artutas | 2014-01-27 |
Honda Civic Aerodeck 1,8 Vti DOHC VTEC 169 AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, pakaba, patikimumas, praktikumas,
nereikšmingi
|
Turiu tris metus 1.8 Vti Civic Aerodecką.
Jei trumpai, tai praktiška mašina kasdienai, kuri suteikia daug džiaugsmo kai paspaudi.
Variklis - didžiausias mašinoje džiaugsmas. Tiksliau du varikliai. Kas turit žinot ką Hondos DOHC Vtec gali. Mano kuro sąnaudos 8,5 vasarą, 9,5 l žiemą. Tik reikia vertinti, kad puse šito kelio važiuoju ~90kmph, o tada Vilniaus "džiaugsmai". Tad realiai sanaudos vien Vilniuje manau būtų >=10-12l/100km. vairuoju ekonomiškai kai nėra prasmės spausti. Kačerginėje išmatavau tai gavosi ~16l/100km.
Pakaba - minkšta, kasdienai pats tas. Draugas turintis Citroena su hidrauline pakaba nusistebėjo, kad minštai važiuoja, paklausė ar nėra parėję amortizatoriai. Prieš savaitę kaip tik buvau patikrinęs ir buvo normoje.
Posūkuose stipriai svyra. Per stipriai, jei norisi pasportuoti. Kačerginėje turintys typerius stebėjosi , kad taip stipriai. (+Gale pas mane gamykliškai nėra stabilizatoriaus).
Bet man šitokia pakaba sportui tinka puikiai, nes palakstau kelyje Vievis- Semeliškės, ten keliukas nepasižymi lygiu paviršiumi, tad tokia pakaba pats tas. Vėliau įsidėjau galinį stabilizatorių nuo dyzelinio Roverio - džiugina. :)
Greičių dėžės pliusas ir minusas tas, kad trumpi bėgiai, ir labai aukštos apsukos. Miestui gerai, užmiestyje nekas. važiuojant 140kmph apie 5000rpm. 110kmph-3600rpm(berods). Labai reikia 6 bėgio.
LSD - Limited Slip Diferrential - super dalykas. Jo paskirtis tvarkytis su ratų prasisukimu važiuojant pirmu, antru bėgiu posūkyje, kai akseleruojies. Tą patiriat kiekvienas su bet kokia mašina tik skirtingame lygyje.
Pvz dabar darbine Opel Combo su 1,4l benzinu. +Padangos šudinos. Kai ant šlapios dangos reikia pirmu bėgiu sankryžoje pasukti ir greitai įsibėgėti, tai tenka atsargai dozuoti gazu. Pradeda prasisukinėti, tada atleidi, sukimba ir vel spaudi. Nauja fobija - kad ratai neprasisukinetų. Ir dar su kokiu auto :)
Geriausiai įsivaizduoti LSD naudą tokioje situacijoje: Variklis 100-124kW antru bėgiu >6000rpm apie 80kmph sukiesi ir kyli ant viaduko. Be LSD pradės vidinis ratas prasisukinėti ir tu busi kietas nes gaminsi daaaug dūmų, greitis - neatitiks variklio pajėgumų (dūmus gi gaminsi) Vis važiuoji antru bėgiu iki kelias išsitiesins.
Su LSD vidinis prasisukinės gerokai mažiau, vairas trauks į posūkio pusę, dūmų nebus, greitis didės 8500rpm, jungi trečią bėgį...
Salonas - turtingesnis nei japoniškų civicų. Pas mane odinis-veliurinis salonas. Manau idealus variantas mašinai. Plastmasės geros, minkštos, nors barškesių yra. Visgi 1998ų metų.
Universalas - nulenki sėdynes, nuimi bagažinės skyriaus užtraukiamą palangę, kiši dviratį ir važiuoji.
Gedimai: nupirkus keičiau vidinę granatą, sankabą, vėliau: priekines viršutines pakabos svirtis, vairo traukės antgalius, galinį amortizatorių(dėjau naudotą). Visą šitą laiką papildau vairo kolonėlės hidraulinio skysčio (leidžia), variklio alyvos per metus papildau ~1-1,5 l, pravažiuoju 35000km/metus.
Dabar laukia visų stabdžių diskų pakeitimas. Tiesa rankinis šudinai veikia. pasistengus blokuoja vieną ratą. Reikia ir abu galinius amortizatorius pasikeisti.
Nieko nenormalaus gedimų prasme pasakyti negaliu. Tenka keisti viską kas natūraliai susidėvi. Jokių ligų.
Važinėju jau 7 m. Neįsivaizduoju kad būtų dar koks tiek mažai keliantis problemų automobilis su su tokiom galimybėm.
Ar rekomenduočiau tokią auto kitiems? Aišku! Tik turi atitikti vairuotojo norai mašinai ir tai ką siūlo mašina.. Displacement: 1,797 cc
VTEC engagement@4500-4900 rpm
Compression: 10.0:1
Power: 169 hp (126 kW) @ 7600 rpm (174 N·m) @ 6200 rpm
Limit: 8,600 rpm
Transmission: S9B 4.26 final drive TORSEN LSD. Kol nepardavinėju tai ir nežinau. Bet tikriausiai kaip pakankamai retam modeliui paklausos nebus. Visgi dėl sportinio variklio gali atsirasti ir entuziastas norintis mokėti daugiau. :) Ieškoti nedaužtos ir nesurūdijusios. Visa kitą - suremontuojama.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Michail | 2010-01-18 |
Honda Civic 1.5 i-VTEC 84kw/115AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, puikiai valdomas, taupus.
Garso izoliacija.
|
Geras, ekonomiškas automobilis, ganėtinai galingas, puikiai valdomas. Turbut didziausias automobilio minusas būtų garso izoliacija. 1.5 i-VTEC 115AG variklis, pilnai patenkina galios poreikius mieste ir užmiestyje. Ganėtinai ilgos pavaros, didžiasia galia pasiekiama prie maždaug 4500 apsuku. Po pirkimo buvo pakeistos tik būtiniausios dalys: dirželis, tepalai, filtrai. Praėjus pusmečiui dar keičiama granta, ir stadžių kaladėlės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2009-02-28 |
Honda civic 1.4 90AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, gerai valdomas, gerai surinktas
Prasta garso izoliacija
|
Patikimas ir lengvai valdomas automobilis, salonas ganetinai kokybiskas, taciau garso izoliazija galetu buti ir geresne 1.4 90 AG varikliukas puikiai tinka mieste, taciau uzmiestyje jo galios tikrai truksta, o ir vaziuojant greiciau apsukos buna jau pakankamai dideles. Automobilio remontai reti, per puse metu kiek ji turime, tai buvo tik butini daliu pakeitimai po pirkimo (dirzelis, vandens pompa, tepalai), daugiau jokiu gedimu kaip ir nerasta Turbut svarbiausia kad nebutu rudziu, jie linke rudyti
Pilnas atsiliepimas...
|
|