Markės
694 iš 1401
Lexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabar
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžulia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome GS versijoje matytas masyvias priekines groteles – šitai jau matyta. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam nepatinka temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 l benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kągi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Lexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabarLexus IS 2013 - dabar
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS
  Dideli   GSGSGS
   ESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai