Markės
353 iš 1388
Ferrari F430 2004 - 2009
Ferrari F430, 2004 - 2009
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.030% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009Ferrari F430 2004 - 2009
Ferrari F430 pakeitė 360 Modena modelį. Nors F430 gaminamas ant stipriai modifikuotos 360 modelio važiuoklės, tačiau kėbulas yra naujas: labiau dinamiškas su Enzo tipo galiniais žibintais, su Testarossa stiliaus įspaudimais ant šoninių veidrodėlių ir priekinėmis didelėmis oro angomis, kurios aiškiai primena 60-ųjų Ferrari F1 bolidus. Greta naujo dizaino pristatytas visiškai naujas 4.3 L V8 benzininis variklis gautas iš Ferrari/Maserati vystyto projekto. Ši nauja jėgainė yra reikšmingas įvykis, kadangi visi ankstesni V8 Ferrari varikliai buvo nuo pat 1950-ųjų vystyto Dino V12 tipo variklio palikuonys. Naujas variklis turi 360 kW (483 AG) /8500 rpm galią ir 465 Nm/5250 rpm sukimo momentą. F430 pasiekia 317 km/h didžiausią greitį. Gaminamos ir kelios specialios versijos skirtos lenktyninėms trasoms. Viena iš tokių yra 430 Scuderia, kuri pakeitė specialią Challenge Stradale versiją. Scuderia 2007 metų Frankfurto Automobilių parodoje pristatė Michael Schumacher. Šis variantas skirtas konkuruoti su Porsche 911 RS, Lamborghini Gallardo Superleggera modeliais, yra lengvesnis apie 100 kg nei standartinis F430 ir galingesnis - turi 515 AG (379 kW)/8500 rpm galią. Tokiu būdu svorio ir masės santykis yra sumažintas nuo 2.96 kg/AG iki 2.5 kg/AG. Ferrari 430 Scuderia nuo 0-100 km/h greitėja per 3.6 sekundės ir pasiekia didžiausią 319 km/h greitį. Bendrai automobilis giriamas už nepriekaištingą valdomumą ir puikią startavimo prie aukštų apsukų sistemą.
Yra gaminamos sportinės F430 versijos. GT2 skirta lenktyniauti tarptautinėse varžybose tokiose kaip: American Le Mans serijoje, Le Mans serijoje, FIA GT čempionate ir žymiosiose 24 valandų Le Mano varžybose. GT3 skirta dalyvauti FIA GT3 Europos, Britų GT ir FFSA GT čempionatuose. Nors GT2 klasės F430 turi mažesnio tūrio (4 litrų) variklį nei GT3 klasė, tačiau dėka 119 kg mažesnio svorio lenktynių trasoje yra greitesnė.

Tokį Ferrari vairuoja daininkai Craig David, Seal, Paris Hilton, Justin Bieber ir buvusi „Spice girls“ narė Geri Halliwell.
 
Justin Bieber
 
Geri Halliwell
 
Craig David
 
Seal
 
Paris Hilton
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Nerijus | 2011-10-26
Puikus jausmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, na ir visa kita taip kaip turi būti
Sunku įlipti ir išlipti? :) Kam tai rūpi :D
Pagaliau prisiruošiau parašyti atsiliepimą apie ši puikų automobilį. Teko jį išbandyti Ferrari gimtinėje Maranelle, Italijoje. Visi autoentuziastai tai gali padaryti už 50 arba 60 Eur. Tokia suma sumokėsite už 10min nuomą. Tiesa, vaziuosite jūs ne Fiorino trasa, o paprastais keliais ir važiuosite kartu su instruktoriumi. Išsinuomavus, iškarto sėdate už vairo ir be jokių įpatingų instruktažų pajudate. Kojos, aišku, išpradžių drebėjo, nes už šį 10min pasivažinėjimą pasirašote sutartį, kurioje nurodyta, kad automobilio sugadinimo atveju mokate 3000 Eur frančizę, už sudaužytą automobilį 7000 Eur. Automobilis platus, prasilenkti su furą siauromis miestelio gatvelėmis nejauku. Žodžiu, pačiame Maranelle duoda važiuoti tik pagal taisykles ir tik pajungus automatinę pavarų dėžę. Pavaros jungiasi svirtelėmis už vairo. Viduje automobilis paprastas – elektronikos minimaliai, sėdynė valdoma rankiniu būdu, tik durų stiklai valdomi elektra. Interjeras paprastas ir visai nėra patrauklus. Sėdynės tokios kokios ir turėtų būti, kažkuo nenustebino, pakabos standumas kaip važiuojant su Audi raudonomis spyruoklėmis, kaip ant kelio automobilis stovi sunku įvertinti, nes ne trasoje važiuoji, o ir posūkiuose, savaime suprantama už 7000 Eur galimybių ribos nesinori išbandyti :) Užmiesčio kelyje (ne autostrada) duoda važiuoti su mechanika. Prie svirtelių reikia truputį pripratimo, nes jos sukant vairą išlieka savo pozicijoje, tačiau po 5 min jau viskas ok. Variklis – tai kas svarbiausia šioje mašinoje. Sumontuotas gale, V8, ~500 AG – viskas kaip turi būti. Važiuojant normaliu režimu jis burzgia simpatiškai, bet ramybės netrikdo. Išvažiavus į užmiesčio kelią keletą automobilių praleidau gerokai į priekį, pasidariau sau vietos :) Per veidrodėlį užmačiau sparčiai artėjančią furą, taigi laiko daug nebuvo. Instruktorius davė suprasti, kad spausti galima. Na, aš už tuos 60 Eur dešine koja iki dugno. Žodžiu, variklio klapanai atsidaro, garsas visiškai pasikeičia – aplinkui nieko daugiau, nei savo balso negirdi tik variklį. Mašina šauna į priekį, priekį net nešioja į šonus po kelią, net nesureguoju, kad pasiekiu 9000rpm, bet greičių dėžė visai nelagina, iškarto perjungia į 3 pavarą, toliau dugnas, 9000rpm, priekyje mašinos jau pasivytos, greitis 180km/h, staigiai stabdau. Čia viskas per kokias 3-4 sekundes. Jausmas nepakartojamas :D Taigi, keletas tokių prakurimų (tikrai smagus jausmas važiuojant 80 km/h 4 bėgiu, įjungti 2 bėgį ir spausti dugną) tik šįkart susirenku pavaras pats ir atgal suku į miestą. Visas patenkintas – sekančias kelias dienas įspudžių jau nereikės. Manau, kad automobiliai, kuriuos taip galima išsinomuoti gerokai nuvertėję :D Ištiesų, turėjau važiuoti su F430 coupe, tačiau prieš tai žmogui važiuojant nusprogo sankaba. Tai instruktorius išsireiškė, kad sankaba „brangus dalykas“. Manau. Tik įdomu ar už ją teks tam žmogui pakloti 3000 Eur. Jei ką sudomins toks pratestavimas, tai 458 Italia galima buvo pratestuoti už 100 Eur, Maranello 90 Eur (moki kogero už 12 cilindrų), California trims žmonėms viso 80 Eur (bet gauna vairuoti tik vienas, o ir variklis priekyje pas ją :)
 
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFFGTC4Lusso
  Supercar  F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO