Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


341 iš 1376
Ferrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabar
Štai naujasis ir pirmasis Ferrari su aštuonių cilindrų centre sumontuotu varikliu su turbina. Visus kam kilo neigiamos mintys apie turbininio variklio veikimą, variklio garsą ir kitus panašius dalykus iškarto galima nuraminti, kad automobilis visais aspektais yra nuostabus. Naujojo Ferrari dizainui priekaištų rasti sunku. Taip, tai 458 modelio evoliucija, taip, pasikeitimų labai nedaug, tačiau visos linijos tapo dar dinamiškesnės, elegantiškesnės, dar gražiau „išpieštos“. Nejučiom kyla mintis, kaip dizaineriai ir taip tobulas pirmtako linijas sugebėjo padaryti dar tobulesnes? Išties, menui ribų nėra. Viduje automobilis taip pat liko labai artimas pirmtakui – 458 modelio gerbėjai jausis kaip namie. Ištiesų naujas modelis turi 85 procentus naujų detalių, tad 488 GTB tapo tobulesnis visomis prasmėmis – modifikuotas California T variklis yra 3.9 litro V8 generuojantis 660 AG galią ir kaip tokiam nedideliam automobiliui nepaprastai didelį 760 Nm sukimo momentą. Palyginimui pirmtakas 458 generavo 564 AG galią ir „vos“ 540 Nm sukimo momentą. Naujas modelis taip pat yra 10 kg lengvesnis, generuoja 50 procentų didesnę prispaudžiamają jėgą ir turi tokią patį oro pasipriešinimo koeficientą. O kaipgi su ta turbina? Trumpai tariant, puikiai. Spaudžiant pedalą iki dugno judėjimo metu net sunku paskyti ar automobilis turi turbiną ar ne – toks greitas yra variklio reagavimas. Ir tai jaučiama važiuojant prie bet kokių sūkių, bet kokia pavara. Variklis skamba neabejotinai kaip viduryje sumontuotas V8. Taip, galbūt ne taip garsiai kaip 458 (kuris tiesą pasakius kartais būna net per garsus), tačiau vistiek puikiai suderintas ir skleidžia neabejotinai sportinio automobilio garsą. Kelyje automobilis elgiasi dar tobuliau nei pirmtakas – tai liečia tiek stabdžius, tiek pakabą, tiek pavarų perjungimo greitį. Net keista kaip tokiame nedideliame automobilyje yra sutalpinta viskas kas jaudina tikrą sportinių automobilių fanatiką.
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti

Ferrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabarFerrari 488 GTB 2015 - dabar
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFF
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO