Markės
716 iš 1911
Honda Prelude, 1988 - 1992
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis žemas automobilio dizainas
  • 4WS
  • Puikiai valdomas
TRŪKUMAI
  • Dizainas atrodė jau pasenęs tam laikotarpiui
  • Spartietiškas interjeras
  • Silpni varikliai
"1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche"
Honda Prelude yra sportinis kupė automobilis, kurio buvo išleista net penkios kartos. Prelude ilgamečiai konkurentai buvo 4 cilindrų Toyota Celica, Nissan Silvia, Mitsubishi FTO, Mitsubishi Eclipse, Ford Probe ir Mazda MX-6 modeliai. Iš visų šitų amžininkų tik Eclipse yra vis dar gaminamas. Trečios kartos Prelude buvo labai panaši į antrą kartą, tačiau tai buvo visai naujas modelis, kurio galingiausias motoras buvo 2.0 L DOHC 150 AG (110 kW) galios variklis. Prelude turėjo keletą dėmesio vertų naujovių: pirmiausia tai buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turintis 4WS visų keturių vairuojamų ratų sistemą. Iki šiol 3 kartos Prelude išlieka vienintelis automobilis su mechanine 4WS sistema (kitos buvo elektroninės). Ši Prelude taip pat turėjo patį žemiausią variklio gaubtą iš visų priekyje variklį turinčių automobilių pasaulyje. Todėl automobilis turėjo puikią matomumo zoną, didesnę ekonomiją, mažesnį vėjo keliamą triukšmą ir gerą oro pasipriešinimo koeficientą 0.34. Šis modelis dar vadinamas “mažuoju NSX” dėl panašios stogo linijos, žemo priekinio variklio gaubto, ištisinių galinių žibintų ir puikaus valdymo. 1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche! Prelude rungtyje pasiekė puikų 105.4 km/h greitį, tuo tarpu kai 1988 metų Corvette rezultatas yra tik 104.4 km/h. Žurnalas „Wheels” Prelude išrinko 1987 metų automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turintis 4WS visų keturių vairuojamų ratų sistemą. Iki šiol 3 kartos Prelude išlieka vienintelis automobilis su mechanine 4WS sistema (kitos buvo elektroninės).

Ši Prelude taip pat turėjo patį žemiausią variklio gaubtą iš visų priekyje variklį turinčių automobilių pasaulyje.

1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche! Prelude rungtyje pasiekė puikų 105.4 km/h greitį, tuo tarpu kai 1988 metų Corvette rezultatas yra tik 104.4 km/h.

Žurnalas „Wheels” Prelude išrinko 1987 metų automobiliu.

Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Vaidotas | 2010-03-19
Honda Prelude 1987 - 1991m. HP3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, puikus valdymas, ishskirtinis dizainas.
Rudys jei ilgai vazinetas LT ziema.
Yra du variantai. Pirmas 1987 pab - 1989 m. pab. Antras 1989 pab - 1991 m. pab. Kebulas tas pats. Skiriasi, buferiai, galiniai stopai, gal.dangtis, moldingai, dureliu apmusimai, sedyniu medziagos, prietaisu skydelis, keli vaziuokles pakeitimai (granatos pin skaicius) ir kt smulkmenos. Geriausia komplektacija: odinis salonas, elektr veidrodeliai ir liukas, klimato kontrole, sildomos sedynes ir veidrodeliai, reguliuojamos faros, halogenai, auto pilotas, ABS, DOCH ir 4ws sistema (4 vairuojami ratai, retai pasitaiko) Silpniauias variklis B2OA3 dual carb (du karbai) nepatarciau pirkti su siuo varikliu, nes sudetingas karbu reguliavimas, o svarbiausia per silpnas galia tik apie 80kw. Taip pat yra vaziukles skirtumai tarp Doch ir Carb variantu.(Mazesni priek stabdziu diskai, suportai).Carb versijos komplektacija zymiai prastesne. Realesni variantai DOCH versijos bet retesnes ir rast tvarkinga bent jau Lietuvoj tikrai sunku, geriau is Vokieciu ir ne jaunimo vazineta, nes variklio remontas su orig. detalem kainuos brangiau nei visa masina.. Dazniausiai pasitaikantys DOCH varikliai B20A5 - 1O1 KW, B2OA9 - 103 KW, B20A7 - 11O KW. Pastarasis manau geriausias pasirinkimas (komplektuotas Olandija,Belgija, Prancuzija,Anglija, kitur labai retas). Galingiausias is varikliu gamos B2OA JDM 160 hp komplektuotas Japonijoje, taip pat galima rasti importuota UK, USA. Pacios masinos valdymas ir "sukibimas" su keliu super, neteko vaziuot su geriau valdoma. Varikliai tikrai patikimi, jei priziurimi ( t.y tepalai, filtrai ir kt. keiciama laiku) ir jei vaziuojama su protu, be red line, stabdymo begiais ir kt. O kas del rudijimo tai patarciau nepirkt masinos ilgai vazinetos Lietuvoje nes skardu bukle bus nekokia, nebent nevazineta ziema ir laikyta garaze, kas idomiausia is Vokieciu parvarytos daug tvarkingesnes matyt ten nebarsto tokio druskos misinio ziema kaip LT. B2OA - 16O HP JDM DOCH, B20A3 - 80 KW Dual CARB, B2OA4 - Carb, B20A5 - 101 KW DOCH, B2OA7 - 15O HP DOCH, B2OA9 - 1O3 KW DOCH, B21A - DOCH USA B21A1 - DOCH USA. Geros bukles be 1500 e nenupirksi, nuvertet nera kur nes pigiau tvarkinga DOCH vargu ar rasi. Eksploatacines islaidos nedideles, nes tikrai patikima masina. Kuro sanaudos 10 l mieste (su 15 '' ratais.) Autostradoje 7 l. Pirkt is uzsienio, tiktai DOCH ir patartina nuo 90 metu. Uzvedus varikli patikrint ar nedega check engine indikatorius.Taip pat galima paieskot su 4ws tikrai pajusit dideli skirtuma vairuojant, juolab kad sistema pilnai mechanine todel labai patikima, skirtingai nuo elektronines naujesnes kartos preliudu.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2009-05-27
HP3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Issiskirianti isvaizda,geras valdymas.
Rudijantis kebulas,nepatvarus DOCH varikliai.
Patogus isskirtinai atrodantis klasikinis kupe. Vairuoti labai malonus tiek mieste tiek uz jo ribu. Valdymas labai malonus,masina puikiai jai klauso vairuotojo komandu,vis del to stabdziai gana silpni,pakaba labai nemegsta duobiu ir agresyvaus vairavimo, modelyje be 4WS sistemos jauciamas didelis nepasukamumas. Mazai vietos gale. Labai rudija kebulas. Varikliai yra dvieju rusiu: 1.DOCH,pakankamai galingas, valgo 10-12 litru kuro mieste,bet labai nepatvarus,labai sunku rasti tvarkinga. 2. SOCH,maziau galios,neekonomiskas (12-15 litru mieste,ziema buna ir 20),bet labai patvarus. Kebulo ir variklio dalys labai brangios,kaip tokiu metu masinos,nors jei su ja vazinejama graziai,ji yra gana patvari. Nuvertejimas tik simbolinis,jau pora metu kainos nebesikeicia. Jei imanoma ieskoti tvarkingo varianto,4WS-labai didelis privalumas,pries perkant DOCH'a nepatingeti ir patikrinti kompresija,apziureti ar nevarva tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
Kva | 2008-01-25
HP3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukia tikrai idealiai. Manevringumas nuostabus. Miesto pusiau sportinis automobilis. Dizainas labai gera. Pravazumas nekoks. Patogu nerealiai, salonas labai malonus. Pilnas el paketas. Gale netelpa niekas, na nebent vaikai :) Priziurima tarnauja labai maloniai ir ilgai. Kuro sanaudos pagal vairavima. Dujos. 2.0i DOHC Voztuvu dangtelio tarpine, padangas, duslintuva x2, priekine lempa, galinius stabdzus pilnai, priekines stabdziu kaladeles. Deje, nepasikeiciau variklio dirzo...
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt