Markės
475 iš 1401
Honda Civic 1995 - 2001
Honda Civic, 1995 - 2001
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.212% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 12
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001Honda Civic 1995 - 2001
Šeštos kartos Honda Civic išsaugojo savo vardą kaip geriausiai valdomas automobilis savo klasėje. Jis buvo gaminamas sedano, kupė ir hečbeko kėbulais su nepriklausoma dviejų skersinių svirčių priekine ir galine pakaba įkvėpta Honda lenktyninių komandų. Nors ir sunkesnis šis Civic yra toks pat greitas, o galingiausia JDM rinkai skirta Type R versija turi įspūdingą 185 AG (138 kW) galią prie fantastiškų 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija. Tai rankomis rinktas, turintis tikrą „Honda racing“ dvasią variklis. Pats Civic dizainas nėra kažkuom išsiskiriantis, tačiau automobilis išlaiko savo vertybes – yra labai patikimas, puikiai valdomas, gan komfortiškas automobilis su geriausia išliekamaja verte savo klasėje. Netgi bagažo skyrius nusipelno gero žodžio. Pabarimo šis Civic nusipelno tik už mažoką galią prie žemų sūkių ir nedidelę interjero erdvę. Tačiau jei jūs ieškote praktiško automobilio kasdieniniam naudojimui tai kogero geriausias pasirinkimas.
Galingiausia Japonijos rinkai skirta Type R versija turi 185 AG (138 kW) galią prie 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
Serzas | 2016-08-25
VTEC-E
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip benzinui tai labai taupus. Turi smarves. Tiuningo galimybes neribotos, pavargciau net vardint :)
Rudyja ir dar kart rudyja. Kiek betaisytum arkas vistiek rudys prievartaus jas. Nebent zinot koki buda ir nobelio premija jusu. Vaziuojant dideliu greiciu saugumo trukumas.
Labai puikus dinamiskas ir ekonomiskas variantas. Daugybe tiuningo galimybiu. D15Z6 VTEC-E. Gan neblogai traukia ir islaiko ekonomija del lieso misinio rezimo ir 12 voztuvu darbo degant zaliai ECONO liemputei prietaisu skydelyje. Trumpai apie varikli... Daug kas klysta, kad tai yra tikras VTEC variklis su voztuvu kintaciosiomis fazemis. Visas sio variklio VTEC principas tai tik perejimas is 12 voztuvu i 16. VTEC jungiasi nuo 3.5rpm ir kartais atrodo, kad cia daugiau negu 84kw :) Daug esu girdejes, kad persede nuo 66kw civico i si zmones skundziasi, kad jis nevalina. Labai ilgi begiai. 4 Begiu galima pasiekti 200 km/h. Turi EGR sistema. Is sestos generacijos yra tokie pat analogiski varikliai kaip D15Z8 ir D16Y5. Varikliai tikrai istvermingi, ir megsta aukstas apsukas. Turi potrauki valgyti tepalus kaip ir visos Hondos. 60 eu 262mm stabdziai su kaladelemis. 10 eu paskirstytojo salnikas nes pradejo leist tepala. Oro filtras 6eu. Pagrindinis dirzas su vandens pompa ir itempimo guoliu bei generatoriaus dirzais 140 eu. Tikrinti kebulo bukle. Arkos slenksciai ir t.t Paziurekit ar baisiai nemeta dumo. Tikrinti kaip ir bet kuria perkama masina. Sekmes.
Pilnas atsiliepimas...
Civic | 2015-12-28
Neblogas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, dinamiškas.
Korozija, garso izoliacija.
Automobilis eksploatuotas 8 metus. Kaina tikrai atitinka tokios klasės automobilio kainos ir kokybės santykį. Maždaug po 6 metų kasdienio eklsploatavimo ant galinių arkų atsirado rudžių. Tačiau tai lengvai sutvarkoma. Kadangi automobilis pakankamai lengvas, tai savaime suprantama, kad garso izoliacijos beveik nerasta :) Automobilio valdymas tikrai geras, gerai stovi posūkiuose. Kaip toks "mažas" automoblis tikrai yra talpus. Išlanksčius galines sėdynes galima daug ką vežti (pervežtas ne vienas šaldytuvas, baldai, kita buitinė technika ir pan.). Per visus turėtus metus vieną kartą pakeisti stabžiai, stabilizatoriai, pora traukių, granata (nepastebėta laiku plyšusi guma), dar keli smulkus važiuoklės elementai. Elektros daly pakeista: žvakės, žvaklaidžiai, paskistytojo dangtelis ir skriejikas. Visa kita - einamieji dalykai: diržai, filtrai, tepalai. Komplektacija kaip tokios klasės ir metų automobiliui tikrai nebloga(kondicionierius, šildomos sėdynės, el. langai ir liukas ir pan.) Variklis 1.5 84kW. Žinant, kad automobilis sveria tik 1 toną, tai galios tokiam mašiniukui tikrai pakanka. Aišku galios trūkumas labiausiai pasijaučia prie mažų apsuku, tačiau sukėlus iki 5000rpm, mašiniukas tiesiog pasiunta :) Pakankamai ekonomiškas ir patikimas variklis ( 1.5 VTEC-E). Dažnai tekdavo sukelti apsukas iki maksimaliai leistinos ribos ir per tokį tikrai nemažą eksploatavimo laikotarpį variklis neparodė jokių problemų. Pildavau tik pilnai sintetinius tepalus ir iki sekančio tepalų keitimo dapildavau nedaugiau 0,5 litro 10tūkst./km. Jei automobilis prižiūrimas, tai nuvertėjimas nėra labai didelis (na aišku tai nėra S klasės Mersas). Detalės nėra tokios brangios kaip daugelis teigia, o ir rasti jų tikrai nėra deficitas. Jei moki teisingai spausti gazo pedalą, tai kuro sanaudos tikrai nustebins.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2014-09-09
Jaunatviškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, taupus, manevringas
Garso izoliacija, konforto trūkumas
Jaunatviškas autmobilis. Kaina pakankamai priimtina moksleiviams/studentams. Tačiau norint geriau išlaikyto modelio atitinkamai teks susimokėti daugiau. Mano turiams variantas yra 99m 1.6l 77kw variklis. Konforto didelio tikrai nėra, bet ir ant taburetės nevažinėjama. 1.6l 77kw. Nors automobiliui ir yra jau 15metų, bet variklis gyvas. Kiek žinau mano automobilio variklis visiškai be modifikacijų, bet prasukus DYNO stende parodė, akd variklis turi virš 80kw, net ir su paklaida vistiek daugiau negu turėtų būti. Dalių kainos nesikandžioja, parduotuvėse yra tiek pigesnių tiek brangesnių. Tinkamai prižiūrint remonto beveik nereikalauja. Reikia pasiremontuoti smulkmenas, jeigu nori tvarkingo automobilio. Nuvertėjimo pastaraisiais metais nelabai mačiau. Skelbimų kainos +- išlieka tokios pat, aišku taip vadinamų lavonų galima rasti labai pigiai. Ieškokit automobilio su kuo mažiau rūdžių, visiškai idealaus surasti trubūt nepavyks, bet kad būtų nekiauras tikrai pavyks.
Pilnas atsiliepimas...
Dodd | 2013-09-29
Honda Civic MA8 kėbulas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, talpus, pigus eksploatuojant.
Rūdys, tačiau jos pašalinamos.
Vairuoju šį automobilį jau du metai, tai buvo pirmi mano ratai. Perkant civic'ą labiausiai krito į akį gana naujoviška išvaizda, automobiliukas nedidelis, apvalus, hechbeko kėbulu. Tada apie hondas nenusimaniau nieko ir net neįsivaizdavau ka perku. Atsisedus už vairo jausmas tikrai neblogas, sėdynės tikrai patogios, o ir pats automobilis labai jautrus, varikliukas buvo 1.4l 66kw. Šiai dienai galėčiau pasakyti kad automobilis vertas kiekvieno lito, per du metus nepavedė nei karto, keičiamos buvo granatos ir šarnyrai, nepagailėjus pinigų brangesnėms dalims bus galima pamiršti jas ilgam. Kėbulas pagamintas iš labai plonos skardos, prisėdus sunkiasniam žmoguj gali pasilikti ir įlenkimas, taip pogi mėgsta rūdyti galinės arkos. Pati mašina sveria 1070kg todėl 1.4l varikliukas tikrai pakenčiamas bet tol kol važiuoji vienas arba dviese, susėdus 5 iese, važiavimas miesto rėžimu pasidaro gana bukas. Vietos tikrai užtenka tiek prieki tiek gale sėdintiems, sulanksčius galines sėdynes vietos atsiranda kaip gerame universale. Garso izoliacijos galima sakyti kaip ir nėra, bet man tai netrugdė, kaip tik sudarydavo gyvo automobilio pojutį. Variklis D14a8 tikrai neekonomiskas, tačiau automobilis nenaujas ir tai yra benzinas. Mieste drąsiai suvartoja 10l/100km, trasoj apie 7l. Malonumas vairuoti atsiranda važinėjant nuo 3k apsukų iki ribotuvo. Apsukų tikrai nebijo šis variklis tačiau viskas turi būti proto ribose. Gedimu su šiuo varikliu neturėjau jokiu tepalų nedegina, prabėgus apie 300k. Per du metus eksploatacijos buvo keičiami tik tepalai ir filtrai. Technikinį varant buvo pakeisti šarnyrai, kuriuos restoravau už du šarnyrus sumokėjau 30lt, keista viena granata Liro parduotuvėj kainavo 60lt, ir kitos granatos keista guma kainavo 20lt. Atitinkamai nuo to kaip prižiūrimas automobilis atitinkama ir kaina, nėra toj Hondoj nieko stebuklinga viskas paprasta ir gerai išdirbta. Kainos dažniausiai hondu būna tikrai didelės ypač su galingesniais motorais. Pažiūrėti, ar nemeta mėlino dūmo prie aukštesnių sūkių. Rūdžių tikrai bus, todėl reiktu pasiskaičiuoti jų tvarkimo kaštus. Na ir bent jau apsukti ratą pasiklausyto ar nesigirdi kažkokių pašalinių garsų iš variklio, važiuoklės.
Pilnas atsiliepimas...
Romanas | 2013-08-16
Honda civic 1995-2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas mieste
rudys
masina lengva lengvai valdoma stabili ant kelio, turejau su 1.5l varykliu 84kw traukia labai gerai mieste lakstydamas iki 8l benzino du metus atvazinejau pakeiciau viena vairo trauke ir viena karta tepalus, detales siom masinom kaip ir antro golfo pvz sarnyras 17lt naujas ir visos dalys panasiai, o vaziuokles negailejau per greicio kalniukus nestabdydamas vazinejau nusipirkes praejau technikine is pirmo karto atvazinejau du metus vel praejau technikine is pirmo karto ir pardaviau pasiemiau galingesne 1.6 92kw vazineju ir esu labai patenkintas ziurekit nesurudijusios o kai nupirksit gera nepagalekit laiko istepti dugna su smala ir bus amzina masina
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2013-01-02
Honda Civic 1.5 benz
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusų nesugalvoju
Labai brangi eksploatacija
1.5 l benzininis 1998 metų civicas. Važinėjau su šita mašina du metus, daugiausia mieste į darbą ir namo. Nerekomenduočiau :) Su tokia mašina nei į miestą, nei į sodą. Komforto nulis, išvaizda labai pusėtina ir triukšmas salone nežinia koks. Galios nerasta ir tiek. Kaip toks mažas variklis benzino srebia kaip karvė. Nors techninėse charakteristikose būna rašo, kad nedaug, tačiau norint su tokiu mažu varikliu įšokti iš šalutinio kelio tenka jį gerai pjaut, užtat kuro sąnaudos tikrai nėra ekonomiškos, kokios galėtų būti. Apie remontą net nesinori prisimint.. Gal ir japoniška mašina, bet negendančių nebūna, o jau kai suges, tada žegnokis, nes remontas brangus. Detalių deficitas, užtat ir brangiai atsieina net ir profilaktiniai remontai. Nepalyginsi su kokio golfuko eksploatacija. Perkančiajam patarčiau nežiūrėti į šitas mašinas, o pasidairyti ko nors vokiško ar bent jau kažko patikimesnio, kaip toyota ar pan.
Pilnas atsiliepimas...
civic | 2012-11-05
Honda Civic 1.5 V-Tec 84kW '96
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, patikimas, paprastas, gerai islaiko kaina, dinamiskas.
Plonos skardos, korozija, negausios komplektacijos.
Elektronika - neteko tureti jokiu bedu, pakaba - tik du stabilizatorius keiciau, salonas - paprasta, mano modelyje buvo kondicionierius, kebulas - skardos plonos, rudija, garso izoliacija prasta, siluma salona laiko labai prastai, silta tol kol sildai, greiciu deze - begiu kulise jautrus dalykas, jei masina begus >250k km tai jausis isdilimas ir pasakos, kad "mieste vazinejo moteris ir del to isdilo per 140k km" tikrai bus juokingos. Bendrai pasakius - pinigu uz ji prasomu toks automobilis vertas, trukumai tokie kuri neturi dideles itakos eksplotacijai, nusipirkus pasidarai gera antikorzine apsauga ir vaziuoji ramiai. Variklis - viskas puiku, sandarus, dinamiskas, nedaug valgo kuro ir... tepalo, taip kokius 0,5l ant 3000km, nors ir pildavau gerus pilnai sintetinius. Nuvertejimas mazas, eksplotacines islaidos mazos. Ideali transporto priemone pradedanciajam vairuotojui. Mazai nuverteja, pigiai eksplotuojasi.
Pilnas atsiliepimas...
Džiugas | 2011-11-10
Honda Civic 6th gen
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas
Prasta garso izoliacija, žemas
Mano modelis vadinasi "1.4 iS". Vienas iš pirmųjų tokio modelio automobilių: pirmos registracijos tada 1995-12. Dėl šios priežasties automobilis yra visiškai "plikas": jokio ABS, oro pagalvių, kondicionierių... Nusipirkus iškart buvo sudėta dujų įranga. Per 5 metus eksploatacijos pravažiuota ~90 000km. Automobilis žemas, tai galima laikyti arba trūkumu arba privalumu. 1.4 66kw variklis. Kaip tokio mažo darbinio tūrio stebėtinai dinamiškas variklis. Kaip ir visų Hondų varikliai mėgsta aukštas apsukas. Nors norėtųsi, kad būtų bent 1.5 arba 1.6. Manau šio modelio trūkumas ganėtinai siaura variklių gama, kiek teko ieškoti, didesnės kubatūros variantų pasitaiko rečiau. Pirktas už 7500 Lt, dabar po 5 metų manau būtų galima parduoti už ~4000Lt. Jokių rimtų gedimų nebuvo, keisti tik eksploataciniai dalykai, kaip stabdžių kaladėles, tepalai ir t.t. Pakeistas surūdijęs radiatorius. Patarčiau pirkti su 1.5 arba 1.6 varikliu, nes 1.4 trūksta galios. Žiūrėti, kad nebūtų daužtas, nes įlenktose vietose pradeda greitai rūdyti. Gaila, bet dabar greičiausiai bus labai sunku surasti tokį automobilį su maža rida.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2010-01-24
Studentiskiausias auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, dinamiskas, patikimas
Komforto trukumas
Neapsakomas jausmas isijungus VTEC mechanizmui... puikios kuro sanaudos ir malonus vaziavimas posukiuose tai tik keli privalumai kuriuos patiri atsisedes uz sios hondos vairo. Pats isigijau sedana ir tikrai likau patenkintas bagazines turiu.. visos masinos kompaktiskumu ir vaziavimo ypatumais kurie ypac puikiai tarnauja mieste.. Pas mane atsidure 1.5 iLS varikliukas kitaip dar vadinamas E-VTEC kurio 85kW tikrai suteikia vairavimo dziaugsma... Kas labiausiai stebina kitus kad tokiam nediliam varikliukui 200km/h ne riba... Eksploatacija tikrai nebrangi.. jei vaikai ne VTEC o ECONOM rezima tai ir i 6.5 ltr itelpi dar eksploatacijos pigumas pasireiskia pvz keician tepalus(3.5ltr) arba zvakes (20lt/vnt NGK) Aisku arkos arkos ir dar karta arkos bus perpuve bet tai neesme! ju sutvarkymas 400-600lt svarbiausia ieskot gero variklio ir vaziuokles
Pilnas atsiliepimas...
D1 | 2009-10-29
Geras automobilis taciau nepakankamai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geras valdymas.
Silpnas variklis, garso izoliacija, rudys
Turejau si automobili pora metu. Bendrai paemus tai geras automobilis, nors turi ir trukumu. Vaziuokle labai gera. Pakankamai minksta kaip mazo automobilio bet kartu ir standi, kad butu galima iveikineti posukius ir dideliu greiciu. Skardos labai plonos, plaunant automobili linksta stogas. Arkos rudija. Garso izoliacija... kokia dar garso izoliacija? jos cia tiesiog nera. Skydelio apsvietimas labai jau paprastas. Net rodykles is vidaus nesviecia. Paneles plastikas virsuj minkstas ir malonus ir niekas viduj nebarska... hm... net keista dabar pagalvojus. Aisku kol nepaleidi garsiau muzikos... Sedynes patogios. Bagazine labai maza. Komforto nulis. Nera jokiu idomiu menkniekiu, jokiu blizguciu, jokiu... na absoliuciai nieko kas galetu sugesti. Gal ir gerai is kitos puses, nes nusipirkes negauni nieko isskyrus gera surinkimo kokybe ir patikimuma. Kadangi kai pirkau si civica, tai ju pasirinkimas tuo metu buvo ziauriai mazas, tai nusipirkau su 1.4 iS varikliu. D14A4 - 66kW. Prabeges buvo 70000 km. Puse metu ieskojau galingesnio, bet nerades nusipirkau su siuo varikliu. Cia ir buvo didziausia beda. Nepagvokit, kad kazkas buvo negerai. Tiesiog jis yra ziaaaauuuuriai silpnas. Mieste dar nieko. Bet kai isvaziavau i palanga autostrada, tada ir supratau, kad man reikia kito automobilio. Nelabai malonu kai lenki furas antra eile, o tau ant siknos prilipes VW busas dyzelis ir mirgalina sviesom, kad greiciau aplenktum. Bet greiciau jis aplenkt negali!!! nes jo maksimalus greitis 172km ir ta greiti jam pasiekt reikia laaabai daug pastangu, nes automobilis penkta pavara nuo 120km praktiskai nesigreitina. Galvojau cia gamintojas pasakas raso tech. dokumentuose, bet pasirodo tai visiska teisybe. Autostradoj su juo vos 175 km isspaudziau. Grizes nuvariau padaryt diagnostika, galvojau gal kas negerai, bet atlike apziura pasake, kad viskas kuo puikiausiai. Taigi po tokiu patyrimu sekantis mano automobilis jau buvo A4 1.8 turbo. Silpnesnio jau nenorejau pirkti, kad neilipciau i ta pacia bala antra karta :) Islaikyti si automibili galima sakyt nieko nekainuoja. Variklis ir pakaba dirba be priekaistu. Praktiskai reikia tik filtrus keisti ir benza pilti. O kadangi variklis negalingas tai jis dar ir to benzo nedaug valgo. Vidutiniskai apie 6-7 litr. 100 kilometru. Geras automobilis kasdieniniam trynimuisi po miesta, tik pirkit butinai su galingesniu nei 1.4 litro varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai