Markės
572 iš 1404
Infiniti G35 2003 - 2006
Infiniti G35, 2003 - 2006
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Infiniti G35 2003 - 2006Infiniti G35 2003 - 2006Infiniti G35 2003 - 2006Infiniti G35 2003 - 2006Infiniti G35 2003 - 2006Infiniti G35 2003 - 2006
G35 yra bazuojamas ant Nissan FM platformos ir ja dalinasi su Nissan 350Z ir Infiniti FX modeliais. Sedanas gali būti gaminamas su visų varomųjų ratų technologija gauta iš Nissan ATTESA E-TS AWD sistemos. Ši sistema perduoda 100 % galios galiniai ašiai važiuojant pastoviu greičiu, bet spurtuojant sistema iki 50 % sukimo momento perduoda į priekinius ratus. AWD sistema taip pat perleis sukimo momentą priekiniams ratams jei bus prarasta traukos kontrolė. Tai vyksta milisekundžių eigoje. Ši technologija pirmoji panaudota 1989 Nissan Skyline GT-R automobilyje.
Infiniti G35 buvo nominuotas Šiaurės Amerikos metų automobilio rinkimuose 2003 metais. Tais pačiais metais jis tapo žurnalo „Motor Trend“ metų automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
G35 Nismo | 2017-01-04
Karsto temperamento Sportinis sedanas, pritaikytas maloniai važinėti greitkeliais, reikalaujantis dėmesio ir piniginių investicijų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, išvaizdus, retas, aki traukiantis, gana patvarus
Retas, skirtas USA rinkai, reikalauja prieziuros, brangi eksploatacija.
Tai greitas, išvaizdus, nepraktiškas automobilis jaunam žmogui, norinčiam išsiskirti iš minios. Jo eksploatacija nėra pigi. Daugelis žmonių kreipia į jį dėmesį, nes jo dizainas nėra pasenęs. Valdomumas ir dinamika yra stulbinanti, jis begėjasi vos per 6,2sek., to gausiai pakanka darant lenkimus ar norint kažką nubausti kelyje. Tačiau eksploatuojant jį miesto režimu, susiduri su keliais trukumais: visu pirma šis automobilis yra skirtas USA rinkai, jo veidrodėliai nėra sferiniai + nebuvo šildomi, teko instaliuoti šilimo elementus ir pakeisti originalius veidrodėlių stiklus sferiniais, kita bėda - mažas ratų pasukamumas, taip pat miesto ekslpoatacijai truksta parkavimo davikliu, bamperiai yra platus, su tuo galima sugyventi, tačiau parkavimo metu nepatogumų atsiranda. Perkdamas automobili susiduriau su keliais korozijos žydiniais, rudyja virs priekinio lango stogas ir duru moldingai prie langų. Norint ji eksploatuoti musu klimatu iškarto reikia daryti antikorozini. Jo pakaba yra daugiasvirtė aliumininė, per visa eksploatavimo laiką teko keisti: vairo traukes kartu su antgaliais(traukės nueina labai greitai, dalis patarčiau pirkti tik originales, gerų gamintojų), taip pat teko keisti stabilizatorių gumas, kaladėles, tekinti stabdžių diskus(petarčiau keisti stabdžių suportus ir diskus efektyvesniais, jie nėra pritaikyti dideliems greičiams). Taip pat teko keisti alkuninio veleno padeties daviklį ir perrinkti generatoriu, kadangi pastrigo guolis. Turint šį automobilį automatiškai susiduri su (lietuvos meistru/autodetalių pardavėjų žinių stoka) žinant, kad tai yra visiškas Nissan 350z analogas, ir daugėlis variklio dalįų tinka nuo tų pačių Renault Vel Satis su varikliu (VQ35DE) klausimų kyla vis mažiau. Automobilyje sumontuota 4 kartos Stag dujų įranga, dujų sanaudos miesto režimu 16-20 labai priklauso nuo važiavimo styliaus, trasoje 9-11. Tai puikus automobilis žmonėms, norintiems išsiskirti iš minios. Pagal viską tai yra Nissan 350z, o tiksliau tai Nissan SKYLINE v35 kėbulu, gamintas japonų rinkai, su visais Nissano privalumais ir trukumais. Varikliai VQ35DE yra aliumininiai, pastoviai dirba prie įpatingai aukštų temperatūrų, dėl to jie yra lepūs tepalų kokybei, pilu tik MOBIL 1 0w40. Šie varikliai valgo tepaliukus, tenka dapilinėti 1l / 2500km + keisti juos kas 10/15tukst. km intervalu. Variklis dirba tyliai, žemais sūkiais, paspaudus įpač maloniai murkia! Gerai sugyvena su LPG, tik tenka dažnai keisti žvakes. Dalys yra brangios ir dažniausiai viską reikia užsakinėti. Kėbulo dalių yra daug Lenkijoje, kainos ten nėra kosminės, bet tai ne Golfo klases automobilis, tad reikia buti pasiruosusiems paislaidauti. FIltrai - yra pigiausios eksploatasines medziagos siam automobiliui. Butinai reikia tikrinti nissan atstovybeje, Ieskoti korozijos pedsakus ant stogo, duru moldingu. Tikrinti variklio darba, BUTINAI TIKRINTI TEPALO LYGI! BUTINAI tikrinti Ausinimo skyscio lygi! (atsiranda problemu su audio magnetola, ji yra vientisas blokas su klimato kontrole, pasitaiko daznu gedimu) Tikrinti pakaba! Neimti Lenkisku/Kinisku daliu, siam automobiliui naudoti tik originales geru firmu japoniskas dalis. Naudotu daliu gausu Lenkijoje. Patarimas perkanciajam - automobilis yra analogas NISSAN 350Z, ir visiskas brolis dvynys NIssan Skyline v35 kebulu
Pilnas atsiliepimas...
 
Infiniti modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai     Q30
  Vidutiniai    G35G SedanQ50
  Dideli    M35/45M
  Kupė    G35G Coupe Q60
  Krosoveriai    EX
  Dideli krosoveriai     QX60
  Visureigiai    FXFX
  Dideli visureigiai    QX56QX56
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai