Markės
472 iš 1402
Honda Accord 2008 - 2015
Honda Accord, 2008 - 2015
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015Honda Accord 2008 - 2015
Naujos kartos Accord pristatytas 2008 metais tapo visais atžvilgiais didesnis su tvirtesne šasi - jis 42% standesnis už savo pirmtaką. Automobilio dizainas nepasikeitė radikaliai ir išlaikė pagrindinius bruožus. Labiausiai automobilis išsiskiria didesnėmis ratų arkomis, sudėtingesnio dizaino žibintais. Accord turi tokio pačio litražo variklius kaip ir jo pirmtakas, galingiausias iš jų - 2.4 litro linijinis 4 cilindrų su 201 AG galia, 233 Nm sukimo momentu ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 6.6 s. Honda akivaizdžiai stengiasi pakelti Accord į aukštesnį, prabangesnių automobilių lygį. Interjere puikuojasi naujas prietaisų skydelis su stiliumi panašiu į neseniai pasirodžiusio Legend modelio. Automobilis turi puikią standartinę įrangą – dvigubą klimato kontrolę, elektra valdomas vairuotojo sėdynes su atmintimi, stoglangį, Xenon priekinius žibintus, USB jungtį, 6 oro pagalves, ABS stabdžius, stabilumo ir traukos kontrolės sistemas. Nors automobilis ir padidėjo, tačiau galinėse sėdynėse vis dar nėra itin daug vietos, o bagažinė truputį sumažėjo.
Automobilis 2008 metais pelnė Australijos, o 2009 metais Pietų Afrikos Respublikos metų automobilio titulą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2017-03-08
Honda Accord 2.4, 201 hp
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi jau prieš tai minėti pliusai.
Rankinis stabdis, tai tikrai silpna vieta. Taip pat jei norite ilgai ir maloniai važinėti su šiuo automobiliu, BŪTINAS papildomas antikorozinis padengimas. Tai kainuoja ~500 eur.
Esu jau seniau rašęs atsiliepimą 2015 metais, kai tik nusipirkau šį automobilį. Galite paskaityti. Pasirašiau, kaip "Aš+". Praėjo jau du metai, nuo mašinos pirkimo ir mano gera nuomonė apie šį automobilį visiškai nepasikeitė. Jei ir galvočiau apie jos pardavimą, tai tik prispirtas "reikalo". Bet šiuo metu, kol nėra pvz šeimos pagausėjimo, tol tikrai būsiu ištikimas savo Hondai. Net jei ir bus pagausėjimas, tai bandysim išsiversti su vietos stygiumi ant galinės sėdynės (dedant kėdutę tikrai tenka gerokai atstumti priekinę sėdynę). Ji verta pakentėjimo kelis metus, kol vaikas išauga iš tų pirmųjų, didelių kėdučių. Supratimas apie malonų važiavimą visiškai nepasikeitė. Kai tik tenka kur važiuoti tolimesniais atstumais, taip ir supranti, kad pirkdamas šią mašiną, tikrai neprašovei. Tikriausiai tai pirma mano mašina, kurios tikrai nenoriu parduoti, o ir matant kitas, naujesnes mašinas neužplūsta tas jausmas, kai pradedi galvoti, kad tavo mašina tau jau morališkai atsibodo ir laikas ją keisti. Nes turiu viską geriausia, ką gali pasiūlyti geras automobilis. Ji tikrai graži, galinga, pigiai ir labai važiuoja, ne brangus remontas ir t.t. Tai kai viskas tenkina su kaupu, kam žiūrėti į kitas mašinas? Tai mašina, kurią tikrai norėčiau turėti dar daug metų. Po jos pirkimo, pirmas dalykas ką padariau, tai nuvežiau į vieną iš centrų, kuris padengia antikorozine danga visą automobilį. Pasirinkau geriausią variantą, su visų plyšių užpūtimais ir t.t. Juk visi žino, kad honda su antikoroziniu padengimu, susipykus. Kai viską nuardė, tai tikrai matėsi korozijos paveiktų detalių ir paviršių. Bet dėl šio dalyko dabar tikrai galiu būti ramus, nes tas antikorozinis padengimas tikrai labai veiksmingas. Per tą laikotarpį teko patvarkyti važiuoklę (traukės, stabilizatoriaus gumos, viršutinės šakės ir t.t.). Daugumos detalių galėjau ir nekeisti, bet... jei jau lendi po mašina, tai man patinka viską vienu metu pasidaryti. Remontas manau toks standartinis, kaip būtų ir bet kuriai kitai mašinai. Juk detalės natūraliai dėvisi. Teko keisti duslintuvo "gofra". Bet asmeniškai mano automobilis yra 2008 metų, tai.... tikrai nenuostabu, kad ji surūdijo. Pas mane yra automatinė greičių dėžė, tai turiu problemų su rankiniu stabdžiu. Va čia tai bjaurioji mašinos dalis. Rankinio stabdžio kaladėlės yra atskiros, stabdžių disko viduje, o kai turėdamas automatą x savininkas tikriausiai visai jo nenaudodavo, tai jis gerai užkepęs. Net ir servisai sunkai jį sureguliavo, bet.... po to vėl atsiranda laisvumas. (bet gal ši problema tik pas mane). Daugiau nieko kaip ir nesu daręs (nekalbu apie filtrų ir tepalų keitimus). Beje... kas dėl garso aparatūros, tai taip... jos per akis pakanka, bet pačios kolonėlės gana silpnokos. Mėgstu paklausyti geros muzikos ant max garso, tai žemo dažnio kolonėlė plerpti pradėjo jau po pusmečio, o kitos kolonėlės taip pat pradėjo "spyriotis". Ypač tai pasijaučia žiemos metu. Buvau vieną jų išsiėmęs, tai matėsi gamyklinis brokas. Pigiai padarytos. Taip, kad net pati membrana priklijuota ne per centrą, o pasidavusi labiau į šoną. Tai viena membranos pusė prisiklijavus labai mažu plotu, dėl ko jos ir pradeda "plerpti", nes ten atsiklijuoja. Bet.... čia patvarkomas dalykas ir planuoju jas visas pakeiti kokiomis BOSS firmos kolonėlėmis. Bet kas klauso tyliai ir patinka gera kokybė, šios aparatūros tikrai per akis.
Pilnas atsiliepimas...
Deivis | 2015-06-27
Honda Accord 2.2 Dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, garso aparatura, puikus elektronikos isdestymas, dizainas, patikimumas, valdymas, ekonomiskumas, komfortabilumas
Neperdaugiausiai vietos gale sedintiems
Automobili turiu jau beveik metus. Per si laika nebuvo jokiu gedimu. Komplektacija super, viskas patogiai isdestyta. Vairuoti smagu. Pries tai turejau taip pat Accord ir nesuklydau vel pasirinkes Honda Accord. Puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Aš+ | 2015-01-07
Honda Accord 2.4, 201 hp
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galinga, stabili, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra, yra viskas ko reikia ir daugiau, labai maloni važinėti tiek mieste, tiek užmiesty, gražios ir traukiančios akį išvaizdos ir t.t.
Sąžiningai pasakysiu, kad minusų dar neradau. Tai tikrai ta auto, kuri atitinka mane ir mano reikalavimus.
Automobilis neapsakomai geras. Esu važinėjęs su daug mašinų ir šiuo metu kaip tik turiu tokį modelį, bei negaliu ja atsidžiaugti. Yra viskas ko reikia. Labai geros kokybės odinis salonas. Pats interieras irgi iš pakankamai kokybiškų medžiagų. O dar jei kam to negana, tai mano auto pravažiavus ~80000 km., bet niekas nebarška ir netraška ir salono plastmasių. Viskas labai kokybiškai surinkta. Labai patogios šildomos sėdynės. Nors kai kas sako, kad mygtukai išdėstyti padrikai ir nepatogūs, bet aš asmeniškai su šia problema nesusidūriau. Viskas man labai patogu, viskas vietoj ir aišku. Audio aparatūra irgi labai gera. Kas mėgsta garsiai ir kokybiškai klausyti muzikos, tai 10 kolonėlių ir integruoto žemo dažnio garsiakalbio, tikrai tam užteks. Labai gera kokybė, bei yra USB jungtis. Važinėjant miestais, važiuoklė man labai panaši į GT variantą (kietumo atžvilgiu). Aštrūs kelio nelygumai tikrai jaučiami, bet visi smūgiai sugeriami labai gerai ir tyliai. Bet man asmeniškai GT važiuoklės visada labiau patiko ir patiks. Kas dėl tylumo ir važiuoklės darbo, tai tikrai labai solidžiai važiuoja. Važiuojant tolimesniais atstumais, auto labai stabiliai stovi ant kelio. Garso izoliacija tikrai labai gera. Važiuoja labai minkštai ir smagiai. Kas dėl salono ir vietos, tai hmmm.... Sedano bagažinė tikrai pakankamai didelė. Tenka dažnai važinėti keturiems asmenims su visom mantom nakvynei, tai telpam pilnai, nors daigtų būna tikrai labai daug. Gale sėdintiems keleiviams, vietos tikrai nėra daug. Aišku pakanka, bet Honda niekada tuo negalėjo pasigirti. Mano ūgis 180 cm. ir mėgstu važinėti kiek atsitraukęs ir atsilenkęs sėdynę, tai už manęs žmogui būna nelabai patogu. Jam atlošą nežymiai reikia apsižergti keliais. Kitiems keliaiviams būna tikrai geriau. Kas dėl variklio, tai problemų neturėjau. Labai didelis pliusas tas, kad tai atmosferinis variklis ir neturi turbinos. Į jį sumontavus dujas, skirtumo visai nejaučiu, kokiu kuru važiuoju. Trauka tikrai labai gera. Jei kam atrodo didelės kuro sąnaudos 15 l / 100 km. dujų, tai paskaičiuokit kainos atžvilgiu ir palyginkit pvz. su 7 l/100 km. valgančiu dyzeliuku. Kaina preliminariai skirsis apie 5 lt. / 100 km. benzino nenaudai, bet užtat turi 200 hp. galingumą, tylų važiavimą, greitą variklio pašilimą, jokios turbinos, pigesnius remonto kaštus (jei apskritai to dar prireiks), paprastesnį variklį (mažiau yra kam gesti ir pigiau kainuoja). Minusas tik vienas, kad reikia dažniau užsukinėt į degalinę is užsipilt dujų. Bet kai LT yra degalinių ir parduotuvių šalis, tai problemų su tuo nėra. Jei kalbant apie benzininį būtent 2.4 variklį, tai manau jog tai vienas iš tobuliausių variklių. Turėjau pirmąją savo Hondą būdamas 18 metų. Aišku jis buvo silpnesnis, bet tas pats VTEC variklis. Auto buvo CRX. Būdamas tokių metų aišku gręždavau aš jį iki max, bet kaip sukosi, taip ir sukosi... pravažinėjau tris metus, nieko nedariau. Brolis jau tris metus turi Accord, tik senesnį modelį, bet tokiu pačiu 2.4 varikliu, taip pat su dujomis ir auto jau pravažiavęs apie 350000 km. Aišku gamintojai patobulino biškį šį variklį naujasniam modeliui, bet tai įtakoja tik kuro sąnaudas (mažesnės) ir galingumą (didesnės). Bet per tuos 350000 km. varikliui nieko nedarė. Kartą į metus nuvaro pareguliuoti dujų įrangą ir problemų nemato. Apskritai jis tą mašiną retai kada ką ir tvarko... o jei tą ir daro, tai savaime suprantami remonto darbai, kaip, kad kokios traukutės, gumelės, stabžių kaladėlės ir pan. Tai savaime suprantami dalykai, kurie dėvisi pas visas mašinas, bet didesnių remontų neturėjo. Draugas turi taip pat 2008 accodrą pirktą iš salono, tai ties 170000 km. vienu metu keitėsi visas važiuoklės detales, kurios dėvisi eksplotacijos metu ir daugiau bėdų neturėjo. Dabar pravažiavus apie 240000 km. ir nieko nedarė. Manoji pravažiavus, kaip ir minėjau apie 80000 km. ir kaip nupirkau, taip ir važinėju nieko nedaręs apie 4 mėn. Apskritai apie šias mašinas aš galiu tik gerai atsiliepti. Eksplotacijos kaštai manau Hondai yra minimaliausi, kokie tik gali būti. Viskas skiriasi tik nuo auto savininko. Verkia tik tie, kurie nesaugo tų mašinų, kiša restauruotas detales ir pan. Bet tokie verkia ir keikia visas mašinas iš eilės. Garantuoju, kad turėdami Hondą jie verks dėl visko mažiausiai. Mano atveju aš dėl auto niekad neverkiau ir man viskas visada gera. Ši mano Honda remonto atžvilgiu ir kainos atžvilgiu yra nulinė. Nekalbu apie tai, kad keiti tepalus, filtrus ir t.t. Tokių detalių kainos visų daug maž vienodos, jei perki originalias detales ir nesvarbu ar tai Renault, Citroen, Mitsubishi, Honda, VW, Audi, Ford. (Visas šias mašinas turime įmonėj, tai žinom preliminariai ir kainas). Skirtumas tarp mašinų tik gedimai ir jų gausa. Mažiausiai bėdų yra su Honda. Nuvertėjimas? Visų mašinų nuvertėjimas yra salyginai vienodas, jei ją perki dėvėtą. Perkant naują, aišku, kad tie brandiniai gamintojai nuvertėja ilgiausiai. Bet hondą auto priskirčiau prie tų vidutinių auto nuvertėjimo pasme. Mano modelis kainavęs 2008 metais ~100000 lt. dabar kainuoja ~40000 lt. Bet kaip ir minėjau, jei perki dėvėtą, tai jos lygiai tiek pat nuvertės, kirk ir koks Renault, Opel, ar MB. Priėš kokius penkis metus ieškojau MB E klasės, jis kainavo apie 35000 lt. pigiausias (dėvėtas). Renault Laguna GT 2008 metų man kainavo 28000 Lt. Po dviejų metų kainos nukrito tiek vieno, tiek kito modelio lygiai tiek pat.... MB pigiausias buvo jau už kokius 26000 lt., Renault jau kainavo ~20000 lt. Tai ko norėt? Pirkai pigiau, tai ir pardavei pigiau. Nei išlošei, nei pralošei. O viena mašina ar kita, bet nuvertėjo praktiškai vienodai. Žodžiu.... Jei norit turėt gerą mašiną ir neturėt problemų, tikrai rinkitės šį modelį. Bet.... aš rinkčiausi benzininį variklį, nes apie dyzelį, nieko nežinau. Net nežinau ką ir patarti.... Kai man niekas dar negedo ir negenda, tai net nežinau į ką atkreipti dėmesį. Žiūrėkit lygiai tuos pačius dalykus, kaip žiūrit pirkdami ir kitas auto. Bei tikiuosi, kad mano info padės Jums apsispresti. Aš asmeniškai dedu galvą už Hondą auto, nors esu su daug kuo važinėjęs. Dabar net negalvočiau apie kokį MB ar BMW. Jau vien kasko draudimas daug ką pasako. Hondai daug pigiau kainuoja, nei pastariesiams modeliams, o turit daug pigiau ekspotuojamą auto, bei tikrai nenusileidžiančiu važiavimo kokybe ir komfortu.
Pilnas atsiliepimas...
laimis | 2014-08-02
HONDA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis.komfortiskas.grazus.patikimas.
mazoka vietos gale.mazoka bagazine.bet jai bulviu nevzioji tai neproblema.
automobilis patogus keliauti.labai patogios sedynes.grazi isore ir grazus is vidaus.traukentis aki gatveja.gale vietos neperdaugiause.bagazine ir neisdidziausiu liginant su mondejo ar mazda 6,bet prieki vietos su pertekliu tilptu bet kokios komplektacijos zmogus.jungikliai salone isdestiti patogiai.salonas labai kokibiskas.panele nebarska ir maloni rankai,ne plasmaseles.geras variantas pusiau oda.didelis privalumas atbulinio vaizdo kamera.gera garso aparatura.prabangus ir patogus automobilis.japoniskas BMW. 2.2 dizelis.kol kas bedu neturejau.jautrus.gerai atsiliepe i tapkes pasaudima. nuvertejimas labai nedidelis. neziopsok:)
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai