Markės
894 iš 1911
Lada Vesta, 2015 - dabar
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.420% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 12
21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
Afterday Project | 2024-01-02
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2024 m. sausis)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Retesnis už Lamborgini ))
Stereotipai ))
Mano Ladutes dienoraščio tesinys )) Rida šiam momentui 64189 km, niekas nebuvo sugede. Tik po keliones i Kipra (ten savaite nuomavomes Kia Stonic kairevairi automata, gero ispudžio nepaliko) pagaliau numiro gamiklinis akumuliatorius AKOM, bet atlaike 5+ metus, manau neblogai. Idejau Exide AGM, nes rudeni pagaliau sudejau muzika i mašina (10 garsiakalbiu Focal, 2 subai ir 2 stiprintuvai Alpine), nusprendžiau netaupyti an elektros )) Atsarginiu daliu problema išsprendžiau radikaliai - nusipirkau dar viena Vesta su rida 25000 km, truputi pastumta šonan, ir del detaliu trukumo nurašyta kaskininku i totala. Šeimininkas buvo mielas senjoras 80+ metu, taigi auto geroje bukleje, varikilis dainuoja, deže nepažeista. Sulenktus rato svirti, stabilizatoriaus trauke ir vairo antgali isigijau Autodoc už 42 eur ir viska pakeičiau pats, taigi automobilis jau atgavo mobiluma, bet ar atstatineti ir registruoti ar palikti kaip donora pagrindiniam dar mastau. Vasara planuojama eiline kelione i Berlyna per Lenkijos pamario kurortus, primenu kad Vesta savo eiga jau buvo Budapešte ir Prahoje. Na kolkas tiek )) Su Naujaisais 2024 metais visus, ale kad jie butu geri, draugiški ir turtingi!
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2023-08-30
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2023 m. tesinys)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Retas ir gražus
Atsarginiu detaliu parinkimas ir gavimas gali buti tikras questas
Na ka gi gerbiamieji, sekmingai nukeliavome i Praga, Ladute nepavede, ten ir atgal 2412 kilometru, gavosi 7,4 l/100km išeiga. Bendra rida šiam momentui 60320 km, jokiu gedimu nera, rudeni planuoju keisti žvakes nes praejo jau 40000 km, kartu pažiuresiu su endoskopu i cilindrus kas ten darosi. Na ir tepalas ir filtrai kaip visada 2 kartus per metus keičiami savarankiškai. Kas iš naujo - pakeičiau diskus iš 17" i 16" ale Vossen CVT styliaus juodas "vertuškes", idejau juoda salona, SOS sistema ir Focal ir Bose garsiakalbius vietoje gamykliniu, nauja odini sportini vaira su pašildymu. 2 stiprintuvus ir 2 sub'us Alpine dar nespejau, truksta laiko, gal veliau ar kita vasara. Tai pat kita vasara turbut reikes keisti diržus, rolikus ir pompa, bet bbž gal ir nekeisiu, pažiuresma )) Visiem sekmes ir gražiu kelioniu! Tepalas, filtrai, verte - neikainuojama
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2023-06-15
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2023 m. birželis)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
This is Lada!
This is Lada.
Neužilgo 55555 km ridos, pakeičiau tepala su filtrais, viskas tvarkoje, problemu nera. Gegužės menesį pakeičiau galinius stabdžius į diskinius 260mm originalius (tokius deda tik i 1,8 litro Vestas, iki šiol buvo bugniniai) ir sudejau priekinius stabdžius su 280mm perforuotais diskais (buvo 260mm). Viskas Brembo firmos, užsakinejau iš AutoDoc. Kita vasara eisiu pre sekančio etapo - turbinos ir 200 AG. Dar keisiu salona iš pilko i juoda (visos detales originalios Vesta Sport versijos) apart lubu, jas aptempsiu vietoje., nes netelpa i pašto apribojimus. Dar iki vasaros pabaigos planuojama padidinti garso galias iki 2 KW, bet jau čia jei spesiu. Liepa važuojame su žmona i Praha, po Budapešto anais metais bus antra stambi kelione svetur su Ladute. Parduot neplanuoju, tai neaktualu. To be or not to be with Lada - this is a question (c)
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2022-12-06
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2022 m. gruodis)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras, nepaveda, negenda, nerudija.
Politika.
Na ka gi gerbiamieji, turime 50000 km, jokių gedimų nėra. Rudenį išmokau savarankiškai keisti programine įranga automobilio smegenyse, išbandžiau kruvą visokių softo variantų, pasilikau geriausia. Jei kas iš Vestų turetojų skaito, tai galesiu atnaujinti arba į naujausią gamykline "prašivke", arba į pagerinta tiuninguota, turesite 10 arklių daugiau. Nemokamai )) Jei nepatiks gražinsiu originalą. Bet manau patiks )) Rašyti afterday.net@gmail.com Kartais atsiranda pardavimui ir Lietuvoje. Na kaip ir kitiems auto - reikia ješkoti "nebito nekrašeno" ir kad pašalinių garsų nebūtų iš variklio ))
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2022-07-26
Lada Vesta SE, 1.6 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Specialus automobilis specialiems žmonems )))
Kalnuose truputuka truko galios, kai kur teko jungtis į 2 pavarą.
Na čia jau kaip automobilio dienoraštis gaunasi ))) Atsiliepimas po keliones į Budapeštą. Važiavome keturiese + bagažas, pradžiai į Krokuvą Lenkijoje, po to per Tatrų kalnus Slovakijoje. Atgal iš Budapešto kitu kalnuotu keliu į Kativicus, po nakvines atgal į Vilnių. Pakeliui aplankem Osvencimo koncentracines stovyklos muziejų (180 km į šona nuo Krokuvos). Kelione užtruko 6 dienas, pravažuota per ta laika ~2600 km, sunaudojimas 7,2 l/100km. Sedynių ergonomika puiki, buvo 3 vairuotojai salone bet vairavau vienas, nei kad nugara skaudetu nei kad hemoras paaštretu ))) Klimato kontrolei net esant +30°C ir daugiau jokiu priekaištu. Automobilis užrekomendavo save puikiai, net nenusičiaudejo, tik po keliones teko pakeisti priekinių ratų stabdžių diskus ir kaladeles, nes kalnų serpantinai truputuka patryne (tai buvo pirmas keitimas). Idejau EGT firmos komplektą, pirkta iš Eoltas (dažyti diskai + skirti jiems keramikines kaladeles, 56 Eur už viską). Keičiau viska pats tai ir čia sutaupiau ))) Tepalas ir antifrizas kaip ir išvažuojant, vienžo patenkintas. Gal rugpjūtį dar į Sopotą Lenkijoje su žmona nuleksime. Geros vasaros, lygių kelių ir sekmes skaitusiems!
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2022-06-22
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2022 m. tesinys)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ne diletantų automobilis. Turi charakterį.
Politine situacija. Nuo tam tikro momento beveik neįmanoma gauti atsarginių detalių.
Tam kas stebi mano atsiliepimus. 42000 rida, virš 3 metų eksploatacijos Vilniuje, garantija baigesi, niekas nebuvo sugęde. Prie telemetrijos ir distancinio užvedimo papildomai įdejau start-stop mygtuką ir BSD sistemą. Liepa važuojam keturiese i Vengrija, bus mankša mašinelei, nes pagrinde kamuojasi mieste. Bbž dabar kas bus su detalem, kada prireiks. Karai, politika, bardakas... Labai traukia eismo dalyvių ir praeivių demesi, jei to nemegstat - nepirkit.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-01
Lada vesta- devintuko žigulio ir Renault mišinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tokių kaip ir nerasta, tik tiek kad pigus perkant
Prasta garso izoliacija, Nekomfortiškas,Prasta įranga ir saugumas, greit rudyjantis
Technologiškai atsilikes praeito amžiaus kurinys su šiek tiek naujesniu dizainu Visiškai neatsparus korozijai. Trumpai: žigulys taip ir liko žiguliu....
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2021-07-14
Lada Vesta SE, 1.6 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galiu buti neobjektyvus, bet automobilis patinka ir tarnauja šeimai tinkamai. Na čia kaip su visom mašinom - arba subinei vežioti, arba šeimos narys ))) Lada Vesta, be abejo, turi savo charakteri ir charisma.
Labai storos priekinio stiklo šonines atramos, reikia priprasti, kartais galima nepastebeti atvažuojančio iš šono arba pestininka. Skanauja benza, bet ne Ferraris. Kietokas apdailos plastikas.
Na ka gi, pamačiau kad Autopluse jau atsirado reeksporto variantu is Voketijos, taigi manau kad yra ir žmoniu kurie domisi realiai šiuo automobiliu. Pradžiai truputuka mitologijos ))) Iš karto išskleisiu mita, kad tai Renault (ar Dacia) su Lada ženkliuku - tai netiesa. Lada Vesta tai rusu platformos B/C viršune, paskutinis iš tikruju rusiškas automobilis, ir tai iš karto jau ir jo pliusas, ir jo minusas. Lada Vesta gaminama ne Toljati, kur gamina Nivas ir prieš tai gamino visa kita klasika, o visiškai naujoje gamykloje Iževske, taigi kokybes standartai atitinka Renault-Nissan-Mitsubishi koncernui, kuriam dabar priklauso ir AvtoVAZ. Lada Vesta turi cinkuota kebula ir "podramnika" (deja nezinau kaip lietuviškai kai kurie žodžiai, bet manau kam reikia tas supras) tai gi tokie dalykai, kaip greitas surudijimas ir neaiškus valdymas jau Vestai nebudingi. Automobilis gaminamas nuo 2015 ir internete dar nera stereotipiniu "surudijusiu per metus". Del valdymo, automobilis turi elektrini vairo stiprintuva is stabilumo kelyje palaikymo sistema (abu Bosch), kaip ir bet kurio elektrinio vairo reikia priprasti, bet kad jis neinformatyvus - nepasakyčiau. Vestos valdymas ir jos manevringumas yra etalonas biudžetines klases automobiliams. Priekyje Vesta turi MacFersson, gale pusiau nepriklausoma balke. Kebulas yra stiprus ir iškabinus mašina deformaciju nera. Pakaba pakankamai kieta, nes naudojami amortizatoriai SAAZ daugiau dujiniai (Rusijos keliams). Jie yra triukšmingesni nei tepaliniai, bet užtat, jei gyvenate kaime, neturesite vargo ))) O mieste išvis nereikes pristabdyt prieš gulinčius milicininkus. Jei netenkins ir tas, tada galima pakeisti i minkštesnius ir komfortiškesnius tepalinius, Vestai ju yra aibe ir nebrangiu užsakant iš Rusijos (Demfi, Asomi, Kayaba ir tt). Variklis, kuris dedamas eksportui i ES - atmosferinis 106AG 1,6L rusu špyžinis variklis 21129, paprastas, pakankamai patikimas, bet uždusintas Euro-6 standartu. Tam patvarkyti yra nebrangiu sprendimu, ir automobilis važuoja žymiai dinamiškiau. Dežes Europai deda Renault JH3, na čia 5 begiu mechanika, irgi seniai žinoma ir patikima. Galima sutikti ir robotizuotu vienasankabiniu transmisiu, bet ju nepatariu, nes jau nebegamina ir turesit su jais vargo ir diskomforto. Interjeras automobilio pakankamai gražus ir ergonomiškas, pagal mane gražesnis nei kokiu senesniu Logan ar Sandero, nors medžiagos naudojamos nebrangios. Ant greičio galima ramiai kalbeti salone nekeliant balso, kaip B+ klases automobiliui garso izoliacija nebloga. Automobilio gale (ypač SW) daug vietos keliams, alkunem irgi nesusispaude. Eksterjeras pagal mane superinis, Vestos dizainas man asmeniškai atrodo geriausias ir ryškiausias, ypač iš šono ))) Kelyje visada išsiskiria, be to Lietuvoje ju labai mažai ir jos visada traukia aki, traukia telefonus ir užkalbina. Del kuro sunaudojimo - na tai nera supertechnologiškas 1 litro turbo variklis, rija jis šiais laikais nemažai ))) Čia jau kaip kam. Jei dažnai važinejat trasa (yra kruizo kontrole) ir 6-7 litrai yra ne problema, galima imti. O jei ir mieste (yra greičio ribotuvas) 9-10 litru ne problema - galima imti ir miestui. Man ne problema abu variantai, pilu ir važuoju. Pravažumas esant gamikliniam klirensui (178 mm sedanui ar SW, 203 mm cross versijoms) stebina, praeita žiema važavo kaip tankas ten, kur kiti sedejo pusnyje (turi diferencialo blokiruotes imitacija, kuri veikia puikiai). Na ka gi. Berods viskas. Jei planuojate Vesta pirkimui ir norite "superspeco" ))) konsultacijos - rašykite afterday.net@gmail.com, nes per beveik 3 metus ir 30000 pravažuotu su ja kilometru žinau visas jos potencialius trukumus, galesiu padeti pasirinkime. Pradinius patarimus ivardinsu žemiau. Per 2 su puse metu pakeite garantijos pagrindu vakuumini šlanga stabdžiu stiprintuvo, buvo lengvai paskyles, pastebejau pats. Tepala keičiu kas 7500 km, neryja, nebega. Elektrika tvarkoje, visos sistemos veikia tinkamai. 25000 pakeičiau žvakes i Denso Iridium. Automobiliai iki 2018 metu gamybos turi tam tikru trukumu, taigi rinkites naujesnius metus. Jei vis del to automobilis senesnis, tuos trukumus galima ištaisyti, kaip padariau aš ))) Venkite robotizuotos transmisijos. Dabar rusai gamina Vestas tik su variatoriais Jatco, robotas negaminamas. Turekite omenyje, kad Sedan stogas nera cinkuotas, o SW - cinkuotas. Del viso kito, galite kreiptis afterday.net@gmail.com, patarsiu kas ir kaip. Sekmes. Ir nespauskit negatyvaus ženkliuko del politiniu prežasčių, ar stereotipu ale "vaz - govno" ar panašiu. Viskas ten gerai su ta mašina )))
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-06
Lada Vesta SE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patinka, nesigailiu kad isigijau.
Jei yra, tai viska atleidžiu )))
Turiu du su puse metu, garantija prie pabaigos, gedimu nebuvo. Rida 28892. Idejau 17 diskus, sportine pakaba (-30), klimato kontrole, antisparna, langu automatika, signalke+telemetrija su distanciniu paleidimu, elektra sudedamus veidrodžius, aptempiau sedines ekooda, idejau anatomini vaira, LCD valdymo skyda. Na ir dar desimtis pakeitimu smulkiu ergonomikoje pagal save. 185 km/h nurodytus pase važuoja ramiai. Toliau "atsechka"
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2020-08-05
Lada Vesta, 1.6 MT, 2019
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas klirensas, erdvus, nebijo prasto kelio ir benzino.
Kol kas nerasta. Savo pinigus kainuoja.
Pusantru metu, rida 19000. Jokiu gedimu. Važuoja ir tiek. Buvau Rusijoje, Lenkijoje 2 kartus, 3 kartus Baltarusijoje. Nei karto nebuvo kad kažkas atsitiktu. Važineja kasdien. Nerudija ))) Daug detaliu tinka nuo Renault ir Nissan. Jei reikia kažko ypatingo visada yra nauju originaliu detaliu Rusijoje, viska galima atsiusti pačiam. Kainos priimtinos, sakyčiau, žemos kaip naujai mašinai.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Lada modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   KalinaKalina  
   Granta
  Kompaktiniai   Priora  
   Vesta
  Visureigiai Niva    
   XRAY
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt