Markės
539 iš 1917
Fiat Panda, 2003 - 2011
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)Viso įvertinimų: 4
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin praktiškas
  • Patogus mieste
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Prasta standartinė įranga
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Pigios medžiagos interjere
"Nedidukas automobilis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema 4x4"
Fiat Panda yra nedidukas miesto automobilis laimėjęs 2004 Metų Europos Automobilio titulą. Naujasis Panda efektyviai pakeitė seną Pandą, kuri buvo gaminama ištisus 23 metus. Aukštas Panda kėbulas yra panašus į daugelio mini vienatūrių ar net SUV, o gale esantys aukšti žibintai tik pabrėžia šiuos bruožus. Nedidukas automobilis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema 4x4. Šis Panda yra aukštesnis, turi didesnes ratų arkas ir padangas. Panda Fiat kompanijai buvo itin svarbus modelis, kadangi finansinių sunkumų turinčiam gamintojui būtinai reikėjo, kad modelis būtų sėkmingas. Toks Panda ir tapo – automobilis tapo populiarus didmiesčiuose, taip pat ir kaip komercinis automobilis. Laidos “Top Gear” apklausose šis automobilis 2006 metais užėmė puikią 8 vietą iš 152 automobilių pagal patikimumą, eksploatacijos kaštus ir valdymo savybes. Naujos Panda tradiciniai pliusai - erdvus interjeras, bagažo skyrius, nedideli gabaritai ir maži eksploatacijos kaštai. Tai puikus automobilis miestui. Tarp trūkumų – ne pats geriausias saugumas ir prasta standartinė įranga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Laidos “Top Gear” apklausose šis automobilis 2006 užėmė puikią 8 vietą iš 152 automobilių pagal patikimumą, eksploatacijos kaštus ir valdymo įpatybes.

Fiat Panda laimėjo 2004 Metų Europos Automobilio titulą.

Buvo gaminamos ir kelios įdomios Panda versijos – tai keturiais ratais varoma „Panda 4x4 Climbing“:



ir vandeniliu varoma „Panda Hydrogen“ versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
2022-12-04
Fiat panda 100hp, 1.4 benzinas - 100 arklio jėgų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, lengvai valdomas, lengvas aptarnavimas.
Kieta pakaba.
Automobilį pirkome ne man, bet mano žmonai. Reikėjo mažo, erdvaus, pigaus ir pakankamai praktiško hečbeko. Kadangi per metus nuvažiuojama rida nėra didelė, nusprendžiau nupirkti „Panda“ ne su dyzeliniu, bet su 1.4 litro benzinu, 100 arklio jėgų. Automobilį turime tik kokius kelerius metus, tačiau iki šiol nebuvo momentų, jog būčiau pasigailėjęs. Taip, interjere daug pigaus plastiko, tačiau tai menkniekis, nes mašina turi labai daug privalumų. Naudota „Fiat Panda 100 HP“: Su juo reikia važiuoti Gazas-Dugnas Mieste mašina jaučiasi kaip žuvis vandenyje. Pakaba per kieta. Labai gražus variklio garsas, ypač važiuojant SPORT rėžimu. Už mašiną mokėjome 2000 eurų. Už šią sumą gavome pakankamai gerai įrengtą ( „Bluetooth“, elektra valdomi langai, oro kondicionierius, centrinis užraktas, lengvo lydinio ratlankiai ) hečbeką. Už panašią kainą būtų galima įsigyti didesnę mašiną, tačiau kai žmona su ja važinėja tik mieste, tam nėra reikalo. Nepasakyčiau, jog tai problematiškas automobilis. Iki šiol kažkokių rimtų bėdų nebuvo. Kaina – dar vienas iš „Fiat Panda 100 HP“ privalumų. Nors itališki automobiliai labai dažnai kritikuojami dėl labai greito nuvertėjimo, tačiau perkant naudotą automobilį tai yra gera žinia. Šiuo metu "Panda 100 HP“ kainos prasideda nuo maždaug 2000 eurų. Už šią sumą gausite šiek tiek trūkumų turintį modelį. Tuo tarpu gerai išlaikytas, serviso istoriją turintis egzempliorius atsieis maždaug virš 4000 eurų. Naudota „Fiat Panda 100 HP“: Patys brangiausi „Panda 100 HP“ modeliai kainuoja apie 6000 eurų, tačiau už šią sumą gausite beveik naują mašiną su 50 tūkst. kilometrų neviršijančia rida. Beje, internete rašo, kad variklio diržą reikia keisti kas 40000 km. Norinčiam mažo sportinio automobilio už prieinamą kainą. Jis yra jums.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2013-03-23
Fiat Panda 1,1 Benzas 2006 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus eksplotavimas; manevringumas; labai praktiškas, reikiant prisiparkuoti mieste; patikimumas; praktiškumas;
Pigus vidaus interjeras, maža bagažinė, nemėgsta žiemos.
Vienas iš labiausiai nusisekusių FIAT kūrinių. Važinėju jau 1,5 metų su 2006 m., 1,1 l. benzininiu varikliu. Kol kas esu labai patenkintas, kadangi autoservise taisyti mašinos dar neteko (neskaitant eilinių procedūrų). Kadangi darbas susijęs su automobiliu, tai mieste tenka praleisti daug laiko, tai galiu pasakyti, jog super manevringas ir landus mašiniukas, o parkavimas beveik kaip "Smarto". Išlaikymas jos taip pat pigus. Iš išorės mašina atrodo labai maža, tačiau automobilio salonas tikrai pakankamai erdvus. Automobilio minusai yra keli: pirma, tai gana nepatogi sėdynė, bei panelės išsikišimas, kur yra pavarų perjungimo svirtis, kadangi labai sumažina erdve kojoms, taip pat nedidelė bagažinė ir žinoma nelabai mėgsta mūsų šaltos žiemos, iš po nakties pirmas važiavimas prilygsta nusileidimui nuo kalno rogutėmis nelygia trasa. Tačiau visumoje automobilis yra tikrai labai geras ir skirtas tiems, kuriems nereikia komforto,o ieško pigaus, patikimo ir gero miesto automobilio, kadangi kainos ir kokybės santykis yra tiesiog superinis. 1,1 litro benzininis 40 kw variklis skirtas ramiam važinėjimui ir kartais tos traukos jame pritrūksta, kai reikia spustelti gazą norint kažką aplenkti. Bet šiaip yra patikimas. Patarimas nepirkti buvusių firmų mašinų, kadangi jos būna jau visos stipriai pagyvenusios.
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2010-02-25
Fiatas, kuriam nepasitaiko "fix it again tomorrow"
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
paprasta ir gan patikima konstrukcija, pigios dalys, normalus patikimumas, gana įdomus ir funkcionalus salonas, gana erdvus vidus, lengva manevruoti, patogi pavarų dėžė
maža bagažinė esant normaliam sėdynių išdėstymui, prasta įranga, pasitaiko vandens siurblio, kuro siurblio, generatoriaus, pakabos, aušintuvo varikliuko gedimų. ne iki galo apgalvota salono erdvė
vienas iš tų retų fiat modelių, kuris mažai kelia problemų. išties, jis nėra blogas, vertinamas gana teigiamai. gana sėkmingi buvo ir jo pardavimai. mašina yra gera tuo, jog ji yra paprastos konstrukcijos ir nesudėtinga tvarkyti. žinoma, ji kartais sukelia problemų, bet tai nėra tas Fiat, kuris vardijamas kaip ligų maišas. vidus yra tikrai erdvus (keleiviams vietos turi pakakti, ypač jų galvoms). didesnė problema yra ta, kad mažai vietos vairuotojo dešiniajai kojai, kuri vairuojant remiasi į suapvalintą panelę, kuri yra per didelė ir išpūsta (neapgalvotas sprendimas) ir daugelis tai pastebi ir tuo skundžiasi. surinkimo medžiagos prastokos, nes barška, braška ir vairuotojo sėdynė. bagažinė tikrai pakankamo dydžio, sulenkus galines sėdynes galima be problemų gabenti dviratį. pakaba yra nei per kieta, nei minkšta, gana nebloga. dėl jos patikimumo daug nusiskundimų negirdėti, nebent dėl nepatikimos 4x4 versijos 100 HP, kuri turi silpną tiltą ir blogai spyruokliuoja (nepatariu pirkti). žinoma, mieste teks susidurti su stabilizatorių jungčių ir ašių disbalansu.šaunu, kad mašinos dalys pigios. varikliai yra geri, išskyrus bazinę 1,1 litro versiją, kuri per silpna ir perkaista variklio galvutė, nes stringa ventiliatoriaus varikliukai.iš benzininių patariu 1,2 litro 44 kw motorą, žinomą dar iš Punto, kuris pakankamai dinamiškas ir vartoja nedaug degalų. Yra ir dinamiška 81 kw 1,4l darbo tūrio versija, bet ji pareikalaus nemažai benzino. apie fiat variklių dinamiką geriau nekalbėti, nes ji - pavyzdinė. Problema tik jų patikimumas, nes jis gali būti nenuspėjamas dėl vienos priežasties - vairuotojo aplaidumo. Žinoma problemų dėl kuro siurblių, sankabos ir generatoriaus. patariu susidomėti 1,3l JTD (Multijet) 52kw versija su milžiniška turbina (tiesioginis kuro įpurškimas Common rail). tai labai geras dyzelis, nes tylus ir dinamiškas, ekonomiškas. jo problema - nepatikimos turbinos ir kuro siurbliai, bet tai yra prasto kuro ir agresyvaus važinėjimo pasėkmė. dažniau kritikuojami benzininiai varikliai. Beje, šis dyzelis buvo pardavinėjamas Opel koncernui, kurį pastarieji naudojo kompaktuose. O tai jau reiškia nemažai. Pirkti dyzelį iš kito koncerno, reiškia vertinti perkamą produktą. mašina nuvertėja, bet ne taip tragiškai kaip ankstesnieji Fiat modeliai. Nepatariu pirkti mašinų, važinėtų įmonėse, ne sbūna daug nuriedėję ir neaiški jų agregatų būklė. Mašina prastai įrengta, todėl elektros gedimai jos nekamuoja (išskyrus variklio valdymo sistemą). Labai dažnaoi tereikia pakeisti alyvą ir važinėti toliau. dalys yra pigios - sankaba nekainuoja net 200 lt, priek. amortizatorių komplektas kainuoja per 200lt, priekinis žibintas - 240 lt.(neoriginalios dalys) vertinu gerai, nes mašina mažiau gend anei ankstesni fiat be to labai pigios detalės, lengva nusipirkti neblogos būklės mašiną. verta žinoti, kad mašinos buvo gaminamos Lenkijoje ( ne tik Italijoje). Gamintojai ne viską apgalvojo, bet sugebėjo išvaduoti koncerną iš bankroto grėsmės. Tai nėra ideali mzšina, bet tikrai ne bloga. Sunku rasti gerai įrengtą, ervina plastmasės. Gerai, kad mašina nerūdija (tik duslintuvai). Geriau pirkti vėlesnių metų gamybos mašinas, nes jos mažiau genda. Dažni gedimai reiškia, kad mašinos istorija buvo sudėtinga ir ji buvo neprižiūrėta. Už mažus pinigus tai vienas geriausių variantų Mini klasėje
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2010-02-06
Pats geriausias pirmasis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskumas, talpumas, ekonomiskumas. Tikras miesto automobilis, taciau nepavesiantis ir kelioneje link pajurio. Geras ekonomiskas variklis.
Seimai Panda visgi yra per maza. Nemegsta ziemos, be to ir stabilumas automobilio yra nekoks. Nesmagus interjeras.
Jeigu ieskote automobilio naujokui, tai nerasite geresnio uz Panda. Pirmiausiai tai labai nebrangus automobilis, kurio detales pigios, automobilispaprastai ekploatuojamas, o detales nebrangios. Antra automobilis tikrai ekonomiskas, ypac su dyzeliniu varikliu. Trecia - automobilis tikrai nedidelis, o dar svarbiau, kad labai lengva jausti jo gabaritus. Kadangi jis tokios kvadratines formos, o sedima gana aukstai, todel labai lengva matyti kur automobilis pasibaigia. Vietos viduje kaip nekeista tikrai daug - stogas aukstas, todel galvai nepritruks erdves net ir aukstam zmogui. Sedima staciai, todel kojoms irgi pakankamai vietos. Ko mazoka - tai vietos peciams , mes automobilis labai siauras. Taciau pliusas tas, kad automobili labai lengva parkuoti. Siaip interjeras jo skurdus, taciau tai ekonomines klases masina, todel stebuklu tiketis neverta. Plastikas pigus ir maksimaliai kietas :) Vaziuoti su juo mieste smagu, sukinetis aikstelese ir pan. Taciau automobiliukas akivaizdziai nemegsta greitu posukiu - turi stipru posviri. Kalbant apie dizaina - vieniems jis atgrasus, kitiems atvirksciai simpatiskas. Pas mane yra geresnis Emotion ispildymas - jis skiriasi perlamutrine spalva, dazytais bamperiais, kitokiomis radiatoriaus grotelemis, vadinamais "ragais" ant stogo. Mieste toks kvadratinis automobiliukas tikrai issiskiria ir atrodo labai graziai. Tikrai kitaip negu Sanitexo pacios biedniausios Pandos. Variklis 1.3 litro dyzelinis - tikrai labai geras. 70 AG galia tikrai pakankama, vaziuoja PAnda smagiai, o kuro suvartojimas vasara beveik toks kaip gamintojo teigiamas vos 5 litrai /100km vaziuojant taupiu rezimu. Variklis tikrai patikimas, problemu su juo neturejau. Bendrai Panda yra patikimas automobilis. Kazkokiu ypatingu nusiskundimu neturiu. Gal tik tai, jog ziemos jis nemegsta. Prie zemu temperaturu amortikai uzsala, be to daznai neuzsiveda.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt