Markės
720 iš 1917
Honda Prelude, 1992 - 1996
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 16
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Pagaliau Prelude su galingu varikliu
  • Puikus kėbulo ir pribloškiantis interjero dizainas
  • 4WS ir puiki sportiška pakaba
TRŪKUMAI
  • Didelis svoris
  • Varomas priekiniais ratais
  • Po kapotu pritrūko dar dviejų cilindrų, turbinos arba dar šiek tiek cm3
"Automobilis turi puikų svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui ir tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą"
Išskirtinio išorės ir vidaus dizaino automobilis galintis pasiūlyti ir išskirtinę dinamiką. Prelude tapo trumpesnis, platesnis ir žemesnis. Išorėje neliko išlendančių priekinių žibintų, užpakalinė dalis buvo suapvalinta ir gan aukštai pakelta. Stiklinis stoglangis pakeistas metaliniu ir šįkart jis nesulenda į kėbulą, o išlenda į lauką taip atlikdamas ir spoilerio funkciją, ko pasekoje sumažėjo oro keliamas triukšmas. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Viduje – įspūdingas prietaisų skydelis tolygiai einantis per visą automobilio plotį ir turintis elektroninius prietaisų indikatorius skydelio centre. Automobilis turi svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji pakeista į elektroninę. Galingiausia versija turi atmosferinį aukštų sūkių 2.2 L DOHC VTEC H22a1 variklį su įspūdinga 190 AG (143 kW) prie 6800 rpm galia. Ketvirtos kartos Prelude dalijasi kai kuriais pakabos komponentais su penktos (1994-97 metų) kartos Honda Accord. Prelude savo populiarumu nusileido dinamiškesniems nors paprastesniems Civic ir Integra modeliams, o labiau prabangūs NSX ir vėliau pasirodęs S2000 vėlgi lenkė Prelude savo galia. Tačiau Prelude išsiskiria puikiu kompromisu derinančiu stilių, puikią kokybę ir dinamiką. Šis modelis yra itin populiarus tarp Honda gerbėjų mėgstančių perdarinėti ir tobulinti savo automobilį. Prelude yra puikiai surinktas, kokybiškas, pakankamai ekonomiškas, greitas, itin smagus vairuoti ir toks patikimas, kad net ir po dešimtmečio kito jis puikiai važiuoja. Trūkumai yra vos keli - erdvės trūkumas ant galinių mini sėdynių ir nedidelis bagažo skyrius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji buvo pakeista iš mechaninės į elektroninę.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių 1997 ir 1998 metais.

Automobilis buvo reklamuojamas legendinio F1 lenktynininko Ayrton Senna:


Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
virusas | 2013-09-22
buves fanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebyra
arkos rudyja
super super ziurek i arkas ir faras faros turi buti ne angliskos arkos ne su veziu
Pilnas atsiliepimas...
Arwis | 2011-12-05
HONDA Prelude
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras automobilis, patikimas ir saugus. Grazus salonas ir patraukli issore. Variklis kaip bite jokiu problemu nera. 2.0 16v Tik tai kas devisi, o tai yra stabdziu kaladeles, tepalai, filtrai, traukiu apsaugos kaip ir viskas.
Pilnas atsiliepimas...
virgis | 2010-02-01
Istvermingas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, puiki pakaba, puikus patikimumas. Nebrangios detales, jas rasti ne problema (isskyrus kebulo). Labai smagus automobilis su puikiu dizainu. Jam butinai reikia minimum 17 coliu ratlankiu!
Rudys, nepraktiskas, sunkoka eksploatuoti ziema. Prasti stabdziai. Galetu buti galiniai varomi ratai :)
Tai automobilis tinkamai priziurimas, kuris gali vaziuoti metumetus. Aisku ir jis ne be trukumu. Pirmiausia jis rudija – ypac galines arkos, slenksciai, yra rudziuir ant dureliu, nors jos berods nebuvo pazeistos. Visgi rudys nesidaugina kur papuole – ant stogo, aplink langus ar kitur. Antra – automobilis labai renka dregme salone. Problema yra vandens latakuose, kurie uzsikemsa ir vanduo pradeda begti i bagazine ir ant galiniu sedyniu. Net jei sutvarkai sia problema, automobilyje yra dregna. Tas pasijaucia esant lietingam orui – daznai stipriai apruksta langai. Tai problema ziema, na dar rudeni, taciau visiskai nepastebima vasara. Man nuolat nekontaktuoja vieno priekinio zibinto fyshke. Pasikeiciau – vistiek prisvilo. Lemputes naudojamos tinkamo galingumo. Kogero rimciausias minusas – prasti stabdziai. Kadangi pas mane nera ABS reikia tikrai moketi stabdyti, be tostabdziai palyginti nejautrus ir susidaro silpnu stabdziu ispudis. Buvau pasikeites visus stabdziu diskus ir kaladeles i naujus, taciau smagiai stabdesi tik kokias kelias pirmas savaites. Veliau jautrumas dingo. Ant galiniu stabdziu disku aiskiai matyti, kad kaladeles prastai priglunda prie disko. Cia gali buti suportu problema. Butu gerai pasikeisti ir naujus suportus. Negerai ir tai, kad soniniai veidrodeliai nesildomi – ziema to labai truksta, priekines sviesos yra prastos, apsisukimo spindulys didelis, blogas matomumas atgal. Dabar apie gerumus. Ju daug. Su varikliu aboliuciai jokiu probelamu, pakaba taip pat labai patikima ir istverminga. Automobilis puikiai stovi ant kelio, variklis taip pat pakankamai smagus. Interjeras labai patogus – viskas po ranka, sedynes turi gera sonini palaikyma, taciau jos gali buti mazos stambiam zmogui (stambiam sis automobilis apskritai bus mazas :)). Vairuoti tikras malonumas. Visi el. prietaisai veikia kaip laikrodis. Pavaru perjungimas labai tikslus ir malonus. Jei mylesi si auto – vaziuos jis amzinai. Zodziu trukumai smulkus, visi pagrindiniai dalykai – uzsitarnauja tik geriausius vertinimus. 2.0 litro. Megsta aukstus sukius, taciau silpnokas prie zemu. Taciau pakankamai galingas kaip tokio litrazo ir be turbinos. Labai svelniai ir tolygiai dirba. Labai patikimas, jokiu zugesimu be priezasties ir pan. Geras budas patikrinti ar automobilis nedauztas i prieki – patikrinti tarpus tarp priekio detaliu: lempu, sparnu, kapoto. Suvesti sias detales, kad tarpai butu vienodi, labai sunku. Taip pat nepamirsti korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
Laurynas | 2009-05-28
Honda fanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus ir greitas
Arkos
Automobilis veratas demesio. Jaunatviškas iskirtinio dizaino, net po 15 metu nuo gamybos pradzios neatrodo senas. Aisku automobilis tik dviems, bet esant reikalui galiam ir 4 sutalpinti. Vienintele sio automobilio beda yra galines arkos, sia problema daug kas bande isspresti ir tikrai yra budu kaip sustabdyti rudis. Varikliuku modifikaciju yra 3. Ir jie kaip lego konstruktorius viena detale nuo vieno, kita nuo kito ir gauname daugiau AG ir nm. Kuro sanaudos ivairios, Honda turi toki privaluma, kiek spaudi tiek ir ryja. Perkant automobili didziausia demesi sirkite kebulo buklei, t.y. ar masina nebuvo dauzta. Pakelkite gumas ir ziurekite ar kantas yra lygus, be pazeidimu. Varikli siems auto labai sunku uzdrozti, bet siulau paziureti ar niekur skysciai lasa. Savaime aisku arkos, jeigu jos sveikos patartina nupurksti antikorozine danga vidines puses (Ilgiau isliks sveikos) Gero vazinejimosi. www.hp4.lt visada rasit patarimu ir pagalbos jeigu kils bedu.
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2009-04-17
Geras sportinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus variklis, puiki patikima pakaba, labai gerai laikosi kelio,puiki vairuotojo vieta. Viskas gerai veikia ir visur jauciama kokybe.
Rudys, keletas smulkiu idu. Visiskai nepraktiskas ir aukstesniam kaip 1,90m ugio zmogui tiesiog nepatogus daznai naudotis.
Labai gerai suprojektuotas automobilis: rimta sportine pakaba, labai gerai laiko kelia, nes visi 4 ratai nepriklausomi. Posukiuose galima ivaziuoti tikrai dideliu greiciu. Kaip priekiniais ratais varomam automobiliui tailabai geai. Beje galiniai ratai pas si auto yra vairuojami. Labai smagi vairuotojo vieta, viskas limpa prie ranku. Galines vietos skirtos cigareciu pokeliams veziotis :) Bagazine maza, bet ne miniatiurine. Galines sedynes nenusilenkia normaliai, todel nieko didesnio nepavesi. Elektronika veikia be priekaistu ir apskritai viskas veikia puikiai. Dizainas - skonio reikalas. Man jis patinka, interjeras isviso cool. Siaip jau priekio kebulo detales gana sunku suvesti po avarijos, kad jos graziai susideliotu ;) cia toks pastebejimas. Bendrai vairuoti si automobili labai smagu, labai puikus kelio rysys suvairu, automobilis nelinkes svirti posukiuose, yra labai labai stabilus. Puikus 2.2 VTEC variklis, 185AG is tokio litrazo yra nemazai. Variklis ziauriai megsta aukstas apsukas, po 4000 apsuku atsidaro antras kvepavimas. Variklis stipriojiautomobilio puse - jis dinamiskas, sportiskas ir padaro geda beveik kiekvienam 3 litru motorui. Problemos: rudys, rudija galines arkos, slenksciai, dureliu krastai. Stabdziai nera labai efektyvus, aisku neskaiciavau metru per kiek sustoja, taciau pas daugeli kitu automobiliu stabdziai gerokai jautresni, todel susidaro ispudis, kad Preludei truksta stabdymo jegos. Net ir pasikeitus stabdziu kaladeles ir stabdziu diskus i naujus, galiniai stabdziu diskai netolygiai stabdo - tai matosi ant disko susidevejimo tolygumo. Detales nebrangios, gauti nera jokiu problemu. Teko kelis kartus keisti priekines pakabos virsutinius sarnyrus, nors originalus laike kokius 13-14 metu :D nes kai keiciau buvo dar originalus. Turiu problemu su vandens patekimu ant galiniu sedyniu, todel viduje gan dregna ir tai matosi del didelio langu rasojimo dregna diena. Siaip rimtu bedu neturi, variklis dirba gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Vilmis | 2009-02-22
Vilmis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manau pats geriausias motoriukas shitam modeliuj kurie nenori daug investiciju, na kebulo detales brangokos, tachiau variklis 2.0l 500 lt dezhe 150 lt, centai palyginus su 2.2vtech aishku traukos net nelyginu:) 2.3l varikliai labai nelaiko, isidejus chipa apsukas lauzhia iki 8000 tukst apsuku:) smagi miesto mashinyte, dar virino galines arkas ju liga , retas atvejis kada jos sveikos, na nebent jau nusipirktumetia su tvarkytom, tvarkymas apie 650lt, dar ishilus pilnai varikliuj kartais neuzhsiveda tai uzhvedimo reles problema smulkmena kurios vis neprisiruoshiu susitavrkyti. 2.0l 16v karteri, visus stabdzhiu diskus ir kaladeles, einami dalykai tepalai filtrai. del savo noru keichiau salona, dejausi kietesnes spyruokles, chip`a.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-02-03
Puikus, sportiskas ir patikimas automobilis!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai – puikus patikimas variklis, labai patikima, puiki honda kokybe ir puikus valdomumas, rimta sportiska pakaba ir t.t.
Minusai – rudys, bloga garso izoliacija, anksta.
Pries kone 6 metus pirkau Honda Prelude 94m. su 2 litru varikliu. Norejau sportisko automobilio, bet kad butu tikrai patikimas. Nesinorejo remontuoti jo kas 2 menesiai kaip kai kuriu liaudyje gerai zinomu masinu. Pasirinkau 2 litru varikli, nors visi gerai zino koks galingas yra 2.2 motoras, taciau tais laikais su siuo varikliu Prelude buvo vos ne dvigubai brangesnis. Prelude tikrai patikimas – beveik nieko neremontavau per siuos metus – pakeiciau keleta sarnyru, sailentbloku ir radiatoriu. Tiesa sakant ir siu dalyku galejau nekeisti, bet norejau masina laikyti puikiame stovyje. Jokiu barskesiu, klibesiu ar neveikianciu elektronikos dalyku nera ir nebuvo. Kas tikrai yra blogai – tai rudijimas. Apie galines arkas – rudija smagiai. Visokie kosmetiniai dalykai nepades, isskyrus arku pervirinima. Sita reikala pasidariau – kol kas laiko antra sezona be jokiu pusleliu. Aisku garso izoliacija, ne pati geriausia, gale sedynes juokingos, nors esant reikalui ir nemazas zmogus ten sutelpa :) Bagazine beje ne tokia ir maza, bet sedynes gale pilnai nesusilenkia. Priekines sviesos ne pacios geriausios. Na o labiausiai patika Prelude dizainas – tiek viduje, tiek isoreje. Uzmovus normalesnius ratlankius automobilis atrodo puikiai, viduje yra tikrai labai patogu, neziurint i nestandartini dizaina. Na viduje sedeti tikras malonumas, ilipi ir islipti nesinori :) Na 2 litru varikliukas ne pats galingiausias, bet tikrai neblogas (palyginimui – vaziuoja smagiau nei audi coupe 2.3), nes visu piorma yra labai patikimas, antra labai graziai dirba ir trecia yra gan dinamiskas. Teko padraguoti su ne vienu automobiliu, tai sakyciau vaziuoja geriau uz dauguma 2 litru ne turbo varikliu (prasciau uz Calibra 2 dohc, bet geriau nei eclipse, audi 2.0 ir pan.). Del ekonomijos – taiu nera pats ekonomiskiausias variklis, vidurkis apie 10, ziema mieste ir kokius 12-13 paima. Na, maziausiai spaudziant trasoje ima kokius 7.5, bet maziau nelabai. Labiausia patiko patikimumas – per 6 metus nieko nedariau, tik filtrus ir tepalus keiciau. Dirba kaip laikrodis, apsukos nesokineja. Cia honda zino kaip dirbti :) Kaip minejau - pakeiciau keleta sarnyru, sailentbloku ir radiatoriu. Sarnyru kaina apie 50 lt, radijatoriaus 300 lt. Detales visai naujos, taip kad kainos tikrai nesikandzioja. Is sios besidevincios detalios kainuoja panasiai kaip civic. Brangios tik kebulo detales – ypac priekines faros, nes ju negamina jokie taivaniai (nebent vadinamos tiuningines). Galiniu arku remkomplektu prelude taip pat nera, bet pritaikomi civic. Bendrai paemus pinigu per 6 metus ant remonto isleidau kogero maziau nei turedamas audi coupe 2 metus. Aisku reikia nusipirkti gero stovio automobili kitaip niekas gali nepadeti :( Perkant patarciau pasiziureti galines ratu arkas, ar nebuvo rimciau dauzta, nes su tokiom megsta palakstyti jaunuoliai. Labaiusiai sakyciau kreipti kaip isdevetas vidus – jis daug pasako apie automobilioi prieziura.
Pilnas atsiliepimas...
Kolega | 2008-11-20
Honda Prelude 2,0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai puna galines arkos, reikia gerai priziuret, pakeitus dalis (nusipirkus ne pigiausias) apie jas galima pamirst. 98 kW per mazai 1200 kg. Reiktu imti su 2,2 varikliu. Ryja vis vien tiek pat. 2,0 SOHC Keiciau stabdziu diskus (nuo gimimo su jais niekas nedaryta) ir kaladeles. Pakeistos vairo traukes, sarnyrai, galiniai guoliai, kelios tarpines. Problemos su elektra, reikia gerai perkratyt visus laidus, ryja tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
enjoyer | 2008-09-09
Honda Prelude 2.0 Sohc 98kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stabiliai laikosi ant kelio. 2.0 per silpnas variklis. Geriau rinktis 2.0 vtec. Vartoja tiek pat kuro, o vaziuoja gerokai geriau. Ligos: priekiniai stabdziu diskai ir RUDYS. 2.0 Sohc 16v Nieko rimto. Einamieji darbai. Mechnines dalys nebrangios. Kebulo dalis sunku gauti.
Pilnas atsiliepimas...
asdfg | 2008-07-04
Prelude
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas butu puiku, apart kad reikejo pirkti su 2.2 varikliu. 2.0 Stabdziu diskus, kaldaeles; apatini sarnyra; vairo traukiu antgalius; pr. stabilizatoriaus traukes. gal, stabilizatoriaus gumas; duslintuvo remontas; galiniu arku remontas;
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt