Markės
676 iš 1420
Lancia Ypsilon 2003 - 2011
Lancia Ypsilon, 2003 - 2011
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.026% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 1
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Lancia Ypsilon 2003 - 2011Lancia Ypsilon 2003 - 2011Lancia Ypsilon 2003 - 2011Lancia Ypsilon 2003 - 2011Lancia Ypsilon 2003 - 2011Lancia Ypsilon 2003 - 2011
Visai nauja Ypsilon karta pasirodė 2003 metais vis dar tiktai su trijų durų kėbulu ir buvo gaminama ant antros kartos Fiat Punto bazės. Ypsilon yra perkamiausias Lancia modelis, nepaisant fakto, kad Fiat Auto kompanija bando Lancia reprezentuoti kaip prabangią markę. Variklių diapazonas - nuo 1.2 iki 1.4 litro benzininių iki 1.3 MultJet dyzelinio variklio, kurių galia siekia nuo 44 kW (60 AG) iki 70 kW (95 AG). Antros kartos Ypsilon turi didesnę vidaus erdvę ir daugiau įrangos, kuri apima standartinį ABS, oro kondicionavimo įrangą, bei laisvai pasirenkamą CD grotuvą, autopilotą ir lietus ratlankius. Penkerių durų mini MPV Ypsilon versija yra parduodama kaip Lancia Musa.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Lancia | 2009-10-21
Lancia Ypsilon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, puiki ergonomika,salono erdvė, dinamiški varikliai, maži eksplotaciniai kaštai
Prastas matomumas atgal
Lancia Ypsilon 1.2 8v Oro Automobilis gana neblogai įrengtas: MP3 grotuvas su 6 garsiakalbiais, oro kondicionierius, elektra valdomi ir šildomi išorės veidrodėliai, borto kompiuteris, oda trauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtelė, išties labai padori komplektacija supermini klasės automobiliui. Salone vietos daugiau negu būtų galima tikėtis, nėra problemų važiuojant keturiese.Salonas ergonomiškas, visi prietaisai po ranka. Nors salone plastikas ir kietas , tačiau kokybiškas, malonus liesti. Ypatingai stebina automobilio garso izoliacija ,net ir važiuojant 120-130 km/h nereikia kelti tono norint susikalbėti, to galėtų pavydėti , kai kurie japoniški aukštesnės klasės automobiliai. Kaip žinia automobilis nėra didelis, tad labiausiai yra subalansuotas miestui , tačiau net ir ilgesnėse kelionėse nevargina, nes sėdynės iš ties patogios, gal būt tik trūksta geresnio šoninio prilaikymo. Įspūdį palieka elektrinis vairo stiprintuvas, turintis ,,CITY" rėžimą, kuomet vairas pasidaro labai lengvas (kituose automobiliuose dar nebuvau matęs tokio lengvo vairo) , tai labai palengvina manevravima ankštuose senamiesčio kiemuose. Variklis: 1242cc 8v 60ag Ypatingai dinamiškas ir lankstus ,(vienas iš sėkmingiausių FIAT grupės variklų) nereikalaujantis ypatingos priežiūros bei pasižymintis ištvermingumu. Mieste vidutinškai vartoja 6,5-7,0 l/100km Užmiesty 5,5-6,0 l/100km
Pilnas atsiliepimas...
 
Lancia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži   YpsilonYpsilonYpsilon
  Kompaktiniai    Delta 
  Vidutiniai   Lybra  
  Dideli   KappaThesis Thema
  Kabrioletai     Flavia 
  Mini vienatūriai    Musa 
  Dideli vienatūriai    Phedra 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai