Markės
464 iš 1388
Honda Accord 2003 - 2007
Honda Accord, 2003 - 2007
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007Honda Accord 2003 - 2007
Septintos kartos Accord yra du atskiri modeliai: Europinis/JDM, kurie yra gaminami ant senesnio Accord bazės tik su nauju kėbulu ir Šiaurės Amerikos Accord, kuris vėl šiek tiek padidėjo ir gaminamas tiek sedano, tiek kupė kėbulais. Naujasis Accord turi naują prigludusį siluetą su dideliu variklio gaubtu ir naujais galiniais žibintais – tai vis dar tas pats patikimas šeimos automobilis, nors ir nesportinis, tačiau turintis puikią dinamiką, pagreitį, kartu ir ekonomiškas. 4 cilindrų Accord modelis yra pirmas serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atitiko griežtus Kalifornijos dujų išmetimo standartus (California Super Ultra Low Emission standard). Accord gaminamas ir su 6 cilindrų varikliu (komplektuojamas tik su automatine pavarų dėže), nors ir 4 cilindrų pilnai pakanka kasdieniniam naudojimui. Šios kartos Accord gaminamas ir su hibridiniu varikliu naudojančiu Honda IMA technologiją. Automobilio interjeras yra komfortiškas, tinkamas šeimai, o kaina už tai nėra didelė. Accord išliko labai populiarus Šiaurės Amerikos rinkose, o Kanadoje tapo geriausiai parduodamu vidutinės klasės automobiliu.
Šios kartos Accord buvo gaminamas ir su hibridiniu varikliu naudojančiu Honda IMA technologiją. Tai buvo tik trečiasis hibridinis Honda automobilis sekęs po Insight ir Civic Hybrid modelių.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Ricardas | 2009-04-07
Puikus kupe automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, tylus, labai kokybiskas automobilis, be to pakankamai praktiskas kaip kupe. Praktiskai neturi jokiu silpnu vietu. Ne mersedesas, taciau nedaug truksta :)
Rimtesniu minusu nerandu.
Accord coupe nera tikras sportinis automobilis, jis nera toks galingas, o ir kitos detales sako, kad tai nera automobilis, kuri reikia vaikyti. Tai greiciau komfortiskas, ramus ir gana solidus automobilis. Automatine pavaru deze dirba neblogai – begiu perjungimas yra sklandus ir be trukciojimu. Nuspaudus gaza iki galo, greiciu deze perjungia pavara i zemesne. Automobilis kaip pridera Honda gerai valdomas, nesvyruoja posukiuose, taciau tarkim Mazda 6 valdoma kiek astriau. Bet Honda pakaba yra komfortiskesne, gamintojai aiskiai nepamirso komfortisko ir tylaus vaziavimo. Automobilis labai tylus – nesigirdi nei vejo, nei variklio garso, nei kitu nemaloniu triuksmu. Stabdziai irgi geri, jokiu priekaistu. Viduje prietaisu skydelis toks pat kaip ir Europinio varianto. Nors interjeras nera labai issiskiriantis greiciau paprastas, taciau jis labai kokybiskas, ypac jauciama gera surinkimo kokybe. Viduje niekas nebarska, niekas necypia. Labai kokybiskas ir solidus vidus. Nera jokiu nereikalingu medzio intarpus ar panasiai, todel dizainas yra neperkrautas. Valdymo prietaisai kaip tik ten kur ir norisi, kad butu, garso sistema galima valdyti nuo vairo. Interjeras tamsios odos ir atrodo super. Sedynes ne tik gerai atrodo, bet yra komfortiskos ir sportiskos. Zodziu turi visas geriausias savybes. Be to vairuotojo sedynes valdoma elektra net 8 kryptimis. Salone gali susesti 5 zmones gan komfortiskia, kas yra labai puiku kupe automobiliui. Bagazine didziule. Na ir dizainas tikrai grazus, nors vel be dideliu siurprizu. Cia galetu automobilis atrodyti kiek isskirtiniau, agresyviau, taciau europoje tai nedaznas automobilis ir tai savaime atkreipia demesi. Bendrai – tai labai patogus, visais atzvilgiais geras automobilis, tvirtas ir patikimas, taciau jis nera labai isskirtinis, o taip pat nera labai sportiskas. Variklis – 2.4 litro DOHC motoras su 160 AG. Variklis megsta aukstas apsukas, taciau nera toks kaip senesniu Honda modeliu. Jis turi pakankamai nemazai galios prie zemu apsuku ir spausti variklio labai nereikia, kad vaziuoti padoriai. Variklis labai tylus ir dirba tolygiai, beveik kaip V6 variklis. Taciau variklis nelabai ekonomiskas.
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO