Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


473 iš 1378
Honda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabar
Naujasis devintos kartos Civic sukurtas kaip aštuntos kartos modelio evoliucija. Taip, automobilis atrodo įdomiai ir patraukia akį, tačiau naujų dizaino idėjų nesutiksime – Civic siluetas išliko apvalainas tik su didesniais priekiniais žibintais bei banguotomis ratų arkomis. Kogero tai teisingas sprendimas – juk pirmtakas susilaukė didžiulės sėkmės, taigi kam rizikuoti revoliuciniais sprendimais? Viduje automobilis tapo „šviesesnis“ - jame sumontuoti didesni langai, bei plonesni priekiniai statramsčiai, todėl automobilis tapo vizualiai erdvesnis. Dabar su Civic yra lengviau manevruoti atbuline eiga. Ankstesnis modelis turėjo itin mažą galinį langą, o ir skersinis su papildomu stabdžių žibintu bei oro aptaku užgožė kone visą vaizdą. Naujajame modelyje šis skersinis liko, tačiau jis tapo plonesnis. Itin pastebima tai, kad Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams. Prietaisų skydelis tapo kiek paprastesnis, prietaisai išdėstyti logiškiau, taip pat panaudotas kokybiškesnis, daug kur minkštas lietimui plastikas. Nors ankstesnis modelis turėjo vieną didžiausių bagažinių rinkoje, tačiau naujasis turi dar didesnę – dabar ji sieka 477–1378 litrų talpą ir yra kogero didžiasia savo klasėje. Po kapotu siūlomas vienas iš trijų variklių – 1,4 ir 1,8 l benzininiai bei 2,2 l dyzelinis. Benzininiai varikliai nieko netikėto pasiūlyti negali, o štai dyzelinis agregatas yra išties puikus. Jis pasižymi dar geresnia ekonomija, bei galia, be to yra išties tylus. Ne paslaptis, kad Honda dyzeliai vertinami kaip vieni geriausių pastarojo meto variklių.
2012 metais Honda Civic tapo Metų moterų automobiliu ekonominėje klasėje, aplenkęs tokius konkurentus kaip Volkswagen Up! ir Ford Fiesta.
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti

Honda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabarHonda Civic 2011 - dabar
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z
PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO