Markės
584 iš 1404
Jaguar S-Type 1999 - 2008
Jaguar S-Type, 1999 - 2008
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.67% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Jaguar S-Type 1999 - 2008Jaguar S-Type 1999 - 2008Jaguar S-Type 1999 - 2008Jaguar S-Type 1999 - 2008Jaguar S-Type 1999 - 2008Jaguar S-Type 1999 - 2008Jaguar S-Type 1999 - 2008
S-Type yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gaminamas ant platformos, kuria dalinasi su Lincoln LS. Buvo gaminamas ir S-Type R, kuris buvo tikimasi kovos su BMW M5 ir Mercedes e55. "R" versija turi V8 390 AG variklį ir galėjo akseleruotis 0-100 km/h per 5.6 s. 2004 metais S-Type buvo nežymiai atnaujintas – pakeistos radiatoriaus grotelės, galiniai žibintai, gavo aliumininį variklio dangtį ir naują 2.7l V6 dyzelinį variklį.
Šiuo metu vis dar galima šį automobilį užsisakyti Jungtiniuose Arabų Emiratuose.

Šį automobilį yra paminėjęs reperis Kanye West albumo „Late Registration“ dainoje „Hey Mama“, kur yra tokia eilutė: "Imma get you a jag, whatever else you want; just tell me the kind of S-Type Donda West like".
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
Alfred | 2016-06-14
Jaguar S-Type 4.0 2000m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas
kuro sąnaudos didokos, automatinė greičių dėžė lėtai veikia.
4 litrų 203 kW variklis galingas ir smagus tiek mieste tiek užmiestyje. Automatinė greičių dėžė veikia lėtai, ilgai galvojanti, reikia prie jos priprasti. Salonas komforto tikrai pakanka, gale vietos mažoka. Važiuoklė minkšta ir stabili, automobilis gerai stovi ant kelio. Automobilį drąsiai galima vadinti limuzino klasės. Variklis puikiai priima dujas. Dujų sąnaudos apie 20 ltr. Eksploatacija nėra pigi, bet gedimų tikrai nėra daug. Brangūs ratų guoliai (naujas priekinis guolis virš 200 eurų, alternatyva dėti dėvėtą), turėjau problemą su aušinimo sistemos flanšu, kuris deformavosi ir praleido antifrizą, dėl ko pradėjo kaisti variklis. Panaršius internete radau labai didelę pasiūlą tų flanšų (plastikinių, aliuminių) tai įtariu, tai bėda visiems modeliams. Pakeičiau į aliuminį ir problemos dingo.
Pilnas atsiliepimas...
Jag | 2015-02-04
Jaguar S-TYPE 2.7D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus, solidus, komfortiskas su protingomis kuro sanaudomis automobilis
nera
Jaguar s-type 2.7 Biturbo dyzelis (152kw 435nm) 6 pavaru ZF deze. Puikus automobilis. Labai tylus komfortiskas, greicio visai nesijaucia. Puiki trauka, pirmas automobilis kuriame galios tikrai netruksta, nors turejau kelis ir galingesnius (daugiau kw)! Greita, sklandziai, svelniai veikianti deze. Galima "plaukti" arba azartiskai vaziuoti. Salonas kokybiskas, solidus, lieciamas didelis ekranas, medzio apdaila, jei neklystu riesutmedis lakuotas sukuria prabangos ispudi. Isore asmeniskai man labai patinka - klasika nesensta. Pakaba tikrai komfortiska. Apskritai man akimis vieni pliusai. Kuro suvartojimas perkant toki automobili neturetu buti aktualu, jei kam idomu - ziemos metu (webasto) miesto rezimu 18-19 litru siekia, labai graziai vaziuojant - 12.. Uzmiescio salygomis greitis iki 100 - 7, nuo 100 - ... 9-11.. Tikrai puikus automobilis, labai rekomenduoju! Trauka visame sukiu diapazone. Nera kazkokiu dideliu ypatybiu, kaip ir kievienam auto prieziura. Geri tepalai, filtrai ir tt. Stovi dirzas, ne grandine! Turbinos 2, nekelia jokiu problemu. Galios fanatams- galima "isoperuoti" aplinkosauginius filtrus +20ag, galima liaudiskai "cipuoti" bus 260ag. Beje garsas motoro labai malonus. Palyginimui: trauka geresne nei saab 9-5 aero 184kw automato, audi alroud 2.7 biturbo benzino automato.. Man brangiausiai kainavo pavaru dezes tepalo keitimas, tepalas tik originalus litro kaina apie 200lt telpa 11l, + filtras, tarpines.. Keiciau tik "del saves", o ne kad kazkas blogai buvo. Apkritai visi imanomi tepalai, skysciai, filtrai buvo pakeisti tik nupirkus auto. Pakabos detaliu kainos gal kiek didesnes, bet tikrai nera taip baisu, kainos tokios kaip ir kitu tokios klases automobiliu. Kaip ir kiekviena automobili pries perkant tikrinti, nera kazkokiu isskirtinumu.
Pilnas atsiliepimas...
nolag | 2012-01-15
Jaguar S-type 2.7 D 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagiai rieda, gan ekonomiškas automobilis, dalys nėra palyginti brangios, garso įzoliacija nepriekaištinga.
Nėra
Automobilio surinkimo kokybė labai gera. Rieda labai smagiai palyginti su kitais šios klasės markių modeliais. Tolimose kelionėse nepamainomas automobilis. Variklis yra gan lepus, reikalauja specialaus tepaliuko. Bet kaip tokios klasės automobiliui nėra labai ypatinga priežiūra. Dalys nelabai brangios. Pvz. Audi A6 2002 2.5TDI pagrindinio diržo keitimas kainuoja ~ 2000Lt, o Jaguar'o ~1500Lt. Kai kurios dalys pigesnės negu liaudies pamėgtų automobilių tokių kaip Audi, Bmw, Mercedes (turiu omenyje tokių pat metų kaip Jag'as). Nuvertėjimas yra, bet nelabai žymus. Būtinai nusivarykite į autorizuotą servisą ir prisijunkite prie kompiuterio. Patikrinkite ar kairėje pusėje turbina dar neleidžia tepalo (nes pasitaiko tokių atvejų, kad ji nespėja po didelių sūkių atvėsti ir pradeda leisti tepaliuką).
Pilnas atsiliepimas...
Gedas | 2012-01-10
JAGUAR S TYPE 1999M
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vaziuot,gerai traukia,variklio labai malonus garsas ausiai spaudziant akseleratoriu iki dugno :)
PUVA,Pastovios problemos su elektra,generatoriaus isemimas autoservise trunka ~5paras :D
JAGUAR S TYPE 1999Metai, ,juodas odinis salonas APD ir t.t. 4litru 202kw Masina kol vaziuoja tol gerai,vaziukles remontas kainuoja MILZINISKUS PINIGUS. Sake (Nauja2500lt) ir papildomos vaziuokles detales tikrai gana brangios. Kuro sanaudos uzmiestyje ~16 litru mieste ~25. Vasara stabilus auto,ziema konkretus vezys ant ledo :D Pasiziurekit ar nesupuves dugnas,patikrinkite autoservise vaziuokle,jeigu su dujomis vazinejo savininkas paziurekite 70km/h vaziuojant spustelejus akseleratoriu ar neimeta laisvos pavaros arba nedreba variklis.
Pilnas atsiliepimas...
vienas | 2008-12-01
Jaguar - S-type 2,7D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
turėjau kelis aukštesnės klasės automobilius(MB), važinėjau tarnybine Lexus GS, todėl, manau, kad galiu lyginti. Tiesą sakant, sunkiai lyginamus dalykus. Tokio komforto dar nebuvau patyręs (nors Lexus priekaištų irgi neturiu). Ko gero vienas tyliausių dyzelinių variklių, salone variklio visai nesigirdi, net važiuojant didelėmis apsukomis, puikus ir prabangus interjeras, specialiai jaguarui gaminama ypač kokybiška audio aparatūra, išskirtinis jausmas, riedant mūsų gatvėmis. Puiki trauka 207 AG,7 pavarų automatinė ir sportinė mechaninė greičių dėžė. Nesinori atrodyti entuziastingam, kaip kokiam vaikėzui, bet net ir išrankiausias kolega, automobilininkas, pavairavęs negaili pagyrų. 2.7 AJD-V6 BiTurbo Tepalus, filtrus, žiemines padangas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Jaguar modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Vidutiniai    X-Type XE
  Dideli   S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai  XJ-SerijaXJ-SerijaXJ-SerijaXJ-Serija
  Kupė   XK-SerijaXK-Serija 
  Visureigiai     F-Pace
  Sportiniai     F-Type
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai