Markės
653 iš 1912
Honda Accord, (CD) 1994 - 1997
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 10
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Žodis "accord" reiškia muzikinį terminą „akordas“ arba kitaip tariant "sutarti", „suderinti“ ir atrodo, kad Honda Accord savyje puikiai suderina daug privalumų ir tai atlieka geriau nei daugumas vidutinės klasės konkurentų. Gaminamas nuo pat 1976 metų Accord buvo puiki alternatyva kurą ryjanties amerikietiškiems arba brangiems vokiškiems automobiliams ir visą šį laiką išliko itin populiarus. Žurnale "Car and Driver" šis automobilis buvo įrašytas į top 10 sąrašus daugiau nei 19 kartų. Šios kartos Accord gavo ergonomiškesnį interjerą su standartine saugumo įranga tokia kaip oro pagalvės, šoninio smūgio skersiniai strypai, ABS, visų keturių ratų diskiniai stabdžiai ir galinės pakabos stabilizatorius. Amerikos versija yra gaminama ir su universalo, ir su kupė kėbulais, kurie yra labai panašūs į sedaną. Accord yra lengvai valdomas, turi puikius ekonomiškus Honda variklius, pakankamai daug erdvės visiems keleiviams ir didelę bagažinę. Platus, ištęstas dizainas yra sportiškas, malonus akiai ir patraukiantis dėmesį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žurnale "Car and Driver" šis automobilis buvo įrašytas į top 10 sąrašus daugiau nei 19 kartų.

Žodis "accord" reiškia muzikinį terminą „akordas“ arba kitaip tariant "sutarti", „suderinti“.

1994 metais JAV šis Accord buvo išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
2019-01-17
Honda Accord Coupe CD7 2.2i es facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai solidus surinkimas, komfortas, dinamika, moderniai klasiškas dizainas.
Priekiniai varomi ratai, korozija
Akordą turiu virš metų. Naudojų kaip seną, restauruojamą savaitgalinį automobilį pramogai. Pravažiavęs 310000 vien iki manęs, salonas labai kokybiškas ir niekas nebarška, net po tiek laiko ir kilometrų. Sedynės labai patogios, vietos daug, telpa coupe kėbulo gale ne tik 2 vaikai, bet telpa ir 2 suaugę ten. Interjero išpildymas asketiškas, kuklus, bet apgaulingas, nes komplektacija kaip 1996 metam tikrai gausi. Kondicionierius, kruizo kontrolė, stoglangis, el langai, šildomi veidrodžiai pusiau elektrinės sedynės ir kas svarbiausia - viskas iki dabar pilnai funkcionuoja! Kodėl šitą automobilį nusprendžiau turėt kaip savaitgalinį senolį, tai labai dinamiškas ir malonus važiavimas. Iš esmės, tai yra japoniškas auto su amerikietišku prieskoniu. Tai yra didelė gelda su aštriu, aiškiu valdymu. Automobilis įsakymus vykdo besąlygiškai kelyje, labai keliantis pasitikėjimą valdymas. Kaip 110kW motoro stulbinanti trauka, ypač su nepakrauta mašina. Vokietijos greitkelyje greitį nuo 140 iki 180km/h renka be jokio lago - tiksliai, responsyviai. Automobilio nerekomenduoju rinktis, jeigu esate naujoviškas, novatoriškas ir nemėgstat senamadiškų 80s, 90s dalykų. Tiesiog šis automobilis atspindi laikmetį, kai kuro sąnaudos, triukšmingumas buvo paskutinėje vietoje, todėl ekonimiškai nevažiuojama tikrai su juo. Kaip ir visos hondos, pasižymi triukšmingumu, tiesa, palaikant greitį arba stovint vietoj, accord tikrai tyliau už civic. Iš tikrųjų netolimoje ateityje cd7 taps modernia klasika - jis atrodė tikrai moderniai savo laiku, o tarp šių dienų automobilių masės jau išsiskiria, bet dizainas nepasenęs bent jau man. Iš trūkumų galėčiau įvardinti priekinius varomuosius ratus. Čia BMW e36 turi tikrai pranašumą. Tiek dėl pasukamumo, tiek dėl ratų kasimosi. Taip pat coupe trūksta saugos diržų pasiekimo pagalbinių sistemų, nes prieš pradedant važiuot, ranka nukeliauja kažkur į galą paimt diržo. Pagrindinis ir pats didžiausias trūkumas būtų kėbulo korozija. Iš tikrųjų, 20ties metų hondą jau labai sunku rast idealiu kėbulu. Į tai tenka investuot arba renkantis brangesnį variantą arba nusipirkus puvėką ir jį prikeliant. Šio usdm'inio accordo dalys yra pigios kol kas dar. Techninė dalis yra labai patvari. F22 serijos varikliams svarbiausia laiku keist tepalus, diržus (nesunkus priėjimas), žvakes, žvakialaidžius ir automobiliu galėsit be problemų labai ilgai džiaugtis. Motoras visiškai nebijo apsukų. Dėl važiuoklės, pakabos, sunku ką nors pasakyt, nes jinai žeminta pas mane, bet per metus laiko su traukėm, amortizatoriais ir pan. problemų neturėjau. Kas yra problematiškiau, tai stabdžiai - būtent šitam hondos modelyje labai mėgsta išsikraipyt, jei staigiai stabdoma pasukiojant vairą. Kalbant apie nuvertėjimą, automobilis yra kainos dugne, daugiau jis nebepigs, tik brangs, ypač variantai su tvarkingu kėbulu. Jeigu jau pasiryžote pirkti tokį seną, degalus rijantį, rudijantį, triukšmingą automobilį kaip honda accord cd7, tai jis turės tikrai visą tai gero, dėl ko jį renkatės. Na, tikrint reikėtų visų pirma, aišku kėbulą. Derėtų atkreipti dėmesį į priekinį stiklą, nes 5 kartos akordai masiškai turi defektą, jog kėbulas važiuojant „vaikšto” tokiu kampu, kad dažnai skyla priekinis stiklas. Jis kainuoja apie 100 eurų, jeigu pirkt Lietuvoje. Taip pat pirkimo metu nepatingėčiau pratestuot automobilio stabdymą prie didelių greičių - neturi būt jokių virpesių, tampymų po kelią. Dar verta atkreipt dėmesį į vairo stiprintuvo skysčio sistemą, nes ji mėgsta prakiurt. Aišku, kaip ir visuose senuose automobiliuose, aušinimo sistema yra padidinto dėmesio reikalaujanti zona.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2014-11-27
Honda Accord 2.0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, važiuoklės paprastumas, galia
Stabdžių suportai, silpnas vairo stiprintuvas, pavarų perjungimo traukės, stabdžių suportai, šokinėjančios apsukos, triukšmas salone,
Automobilis turintis pliusų dėl savo patvarumo, bet ir minusų dėl įvairių smulkių komforto trūkumų. Didžiausios problemos, tai pavarų perjungimo jungties laisvumas, kuris pasunkina pavarų perjungimą. Sankabos pagalbinio cilindriuko problemos, kurios kartojasi į metus po kartą, tenka keisti cilindriuką arba manžetus. Dažna accord oblema taip pat galiniai stabdžių suportai, kurie laikui bėgant išdylą, užrudija, ima leisti skystį, tenka keist suportą. 2 litrų dyzelinis variklis tikrai ekonomiškas, ilgaamžiškas, pakankamai ekonomiškam automobiliui turintis galios. Per 3 metus prie variklio per daug neteko kišti rankų. Teko susidurti su problema, kaip ir dauguma 2litrų dyzeliams tai apsukų šokinėjimas, kuris tai atsirasdavo tai pradingdavo. Atsirado problema su degalų nusėdimu, kad iš ryto sunkiai vesdavosi variklis, tačiau problema buvo išspręsta pakeitus esamą degalų užpompavimo kriaušę ir įdėjus vožtuvą, kuris neleidžia degalams grįžti į baką. Neskaitant filtrų ir tepalų keitimo prie variklio nebuvo kištos rankos. Važiuoklės remontas nėra brangus. Silpna vieta pakaboje tai šarnyrai, kuriuos tekdavo keist vos ne kas metus. Ruošiant tech. apžiūrai ir remontuojant pakabą laisvai sutilpdavau į 300lt. atkreipti dėmesį į minusuose išvardintus dalykus
Pilnas atsiliepimas...
EEE | 2014-10-15
Honda Accord Coupe 2.2 ES
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, patikimas, gana isvaizdus, komfortiskas, daug privalumu
Rudys
Nors automobili turiu nesenai, taciau esu juo patenkintas. Accord coupe yra gana ilgas automobilis (apie 4.7 m, tai daugiau nei kai kurie seimyniniai sedanai), todel retsykiais pamanevruoti mazesne erdvese yra sunkiau (taciau lengviau, nei tikejausi ir buvo rasyta). Automobilio dizainas gan santurus, taciau traukiantis akys, harmoningos kebulo linijos sudaro isbaigtumo ir net solidumo ispudi. Sie automobiliai nera populiarus musuose, taciau geresni variantai skelbimuose isnyksta greitai. Salonas - pakankamai erdvus. Net ir gale sedintys neturetu labai skustis, ypac del aukscio. Pats esu 185 cm ugio, bandziau isest i galva, galva i lubas tikrai nesireme, na kojom vietos uztenka,jei jos siek tiek ''paskolina'' prieky sedintis keleivis. Pati galine sedyne patogi, minksta. Lyginant su prelude 5 kartos (turejau),tai accorde juntamai daugiau vietos tiek gale, tiek priekyje. Manoji ES versija turi gana turtinga komplektacija (apskritai 2.2 versijos gaudavo daugiau privalumu nei 2.0), faktiskai pilniausia,kuria tik siule isskyrus tai, kad nera sildomu sedyniu. Salonas odinis ,sedynes minkstos, patogios, pati sedesena yra daugiau ikritimo ir pusiau gulomis. Didelis porankis yra puikus priedas padeti rankai, tuo pat metu, po ranka puikiai isitaiso ant pavaru dezes svirties. VIsi prietaisai aiskus ir gerai isdestyti, spidometro rodmenys labai aiskus ir puikiai iskaitomi. Apsvietimas svelniai zalsvai melsvas. Automobilio gabaritai nera itin lengvai juntami, ypac galas. Del aukstejancio automobilio galo sunkiau justi kur jis pasibaigia. Dureles atsidaro placiai, jos nera lengvos, uztai uzsidaro dusliau, ne kaip tuscia skardine. Garso izoliacija pastebimai geresne nei civicu (iki 8 kartos, kuriu izoliacija gerokai aukstesniam lygy) ,siek tiek geresne ir nei prelude 5 kartos. Tiketis tylos neverta, taciau ir neapkursit. Pats vairavimas labai komfortiskas, net su stadesnem spyruoklem automobilis sugeria nelygumus maloniai, taciau del to nenukencia ir stabilumas. Apskritai, sios V kartos akordu pakaba laikoma faktiskai geriausia, ka sukure Honda. Taip pat pazymetina, jog siu accord (tiek kupe,tiek sedanu) valdymas pripazystamas kaip vienas geriausiu Visame Pasaulyje tarp sios klases automobiliu, varomu priekiniais ratais. Pakaba isties maloniai dirba, minksciau nei standartine Prelude 5 pakaba. Vairo mechanizmas kiek minkstesnis, siuo atveju, Prelude valdymas sukant vaira tikslesnis,astresis, accord - kiek letesnis. Pakaba, is esmes yra tikrai ilgaamze, pagrindines ligos yra priekiniai guoliai (gal ir galiniai, nors del sito nesu isitikines), po kurio laiko problemu gali kelti ir sarnyrai (jie yra priekyje, ir gale). Bet, kaip sakant, pakeitei ir pamirsai, ko nepasakysi apie lietuviu ismyletas audi silkes ir bulkas. Stabdziai geri, pedalo eiga vidutine - kabina ne nuo pat virsaus, taciau kiek zemiau. Tai leidzia tiksliau normuoti stabdymo jega isvengiant bereikalingu staigiu stabdymu del pernelyg jautraus pedalo. Reikia pamineti, jog priekiniu stabdziu keitimas kurkas labiau komplikuotas nei gali pasirodyti, stabdziu diskai kazkaip sujungti su pakabinamu guoliu, tai pirma ji reikia isimti, kad prieit prie stabdziu disku keitimo, todel remontas gali kainuoti brangiau. Butina pramankstinti ir suportus, kadangi sie megsta uzkepti, keiciant stabdzius patartina investuoti i geresnes kokybes gamini, nes prastesni labai greitai susiklaipo (butent accorduose). Sankabos eiga gan gili,panasiai kaip Prelude 5, begiu jungimas irgi faktiskai toks pats kaip pas Prelude. Bagazine gana didele (dydis velgi panasus i Prelude 5, gal vos kiek gilesne), galines sedynes nusilenkia ir atveria papildomos erdves. Apskritai tai labai maloni vairuoti masina, tikrai subalansuota, tiksli, patvari, lengvai eksploatuojama. Kaip turejes Prelude (del to ir minejau, kad butu lengviau palyginti), tai galiu pasakyti, jog man Accordas beveik viskuom pranasesnis uz Prelude (Prelude privalumai buvo astresnis vairo mechanizmas tikslesniam valdymui, kiek geresnis pasukamumas). Variklis 2.2 litro, 110kw. Sie Accord dar buvo siulomi su 2.0 100kw varikliu, kurio nesiulyciau rinktis vien del to, jog sanaudos faktiskai tos pacios kaip 2.2, taciau vaziuoja akivaizdziai tingiau. Galingiausios versijos buvo siulomos ir su 2.2 ~147kw (tokie patys ejo ir Prelude, variklio kodas H22), taciau accordu su tokiu varikliu uztikti yra gerokai sunkiau nei Prelude. Griztant prie 2.2 110kw variklio,tai galiu pasakyti, jog siai masinai jis tikrai puikiai tinka. Automobilis nera itin lengvas, tad ir galios reikia daugiau. Variklis tikrai imlus nuo jau gan zemu sukiu, todel norint greiteti nebutina grezti. Lenkimas taipogi nera sudetingas, nes variklis tikrai noriai atiduoda galia net ir nespaudziant iki dugno. Nuo 4 tukst. ypac maloniai spaudzia i sedyne. Pastebejimas toks, jog sie varikliai yra ypac lepus tepalams ir ju trukumui. Uztenka vaziuoti ilgiau nekeistais tepalais ar esant ,kad ir nedideliam ju trukumui ir tai gali baigtis indeklu prasukimu (ne 1, ir ne 10 siu 2.2 akordu taip baige savo gyvenima su luzusiais indeklais vien del tepalu trukumo/blogos kokybes). 2.0 versijos maziau lepios. Is esmes sie varikliai yra vieni ilgaamziskiausiu (kaip ir 2.0 versija) is tu, kuriuos sukure Honda, faktiskai priziuri tepalus, ausinimo skysti, pagrindini dirza ir tiek ziniu. Nuvaziuoti jie gali labai labai daug be didesniu investiciju. Uzsienyje siuos 2.2 neretai juos modifikuoja uzdedami turbinas. Saugiu slegiu jie ne kiek nemaziau tarnauja nei nemodifikuotas variantas. Kaip ir minejau, renkantis accord siulau ieskotis butent 2.2 varianto. Realios benzino sanaudos mieste vaziuojant tvarkingai ir nevaizduojant bmw - 11 litru, uzmiestyje ypac tiksliai nematavau,bet speju kazkas apie 8-8.5. Misriom salygom gaunasi apie 8.5. Varikliai gan gerai draugauja su dujomis (taciau prasciau nei civic), taciau reiktu investuoti i geresne iranga. Pirmos kartos dujos siuose akorduose veikia ne itin gerai, gali buti ''sovimu'', tad geriau deti aukstesnes kartos dujas. Dar paminesiu, jog neretai (tiek senesnes kartos accord,tiek siem) pradeda pulsuoti variklio sukiai (situacijos ivarios:siltam,saltam, ar bet kada). Del to kaltas gali buti laisvos eigos voztuvas, nesandari kolektoriaus tarpine arba FITV (Fast idle thermal valve, nezinau kaip lietuviskai). Tai nera kazkas kritisko, pasiremontuot galiam paciam, tiesiog pasakau, jog zinotumet, kad tai budinga accordams. Accord coupe kainos paprastai buna kiek aukstesnes nei tu metu sedanu,taciau pastaruoju metu baigia issilyginti. Pilna lavonu, tiksliau sakant, ''dar vaziuojanciu paminklu''. Visgi geresnes bukles variantai kainuoja apie 3000-4000Lt, uz tai jus gaunate tikrai patikima ir smagu automobili. Beje, nerverta bijoti automatu, pas siuo accord jie yra patvarus, be to, nesnaudzia ir per daug neveluodami jungia begius (kadaise teko testuoti). Perkant butina patikslinti kada buvo keisti tepalai (pac 2.2 variante), paziureti ar uztenka ausinimo skyscio, patikrinti stabdzius kai vaziuojama bent 80 km/h. Patikslinkite, kada buvo keisti pagrindiniai dirzai (ju yra du ir ju keitimas nera pigus, nes priejimas gan ribotas, keitimas gana sudetingas). Paklausykite, ar vaziuojant didesniu greiciu neuzia ratu guoliai. Atleidziant skanaba neturi buti jokiu vibraciju. Apziurekite kebula, kaip ir visu Hondu, accordas taip pat yra bejegis pries rudis, ypac galinese arkose bei sujungimuose ties slenksciais. Nupirke tvarkinga varianta vaziuosite tikrai ilgai. Isitikinti, jog priekinis stiklas sveikas. Siu accord (konkreciai coupe) gamyklinis brokas toks ,kad su laiku nuo kebulo geometrijos pokyciu priekinis stiklas gauna daugiau spaudimo nei priklauso ir gali tiesiog netiketai itrukti.
Pilnas atsiliepimas...
Honda accord coupe 5metai | 2014-06-02
5 metai patirties
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantrus auto. vaziuokle viska atlaiko... ir neperbrangiausia. minkstas mazas laivelis.
del rudeliu nors pas mane asmeniskai ju nebuvo bet ant kitu matyti teko...
Sveiki. Vazinejau su coupe automatu 5metus problemu jokiu nemaciau netaisiau visiskai nieko ka reiktu taisyti... o eksplotaciniai dalykai nesiskaito kaip taisymas. pvz gumos ir pan. nemalonys jausmas pradziai buvo del begiu metymo bet ilgainiui pripratau. droziau ir negailejau. galiu tik pagyrti sita masiniuka. per visa laika kaip bebutu keista ne vienos rudeles neatsirado nors pirktas is prancuzu... be galo kantrus. megstantis apsukas. skleidziantis ausiai malonu garsa. nuvertejimas kaip ir visu hondu... eksplotacija nera pigi ne golfo 2 bet ir nera brangi kaip bmw. tik kad automatas megstanti kura... patikrinti kruopasciai kebula ir ar nebuvo perkaitintas variklis
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2012-01-11
labai geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greitas ,komfortiskas
rudys ant arku
Automobilis tikrai neblogas,sportiskas,jaunatviskas,greitas,traukiantis praeiviu akis, bent pas mane 2,2 tai tikrai uztenka galios,uzmiesty 7litrai duju,mieste 14 bet jau netaupant,ramiai tikrai neiseina pavaziuoti su ja su varikliu problemu po kol kas neturejau,dirba kaip bitute dalys nera labai brangios, ir nera sunku gauti ziureti kad nebutu paveiktas korozijos,nelaiko abs davikliai,reikia paciam persidaryti tada nebeuzlusta
Pilnas atsiliepimas...
akordeonas | 2011-06-26
Honda Accord Coupe 2.2 i ES
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirmus eksploatavimo metus nekeičiau nieko. Antrais metais pradėjo po biški byrėti, greičiausiai dėl to, kad su rūgštimi ploviau aušinimo sistemą. Pliusai: 1. Važiuoklė neužmušama, kaip 124 merso. 2. Taip pat labai patikima elektronika 3. Nuostabus variklis, neprašantis didelės priežiūros. 3. Labai geras galios/ekonomijos santykis. 4. Geras stabilus ir valdomumas posūkiuose esant didesniems greičiams. 5. Daug privalumų ir bazinėje komplektacijoje (el. langai, el. stoglangis, ABS, AC, airbag) Didžiausi modelio minusai: 1. rūdyjantis kėbulas. (kaip ir visi japonai) 2. Ne pati geriausia garso izoliacija (važiuojant virš 100 km/h pradeda girdėtis varikio ūžimas bei vėjo švilpimas, pliusas kad garsas beveik nebedidėja ir iki 200 km/h) 3. Labai nemanevringas (būtent coupe modelis) Kieme apsisukti sunkiau nei su vw transporter. 4. Ergonomika galėtų būti geresnė - mašina kurios ilgis kaip E klasės merso salone neturi per daug vietos. Sėdynės nėra labai patogios aukštesniems žmonėms. Kuro sąnaudos dujomis (bendzino -1 litr.): Mieste - 11,5 Trasoje - 9,5 Visumoje labai geras automobilis, nereikalaujantis priežiūros ir investicijų. 2.2 i ES Visi filtrai, radiatorius, šlangos, sankaba. Kainos panašios kaip vw golf (ne kinietiškų detalių).
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2010-03-04
Labai geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Niekada nenuvils
Kaip ir visu Hondu galinese arkose rudys.
Turiu 94m. ner bedos . labai patikimas automobilis. daug investiciju nereikalaujantis modelis. Variklis 2,2 ltr. 110 kw. mechanine deze ,traukos pilnai uztenka. Kaip ir viseim automobliam pasiziuret kad vaziuokle butu gera. atkreipt daugiau demesio i galinius stabdziu cilindriukus daznai buna uzrudyje.na ir zinoma arkas
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2009-02-15
Honda Accord Aero Deck
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šiaip labai smagus automobilis, bet gedimų gana daug ypač kai su juo važinėjama gana nedaug. Visa laimė kad servisai nesikrato jo ir greitai atliekami visi darbai. Ekonomiškas kaip 2l darbinio tūrio. Šiaip komfortabilus, maloni važiuoklė, ne per minkštas, erdvus - niekada netenka baksnotis alkūnėmis su priekyje sėdinčiu keleiviu, gale taip pat pakankamai vietos kojoms, o bagažinėje vietos per akis(universale). Bet kuriame aero deck'e yra viskas ko reikia - el. langai, centrinis, oro kondicionierius. Labai stabilus - "Limpa" prie kelio, ilgos kelionės visai nevargina kadangi važiavimas šiuo automobiliu ne darbas, o malonumas. Dėl savo dydžio gana nemanevringas, nors gatvėse nekyla jokių problemų tačiau parkuotis gana sunku bet įmanoma. Išorės garsų izoliacija prasta, bet tai daugiausiai juntama už miesto. Trauka labai gera, iki 3500RPM ramus automobiliukas o nuo 3500RPM pasijunta visa galia. Trūksta 6-tos pavaros važiuojant autostrada 110 km/h greičiu apsukų rodyklė stovi ties 3500RPM, patogu kai reikia lenkti tačiau ganėtinai neekonomiška. 2.0 100kw Visos stabdzių kaladėles, radijatorių, priekinį stiklą, pagrindinius diržus(taip pat guolius ir t.t.), išmetimo vamždžio bakelis, granatos gumas, kitas važiuoklės dalis, ir panašias eksplotacines dalis.
Pilnas atsiliepimas...
gsi | 2008-11-05
Honda Accord aerodeck
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labiausiai patinka valdymas - lenvas ir malonus tiek vairo, tiek pavaru dezes(mechanines), tiek kitu agregatu(pvz.stoglangio). Truksta variklio galios(noretusi daugiau kaip 2l varikliukui). Stabiliai stovi ant kelio. 2.0i 16v Stabdziu vamzdelius (buvo plieniniai-surudyjo), priekines ir galines stabdziu kaladeles, laikas jau keisti vairo trauke, teko uzpildyti kondicionieriu freonu, nerandu rankinio stabdzio troso.
Pilnas atsiliepimas...
eex | 2008-01-07
Honda Accord Aerodeck
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas auto, pakankamai talpus, kaip tokiam "griozdui" visai dinamiskas, gerai stovi ant kelio. Triuksmo izoliacija - nuline, kaip ir daugumos tokiu metu japonu. Yra "bugas" - vaziuojant benzu dingsta trauka, trukcioja, bet neuzgesta. po kiek laiko vel viskas ok. kiek issiaiskinau - reikia perlituoti main relay. bandem ieskoti po vairu - neradom :) greiciausiai bus kazkur po panele. kadangi ant duju vaziuoja gerai, tai spjoviau i si reikala. taip pat yra numires galinio rato abs daviklis. nuo sedano netinka, o universalu su abs ne tiek daug ardomu yra. Sanaudas rasau duju. Benzo - minus 2ltr. 2.2i 16v SOHC Stabdziu diskai (du kartus jau), kaladeles, galiniai suportai, pagrindinis dirzas, balansinis dirzas, abieju dirzu itempimo guoliai, vandens pompa, vairo stiprintuvo dirzas, generatoriaus dirzas, vandens pompa, pakeisti visi galines pakabos sailentblokai, vairo trauke, vairo traukes antgalis, priekinio stabilizatoriaus gumos
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt