Markės
284 iš 1404
Citroen C5 2000 - 2008
Citroen C5, 2000 - 2008
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.28% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 16
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Citroen C5 2000 - 2008Citroen C5 2000 - 2008Citroen C5 2000 - 2008Citroen C5 2000 - 2008Citroen C5 2000 - 2008Citroen C5 2000 - 2008
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 yra gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo C5 pirmtakų hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 16
2017-02-11
Kelioninis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki, patvari, komfortiška pakaba, ekonomiškas patikimas variklis
Silpna el. dalis
Šis Citroen modelis tarp kitų kompanijos modelių pasižymi patikimumu. Aišku, neprilygsta savo segmente kitų gamintojų analogams vien dėl savo elektronikos problemų. Pagrindiniai gedimai: nepatikimas el. dalies išpildymas: lygioj vietoj meta įvairaus pobūdžio alarmus, kartais gali net užgest variklis...Visi jungčių kontaktai nepakankamos kokybės, neilgamžiai, greit oksiduojasi. O šiaip auto esu patenkintas: tikras kelioninis-šeimyninis automobilis su puikiomis vairavimo savybėmis, puikia garso izoliacija, vienas tapiausių su universalo kėbulu, gausia papildoma įranga. Dyzelinė 2HDI 100kW jėgainė-jokių priekaištų: galingas ir ekonomiškas idealaus variklio pavyzdys, beje buvo montuojamas ne tik kituose PC Koncernui priklausančiuose modeliuose , bet ir Ford Mondeo, Ford C-max. Automobilyje sukomplektuota Hidroactive 3 pakaba tarnauja be priekaištu ketvirti metai. Nors prisipažinsiu pradžioje buvau kiek skeptiškas jos atžvilgiu. Esu iš karto pasikeitęs galinės pakabos atraminius guolius, įsigijęs auto. Kėbulas gerai apsaugotas nuo rudžių, beje kapotas iš aliuminio. Kaip ir visi Prancūziški auto šis be išimties pasižymi poreikiu aptarnauti specializuotose servisuose. Atkreipkit dėmesi į auto nusidevėjima, ridą, aptarnavimą. Jei mašina buvo gerai prižiūrima problemu būti neturėtu.
Pilnas atsiliepimas...
Meškius | 2017-01-14
Citroen C5 I universalas 2.2HDI 98kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, trauka,
Mažas pasukamumas, kuro sąnaudos
Tai mano antras Citroen'as. Automobiliu patenkintas, važiuoja komfortiškai, tiesiog plaukia keliu. Bagažinė erdvi. Su hidraulika problemų neturėjau. Šiame modelyje ji sutvarkyta. Garso izoliacija gera, kelyje stabilus. Kiek per mažas pasukamumas ir kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės. Bet turint omeny kad čia ne 1,9tdi, tai sakyčiau normalios. Traukos pakankamai. Mašina kilnojasi aukštyn/žemyn, tačiau iškėlus iki max ir važiuojant per nelygumus - pasidaro labai kieta ir užpakalis jaučia kiekvieną duobę/akmenį. 2.2HDI 98kw didesnių problemų neturėjau, svarbu laiku keisti tepalus, prižiūrėti ir tiek. Gamintojas rekomenduoja keisti kas 20-30tukst., bet aš geriau kas 10-15. Manau prancuzai mūsų šalyje dar labai nuvertinami. Ir nėra tokie problematiški kaip kad sklando gandai "elektronika grybauja", "varikliai nelaiko" ar "hidraulika genda". Aišku jei neprižiūrit auto, tai nieko nuostabaus kad viskas iš eilės byra. Nusipirkę po metų nebeparduosit už tą pačią kainą. Tiesiog patikrinti kaip ir kiekvieną automobilį - ar viskas veikia, nemeta klaidų ir tiek.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2016-11-30
citruen c5 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
konfortas kuro sanaudos
brangus daznas remontas neaiskus gedimai
Auto tikrai konfortiskas daug visko kaip uz tokia kaina surinkimas tikrai neblogas niekas negirgzda. 1.6 80kw tikrai vaziuoja bet galetu smagiau kuro sanausos vilnaus mieste apie 7.5-8 litrai daug problemu kele fap ir turbina Turbinos restauravimas 250€ Smagratis 450€ Dirzo keitimas su viskuo 300€ Salinklokai po 12€ Labai gerai patikrinkit viska nuo sviesu iki duslintuvo. Nes tvarkyti paskui bus brangu
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2016-02-20
Nepatariu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, bagažinės dydis, minkšta pakaba, elektronika
Variklis, aušinimo sistema, hidraulika, didelės eksplotavimo išlaidos
Komfortas 10 balų, tačiau automobilis neprilygsta amžiniesiems MB, pasiekus 270tūkst. ribą hidraulinė pakaba pradeda skaičiuoti paskutines dienas. Iš pradžių perdegė tik saugiklis, jis kainavo 15 eur su pakeitimu, tačiau naujas hidraulinės pakabos siurblys - 500 eur. Nuvertėjimas didelis šio automobilio, o remontas brangus. Taip pat jaučiasi nepasukamumas, sunku parkuotis priekiu. Taip pat buvo problemų dėl aušinimo sistemos. 1,8 variklis greitai pavargo per tokį kilometražą, taip pat trūkdavo galios mieste, už miesto važiuoja gerai, greitis nesijaučia. Labai talpi bagažinė. Kėbulo dažai ne pačio geriausios kokybės, taip pat lygiai ir su silikoninėmis dalimis, apvadais aplink langus. Nepatogus rato keitimas. kad pakeisti ratą, reikia jungti hidraulikos padėtį specialą. Šiaip kol automobilis naujas, mažai nuvažiavęs arba yra labai pamėgtas, jog į jį investuoti ne protingus pinigus, tuomet tuos trūkumus galima lengvai sutvarkyti ir džiaugtis komfortišku automobiliu. Tačiau ne ekonomiškumu. Variklis greitai pavargo, nors buvo prižiūrimas, ėmė trūkti galios. Detalios brangios, nuvertėjimas ŽVĖRIŠKAS Patikrinti ar veikia hidraulika, paspaudinėti tuos mygtukus pažiūrėti ar kilnojasi, taip pat pažiūrėti į temperatūros rodyklę, atsidarius kapotą pabandyti užuosti antifryzą, jei jaučiamas kvapas arba bagažinėje mėtosi butelis su juo - problemos su aušinimo sistema. Langus patikrinti ar visi normaliai darinėjasi.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2016-01-28
Tik ne automatas!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, minkša pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Iš esmės automobilis patogus, itin minkšta hidropneumatinė pakaba, kuri leidžia pajausti važiavimo malonumą. Surinkimo kokybė nėra itin aukšta, tačiau ir ne visiškai prasta. Labai nepatogus priekinių žibintų lempučių keitimas. Iš esmės reikia išimti žibintą, kad būtų patogu pakeisti lemputes, arba reikia naudotis "chirurginiais įrankiais", nes ranka ten paprasčiausiai netelpa. Didžiausias ir pagrindinis šio automobilio minusas - automatinė pavarų dėžė AL4, kuri yra matyt pati silpniausia šio automobilio grandis. Per du su puse metų antras rimtas remontas ir galutinė išvada - reikia naujos dėžės. Dėl variklio nusiskundimų neturiu, dirba tikrai puikiai. Kadangi pagrindinės išlaidos buvo remontuojant automatinę pavarų dėžę, todėl eksplotacijos kaštai labai dideli, be to greitai nuvertėja. Rekomenduočiau šį automobilį tik su mechanine pavarų dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2015-08-31
Didelis komfortas, malonumas važiuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas (hydraulika yra gėris); talpi bagažinė; gera garso izoliacija; nebrangus išlaikymas; labai ekonomiškas trasoje (pas mane 6 bėgių)
Nuvertėjimas; 2.2 HDi nemažai ryja mieste (8-9l); smulkūs elektronikos gedimai; mažas manevringumas
Labai komfortiškas ir patogus automobilis už mažą kainą. Turiu C5 apie metus laiko, kolkas jokių rimtų bėdų dar nekilo. Ypač geras dalykas yra hydraulika, nereikia pirkti amortikų ar spyruoklių, o ir į mišką gamtos pažiūrėt patogu nulėkt :). Silpnos vietos kaip ir daugumos čia aprašyta, yra elektronika (jau spėjo pasireikšt, kartais bandant uždaryt langą pats atsidaro, taip pat sugrybauja posūkiai, ne visada suveikia). Labai talpi bagažinė ir ganėtinai gera garso izoliacija + muzikos skambesys. Na dar gal kiek nervuoja 2.2 variklių 'kaprizai', nes paspaudus gazo pedalą biški pamąsto, o paskui jau šauna :). Dauguma sako, kad 2.2 HDi nėra patikimiausi dėl aukštesnių kuro sanaudų ir brangesno išlaikymo (purkštukai nepigūs), bet kolkas nusiskundimų neturiu. Kolkas automobilis važiuoja puikiai, todėl nepatyriau taisymo malonumo, bet nusipirkęs iškart keičiau tepalus ir visus kiek radau filtrus, paklojau apie ~50 eurų už detales. Citroenų nuvertėjimas yra didelis, matyt dėl siauresnio daugelio lietuvių mąstymo, bet kitą auto tikrai rinkčiausi tokį pat, tik naujesnių metų. Perkant šį auto būtina pasikelti pasižiūrėti apačią, ar nieks iš niekur nevarva (apie hydraulika kalbu), kad netektų verkt ateityje (nepigus taisymas). Perkančiajam siūlyčiau žiūrėti 2.0 l HDi dyzeliuką, patikimesni ir taupesni varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2014-08-28
Savi pliusai, savi minusai.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinta
Išvardinta
Gerai patarsiu prieš perkant, turiu šį automobilį ir rekomenduoju visiem, nes komforto ir kokybės santykis tikrai atitinki šio automobilio lygi ir patrauklumą. Pats turiu jį apie 2 metus, pirma apie privalumus: 1) Nuostabus komfortas, garso izoliacija kaip laivas tikras tylioje jūroje 2) Vidaus erdvė , ir bagažinės tūris labai liuks 3) Hidraulinė pakaba visur prisitaiko irgi liuks, kai reikia pasireguliuoji aukšti 4) Elektronika dar nebuvo sugedusi 5) Tepalus bei diržus , nesudėtinga pasikeist 6) Patikimas variklis dar neturėjau problemų 7) Borto kompiuteris pagal kurį nustatomi visi gedimai, jeigu veikia visi sensoriai tikrai praverčia 8) Manau plasmasės visos aukšto lygio niekas nenusitrina, negirgžda Trūkumai: 1) Mažas manevringumas 2) Sankaba labai nepatikima, manau visi pritars, jau keičiau į naują 3) Galiniai guoliai tokie yra , kad pakaba vaikščiotu irgi dažnas gedimas, jau keičiau 2 kartus labai girždėt pradeda viskas. 4) Nu kaip ir viskas, dar paminėsiu lemputės keitima priekinėse lempose reikia japonų rankas turėti kaip sakant :) Patikimas , bet sakyčiau per mažai jėgos 1.6HDI 80kw, bet mieste užtenka. Sankaba kainavo apie 1000 Lt, manau visom panaši kaina. Guoliai galiniai su pakeitimu kainuoja apie 200 Lt. Dar vienas mažas neonsas, kuro filtras palyginus su kitais automobiliais išties brangus. Daugiau smulkmenos ir visa kita kaip ir normalios kainos kaip ir vokišku automobilių. PS. pabaigai visiem linkiu sėkmės perkant šį automobilį. butinai atlikit patikra autoservise ,kad patikrintu per kompą. Tai tiek :)
Pilnas atsiliepimas...
Citroen | 2014-07-12
Citroen C5 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas Daug privalumų, Hidraulika
trūksta galios
Daug privalumų, išaizdus labai ekonokiškas. Važinėju metus. Rimtų gedimų nepasitaikė tačiau nusipirkus teko keisti sankabą ir variklio dirželį. Borto kompiuteris rodo beveik visus gedimus todėl nesunku atrasti ligą. Važiuojant nebarška yra stabilus. Puikus automobilis. Dyzelis 1.6 HDI 80kw. Viskas tvarkoj Kainos krenta gana greitai. Teko pirkti už 10500Lt Dabar galima mašinos vertė iki 9500Lt Gerai patikrinti elektroniką: langus hidraulinę sistemą, kitas elektronikos dalis Patikrinti išmetimo sistemos defektų, pažiūrėti ar neišpjautas katalizatorius
Pilnas atsiliepimas...
Timas | 2014-07-06
Netikes automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komplektacija ir minksta vaziuokle
Visas automobilis, dideles kuro sanaudos vidurkis 11-12l
Siaip smagus didelis automobilis,bet islaikymas labai brangus, smagiai vaziuoja, bet jei pradeda gest tai viskas! Birs po truputi bet uztikrintai! Variklis nieko gero, problemos su plastikinem sklendem, jos greit sudyla in nedirba taip kaip turetu,elektros gedimai neisvengiami,uzsidega lempute ir masina visai netraukia! Pirkau Voketijoje, vieno seimininko 260000km begus, kai apziurejau viskas lyg ir gerai buvo, kol parvaziavau i Lietuva subiro pakabos guolis ir stabilizatoriaus trauke bei uzsikiso dpf filtras, nu zodziu per 2men. Sukisau apie 2000lt remontui, bet to nepakako ir toliau sekmingai jis man gedo, galu gale subiro ir hidraulika, pradejo leist skysti, galas nei is sio nei is to nukrisdavo. Tapau daug laimingesnis kai atsikraciau jo :) dieve duok stiprybes naujam savininkui! Patarciau begt tolyn nuo tokio auto,bet jei perkat tai tikrint beprasmiska kokiam servise,siuo momentu viskas gerai,o rytoj jau kruva bedu :D
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2014-01-10
Citroen C5 2006 1,6 HDI 80kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas , dydis, komfortiškumas
Mazas manevringumas
Turiu Citroena C5 80kW, turiu jau pora metų pokolkas bedų neturejau , puikus automobiliukas, gal siek tiek truksta manevringumo, toks gan mazas pasukimo kampas. O siaip visumoi neblogas gera garso izoliacija, mazai kuro valgo, minkstas. Hidraulika reguliuojasi automatiskai, pokolkas su ja problemu nebuvo. nu nznau gedimu kaip ir nera. aisku tik tiek kad labai didelis nuvertejimas... Pasitikrinti hidraulika, yra 2 mygtukai pakelnoti automobili su jais , paziureti ar veikia elektronika visa. Nuimti variklio dangti paziureti ar sausi purkstukai. Nu aisku jei yra galimybe nuvaryti i autoservisa, patikrai ;)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai