išeina kaip keičiant kitą naudotą variklį, tačiau ne kiekvienas "garažinis" meistras galės jums padėti. Mano atveju kainavo daug nervų kantrybės ir gerokai piniginę ištuštino. Praktiškai tik Vilniuje ir Kaune gali tokią mašiną turėti, nes kituose miestuose nei meistrų nei detalių nelabai rasi, nes tai amerikietiškas automobilis. Automobilio išlaikymas kuro atžvilgiu brangokas, važiuoklės atžvilgiu vidutiniškai. Tačiau nuvertėjimas jaučiasi. Parduoti važinėtą mašiną Lietuvoje labai sunku, turiu tik metus ir tik antras savininkas, tačiau pardavinėju pusvelčiui. Nepatingėti ir patikrinti visus mygtukus, jei yra mygtukas reiškia jis turi veikti, deja ne visada taip būna. Apsiprasti su mintimi , jog klausysitės radijo nebent turite didelę orginalių CD kolekciją. Gerai įvertinkite savo galimybes išlaikyti šį auto.
Voras | 2011-11-06
Crysler Grand Voyager 3,3 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortabilumas, didelė erdvė, daug vietos, išvaizda ir daug kitų privalumų
tik kuro sąnaudos
Nuostabus automobilis. Važiuoji ir atrodo plauki. Pas mane europinis variantas, t.y. gamintojo šalis Vokietija. Viskas identiška amerikoniška,, tik kad lempos europinis, spidometras rodo km/val. Vienintelis skirtumas nuo amerikoniško, tai kad garso izoliacija geresnė. Labai patinka patogumas: daug "bardačiokų" ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams, daug "prikuritelių", taigi nebėra problemos kai reikia pasijungti navigacviją, video kamerą ar dar kokią įrangą, jungčių užtenka, vairuotojo pusėje yra dvi tokios jungtis, keleivių - 1. Bardačiokai yra priekyje, per vidurį ir po keleivio sedyne, taip dvi gale. viduryje esanti bardacioka galima perkelti i keleiviu salona.... visi bardaciokai uzrakinami. Yra net viršuje bardačiokas akiniams.... didelis privalumas durys yra is visu pusiu taigi labai patogu. taip pat su pulteliyu ir is vidaus paspaudus mygtuką, atsidaro pačios. Vienintelis minusiukas,kad nėra uždaros bagažinės, taigi tenka dangsyti juoda medžiaga vežamus daiktus. tačiau šiek tiek gelbėja gamyklinis langų užtamsinimas, nors arti priėjus gerai viskas matosi. gale yra ir bardačiokas susidėti įvairiems įrankiams: telpa domkratas, trikampis ir kitos smulkmenos. Po sėdynėmis gerai telpa vaistinėlė, gesintuvas. Pas mane yra 6 vietis (gan retas variantas). paprastai buna 7 viečiai. Rūdyja gan mažai ir iš lėto. Visų crysler ir dodge mašinų specifinė rūdijimo vieta - kapotas, tačiau gerai paieškojus galima rasti specialų plastikinių juostų, kad apsaugoti nuo rūdijimo, galima ir kitokių būdų rasti. Aišku, mašinoje daug elektronikos, o ji mėgėja gesti. Bent jau pas man stiklų pakėlėjo motoriukai mėgsta gesti. Kompiuteris rodo kiek važiuodami vidutiniškai sunaudojate degalų, kiek realiu laiku naudojate, rodo kiek laiko važiuojate, t.y. praleidote kelionėje, kiek kilometrų nuvažiavote (rodo tik kompiuteris, spidometre tokių rodmenų nėra), ir rodo kiek su esamu degalų kiekiu liko nuvažiuoti kilometrų. (pasitikėjimas kompiuteriu, jūsų atsakomybė, aklai pasitikėt negalima, nebent esate išbandę kad tikrai gerai rodo). paprastai rodo gana tiksliai. dar rodo ir lauko temperatūrą. būna modelių kurie turi kompasą, papildomus mygtukus, norintiems užsiprogramuoti garažo vartų automatinį atsidarymą ar kt. Nusipirkę mašiną, turėsite tik vieną bėdą - degalines, bent lietuviškas. užsienyje važinėjantiems, problemų nėra kiek girdėjau.. nes įsipilti benzino yra tikrai problema.... teks atrasti būdų kaip įpilti benzino, nes kitaip žaisite po 15 minučių norėdami prisipilti nors ir už 50 lt. Bet mašina verta to. Rekomenduoju pasitrenuoti namuose kaip atidaryti benzino baką. bent jau man buvo problema. Gerai kad padėjo žmogus, kuris irgi su ta pačia mašina į degalinę atvažiavo. Nors nieko sudėtingo, bet pirmą kartą galite susidurti su problema, jei įpratę prie kitų mašinų. Būtinai gerai susireguliuokite veidrodėlius, nes automobilis turi gan ilgą akląją zoną.... blogai nureguliavus, galite turėti problemų. arba nusipirkite papildomą priklijuojamą mažą veidroduką, kuris rodo akląją zoną. Mašina gan ilga ir plati, taigi reikės įprasti prie gabaritų... pasistatyti problemų gali būti, tačiau jei priprasit prie gabaritų, problemų didelių nebus. Mašina pasižymi dideliu talpumu...taigi galite naudoti kaip krovininę. salone gali laisvai vaikščioti pusiau susilenkęs.... įlipti irgi patogu. Atsarginis ratas yra išorėje dugne. traukimo kilpas reikia tvirtintis atskirai, stacionarių nėra. Visos valdymo svirtys pagrinde yra kairėje pusėje(bvalytuvai, posūkiai, šviesos ir t.t.). Vienas gal toks nepatogus dalykas, kad lempų įjungimas yra panelėje, ir kad jos įjungtos, niekur apie tai nepranešama.... todėl ar jas įsijungei, jau tavo reikalas. Tiesa, jei palikai įjungtas, praneša garsiniu signalu (tiesa, reikia būti atidžiam, nes šalia lempų yra nustatymai, kur nustačius gali ir nepranešti). Geras dalykas, kad atrakinus mašina, automatiškai įsijungia salono šviesos, kurios po kiek laiko užgesta, kai įsėdi. (šią funkciją galima ir atjungti). Automobilis turi gamyklinę audio sistemą: CD grotuvas (MP3 deja nera, ir su neoriginaliai sCD gali kilti problemų, tiesa ne su visomis auto), kasetinis grotuvas, radijas.... Yra kondicionierius.... labai gera oro klimatoi kontrolė, palaikanti nustatytą temperatūrą vairuotojo ir keleivio zonose.... labai greitai prapučia ir atšildo langus. Jei turėsite šį automobilį - pamirškite sportinį važiavimą, kelių erreliškumą ir pan. Mašina taip smagiai rieda, kad užtenka net 80 km/val greičio.... net mieste, važiuojant ant 50 km/val greičiu, kartais norisi net stabdį spausti, nes smagiai rieda. tiesa, kaip lengvajam auto, maksimalus greitis gan mažas - 170-220 km/val. Yra autopilotas, tiksliau važiuojant reikia laikyti tik vairą ir vairuoti... pedalus galima pamiršti. Kai kuriuose modeliuose yra antipraslydimo sistema. Variklis 3,3. Nesu specas, daug nežinau, bet dirba tyliai. Ne vieną kartą tenka susimąstyti, ar užvedžiau mašiną ar ne ir tik iš spidometro rodmenų suprasti kad užvedžiau. Na išlaidos gan nemažos kuro atžvilgiu (benzino), nors irgi nėra žiauru. Blogumas, kad tas sąnaudas kompiuteris rodo (aišku gali rodymą atjungti), nes matant darosi baisu. bet .... ne tragedija. Man mieste rodo ne mažiau 12 l. vidutiniškai - 15 l. užmiestyje 9-10 l. bet galima išspausti ir 8 l (tiesa, reikės kantriai važiuoti ir neviršyti 80 km/val. ir tik užmiestyje. tiesa, automobilis geriausiai draugauja su autostrada, tada galima tikrai ekonomija išspausti. Kiek pastebėjau, bent pas man, važiuojant su autopilotu, kuro sunaudojimą rodo mažesnį. Pagalvokite ar Jums reikia tokio didelio auto ir ar sugebėsite jį išlaikyti kuro atžvilgiu. O visa kita - tik už šį automobilį. Perkant būtinai patikrinkite kompiuterio klaidas (kaip patikrinti rasite voyager.lt tinklapyje) arba dar geriau per servisą. Atkreipkite dėmesį ar žibintai ne amerikoniški, nes paskui bus problemų techninikėje, nors pasikeisti į europines nėra labai brangu.
Nu_irkas | 2011-10-15
Chrysler Town&Country
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1. Komfortas. 2. gera garso izoliacija. 3. Salono dydis. 4. nebloga garso aparatūra. 5. DVD (vaikams). 6. Susilanksto sėdynės į dugną. 7. Nevagia.
1. Kuro suvartojimas.
Kadangi stipriai padidėjo šeimos sudėtis iškilo didesnio automobilio (nei SAAB 9-5) poreikis. Į akis krito Chrysler Town&Country. Tuo metu, kai man reikėjo automobilio, tokio kokia aš noriu rinkoje (Autopliuse) nebuvo, todėl teko pakankamai ilgai laukti, kol bus pargabentas iš JAV ir suremontuotas. Kuo automobilis patiko? Didelis, patogus, komfortiškas, pagal atsiliepimus pakankamai patikimas. Patiko sudedamos į dugną sėdynės, vaikų džiaugsmui DVD, žmonos džiaugsmui automatinė pavarų dėžė. Variklis 3. 8 ltr. tokiam sunkiam automobiliui tinkamas, automatas senovinis su keturiomis pavaromis labiau pritaikytas labai neskubiam važiavimui, pavaros ilgos. kaip suprantante su tokiu varikliu apie automobilio ekonomiškumą nėra ką kalbėti. Mieste kompiuteris rodo 16.2 ltr ir šis vidurkis kils, nes už lango gilus ruduo su šalnomis. Siekinat taupyti buvo įdėtos dujos (2700 lt.), balionas įdėtas po viena iš antros eilės sėdynių. Bakas mažokas, telpa tik 27 ltr, tai tenka dažnokai užsukti į degalines, nes Town&Country vartoja mieste nuo 18 ltr. Trasoje buvau nustebintas - Vilnius - Klaipėda su vidutiniu 110 km/h suvartojo 11,5 ltr. (keturi suaugę, du kūdikiai su savo krėslais, šuo, bagažas). Sėdynės (oda kombinuota su versta oda) patogios, bent jau preikinės, gale nesedėjau. Važiuoja pakankamai minkštai, tik kartais erzina sunkvežimiškas "sudrebėjimas" važiuojant per duobes. Posūkiuose jau nepalakstysi, o šeimyniniam automobiliui juk to ir nereikia? Variklis 3.8, šešių cilindrų. Na pie jį plačiau ir išsamiau papasakojo jau ankstesni atsiliepimų rašytojai. Kol kas teko keisti automatinės pavarų džės tepalą su filtru (350 Lt.), generatoriau "škyvą", įtempėjo guolį (500 lt. su darbais). Dar ryte nervuoja cypimas, įtariu vel koks guoliukas. Apie nuvertėjimą nieko negaliu pasakyti tik supranu, kad pinga kaip ir visi automobiliai, ypač tie kuriuos nusiperku aš. Labai stipriai pagalvoti ar tokio dydžio automobilio jam reikia. Tenka forumuose (ar gatvėje) matyti, kai renkasi automobilį turėdami du vaikus. Na nereikia tooookio dydžio auto, nebent mėgstate vežiotis pusę gyvenimo automobilyje. Nieko negaliu patarti dėl dyzelio, nes niekada tokio neturėjau.
Simas | 2011-10-03
2001-2007 Chrystler Grand Voyager 2,8 CRD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dydis
Nėra
2,8CRD LX odinis salonas, DVD keitiklis, navigacija, elektrinės durys, elektrinės sėdynės, klimato kontrolė ir t.t. Kaina pagal gaunamą produktą tikrai geriausia rinkoje. Komfortas nepalyginamai geresnis už kitų gamintojų minivenų (Sharan, Espace, Galaxy ir kt.). Dar lygina su Transporter, bet daugiau dėl dydžio. Tiesa pataupyta ant variklio garso izoliacijos. Puikios dėdynės ir daug erdvės salone. Labai patogus dalykas - Stow'n'Go - pvz. Sharan pradėtas gaminti su juo tik nuo 2010 m. Teisingai eksploatuojant ir prižiūrint tarnauja labai ilgai. Paprasta nebrangi, tačiau komfortabili važiuoklė. Didžiausias minivenas. Viena dažniausių ligelių - elektronika (genda skydelių apšvietimai, varikliukai ir t.t.). 2,8 CRD. Tikrai nesportinis. Kaip ir visi kiti itališki... Prašosi sintetinių tepalų. Nepigus diržo keitimas. Degalų mieste be 10,5L neišsiversi. Sužinoti tikrą ridą :-) Patikrinti elektroniką - nuo kompo klaidų iki valytuvų skysčio purškimo. Nepatarčiau labai pasitikėti atvežtais iš Vokietijos: autobanuose gali labiau būti sudrožta jaunesnė mašina, nei atvežta pvz. iš Olandijos ir senesnė.
Zydrius | 2011-04-04
Chrysler T&C LXi 3.8 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus is lauko, ir is vidaus :), be galo komfortiskas, funkcionalus.
Beveik ir nera, gal noretusi keliais ltr. mazesniu kuro sanaudu....
Pirmiausia svetaines administratoriai turi istaisyti klaida - si karta, IV -oji, buvo gaminama nuo 2001 m. Aprasomas automobilis praktiskai pilnos komplektacijos "LXi", nera tik DVD grotuvo ir dar keliu elektr. privalumu - smulkmenu. Pilniausia sios kartos komplektacija buna "Limited" Manojo auto salonas odinis, 2-a eile taip pat atskiros sedynes, 3-ia eile "sofa" is 2-ju daliu (lengviau isemus transportuoti). Sedynes priekines sildomos, reguliuojamos elektra. Klimato kontrole elektronine, 3-ju zonu (vairuotojas + keleivis + galine salono dalis). CD keitiklis 4-iu disku, kokybiskas gamyklines komplektacijos "Infinity" garsas. Elektrines sonines stumdomos durys ir galinis dangtis, valdoma tiek is salono jungikliu, tiek ir is signalizacijos distancinio pulto, labai patogu kazka ikrauti ar iskrauti.... Maloni salono plastiko apdaila, gamykliskai tamsinti langai ir daug, daug dar ivairiu maloniu smulkmenu patogiam ir beprotiskai komfortiskam vaziavimui tiek paties vairuotojo, tiek ir kartu keliaujantiems :) Amerikonai supranta kas yra komfortas. Atsiprasau sharanu, galaxy ir kitu skardiniu modeliuku savininku :) Variklis pas si Van'a 3,8 ltr., benzinas. Variklis patikimas, grandininis (nereikia keisti brangaus dirzo su visais itempejais ir "vandens pompa"). Kazkokiu specifiniu ligu pas si varikli nera, tai paciai patikimumo kategorijai galima priskirti ir 3.3 litrazo benzinini varikli. Reikalinga prieziura kaip ir standartine: savalaikis kokybisku tepalu keitimas (rekomenduojama naudoti sintetinius, arba bent pusiau sintetinius geru gamintoju), ausinimo skyscio, vairo stiprintuvo tepalo (naudojamas tas pats kaip ir automatinei dezei - butinai ATF+4 MOPAR arba specialus hidraulikai MOPAR). Reikia atskirai pamineti naudojamas variklio zvakes. Reikalinga naudoti tik "Champion" gamintojo platinines. Jokiu ngk, boch'u ar dar kokiu kitu. Turesit problemu kitaip su variklio darbu. Benzinu vazineti siais laikais prabangu pakankamai, todel dazniausiai dedama dujine iranga, geriausiai naudoti su purkstukais, t.y. IV kartos. Kuro sanaudos 100 km (realios): mieste nuo 17 iki 20 ltr. duju (priklausomai kokio dydzio "miestas" ir kaip stipriai spausit "gaza"), uzmiestyje nuo 13 iki 15 ltr. Modeliuose nuo 2005-ju sanaudos 2-3 ltr. bus mazesnes del naujesnio masinos kompiuterio automatines dezes valdymui. Na automobilis ne is golf'u klases, tad normalu, kad esminiai kastai susidaro del kuro sanaudu. Visa kita - kaip ir visiems automobiliams: tepalai, padangos, skysciai ir t.t. Reikia butinai prisiminti ka mes uz tai "gauname" - t.y. begaline erdve transportavimui ivairiu kroviniu ar net komfortiskai keliauti 7-iems zmonems !!! Vaziuokles remontas nera brangus, detales yra nesudetingai pakeiciamos i naujas arba restauruojamos senos (dazniausiai laiko ilgokai). Butina stebeti APD (automatines pavaru dezes), ar nera kokio tepalu nutekejimo, taip pat atkreipti demesi i pasalinius atsiradusius garsus is jos. Butina reguliariai, kas 30 000 km keisti tepalus APD su filtru. Tepalas kaip minejau anksciau - specialus MOPAR ATF+4 Automobiliu netampyti sunkiu priekabu, kelioniniu nameliu, atgal (reversu) vaziuoti is leto. Jei tam yra poreikis - tokiu atveju (aukojant begalini komforta) ieskoti automobilio su rankine pavaru deze, deja jis bus jau dyzelinis arba su silpnu 2.4 benzininiu varikliu ir trumpa baze. Siu rekomendaciju ignoravimas gali "issaukti" pakankamai nepigu APD remonta. Korozija nera labai baisi siam automobiliui, savaime aisku - "pabuves" Lietuvoje daugiau kaip 5-is metus gali tureti jau ir korozijos isoriniu zidiniu, daugiau automobilio apacia, slenksciai, priekinis variklio antvozas (kapotas :)). Kainos: siuo metu kainos prasideda nuo 10 - 12 t. Lt ir iki..... pagal poreikius ir kisene :) Patarimas - pirkti pigiausia savo kategorijoje nepatariu, susidursit su butinybe investuoti nusipirkus nuo 3000 iki 5000 Lt, kad atstatyti iki normalaus tech. stovio. Lietuviai, kaip nebutu gaila - dazniausiai "padrozia" gerokai, aisku - buna ir isimciu. Nuvertejimas kaip ir daugelio automobiliu, bet jei jis bus "nenudroztas" - tikrai nebus begalinio "nuostolio" ir rupescio parduodant !!! Nebuti is anksto nusistacius skeptiskai pries amerikoniskus Van'us :), neklausti (neklausyti) kaimyno patarimo, kuris vazineja su sharanu arba passat'u.... Aplankyti svetaine internete www.voyager.lt , ten surasit labai, labai daug naudingos info apie siuos automobilius.
 
12
Chrysler modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   PT Cruiser 
  Vidutiniai    SebringSebring 200
  Dideli   300 M300C300C
  Kupė    Crossfire  
  Kabrioletai   Prowler  
  Vienatūriai    Pacifica  
  Dideli vienatūriai   VoyagerVoyager
   Town & Country
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO