Markės
478 iš 1404
Honda Civic 2001 - 2005
Honda Civic, 2001 - 2005
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.28% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 12
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005Honda Civic 2001 - 2005
Naujas Civic tapo gerokai didesnis tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis buvo gaminamas hečbeko kėbulu ir aprūpintas didesniais varikliais. Naujas dizainas buvo pavadintas „kulkos forma“ ir panašėjo į vienatūrį - tai buvo padaryta siekiant suteikti didesnį stabilumą. Naujas interjeras išsiskyrė tuo, kad pavarų perjungimo svirtis buvo įtaisyta pačiame prietaisų skydelio viduryje šalia vairaračio. Standartiniai varikliai nors ir ne taip mėgstantys aukštus sūkius dabar turi 20% didesnį sukimo momentą. Pakaba buvo pakeista iš dvigubų skersinių svirčių į paprastesnę ir mažiau sportišką MacPherson tipo. Nors automobilio standumas padidėjo, tačiau to rezultate padidėjo ir automobilio svoris, kartu sumažėjo dinamika. Buvo gaminama ir garsioji Type R versija su 2.0 litro DOHC VTEC varikliu ir 200 AG galia. Didžiausi automobilio pliusai išlieka tie patys – ekonomiškumas, vairavimo smagumas ir patikimumas. Tarp trūkumų reikia paminėti, kad automobilis neteko prieš tai montuotos dvigubų skersinių svirčių pakabos, kuri dabar tapo paprastesnė.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
Mechanikas | 2015-12-25
Honda Civic 1,4 66kw 2/3dr
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gana nebrangios dalys, nebrangus išlaikymas, pakankamai eiklus, ne opus korozijai
Orginali garso aparaūra niekam tikus, prastoka garso izoliacija
Honda civic 1,4 66kw 2/3 dr. Neblogas automobilis, labai patogus vairuoti, nors pavarų perjungimo svirtis man neįprastoje vietoje, tačiau labai patogu perjungti pavaras. Automobilis puikiai valdomas kelyje, tačiau mažoje aikštelėje, nors ir iš pažiūros nedideliam automobiliui, trūksta manevringumo. Gana kieta tačiau sportiška važiuoklė- civicu bruožas. Nedidelis, bet eiklus ir gana ekonomiškas varikliukas kurį retkarčiais galima "paprievartauti". Nors automobilis nėra didelis, bet salonas tikrai erdvus, o gale lengvai telpa 3 keleiviai. Vienas dalykas kas erzina tai garso izoliacija. Nors užvedus variklį, salone jo beveik nesigirdi, tačiau atsimušantys akmenukai į posparni puikiai girdisi, na bet nėra ko norėti, juk tai labiau sportiškas, o ne komfortiškas automobilis. Kadangi pirkau gana nebrangiai, tad nenuostabu kad teko pridėti rankas. Variklis benzininis 1,4 66kw. Kaip ir visi japonai "pakankinus" variklį padegina tepaliuko, bet užtenka dapilti kas 5000km po puse litro. Traukos pakankamai užtenka, važinėdamas į darbą kiekvieną dieną nuvažiuoju po 50km. Tad automobilis nestovi, ir dar kol kas nebuvo pavedęs :) Kadangi pirkau tikrai laabai pigiai, tai nenuostabu kad teko investuoti. Manasis civicas parvarytas iš Italijos. Važiuoklės buvo nerasta, bet viską (scelenblokai, stabilizatoriaus traukės, stabilizatoriaus gumos) susidėjau už 80 evru. Aišku aš negailiu automobilio detalėm ir pigiausių tikrai neperku, nes kaip jau minėjau automobilis per dieną pravažiuoja ne mažiau 50km. Sutvarkius važiuoklę, ji tikrai patikima ir greit nebyra, po remonto prieš tech. dar niekas nebarška. Nežinau ar dėl to kad automobilis iš Italijos, ar dėl to kad 2003 metų bet kėbulas idealios būklės. Turėjau galvos skausmą dėl CO kiekio ir padidėjusių kuro sąnaudų (apie 8,2l/100km užmiesty), beveik kadangi važinėju benzinu ir dujų dėti tikrai nenorėjau, gal kokius metus ieškojau "ligos" ir radau... Kaip visi žinome padėvėto automobilio su neišpjautu katalizatoriumi rasti sunku. Ne išimtis buvo ir man, nors buvau įdėjęs naują, bet ne orginalų, tai per didelio CO kiekio nesumažino. viskas išsisprendė kai įdėjau nors ir padėvėtą, bet orginalų katalizatorių. Tuomet CO pradėjo atitikti gamyklos reikalavimus, ir sumažėjo kuro sąnaudos iki gamyklos numatytų, 5,5l/100km. P.S. aš neviršiju 100km/h nes viršijus kuro sąnaudos didesnės. Eksploatavimo eigoje teko keisti priekinius stabdžių diskus (50 evru už abu delphi firmos) ir kaladėles (20 evru) Nepagailėkit gerų tepalų, aš pilu Gastrol Magnetec 5w40 Automobilis per metus neteko 30 procentų buvusios rinkos kainos. Nepagailėkite pinigų patikrai servise. Jeigu perkate benzininį būtinai pažiūrėkite ar yra katalizatorius, nes tai lemia kuro sąnaudas ir CO kiekį. Prieš perkant pravažiuokite kartu su pardavėju, jeigu važiuoklė bus susidėvėjusi tikrai išgirsite barškesį. Netikėkit spidometro parodymais, vis tiek kilometrai bus atsukti :D Jeigu vairas nutrintas tai automobilis tikrai pravažiavęs daugiau nei 150000km... Jeigu nusipirkote su nesurūdijusiu kėbulu, padenkite dugną, o ypač galines arkas iš vidinės pusės bitumine danga, tik prieš tai gerai išplaukit.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2015-06-11
Honda Civic EU9 (4 duru) 2005m 1.7CDTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuros sanaudos, labai talpus, daug erdves keleiviams, grazus dizainas, patogus mieste. Kazkas rase, kad mazai daiktadeziu. Daiktadeziu yra Labai Daug ir tikrai labai patogios.
Esant labai aukstam (190cm+) gali buti nepatogu vairuoti, nes sedyne atsistumia gana netoli. Esu 181cm ir jau beveik iki pat galo, taciau keleiviam vietos lieka daug. Prasta garso izoliacija, labai didelis apsisukimo laipsnis, gana kietas vaziuoti.
Turiu automobili 2.5metu. Buvo parveztas is Italijos vieno seimininko su 116.000 rida labai geros bukles. Automobilis ypatingai talpus, nors is salies greiciausiai gali pasirodyti visai kitaip. Seimoje yra Audi A4 universalas tai gale vaziuojantys keleiviai turi labai daug erdves. Vadinamojo "kelmo" einanti per viduri masinos neiprastai nera, kuris duoda dar daugiau erdves kojom. Galines sedynes pasikelia ir jas galima atremti i priekines, tada atlosu nulenkus gaunasi labai didele bagazine, kurioje esu vezes ir dideli saldytuva ir skalbimo masina su pilnai uzdarytu galiniu dangciu. Variklis dirba gana garsiai, nera malonus garsas ypac "uzgrezus" atsiranda pasaliniai garsai, bet tokie jau sie varikliai. Nera teke patirti paciam, bet esu girdejes, kad patikimumu nepasizymi, yra linke perkaisti del susidevejimo. Siuo metu rida yra 150.000, taciau jokiu bedu visiskai neturejau. 74kw, sukimo momentas tik 220nm, traukos noretusi daugiau, bet bukas visiskai nera. . Kuro sanaudos labai geros, tiek mieste tiek uzmiestyje. Kiek turejes kitu automobiliu ai neesu pajautes tokio zymaus skirtumo ziema ir vasara lyginant kuro sanaudas. Variklis ilgai syla, to pasekoje kuro sanaudos mieste pakyla ir iki 7-7.5l. Nuvertejimas mano manymu labai stabilus, kaina islaiko auksta, per 2.5 metu asmeniskai mano vertininimu nuvertejo nedaugiau 30% t.y. 1000 euru. Eksploatuoti automobili kainuoja beabejo nedaug jeigu maza rida ir nera netiketu gedimu. Detaliu esant gedimams kainos aukstos. Tiek kebulo detales tiek ir visos kitos detales brangios. Man per visa laika teko pasikeisti tik atraminius guoliukus kaina buvo apie (25e) Perkant su dyzeliniu varikliu isitikinkite kokia rida, asmeniskai nerizikuociau pirkti su labai didele rida. Tikrinti vairo kolonele, kiek girdejau pries perkant, kad tai pagrindinis dalykas ka reiketu tikrinti, po 2.5 metu vezu ir as taisyti, nes pradejo klibeti. Visa kita kaip ir paprastam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
Dima | 2014-02-26
honda civic 1,7 cdti 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vietos salone, bagažinėje, variklis, stabilumas kelyje ir pan.
plastmasės salono,
Automobilis nereikalaujantis didelių investicijų, kainos dalių nebrangios, varikliukas ekonomiškas, tiek automagistralėje tiek mieste, aišku reikia važinėti su protu. Kas labiausiai patiko tai stabilumas kelyje. Aišku yra keletas niuansų kaip plastmasės viduje kurios nėra pačios geriausios kokybės. Vietos viduje labai daug, sėdynės susilanksto, tai galima sutalpinti net kelis dviračius, o ir vairuotojui nereikia susispausti. Pavarų perjungimo svirtis labai patogioje vietoje. Žiemą visiškai jokių problemų, o realios sąnaudos man yra mieste - 6,5 žiemą, vasarą į 6 telpu, o už miesto 90-110 - 4,5 130km/h-140 km/h - 5 5,5. Patarčiau pirkti tokį automobilį, tik žiūrėkit, kad nebūtų sudrožtas, ir netikėkit lietuvių pardavėjais kurie sako, kad 120 000 ar 200 000 pravažiavusi. Pats pirkau su rida 1500 00, o tik paskuj prisipažino pardavėjas, kad buvo 250 000, bet kaip dyzeliukui čia nieko tokio. Ką keičiau per visą laikotarpį, tai pagrindinio diržo komplektą, traukes, naujos padangos, ir filtrai. Tiek per metus laiko. rekomenduočiau
Pilnas atsiliepimas...
Vidas | 2012-12-04
Po 5 metu ekspolotacijos Civic 2005 1.7CTDi Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, Stabilus
Nepatogus ilgose kelionese, prasta izoliacija, pigios vidaus apdailos dalys.
Automobilio pliusai: Ypatingai stabilus posūkiuose, nes Sport versija eina kartu su Type-r vaziuokle ir jos dalimis. Ypatingai ekonomiskas. Gana ergonomiskas ir talpus. Isvaizda. Minusai: Garso izoliacijos nera. Nepatogus ilgose kelionese, vairo padetis reguliuojasi tik aukstyn zemyn, sunku rasti patogia sedima vieta, nera porankio. Pigi ir kieta salono apdaila. Didelis apsisukimo spindulys. Neinformatyvus elektrinis vairas + didelis apsisukimo spindulys. Siu modeliu liga: barskancios vairo koloneles. 1.7 CTDi. Pliusas: taupus. Minusas: brangi priežiūra, ypatingai brangus tvarkymas, kadangi po kapotu vietos nėra, tai remonto kaštai ypatingai brangūs, nes norint pakeisti šūdniekį tenka nuardyti puse variklio. Opel/isuzu variklis tikrai nepasižymi patvarumu. Garsokas. Gana bukas. Keista tarpine (tepala leido). Keista tepalo pompa (suluzo dantratis). Keistas generatorius. Keistos vel visos tarpines (ziauriai tepala leido). Kondicionieriaus vamzdeliu tarpines. Per 4m nuvertėjo 35-40 proc. Geriau žiūrėti 1.6 variantą, nes 1.7CTDi pareikalaus investicijų į priežiūrą, o 1.4 bukas.
Pilnas atsiliepimas...
Rrrr | 2012-11-02
Honda Civic 2/3 2004 1.4b
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan komfortiškas (lyginant su senesniais barškučiais civicais), patogus mieste, tylus varikliukas
Lyg ir neužkliuvo niekas
Šiaip neblogas ir patogus automobiliukas :) Atrodo darytas socialdemokratiškai - kad žmogui būtų patogu - daug vietų smulkmenoms susikrauti, patogi pavarų svirtis aukštai išlendanti iš panelio. To pasekoje ten kur visose auto būna pavarų svirtis lieka daug vietos pasidėjimui - gėrimams, kitoms smulkmenoms - įvairūs išlendantys stalčiukai, labai patiko, nieko panašaus nesu matęs, ypatingai tokios klasės automobiliuose. Didelių "navarotų" nėra bet ko yra pilnai užtenka - kuro sąnaudos matuojamos, kondicionierius yra. Salono apdaila aišku ne audi ir ne bmw, bet niekas nebarška nešvilpia vėjai - žodžiu gan kokybiškai atrodo surinkimas ir izoliacijos Dirba tyliai, gedimų ar problemų parvarius (iš Italijos) nebuvo. 1.4 benzinas ima 8.5 mieste (gal dar reiktų ką patvarkyt), traukos tikrai užtenka Trumpai turiu, negaliu komentuoti. Detalės (kai ką teko keisti) nepasirodė brangios
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2012-06-07
Honda Civic septintoji karta (2001-2005)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vienas patikimiausių savo klasėje, retai genda patys agregatai, patikima visuma, ekonomiškas, geros sėdynės, erdvus salonas, puikiai valdomas, gera pakaba
brangios detalės, nekokybiškos ir kietos salono medžiagos, mažai daiktadėžių, VTEC genda pav.dėžės velenas, dyzelyje - smagratis, plonas vairas,pr. stabilizatoriai, skyla žibintų stiklai, neatspari rūdims
Septintos kartos kompaktinės klasės Honda Civic nustebino visus ankstesnius šio modelio gerbėjus. Visų pirma, Civic niekada nebuvo aukštas ir toks civilizuotas, toks didelis. Daug kam iš pradžių jis nepatiko dėl aukšesnės nei anksčiau sėdėsenos ir keistos, aukštai (centrinėje konsolėje) sumontuotos pavarų dėžės svirties. Be to jis prarado sportiško ir vyriško automobilio bruožus. Bet su laiku prie visko buvo priprantama. Modelis tapo labai populiarus ir pasižymėjo kaip mažai gendantis, patikimas. Pagrindiniai dalykai, kuo jis išsiskiria iš senesnių Civic modelių – dizainas, kuris tapo labai pilkas, nuobodus, japoniškas. Daug kas Lietuvoje šį modelį vadina tiesiog “lygintuvu” arba “prosu”, nes jo forma panašį į šį daiktą. 7 – asis Civic yra daug erdvesnis salone – net trijų durų hečbeke galima gana patogiai įsitaisyti ant galinės sėdynės, daugiau vietos garantuoja aukštos mašinos lubos. Ypač tai didelis pliusas aukštesnio ūgio vairuotojams. 5 durų chečbekas daugelio vairuotojų yra nemėgstamas neva už negražų dizainą, bet joks kitas japoniškas kompaktas neturi tokios didelės ir patogios bagažinės. Sulenkus galines sėdynės gaunasi plokščia erdvė ir galima sutalpinti net 1050 litrų krovinį (šaldytuvas, skalbyklė, viryklė tilps be problemų). Be to 7 Civic siūlo sedano ir kupė versijas. Žodžiu, Civic nusitaikė į įvairius vairuotojus, o ne vien į sportiškai, su treningais apsirengusius vyrukus. Šis modelis yra pakankamai moteriškas, bet jų varikliai tokie karšti, kad kiekvienas vyras neatsisakys tokios mašinos. Turiu nuvilti tuos, kurie mažai domisi mašinų pramone – šis Honda Civic nėra grynai japoniškas automobilis, kaip ir ankstesnis modelis. Dėl didelių muito mokesčių, didelių gabenimo laivais atstumų, Honda Europos rinkai gaminamas mašinas surinkinėjo Svindone (Didžioji Britanija). 3 ir 5 durų chečbekai buvo gaminami šiame Anglijos mieste, kupė bei sedanas buvo gaminami Amerikoje bei turėjo kitus variklius. Bet kokybės požiūriu, šie Civic beveik nieko neprarado, nes dauguma mazgų buvo pagaminti Japonijoje (kaip ir patys varikliai) ir gabenami į Europoje esantį Honda fabriką Svindono mieste. Šis Honda Civic iš pradžių nebuvo labai populiarus, bet po pirmųjų įsigyjimų ir nusuktų kilometrų žmonės įsitikino, kuo jis yra geras. Jis buvo patikimas, nesudėtingas automobilis. Be to, Civic pirmą kartą gavo šiuolaikišką, modernų, taupų dyzelinį variklį, kurio taip reikėjo norint išlikti dyzelių beprotybėje gyvenančioje Europoje. Benzininiai varikliai: joks kitas gamintojas neturi tiek gerbėjų būtent dėl gerų variklių. Jei kas nors pasako žodį Honda, pirma asocijacija – geras, patikimas variklis. Honda variklius gamino viskam – vejapjovėm, traktoriukams ir mašinoms. Honda benzininiai varikliai laikomi vienais geriausių pasaulyje. Sakoma, kad į juos gali lygiuotis nebent Toyota, Bmw, Lexus, Mercedes. Pirmas dalykas, kurį reikia žinoti apie Honda variklius žmogui, kuris nežino Honda - važiuosi ilgai ir be problemų. Bet kartais atsiranda rūpesčių ir su Honda varikliais, nes daugumą jų būna visiškai nuvaikyti dėl jų geros traukos. Į šį Civic Honda montavo du įprastos technologijos benzininius variklius. Vienas iš jų – 1,4 litro darbo tūrio 66 kilovatų, kitas nesudėtingos konstrukcijos benzininis variklis buvo montuojamas amerikinėje kupė versijoje – 1,7 litro 88 kilovatų. Šie varikliai nereikalauja ypatingos priežiūros, turi du paskirstymo velenėlius (DOHC). Atskiros kalbos yra verti VTEC varikliai. Visi norintys pirkti VTEC turi žinoti daug dalykų, į kuriuos neatkreipus dėmesio galima brangiai mokėti už variklių remontą. Kas yra tas VTEC? (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control). Lietuviškai, tai yra kintamų fazių vožtuvų kontrolės sistema. Ji įsikiša į vairuotojo vairavimą (gazo spaudimą). Jei norima važiuoti ramiai, vožtuvai dirba įprastu režimu, jei aktyviau, specialus kompiuteris reguliuoja vožtuvų darbo efektingumą. Tai pakankamai sudėtingi varikliai. Sistema VTEC variklyje leidžia benzininiam varikliui pasiekti dyzelinio variklio sukimo momentą. Tai reiškia, kad norint pasiekti maksimalią variklio galią, nereikia pasiekti didelių apsukų ir taip taupomas benzinas. Deja, išėjo kitaip. VTEC variklis kaip ekonomiškas važiuojant dideliu greičiu, nepasiteisino. Kad pasiektų maksimalią galią, VTEC vistiek reikėjo „gręžti“. Honda benzininių variklių minusas yra tas, kad jie gerai įsibėgėja tik tuomet, kai variklio sūkiai pasiekia 4000 aps./min (pakankamai nesveika motorui). Vienintelis 2 litrų VTEC agregatas nuo žemų sūkių dirbo be priekaištų ir gerai įsibėgėdavo nespaudžiant gazo pedalo. Štai kodėl dažnai girdime, kad visi Civic yra užvaikyti, nudrožti ir t.t. Todėl dar ir šiandien apie Honda variklius vokiškų automobilių fanai sako, kad jie yra „žoliapjovės varikliai“, nes jie efektyvūs tik tada, kai juos ganai. Jiems patinka, kai spaudi gazo pedalą, bet tai vis tiek blogai, nes trumpina variklio resursą. Tiesa, patikimumas visgi yra aukštesnis nei kitų. VTEC sugebėjo išlaikyti tik variklių ekonomiją. Varikliai tikrai yra taupūs, jei nėra pastoviai važiuojama dideliu greičiu. Net važiuojant maksimaliu apie 200 km/val greičiu toks variklis sudegins dešimt litrų benzino. Geras rezultatas. Ką reikia žinoti apie VTEC benzininius variklius? Jie mėgsta gerą priežiūrą. Tai reiškia, negalima taupyti juos eksploatuojant. VTEC variklio resursas – 300000 km. Po to jau drąsiai galima galvoti apie kapitalinį remontą. Dėl VTEC sistemos, variklyje neliko vietos hidrokompensatoriams, kurie sureguliuodavo vožtuvus. Dėl šios priežasties, kas 40000 km. (arba kartą per 2 metus), reikia sureguliuoti vožtuvų tarpelius, kitaip galite sulaukti variklio darbo problemų. Varikliai mėgsta kokybišką alyvą (sintetinę), kurią reikia keisti kas 8000-10000 km. (gana dažnai). Varikliai netoleruoja jokių tepalo priedų ar „daktariukų“. Tai dar labiau pablogins jų darbą. Taip pat kas 100 km.reikia patikinti tepalo lygį variklyje, nes VTEC variklis, bėgant metams, pradeda ryti alyvą (ypač, jei buvo netausojamas). Negalima „dapilinėti“ kitokio tepalo, negu yra supiltas. Jei tepalas deginamas intensyviai, tai gali būti variklio žiedų susidėvėjimo požymis. Jei nusipirkus automobilį matosi, kad tepalas seniai nekeistas, patikrinkite, ar nereikia atlikti sistemos praplovimo. Nes jei yra suodžių, jie užkimš VTEC sistemos darbo kanalus. VTEC mėgsta kokybišką antifrizą ir yra jautrus temperatūros svyravimams, galima perkaitinti (dėl tos priežasties, kad mėgsta dideles apsukas). Nepilkite neaiškaus antifrizo, nemaišykite antifrizo pagal spalvą. Kokios spalvos supiltas, tokį ir pilkite toliau. O geriausia, nusipirkus mašiną, antifrizą išleisti ir užpilti naujo. Įdomus dalykas, dėl kurio reikia suprasti, kas yra VTEC. Jei važiuojate 150 km/h, variklis sukasi 5000 apsisukimų per minutę. Turbūt supratote, dėl ko reikia laikytis to, kas buvo pasakyta aukščiau. 1,6 l ir 1,7 l VTEC versijose, paskirstymo dirželį reikia keisti kas 100000 km (iš vairuotojų pastebėjimų galima pasakyti, kad trūkus diržui, nelankstomi vožtuvai). 2 litrų Sport ir Type R versijų variklio velenus suka ne krumplinis diržas, o grandinė. Grandinės be problemų gali dirbti 200000km, bet dauguma jų taip ir lieka nekeičiamos iki variklio darbo pabaigos. Dyzeliniai agregatai: Honda pirmąjį savo dyzelinį variklį pagamino tik 2003 metais. Jis debiutavo naujajame Accord modelyje. 6 kartos Civic irgi turėjo dyzelinį variklį. Tačiau ne visi prisimena tą modelį kaip patikimą, nes Honda bendradarbiavo su Rover. Rover ir tiekė variklius Honda automobiliams. Juolab abu buvo surenkami Anglijoje. Rover dyzelinis variklis nors ir buvo ekonomiškas, eiklus ir pakankamai tylus, bet dažnokai kentėdavo dėl perkaitinimo ir turbinos gedimų. Be to ketvirtojo cilindro pakaitinimo žvakė buvo įsukta į kuro siurblį. Meistrai keikė šitą variklį, nes buvo sunku jį remontuoti. 7 – aisis Civic turi labai modernų dyzelinį variklį. Tai 1.7 litro darbo tūrio CTDi dyzelis su tiesioginiu kuro įpurškimu bei elektroniniais purkštukais, valdomais aukšto slėgio kuro siurblio. Jo galia yra 74 kw. Šis dyzelinis variklis yra bendras Isuzu ir Opel kūrinys, gaminamas Lenkijoje, Žemutinės Silezijos Glivicų mieste. Pagrindinis modelis, kuriam kurtas šis agregatas – Opel Astra H (trečia Astra karta). Jei kalbėtume apie šio variklio patikimumą, tai geras rodiklis turėtų būti mūsų vairavimo mokyklos ir VŠį “Regitra”, kur vyksta vairuotojų egzaminavimas. Juk šiose įstaigose nusukama labai daug kilometrų. Dauguma Astrų turi tokį dyzelinį variklį. Honda nusprendė įsigyti šį variklio variantą ir pagal Isuzu licenciją montuoti Civicuose. Šio variklio pliusai yra mažos sąnaudos ir išskirtinių problemų nebuvimas. Gerai vedasi ir žiemą, jei galingas akumuliatorius, “nenudususios” užvedimo rėlės pakaitinimo žvakės, jei žiemą pilamas arktinis dyzelinas. Be to variklio dalių galima įsigyti ir Opel centruose, variklis taisomas ir Opel salonuose. Honda tik prikišo rankas prie variklio montavimo ir galios kūrimo. Esminiai dalykai, kad šis dyzelis gerai ir ilgai važiuotų – kas 100000 km pakeisti paskirstymo dirželį, kad jam nutrūkus netektų kapitaliai remontuoti variklio ar jį keisti kitu. Antra procedūra – kas 10000 km pakeisti sintetinius tepalus ir tepalo filtrą. Kartą per metus dyzeliui privalo būti pakeičiamas kuro filtras ir kaip visiems automobiliams – oro filtras. Kad dyzelis efektyviau ir greičiau įšildytų saloną, kasmet reikia keisti ir salono filtrą. Daugiau nieko ypatingo šis variklis neturi, dėl ko jis negalėtų dirbti. Dyzelis gali nuvažiuoti dvigubai didesnį atstumą už VTEC benzininius variklius, yra taupesnis. Aišku, kaip ir visi varikliai, taip ir šis turi minusų, bet tai yra būdinga visiems naujiems dyzeliams: negalima pilti kuro iš kaimyno garaže stovinčių kanistrų, negalima pilti apskritai neaiškios kokybės kuro. Common rail dyzeliai turi polinkį sugadinti kuro purkštukus, jei pilamas prastas kuras, bet apie tai jie įspėja vairuotoją. Vienas sugadintas purkštukas (jo restauravimas) kainuoja nuo 600 lt (jų yra tiek, kiek cilindrų – keturi). Naujas purkštukas kainuoja labai didelius pinigus. Todėl dauguma šiuolaikinių dyzelių vairuotojų net nebando pilti į baką bet ko. Taip pat toks dyzelis gali sugesti dėl kuro siurblio gedimo (jei prastas kuras), negalima važinėti tuščiu baku, kad siurblys netrauktų šiukšlių. Jautresnė šio dyzelio vieta, kaip ir visų šiuolaikinių – dvimasis smagratis. Šis įrengimas montuojamas į apskritai visus naujus dyzelius. Tai yra įrengimas, kuris slopina variklio ir pavarų dėžės truksėjimą, kai vairuotojas keičia pavaras automobilyje. Šiuolaikinis dyzelis netrukčioja, kai permetinėjamos pavaros. Jei mašina važinėjama agresyviai, smagratis subyra ir perjungiant bėgius, minant sankabą, nuolat girdisi girgždėjimas. Smagratis tai yra įrengimas, sumontuotas kartu su sankaba. Tokia kombinacija dabar vadinama tiesiog „plaukiojančia sankaba“. Daug kas sako, kad ji nereikalinga, nes sugedus smagračiui remontas kainuoja minimum 2000 lt. Tačiau jei važinėjate ramiai, taisyklingai perjungiate pavaras, stovėdami eismo kamštyje nelaikote išmynę sankabos pedalo (kas apskritai neleistina lengvajame automobilyje), smagratis atlaiko iki pabaigos. O nusipirkti naudotą Civic su sugedusiu smagračiu yra pakankamai sudėtinga, nes sugedęs smagratis apie save išduoda išmynus sankabos pedalą sklindančiu girgždesiu ir mašinos trukčiojimu, kai permetinėjamos pavaros. Dyzelis taip pat turi tokią jautrią vietą kaip turbina (perkant reikia ją patikrinti servise). Turbinas sugadina žiopli mašinų savininkai, laiku nekeisdami tepalų. Tai tik vairuotojų problema. Remontas dažnai būna nuo 1000 lt. Jei dyzelis netraukia, vadinasi, buvo neprižiūrėtas ir sugadinta jo turbina. Kai turbina neveikia, dažniausiai mašina meta tamsių dūmų kamuolius ir padidėja kuro sąnaudos, dyzelis ima deginti alyvą. Bet kartais būna, kad sulūžta turbinos sparnuotė ir turbina nesisuka tik dėl to. Tokiu atveju turbinos remontas būna pigesnis. Labai dažnai atsitinka taip, kad jei sugenda turbina, tai važinėjimas su sugedusia turbina pribaigia ir patį dyzelį. Bet dyzeliniai varikliai nors ir turi daugiau jautrių vietų, realiame gyvenime jie laiko daug ilgiau. Tą mums atskleidžia įmonių mašinos, milijonus nuvažiuojantys taksistai. Apskritai, Europoje 7 iš 10 mašinų yra dyzelinės, nes dyzelis labai greitai atsiperka, mažai genda (jei prižiūrimas), sutaupo pinigų. Gedimo atveju remontas brangesnis nei benzino, bet kad dyzelis sugestų, reikia pasitengti jo visiškai nemylėti. Sėkmingo dyzelio gyvenimo esmė – laiku keisti tepalą, filtrus ir nepagailėti pinigų geresniam akumuliatoriui. Be to dyzelis gerai pakenčia sintetinius kuro priedus žiemai. Į dyzelio baką žiemą kai kas įpila šiek tiek žibalo. Dyzelis nesuges, jei į jį netyčia įpiltumėte šiek tiek benzino. Rinkoje labai retai, bet galima susidurti su Civic sedanu, varomu 1,3 i-DSI variklio. Tai yra VOLT elektrinis motoras. Tokia mašina buvo gaminama Amerikos rinkai. Geriau jos nepirkite Lietuvoje, nes ją suremontuoti kainuos pasakiškus pinigus. Tai hibridinis variantas, kurio Europoje nebuvo Atidžiai apžiūrėti kėbulą, nepirkti aklai VTEC benzininiu varikliu varomos mašinos. jei 5 durys, tai versija su 2,0 VTEC Sport varikliu. Jei triduris, tai bet kuri benzininė versija, išskyrus silpniausią, kuri naudoja tik stikline kuro mažiau nei 1,6 l. Dyzelis vertas susidomėjimo, jei važinėjate daug ir dažniausiai mieste, jei per mėnesį nusukate apie 2000 kilometrų. Jei nuvažiuojate daugiau, tik dyzelis.
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2012-04-13
Honda Civic 1.6i VTEC '03
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, sportiškumas, patikimumas
Komforto trūkumas, didesnė nei konkurentų kaina
Honda Civic 1.6i VTEC 2003 110AG. Mieste ~9l/100km. Autostrada ~140 vidutinis ~7l/100km 2/3. 80 000 rida, tikra. Type-R gamyklinė apdaila Turiu jau geri metai. Miesto automobilis. Lyginant su konkurentais (Golf, Focus, Astra, Corolla) - sportiškesnis, žemesnė sedėsena, geras valdomumas, jautrus vairas. Automobilis man patinka, nes važinėju praktiškai tik Vilniuje. Mėgsta gerą kelią. Automobilis ganėtinai platus ir lengvas (1150kg), tai kokių provėžų nemėgsta. Važiuoklė kieta, keičiausi priekinius amortizatorius (Flix auto ~500lt) tai tokia ji ir sukurta. Vietos nėra daug. Aš ~1,9m ir kojų negaliu ištiesti. Stengiuosi kad už manes gale nesėdėtų. Lyginant su konkurentais sakyčiau gal ir daugiau yra. Realiai man užtenka. Pravažumas normalus. "Bordiūras" po bamperiu palenda. Pavarų dėžė mechaninė - 5 pavarų. Gan nestandartinėj vietoj. Tiesa labai patogu. Daug vietų pasidėt daiktam. 2 Cup holderiai. Salono surinkimo kokybė ir medžiagos geresnės nei klasės vidurkis (odinis vairas, pavarų dėžė - papildoma įranga pas mane). 1,6i 110AG (81kw). Variklis turi VTEC. Sukasi iki 7000rpm be problemų. Tiesa VTEC įsijungia vėliau ir pradeda geriau traukti nuo 3000-3500rpm. Žodžiu benzinas, trauka prie didesnių apsukų.. Vienam po miestą važinėti užtenka. Kažkiek sportiškai gali pavažiuot, bet tikrai nėra galingas automobilis.1,4i silpnokas, 1,7 dyzelis yra Izusu/Opel. Aš ieškojau būtent 1,6i, nes manau tai optimaliausias variantas (tikras Hondos variklis). Su varikliu visiškai jokių bedų. Per metus niekas nebuvo sugedę. Kai pirkau pasikeičiau priekinius amortizatorius (~500lt su visom gumom), priekinius stabdzius su diskais ir guoli (~500lt už viską Flix auto), tepalus ir filtrus. Honda ganėtinai patikimas automobilis. Keletas pažįstamų eksplotavo tokius Civic'us po 4-5m ir didelių bėdų nei vienas neturėjo (keitė tik lamda zondą). Honda kainą laiko normaliai lyginant su konkurentais. Visada bus lavonų, bet tvarkingas Cvic mobile.de kainuoja tikrai nemažai kaip savo klasės automobiliui. Rekomenduočiau automobilį jaunimui. Jis nebrangus, lengvai ir pigiai eksplotuojas. Komforto nėra daug, bet važiuoja smagiai. Po miestą pats tas. Rekomenduočiau automobilį jaunimui. Jis nebrangus, lengvai ir pigiai eksplotuojas. Komforto nėra daug, bet važiuoja smagiai. Po miestą pats tas. Sumokėti daugiau ir išvengti didelių bėdų. Jei perki benziną su mechaninę - tai jie praktiškai neužmušami (pilni keliai 1990-1992m Civic'u). Jei ieškot komfortiškos arba pigiausio varianto - Civic'as nėra optimaliausias variantas. Sakyčiau savo klasėj jis net per brangus, bet atperka tai varikliu ir valdomumu.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2011-10-02
7 gen. honda civic 2/3 dur.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas bei puikiai atrodantis auto, elektronika veikia be priekaistu,patogios priekenes sedynes.
megsta rudeles, prastoka garso izoliacija, galetu buti ekonomiskesnis, truksta autopiloto bei porankio.
Ne toks ir mazas, tikrai patikimas ir patogus auto. Visi kas sedejo gale atkreipe demesi, kad labai patogu, kai grindyse per viduri nera slenkscio. Atlenkus galines sedynes gaunasi tikrai milziniska bagazine. Garso izoliacijai siek tiek pataupyta, ypatingai girdimas vaziuokles darbas prastuose keliuose, taciau apie variklio garsa to nepasakyciau. Nebloga gamykline garso iranga su CD grotuvu. Keistai atrodanti auktai itaisyta begiu perjungimo svirtis yra ziauriai patogus dalykas :) Man asmeniskai ilgesnese kelionese labai truksta porankio ir autopiloto, bet gal cia tik man :) Kartais vaziuojant atbuline pavara masina keistai sutrukcioja, todel tenka smarkiau spustelti akseleratoriu.Kiek girdejau tai yra honda beda, bandziau aiskintis, bet nieko nepesiau. Su ta bedele jau sekmingai vazineju 3 metus. Kuro sanaudos : mieste 8.5; trasoje 7 l benzino. Kuro bakas 50 l. Dar reiktu pagirti honda klimato kontrole kuri veikia be priekaistu. Variklis 1.6 v-tech. 81 kw tikrai pakankamas siam dviduriui automobiliukui. Variklis turi buti tinkamai priziurimas, nes siek tiek megsta tepaliuka. Kas 10 000 km. supilu apie 0.7l tepalo, bet tai kiek girdejau visiskai normalu. Variklis taip pat nebijo didesniu apsuku, taigi begius jungiu tik perkopus 2.5 tukst apsukas. Siaip varilis nors ir nedidukas, bet pagal galia siam modeliui labai tinkamas. Kainos nuvertejimas labai nedidelis. Normaliai priziuria masina islaiko didziaja dali savo vertes. Jaunimo tikrai megstamas modelis, todel klientu rinkoje tikrai netruksta. Visu detaliu galima lengvai gauti ir kainos ne ka didesnes nei kitu auto. Kiek teko girdeti, brangiausios detales siame auto yra priekines lempos :) Nors maciau neblogai atrodanciu kinietisku lempu, bet atsiliepimai apie jas labai prasti.Todel prireikus patarciau deti tik orginalias. Zinant lietuviu auksarankius, butinai tikrinti jusu pasirinktame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Vytek | 2010-09-27
Honda civic si ep3 (USDM)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, Ekonomiskas, Grazus, Techniskai nesudetingas, Lengvai valdomas,Galingas, Pigus.
Nekomfortiskas, Pigios salono dalys, Mazai patogumu, Jauciasi esfalto nelygumai,bloga garso izoliacija.
Honda civic si ep3 (USDM) Automobilis kuris labiau prieinamas ir patrauklus jaunimui. Tai paprastas, nekomfortiskas automobilis, salono plastmasine dalis ganetinai pigios kokybes, isore patraukli akei, patogios sedynes, vairuotojo vieta ypatingai patogi sportinio tipo vaziavimui. Garso izoliacija palyginti su senesnemis kartomis siektiek patobulejusi, taciau gerokai atsilieka daugumai tos pacios klases voketijoje gaminamu automobiliu markem (VW golf, BMW 1, Audi a3 ir t.t.) Automobilio komplektacija nera pagirtina, komforta gali suteikti cruise controle, elektra valdomi langai, A/C bei liukas, taciau tai suteikia jauku jausma - "ko nera tas negenda" Turbut geriausia puse sio automobilio yra - Patrauklumas, Galingumo santykis su svoriu, patvarumas bei jausmas vairuojant (labai manevringas, gerai jauciamos sukibimo ribos, gerai reaguja i vairuotojo norus ir veiksmus) Tai 2.0 l (i-vtec dohc) 120kw (160ag), 191 N·m @4000rpm. 5pavaru mechanine transmisija. Tai ganetinai techniskai paprastas, salyginai ekonomiskas, ir nepaprastai patvarus agregatas. Eksplotacines dalys labai pigios, visa kita brangu. Kaina su metais krenta ganetinai greitai, bet kai nusiperki tai nenori parduoti. Jei rinksites USDM versija tai butinai suzinokit kurioje vietoje buvo dauztas ir kruopsciai apziurekite. Pameginkite ar veikia A/C, nes siurbliukai turi liga,o jie labai brangus, girdejau snekas, kad vairo kolonele ligota, (nepamirskit kad stiprintuvo sistema elektronine EPS) bet as su tuo nesusiduriau. Vazineju jau du metus ir neturejau jokiu problemu neskaitant A/C todel daugiau nieko negaliu patarti isskirtinio.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2010-02-05
Patikimas automobilis uz protinga kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ziureti aprasyma
Ziureti aprasyma
Ilgiau nei metus turiu Honda Civic 1.4 ,2001 metu,5D hecbeka. Tai erdvesnis ir "malonesnis" automobilis nei iprastas kompaktines klases auto. Drsisciau nesutikt su vienu is atsiliepimu, kad bagazine maza, anaiptol, man ji "tarnauja talpiai". Kita vertus, juk tai nera universalas.Per tuos metus sugeneravau sio automobilio privalumus ir trukumus. Privalumai: modernus isores dizainas, centrinees konsoles tarp priekiniu sedyniu nebuvimas sukuria erdves jausma,aukstos lubos,lengvai valdomas,efektyvus stabdziai,patogi pavaru perjungimo svirties padetis. Trukumai: garso izoliacijos stoka,porankio debuvimas,skurdoka bazine komplektacija. Trukumai:1398 kub.cm varikliukas apribotas,pavaros nera ilgos,pasiekus 120 km/h greiti variklis "rekia"... Privalumai: nedideles kuro sanaudos (vidutiniskai apie 6.8l/100km) Trukumai: brangokos eksploatacines medziagos ;jei vis dar turite originalia audio aparatura ir neesate tikri ar turite magnetolos koda - bukit atsargus atjungdami akumuliatoriu, nes magnetola uzsirakins ir teks apsilankyti Honda atsovybeje ir pakloti apie 30 lt kodo atstatymui; prie 150k km atsirado neaiskus bildesiai variklyje, bet tik esant apkrovai (su pavara)(gali variantai: voztuvu tarpeliai, katalizatorius arba pavaru deze...)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai