Markės
268 iš 1419
Citroen C-Crosser 2007 - 2012
Citroen C-Crosser, 2007 - 2012
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.021% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Citroen C-Crosser 2007 - 2012Citroen C-Crosser 2007 - 2012Citroen C-Crosser 2007 - 2012Citroen C-Crosser 2007 - 2012Citroen C-Crosser 2007 - 2012Citroen C-Crosser 2007 - 2012Citroen C-Crosser 2007 - 2012
Citroen C-Crosser yra kompaktiškas SUV krosoveris pristatytas 2007 metais. Tai pirmasis Citroen visureigis ir jis turi savo brolį dvynį – Peugeot 4007. Abu automobiliai bus gaminami Mitsubishi kompanijos ant Outlander visureigio pagrindo. Tiek 4007, tiek C-Crosser yra pirmi prancūziški automobiliai, kuriuos gamins Japonijos gamintojas. Dinamiškos išvaizdos automobilis turės visų varomųjų ratų sistemą su trimis galimais režimais. Normaliu atveju galia bus automatiškai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašies, kitas režimas – ekonomiškas tik priekiniais ratais varomas ir trečias – fiksuota galia perduodama visiems 4 ratams, kurią geriausia naudoti esant bekelei. Viduje – 3 sėdynių eilės, kurias galima įvairiai konfiguruoti ir susodinti iki 7 žmonių.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Vytautas | 2015-10-09
C-Crosser po 28000 km
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirtas, prognozuojamas ir visiškai patikimas
Garso įzoliacija iš apačios ir antikorozinis padengimas
Sveiki. Rašau vėl apie tą patį C-Crosser. Pravažiavome per pusantrų metų 28000 km. Šią vasarą tradiciškai nulėkėme į Centrinę ir Pietinę Europą. Pravažiuota penki tūkst. km. Aplankyta šį kartą Italija. 6 naktys Lido Di Jesolo, viena diena Venecijoje, viena diena prie Gardos ežero (šiaurės Italija). Neturėjau joooooooooooookių problemų nei su varikliu, nei važiuokle, nei greičių dėže ar elektronika. Aišku, kai kalnų keliais norėdavai lenkti priekyje apie 100 važiuojantį kemperį, tai norėdavosi dyzelinio varikllio momentinio sūkimo jėgos. Tačiau yra TIP TRONIC sistema, kuri veikia tikrai gerai. Jokio variklio aušinimo sistemos perkaitimo (visą laiką buvo apie 30 laipsnių karščio). Klimatronikas veikė kaip už pinigus :). Vairuoti patogu, ypač nusileidus sėdynę iki sedano pozicijos. Gaila, kad nevaikšto vairo ašis išilgine linija. Tačiau mano ūgiui (174 cm) viskas buvo čiki. Tiesa, išvažiavus iš eilinio šimtojo tunelio ir pakliuvus į skersinį kalnų vėją, turėdavau mažinti greitį nuo 140 iki 100. Nors gal viskas ir gerai, bet nebejauku. Pernai važiavau su sedanu, tai tokių pojūčių nebuvo ir prie 170. Na, apie kelius nekalbėsiu, nes žmona gerė kavą ir puodelį dėjo ant panelės, neišsilaistė...:) Važiuojant į Gardos ežerą, nutariau pasukti ne greitkeliu, o iš šiaurės pusės per kalnų viršūnių keliuką regioninio kalnų parko keliais. Buvau įspėtas plakato, jog kelias pravažiuojamas, tačiau nerekomenduojamas. Rizikavau. Rizika pasiteisino tūkstantį procentų !!! Niekur ir niekada daugiau nepamatysi tokio grožio, kol neišsuksi iš greitkelio. Kai kuriais momentais, kai pakilimas yra apie 15-20 proc., po to staigus, gal 150 laipsniu posūkis, ir vėl tas pats, ir vėl tas pats, tai jungiau TIP TRONICo pirmą pavarą ir blokavau abu tiltus, nes jau būdavo nebejauku, kai posūkio viduryje pradėdavo buksuoti ratai.. Tiesa, saugodamas CVT greičių dėžę, du kartus buvau sustojęs ir aušinau greičių dėžės tepalą. Gal nereikėjo, tačiau kas žino, juk greičių dėžės tepalo aušintuvas ventiliatoriaus neturi.. :) Atlaikė, nuvežė iki pat Garda Limona ir kitų puikių miestelių. Atgal į Lido Di Jesolą jau greitkeliu, skausmingai tiksint mokamo greitkelio skaitikliui. 100 km - apie 12-13 Eur. Atgal namo pralėkėme vėl su dviem nakvynėm puikiuose moteliuose, vis pravažiuojant per dieną apie 700 -800 km. Grįžome visai nepavargę, laimingi, pilnais kompais ir fotikais nuotraukų bei vaizdo įrašų. Beje, labai pravertė vaizdo registratorius (kurį Austrijoje nuimdavau), kuris fiksavo laaaaaaaaaaaaabai puikius vaizdus, ir kuriuos paskui perkėliau į kompiuterį. Ir šiaip, visokių įdomybių kelyje užfiksavo.. :) Rytoj važiuosiu keisti padangas į žiemines, reikia gi pasirūpinti ir savo draugu, kuris taip nuoširdžiai ir ištikimai tarnauja. Liuks !!! ŠVEICARIŠKAS LAIKRODIS. Kitokio epiteto neturiu. Austrijoje per karščius dėl saugumo nepylė dujų (LPG). Teko gal du šimtus km važiuoti benzinu. Visos kelionės metu dujų vidurkis (vertinant, jog vietomis spidometras ir 160, ir daugiau rodydavo, kalnų kelius ir t.t.), sudarė apie 13-14 l. / 100 km. Dujų kainos nedaug didesnės, nei Lietuvoje, taigi tas sudarytų apie 9-10 l / 100 km benzino. Tapatūs ir Mitsubischi Outlander, ir Peugeot
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2014-08-04
Iš 10 balų rašau 8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypatingai gera išvaizda, vidinė erdvė, puikus variklis ir važiuoklė
Nėra (arba silpna) garso įzoliacija nuo išorės, ypač iš apačios (tačiau vėjo nesigirdi), plastikinė priekinė panelė Automobilio pagaminimo metai: 2008 Automobilio variklio tūris: 2 l Automobilio degalai: Benzinas Automobilio kėbulas: Visureigis Pavarų dėž
Nuo 2014 m. vasario turiu Crosser, 2008 m., 2,4 l., benzinas-dujos, automatas, visa rida įvykusi Lietuvoje, tai - 120 000 km. Ramiai važinėjant mieste, t.p. užmiestyje iki 130 km/h, kuro sąnaudas (tipo, benzino) rodo iki 12. Realiai sunaudoja dujų apie 13, 14 l. Važiuojant užmiestyje 90 km/h - apie 10 l. dujų (rodo 8,5 l. benzo). Važiuojant greitkeliu apie 135 km/h - realios dujų sąnaudos iki 13. Trūkumas - kiekvieną dieną kuro sąnaudas rodo iš naujo, nusinulina. Tik displėjuje galima gauti bendrą sąnaudų vidurkį, tačiau iki 10 000 km. Variklio galios (170 AJ) pakanka sočiai. Variklis dirba ramiai, be garso, ramiai pagreitėjant nepermuša į žemesnę pavarą ir greitėja tolygiai. Paspaudus "iki grindų", apsukos pakyla iki 5500-6000 ir laikosi tol, kol nepasiekia apie 180 km/h, paskui persijungia į paskutinę pavarą. Manau, greičio ribą galima būtų pasiekti tik per TRIP, perjungus į žemesnę pavarą. Ramiai važiuojant apsukos visą laiką varijuoja tarp 1200 - 1800. Darau išvadą, jog greičių dėžė puikiai atlieka savo darbą. Jos visai nesijaučia. Jokios kėbulo, variklio vibracijos. Galėtų būti durų ir ratų arkų garso įzoliacija geresnė, nes girdisi kelias. Be to, pabeldus į duris, skamba kaip tuščias kibiras :) Galinė vaizdo kamera veikia gerai, navigacija jau reikalauja atnaujinimo, tačiau veda gerai. Oda nenusidėvėjusi, tvirtoka. Priekinė panelė galėtų būti ne iš kieto plastiko, taip pat durelių vidinio paviršiaus viršus. Labai pigiai atrodo ir visai nesiderina su šviesiomis odinėmis sėdynėmis :) Nors tų detalių brazdėjimo, barškėjimo nėra. Neaišku, dėl ko padarytos tos papildomos sėdynės gale, nes tik svorio duoda. Reikės išimti visai, tai nėra sunku. SUV apačios izoliacija nuo korozijos galėtų būti geresnė. Surūdiję visi traversai, traukės, spyruoklės ir t.t. Turėjau prieš metus 2006 m. KIA Sportage, tai apačia visa padengta grubia antikorozija, kaip tarybinių laikų VAZ privačiose dirbtuvėse. Net gražu žiūrėti, kai 7 m. automobiliuko dugnas ir detalės švarios, kaip naujo. Čia to pasigendu, net kyla noras pašveisti viską ir nupurkšti.. :) Važiuoklė per visą laiką netvarkyta, nes nereikėjo. Pirmą kartą per Crosser,-io amžių sureguliavo ratų suvedimą. Niekas nebuvo judinta, reiškia, viskas gerai. Iš esmės, esu visiškai patenkintas jo teikiamomis "paslaugomis", ramus, geras, greitas, kiek kietokas, tačiau labai stabilus kelyje automobiliukas. Bandant išprovokuoti šoninį slydimą važiuojant šlapia aikšte, sunkiai sekėsi.. Iš 10 balų rašau 8. Galingas, elastingas prie bet kokių sūkių. 170 aj pakanka, kad ir pagreitėti lenkimo metu, ir šiaip, pajusti kad važiuoji. Tepalo nedegina visai. Pravažiavus 10 000 km, jo lygis liko nei milimetru nenukritęs, nei buvo. Sušilęs variklis visiškai negirdimas, net atidarius variklio skyriaus dangtį Pirkau jau dėvėtą Lietuvoje. Per 10 000 km reguliavau tiktai priekinių ratų suvedimą už 100 Lt. Lygiai toks pat Exlusiv visiškai naujas modelis šiuo metu parduodamas už 109 000 Lt. Aš su šimtine tūkstančių Lietuvos keliais, su suteikta garantija, su eksploatacijos įvykių išrašu pirkau už 38 000 Lt. Šiuo metu padavime tokio pat modelio nematau jau kuris laikas, todėl sunku įvardinti nuvertėjimą Visi kalbintieji labiau linkę važiuoti su benzininiu varikliu, nei su 2.2 hdi ir mechanine pavarų dėže, tačiau kiekvienam sava istorija :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai