Markės
283 iš 1419
Citroen C4 Picasso 2006 - 2013
Citroen C4 Picasso, 2006 - 2013
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.87% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Citroen C4 Picasso 2006 - 2013Citroen C4 Picasso 2006 - 2013Citroen C4 Picasso 2006 - 2013Citroen C4 Picasso 2006 - 2013Citroen C4 Picasso 2006 - 2013Citroen C4 Picasso 2006 - 2013Citroen C4 Picasso 2006 - 2013
Vienatūris gaminamas kaip septynių vietų kompaktiškas vienatūris pavadinimu Grand C4 Picasso ir kaip penkiavietis C4 Picasso. Automobiliai gaminami ant C4 platformos ir išsiskiria patraukliu dinamišku dizainu – didžiuliu priekiniu stiklu, kuris užsibaigia už priekinių keleivių galvų. Grand C4 Picasso yra šiek tiek didesnis nei jo artimiausi konkurentai - Mazda5 ir Renault Grand Scenic vienatūriai ir netgi didesnis nei ankstesnis Citroen vienatūris – Evasion. Automobilio galinė pakaba gali būti ir pneumatinė, kad būtų užtikrintas maksimalus važiavimo komfortas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
2017-05-12
c4 picaso 1.6 mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuokle, vairavimas, sedejimas, aukstas matomumas
silpnokas, bet ne jaunam pats tas arba moteriai
Trumpai. Rida 137 000. Ant kelio stovi kaip formule, stabdziai labai jautrus, vairo klauso maziausio suktelejimo - labai gyvas automobilis tik sirdis silpnoka. Prie klimos valdymo teks priprasti, spidometras viduje labai faina ir saule neapsviecia, sunkiai syla (bet cia visu hdi beda). Grazus ir automobilis ir priekinis stiklas. Trasoje 4.5-5 per akis (nelakstant), mieste truksta galios. Man padare dideli ispudi. Vis tik 10 metu automobiliui. Teko vazineti su metu senumo jeta (visiskai nauja), palyginimas paprastas ar sedi ant naujos taburetes ar minkstam 10 metu kresle. Buvo su variklio defektu, pradeges cilindras (toks jau gryzo is prancuzu, purkstukas myzo) nuolatos, ne tik pirkdami tikrinkite purkstukus, laiku keiskite tepalus ir gerus filtrus. Pirkti labai lengva - masina turi buti tiesiog gyva, vaziuoti turi nepriekaistingai, 1.6 ne lenktynems skirtas, traukau jauciasi tik nuo 2000 iki 3500 rpm, stabdziai turi buti kone mirtini.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-04-20
C4 PICASO 2007m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoti komfortiška,jaukus viduje,nedidelės kuro sąnaudos
Žiemą sušalus panelėms,girdisi priekinės panelės barškėjimas
Važiavimas tikrai malonus,tik prie kai ko reikia priprasti. Kuro sąnaudos užmiestyje tikrai neblogos,normaliai važiuojant gali būti 4,5l/100 km. Automobilis iš išvaizdos gan patrauklus. Priekinė panelė žiūrisi neblogai,viduje vietos daug. Vienu žodžiu automobilis neblogas. Viena bėda kurią turėjau tai EGR vožtuvas, bet elektrikui jį atjungus pasibaigė visos bėdos. Varikliui traukos užtenka,iš vietos pradedant važiuoti galėtų būti daugiau traukos ,bet šiaip nieko. Nedaug teko remontuoti,bet važiuoklės detalės ir tepalų filtrai tikrai nebrangūs,keičiau pagrindinį diržą su vandens pompa,tai kaina buvo apie 50€, panašiai ir keitimas kainavo. Šiaip patarčiau pirkti,kaina ir kokybė tikrai tinka
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-01-22
C4 PICASSO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinumas, komfortas.
Daug privalumų - daugiau ir gedimų.
Labai patogus auto, daug malonių smulkmenų. Už kurias kartais reikia paploti pinigų. Variklis veržlus, tik robotizuota dėžė šiek tiek stabdo žemesnėmis pavaromis, bet greičiau važiuojant viskas gerai. Remontas palyginus nebrangus, tik ne visi servisai jį perkrimtę. Siūlau važiuoti pas citro specus, man patinka Kaune Ateities pl. Pasitaikę gedimai: teko keisti sankabos kompl. nes trukčiojo, čia dėl "roboto". Jei būtų mechaninė sankaba tarnautų ilgiau. Kadangi exclusive variantas, tai teko keisti galines pagalves. Dar keičiau suodžių filtro kažkokį skystį. Kuo daugiau pasitikrinti. Jei trukčioja iš vietos pradedant važiuoti - turėsit išlaidų(daug:). Turi pradėti važiuoti švelniai.
Pilnas atsiliepimas...
Satrebla | 2014-10-09
2008 m. C4 Picasso 2.0 HDi Exclussive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas vairuotojui
Kietoka pakaba. Vargas galiniams keleiviams ilgesnėse kelionėse. Atsarginio rato nebuvimas (šioje versijoje) reikalauja įsimesti atsarginį ratą į bagažinę (taip užpildant tūrį) prieš važiuojant grybauti į Labanoro girią.
Ne C4 GRAND Picasso, o tiesiog C4 Picasso. Exclussive versija. Pirktas naujas. Išorė – skonio reikalas. Rūdžiū kolkas nėra, priekiniai sparnai plastikiniai, variklio dangtis aliumininis (suprask neremontuotinas). Bagažinės dangtis uždarant barška kaip skardinės, bet chebra rašo, kad atlupus vidinę apdailą ir išlupus kažkokią detalę garsas dingsta. Šoniniai veidrodėliai patys susilanksto užrakinus automobilį. Ir tai stebina prabangesnių automobilių turėtojus (suprask "pas šį burbulą veidrodėliai lankstosi?"). Vidus: priekyje - pasaka, gale - vargo vakarienė. Priekyje daug vietos, erdvu. Tik vairuotojo sėdynės šoninė dalies paralonas greitai "sulūžta". Teko autoturguje peržiūrėti kelis automobilius tai 2/3-daliai turėjo šią bėdą. Prietaisų skydelis centre, bet prie to priprantama. Gaila, kad oro reguliavimo ir kondicionavimo blokas perkeltas iš sentrinės konsolės į kairę šalia lanko ties oro pūtėju. Gale vietos mažoka, sėdynės kietos. Sėdėsena nepatogi, aukštesniam nebus aišku kaip laikyti galvą nes stogas ir šonai šalia. O jei vairuotojas irgi nemenko ūgio, tai tada "amen". Gal kiek patogiau atlenkus į pažemintą padėtį, bet reikia susireguliuoti galvos atlošą nes sėdynės atlošas yra žemas. Bagažinė ne "fontanai". Kas galvojate vežioti joje šaldytuvus - pamirškite. Geriau rinkitės Grand Picasso. Atlenkus galines sėdynes vietos žymiai padaugėja, bet išsitiesus permiegoti nepavyks. Garso įzoliacija nebloga, apdailos medžiagos kokybiškos, labai didelis priekinis stiklas ir atslinkus saulės skydelius atgal nereikalingas joks panoraminis stoglangis. Pakaba kietoka, galėtų būti ir minkštesnė kaip šeimyniniam, bet ant kelio laikosi stabiliai. Jei ieškosite Picasso su dyzeliniu varikliu, tai į 1.6 litro variantą net nežiūrėkite. Jis per silpnas, o kuro valgys ne ką mažiau. Žodžiu vargsit. 2.0 litro variklis su automatine 6-ių laipsniu pavara šiam variantui įdealus. Exclussive variante pavaras galima perjunginėti ir pačiam šalia vairo esančiomis svirtelėmis. Tepalus keičiam kaip ir visiems automobiliams - nieko čia įprasto. Nors ir oficialiame kuro sanaudų aprašyme nurodytos 9.9 l/100km miesto ciklu kuro sąnaudos yra tikra tiesa, bet jos galėtų būti bent 1 litru mažesnės. Tai būtų teisinga piniginės atžvilgiu. Per 6 m. eksploataciją pakeičiau: porą "traukučių", stabdžių trinkeles, galinius "paturbintus" protingus amortizatorius su kažkokiom ten paplyšusiom po 40 000 km, kurios užima atsarginio rato vietą (vietoj atsarginio rato dėžutė su balionėliu putų. Ką man daryt jei nuleis ratą Varėnos miškuose ir balionėlis nesuveiks?), pakeičiau į normalius pneumatinius amotizatorius ir skirtumo važiavimo komfortui nepastebėjau. Priekinių gabaritų lemputes kars nuo karto tenka pakeisti. Mistika. Lyg ir viskas. Po paskutinės TA paklausus ar ką rado į ką reikėtų atkreipti dėmesį, darbuotojas pasakė: - Anksti dar. 1.6 litro dyzelis, tai ne tas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
asmenybė | 2014-02-06
Gražusis c4 picasso 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas,praktiškas,tylus,komfortiškas,geras matomumas.
Dugokai ima kuro
Šiš auto gražus,galingas,stabilus praktiškas,komfortiškas žodžiu galiu girt ir girt tikrai pavykęs citroen modelis. 2.0 hdi galios daugiau nei pakanka. dalys brangokos, bet genda retai. Pirkt ir negalvot.
Pilnas atsiliepimas...
oink | 2013-11-13
C4 Picasso 2008 1.6 hdi 80kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, komfortas, išvaizda, nebrangus
-
Aprašymas nebus labai išsamus. Teko malonumas tokį pavairuoti. Visų pirma tai nustebino pavarų svirtis esanti aukščiau langų valytuvų svirties. Iš pradžių buvo neįprasta, bet vairavimas labai malonus! Viskas po ranka, svirtis prieš akis, pavaros persijunginėja prie vairo (įjungus mechaninį režimą), nereikia daug žvalgytis, tai leidžia mėgautis vairavimu. Automatiniu režimu aštriai nepavažinėsit, staigiai numynus pedala, šiek tiek "užlagina", tačiau tam yra skirtas mechaninis režimas. Bėgiai gana trumpi, bet greičio nesijaučia. Automobilis puikiai laikosi ant kelio, pasvyra labai minimaliai, net važiuojant greičiau. Labai manevringas, pasukamumas geras. Vairuojant, net pamiršti, kad tai šeimyninis automobilis. Automobilyje įmontuotas elektrinis stovėjimo stabdis, nežinia kuo jis geresnis už paprastesnį, ranka užtraukiamą. Trauka maloni. Nors automobilis sveria 1,5t, bet tie 107 arkliai jį tikrai išjudina. Variklio garsas ne erzina, garso izoliacija nebloga. Geriau tokį nei seną vokietį.
Pilnas atsiliepimas...
Alfas | 2012-11-21
Labai gražus, bet netraukia :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas gražu ir labai patogu, didelis langas, taupu
Silpnokas variklis, trūkčiojantis greičių dėžė. Nestandartinio dydžio originalios padangos brangokos (bet galima keisti į šiek tiek siauresnes ar platesnes)
Naudoju C4 Picasso 2007, 1.6 HDi su robotizuota greičių dėže (tai ne tas pats kaip automatas, nors veikia taip pat). Jis pakankamai tvarkingai suręstas, per 70.000 vaziavimo neišlindo jokių nesąmonių važiuoklėje, motore ar dėžėje, net plastmasės nebarška. 1.6 HDI netraukia, ir čia esminis minusas, nors štai žmona nesiskundžia. Šiaip 110 AG legaliam važiavimui netrukdo, bet pamandravot jau neišein. O šios mašinos esmė yra dizainas :) Čia viskas gražu ir pragalvota. Nejudanti centrinė vairo konsolė, gyvas biesas visokios elektronikos, išsilankstantis turgaus vežimėlis ir išimamas prožektorius bagažinėje. Ir labai labai didelis priekinis stiklas. TIkras malonumas su šeima važiuoti į Alpes ir pro tą didelį langą žiopsoti į kalnus. Variklis silpnokas, bet man kol kas laiko be gedimų. Išskirčiau tokį minusiuką greičių dėžei - perjungimai nėra sklandūs, žemuose bėgiuose netgi trūkčiojantys. Eksploatacija jei Citroeno originaliom detalem - brangoka, bet jei ne (taisau KEMI) tai labai normaliai. Nesiskiria nuo turetu 307 peugeot ar Mazda Premacy. Aš ieškočiau 2.0 dyzelio su tikru automatu. taip issispres esmines problemos del traukos ir trukciojimo. Grand picasso vietos salone turi lygiai tiek pat, kiek paprastas picasso (didesne tik bagazine), tik jau ne toks grazus, tai jo nesiulau :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai