Markės
730 iš 1388
Mazda 3 2003 - 2009
Mazda 3, 2003 - 2009
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.412% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 7
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009Mazda 3 2003 - 2009
Mazda3 pristatytas 2003 metais pakeitė ilgai gamintą Mazda 323 modelį. Automobilis gaminamas ant Ford globalinės C1 platformos, kuria dalijasi su Ford Focus, Volvo S40 ir gaminamas ketverių durų sedano arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Naujasis modelis buvo puikiai sutiktas tiek spaudos atstovų, tiek pirkėjų. Priekinėje pakaboje naudojamas MacPherson tipas, o galinėje – daugiasvirtė. Galingiausia versija Europoje vadinama Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) ir turi 2.3 L DISI Turbo 4 cilindrų variklį su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Maksimali šio variklio galia - 191 kW (260 AG) esant 5500 min apsukų, o maksimalus sukimo momentas 380 Nm pasiekiamas prie itin žemų 3000 min apsukų. Tai reiškia, kad variklis akimirksniu reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Mazda3 MPS iki 100 km/val. įsibėgėja per neįtikėtinai trumpą laiką – 6.1 sek., o elektra ribojamas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Mazda3 MPS yra vienas galingiausių priekiniais ratais varomų automobilių pasaulyje. Egzistuoja daugybė Mazda3 MPS skirtumų nuo įprasto modelio. Lyginant su standartine Mazda3, MPS versijoje yra sumontuotos standesnės spyruoklės ir stambesnis stabilizatorius bei geresnių charakteristikų amortizatoriai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Audronijus | 2015-09-24
Mazda 3, 2006, 1.6CD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda.
Rūdys, garso izoliacija, abejotina dyzelio ekonomija, brangu taisyt.
Vienintelis šio automobilio privalumas - išvaizda, daugiau kažko ypatingo kaip ir nėra. Viduj atrodo pakankamai stilingai, bent jau mano akiai, bet panaudotos gana pigios medžiagos. Prasta garso izoliacija ir dyzelinis variklis sudaro visiško barškalo įspūdį. Persėdus iš valdiškos mašinos, pirmas 15 minučių būna labai liūdna, bet paskui priprantama :) Neblogą įspūdį paliko garso sistema - 6 CD changeris su MP3 ir visai pusėtinos kolonėlės (ne BOSE), kaip 2006m mašinoj, tai jau neblogai. Sėdynės pasirodė nepatogios, vairavimo komfortas irgi kažkoks pusėtinas. Borto kompas pasirodė igi labai šiaip sau - labai dideli nuokrypiai nuo teisybės, tiek rodant kuro sanaudas, tiek ir prognozuojamą nuvažiuot atstumą (kiek teko matyt VW ir BMW, tai tokių vėjų nerodydavo). Aišku grožis šios mašinos irgi labai laikinas, nes greitai ir gausiai rūdija, originalūs ratlankiai linkę apsilupinėti. 1,6 dyzelis 80kw. Pakankamai dinamiškas ir galingas kaip tokio dydžio mašinai, nevartojant ralio tablečių ir nesidrąskant tai pilnai užtenka. Realios vidutinės kuro sanaudos - 6,2l/100km (kažkokio kosmoso tikrai nėra, turint galvoj, kad benzininiai japoniškų variklių analogai yra tikrai gana ekonomiški). Pirkau su 100.000km rida (visai gali būti ir teisinga) ir galimai suremontuota po autoįvykio, kilmės šalis - Italija. Dabar važinėju jau ketvirtus metus ir esu prisukęs virš 50.000km. Per pirmą pusmetį nuo pirkimo iš einamų dalykų pasikeičiau visus amortizatorius, akumuliatorių. Ne už ilgo pradėjo braškėt granata, teko ieškot per šrotus po visą Lietuvą, nes keičiasi iš karto visas mazgas (pusašis su dviem granatom), naujos detalės būtų kainavę ~2700Lt 2012-ais metais, na bet po to važiuoklė kažkokių ypatingų problemų nesukėlė. Dar per tuos metus teko pasikeisti oro srauto matuoklę, išsioperuoti DPF'ą (mat važinėju daugiausia mieste ir trumpais atstumais), restaruoti turbiną (~300eur), keisti diodų plokštę, sandarinti purkštukus, pasikeisti škyvą (ir jo gedimo pasekoje sulaužytą įtempėją). Šiaip tai reguliariai išlenda koks nors galas, kurį dažniausiai nepigu būna susitvarkyt. Taigi, ekploatavimo prasme automobilis nėra iš pigiųjų, nors kuro sanaudos ir yra gana džiugios (ypač kuro kainoms esant
Jolita | 2015-06-10
Mazda 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, talpus
Rūdys
Pirktas prieš nepilnus metus. Smagus automobilis, bet kaip ir daugelis dėvėtų auto turi savų problemų. Teko keist generatoriaus diržą ir diržo įtempėją, vairo traukę. Toks automobilis tinkamas kasdien nedidelius atstumus nuvažiuojantiems žmonėms. Variklis 1.6 benzinas, 77 kw. Jei reikia kažkur staigiai prašokt, tai sunkoka, nes lėtai įsibėgėja. Įsivažiavęs traukia gerai, į kalniukus lipa irgi be problemų. Nuvertėjo nežymiai. Išlaikyt brangoka, per 10 eksploatacijos mėnesių nenumatytas remontas ir einamosios detalės kainavo apie 500 Eur.
mm | 2014-01-15
MPS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, grazus
Vaziuokle, nuvertejimas, rudys, brangi eksplotacija
Automobilis isputingai greitas lyginant su savo konkurentu golf gti, greicio atzvilgiu nera ko lyginti.Tokio zodzio kaip komfortas ir ekonomija siame automobilyje nerasite - vaziuokle kieta kaip vezimo, o ekonomija pasibaigia ivaziavus i miesta ar paspaudus daugiau nei 150km/h. 2.3 TURBO pasakyciau kad labai geras variklis, galios turi tikrai daug kurios kaip priekiniais varanciam automobiliui dar sakyciau ir per daug ( galejo gaminti 4x4 kaip mazda 6 mps) taciau yra beda su turbinom, kurios megsta nebeveikti, dar viena beda su turbinom jog megsta leisti tepala del ko atsiranda melsvu dumu, tai nerimtas gedimas bet sutvarkius gan daznai pasikartoja. Eksplotacija kaip sportines masinos ganetinai brangi, tepalai rekomenduojama keisti kas 7-10tukst jei vazinejama didesniais greiciais, aisku diskai, kaladeles kaip sportiniu automobilio issiskiria savo kainom. Nuvertejimas ganetinai didelis per pirmus metus perkant nauja, poto auto kaina krenta priklausomai nuo eksplotavimo Lietuvoje vazinetus auto gerai patikrinti del rudziu, nes ir keliu metu masina jau buna su nemazais korozijos zidiniais ant dugno,patikrinti automobilio aptarnavimu istorija. Vengti tokiu auto su dujomis.
Carppuzis | 2011-01-09
Mazda 3 puikus pasirinkimas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, greitas, patikimas, saugus.
Garso izoliacija.
Automobili parsivariau is Amerikos, nors ir daugelis buvo pries "amerikonus". Parsivariau mazda beveik nauja, su minimalia rida. Su automobiliu vazynejau labai daug, teko vykti ir i ilgesnes keliones po Europa. Visas keliones atlaike be priekaistu. Kelionej vaziavome keturiese tad gale dviems sedintiems vietos uzteko. Taciau bagazines erdves visoms keliones "smutkems" :) nepakako, todel kai kuriuos daiktus teko pasiimti i salona. Na o kalbant apie masinos gedimus tai kaip ir kiti mazdos3 komentaroriai rase apie starterio problemas, tai as galiu patvirtint ir man buvo tokios problemos. Nors man nutiko tik vos 2 kartus, bet del sio gedimo nieko nekeiciau, pastovejus viena diena ji vel pradejo vaziuoti. 2.3 Benzinas/dujos, 162AG, 121KW. Automobilis nors ir automatas dar plius idetos dujos, taciau eina labai gerai. Nors variklis ir nemazas, bet isidejus dujas gali vazyneti pakankamai pigiai apie 10 ar 11l. /100km duju. Na, o benzino ima nemazai, tad stengiuosi su juo kuo maziau vaziuoti. :). Nesijaucia begiu persijungimas. Variklis dirba tyliai. Vazynejau su Mazda 2 metus ir per ta laika pakeiciau tik viena amortizatoriu ir tai tik del to, kad teko vezioti daug sunkiu kroviniu. Amortizatorius kainavo apie 150lt. Automobili kaip ir minejau pirkau is Amerikos, su nedideliu dauzimu. Masina pardaviau uz tokia pacia kaina kiek ir buvau mokejes. Manau pardaviau paciu laikus, nes isejo naujas mazda3 modelis ir kaina turetu labai greitu kristi. Mano automobilis buvo beveik naujas tad nesusiduriau su didesnem problemom. Tad nelabai galiu ka ir patarti, gal tik pasidometi daugiau tomis starterio probemomis.
jurate | 2010-05-28
mazda 3 turi ir problemu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki isvaizda
starteris
mazda3 grazi patogi masinyte,bet turi problema su starteriu,nepaduoda garso signalo,tai gan didele problema,nes nezinai ar uzsives variklis ar ne,ir tai daugumos mazda3 problema,po 1val.ar 2val.ji vel uzsiveda 1.6 benzinas
Olegas | 2009-02-23
Mazda 3 vienas geriausiu pasirinkimu, jei neziuresi i kai kuriuos tukumus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai – labai praktiskas automobilis. Patogus, praktiskas, labai patikimas. Svarbiausia – jis kainuoja pigiau uz daugeli konkurentu. Be to tai gan patrauklaus dizaino automobilis – idealus variantas jaunai seimai arba puikus darbo automobilis. Ne veltui
Prastos kokybes plastikas, kietoka pakaba. Bendras pojutis, kad tai ekonomines klases automobilis.
Tai labai neblogas automobilis, taciau ne be trukumu. Pirmiausia – tai gan patrauklus automobilis su graziu dinamisku dizainu. Atsisedus krenta i akis gana grazi panele, viskas isties patogu, iprasta ir po ranka. Taciau visur naudojamas pigus plastikas – jie daznai buna paprastas kietas plastikas. Susidaro gan pigoko automobilio ispudis. Raudonai apsviesti rodmenys yra ryskus ir mano galva truputi nerimti. Vairas patogus ir smagus, sedynes neblogos, sedesena auksta. Valdau toki automobili darbe ir tenka nemazai vazineti – nepatinka man jo pakaba. Ji yra truputi per kieta kasdieniniam vazinejimui, aisku automobilis gerai laiko kelia. Is principo tai patogus automobilis, talpus – gale sedintiems vietos pilna, bagazo skyrius didelis. Labai svarbu tai, kad automobilis nelinkes gedimams. Tikrai kol kas nepavede, rimtu gedimu nebuvo, veikia labai puikiai. Teko keleta kartu paremontuoti pakaba, taciau cia kainos yra standartines (aisku jei neremontuosi Vista centruose). 1.6 benzininis variklis yra kaip tik toks kokio ir tikiesi. Nera kazkoks ispudingai galingas, bet ir silpnu nepavadinsi. Vaziuoja taip kaip privlo ir tai yra gerai. Ekonomija taip pat normali – apie 8 litrus vidutiniskai. Manau tai yra normalu.
Eserys | 2008-09-01
Mazda 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
automobilis ekonomines klases. automobilio vidaus apdaila vidutine. po kapotu ne variklis, o "bomba". tikrai ispudingas jausmas kai zinai jog tai tik 1.6 dyzeliukas. 1.6 MZ-CD (81kW) Tepalai ir filtrai.
 
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO