Markės
357 iš 1420
Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992
Legendinis Ferrari superautomobilis Ferrari F40, kurį atpažįsta kiekvienas net ir nesidomintis automobilizmu. Šis puikus automobilis turi viduryje sumontuotą V8 variklį su dviem turbinomis. Automobilis pakeitė Ferrari 288 GTO modelį. Nuo 1987 iki 1989 metų F40 oficialiai buvo pats greičiausias kelių automobilis pasaulyje, o per visus jo gamybos metus tai buvo pats greičiausias, galingiausias ir brangiausias Ferrari automobilis. Jo kaina buvo maždaug 400.000 US$, tačiau kai kurie pirkėjai yra sumokėję ir apie 1.6 milijono US$. Viso buvo pagaminta 1315 F40 vienetai. Enzo Ferrari siekė sukurti superautomobilį, kuris galėtų konkuruoti su Porsche 959. Planas buvo paprastas: sukurti maksimaliai paprastą, maksimaliai galingą, naujausių technologijų sportinį automobilį be jokių įmantrybių skirtą maksimaliam greičiui. Tai buvo paskutinis automobilis, kuris buvo pradėtas kurti pačio Ferrari įkūrėjo Enzo. F40 kėbulas buvo suprojektuotas taip, kad prie didelių greičių F40 galėtų pasitikėti daugiau savo forma nei galia. Stabilumas, o ne aptakumas buvo svarbiausia, be to labai svarbus buvo gale esančio variklio aušinimas. Tai buvo lyg lenktyninis F1 bolidas su uždėtu ant viršaus lengvu kėbulu. Automobilis neturėjo visiškai jokios komforto įrangos, garso izoliacijos, garso aparatūros, prietaisų skydelis turėjo tik būtiniausius prietaisus, net šoniniai langai neatsidarinėjo! Tai lyg didelis kartingas su 477 AG galia! Tokiu būdu F40 turi tik 1100 kg svorį, 477 AG/ 7000 rpm galią, o dinamika yra įspūdingos 4.1 sekundės nuo 0-100 km/h (tuo tarpu kai lenktyninės F40 versijos pasiekė 3.2 sekundės), nuo 0-200 km/h F40 greitinasi per 11 sekundžių (F40 yra kiek greitesnis už Porsche 959, jo didžiausią konkurentą tuo metu). F40 buvo pirmas kelių automobilis, kuris viršijo 200 mylių per valandą ribą (322 km/h). Nuo 1987 iki 1989 metų F40 buvo laikomas greičiausiu pasaulyje automobiliu pasiekusiu įspūdingą 324 km/h greitį. Per 2006 metų Bonneville Greičio Savaitės renginį su F40 (su nedideliais oro padavimo patobulinimais) buvo pasiektas sunkiai įsivaizduojamas 364 km/h greitis. Tai išties unikalus automobilis.
Nuo 1987 iki 1989 metų F40 oficialiai buvo pats greičiausias kelių automobilis pasaulyje (320 km/h), o per visus jo gamybos metus tai buvo pats greičiausias, galingiausias ir brangiausias Ferrari automobilis.

F40 buvo pirmas kelių automobilis, kuris viršijo 200 mylių per valandą ribą (322 km/h). Per 2006 metų Bonneville Greičio Savaitės renginį su F40 (su nedideliais oro padavimo patobulinimais) buvo pasiektas sunkiai įsivaizduojamas 364 km/h greitis.

Tai buvo paskutinis automobilis, kuris buvo pradėtas kurti pačio Ferrari įkūrėjo Enzo.

Abu laidos „Top Gear“ vedėjai Richard Hammond ir Jeremy Clarkson pripažino, kad Ferrari F40 yra „geriausias superautomobilis kokį tik pasaulis yra matęs“.

Viso buvo pagaminta 1315 F40 vienetai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992Ferrari F40 1987 - 1992
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFFGTC4Lusso
  Supercar  F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai