Markės
662 iš 1420
Lamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabar
Pagaliau sulaukėme mažojo Lamborghini – jau senstelėjusį Gallardo pakeitė automobilis pretenzingu pavadinimu Huracan. Galima drąsiai tvirtinti, kad naujoko dizainas yra tiesiog tobulai įgyvendintas Lamborghini propaguojamo dizaino stiliaus pavyzdys – visos linijos tobulai suderintos, agresyvumas spinduliuoja kiekvienoje detalėje ypač priekinėje dalyje, galinėje dalyje pačiuose šonuose sumontuoti išmetamųjų dujų vamzdžiai pabrėžia automobilio plotį. Tiesiog, nėra ką daugiau bepridurti. Prie viso to Huracan generuoja 50 procentų daugiau galios nei pirmtakas Gallardo net nenaudojant jokių didelių spoilerių. Interjero dizainas išliko ištikimas kompanijos tradicijoms – čia vyrauja trapecinės formos, aukšta centrinė konsolė. Medžiagų kokybė, dėka Audi daromos įtakos, lenkia pagrindinius konkurentus Ferrari ir McLaren. Huracan sėdynės standžios, apžvalga į priekį yra puiki, daugelis valdymo funkcijų buvo perkeltos ant vairo, o už jo esantį rodmenų ekraną galima užprogramuoti rodyti įvairiausius automobilio parametrus. Naujas „sportininkas“ turi evoliucinį 5,2 litro V10 variklį su 602 AG galia ir 560 Nm sukimo momentu. To užtenka, kad automobilis nuo 0 iki 100 km/h pagreitėtų per 3,2 sekundės. Automobilio pagreitis yra tiesiog neįtikėtinas, plius vairuotoją džiugina puikus variklio skambesys. Elektronikos pagalba kontroliuojama visų varomųjų ratų sistema normaliu režimu 70 % galios siunčia į galinius ratus, tačiau esant poreikiui gali perduoti ir visą galią. Vairo mechanizmas yra lengvas, tačiau tobulai preciziškas, o keraminiai stabdžiai puikiai veikia net ir ilgą laiką spaudžiant automobilį trasoje. Tačiau pavarų dėžę nustačius į automatinį režimą, o pakabą į minkščiausią režimą, Hurcan tampa pakankamai patogus automobilis - ne toks ekstremalus koks buvo Gallardo arba kaip yra daugelis tiesioginių konkurentų.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Lamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabarLamborghini Huracan 2014 - dabar
Lamborghini modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Sportiniai V10    Gallardo 
    Huracan
  Sportiniai V12 CountachDiabloMurcielagoAventador
    Centenario
  Supercar    Reventon Sesto Elemento 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai