Markės
746 iš 1411
Mazda 3 2009 - 2013
Mazda 3, 2009 - 2013
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013Mazda 3 2009 - 2013
2009 metais Mazda pristatė naują 3 modelį, kuris turi visiškai naują tiek išorės, tiek interjero dizainą. Naujas dizainas yra akivaizdžiai panašus į didesniojo brolio Mazda 6. Naujas modelis yra platesnis, ilgesnis ir lengvesnis nei jo pirmtakas ir turi tą patį 148 arklio galios (110 kW) 2.0 L variklį, taip pat naują 167 arklio galios (125 kW) 2.5 L variklį pasiskolintą iš antros kartos Mazda6, kuris pakeitė senajį 2.3 L variklį. Europos rinkoje Mazda 3 turės i-stop technologiją, kuri taupys degalus net iki 30 % (daugiau negu hibridiniai modeliai). Ši technologija gesina variklį kiekvieną kartą kai automobilis visiškai sustoja, vėliau paspaudus akseleratorių variklis yra greitai užvedamas ir automobilis gali tęsti kelionę, vairuotojui šių procesų beveik nepastebint. Kaip ir ankstesnė karta Mazda 3 yra gaminama hečbeko ir sedano variantais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
Aurimas | 2013-05-01
mazda 3 tinka beveik visiems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymas, variklis, isvaizda, sportiskumas
vis dar ta pati garso izoliacija
Automobilis tikrai grazus (daugeliui) ir traukia aki. Viduje taip pat labai malonu ir jauku, mygtuku valdymas patogus, i prietaisu skydeli ir apsvietima galima ziureti ir ziureti. Taigi su ergonomika viskas gerai, gal tik vienintelis dalykas kuris uzkliuna salone, tai sedint keleivio vietoje priekyje, trupututi kairiajai kojai trukdo gal per daug atsikisusi daiktadieze. Valdymas nuostabus, jautiesi uztikrintai, atrodo kad kur tik panoresi vaziuoti ten suksis ir klausys jusu automobilis. Pakaba pakankamai standi, tas smagu posukiuose, nors amortizuojant viskas dirba pakankamai tyliai, bet ypac komfortiska vaziavima galima pamirsti, gaila siai mazdai vis dar nepatinka vandens pilnos duobes ir zvyrop keliai (garso izoliacija) Variklis 2,5L galios daugiau nei pakankamai, murkia labai smagiai, o trauka tave dziugina visada kai tu to uzsinori. Manau su mechanine greiciu deze butu dar smagiau, nes as vairuoju automatine, bet jos darbas sklandus ir pavaru persijungima pajusti sudetinga. Per keleta metu tvarkyti teko nedaug, keiciau stabilizatoriu, atramini amortizatoriaus guoli, zinoma tepalai ir visa kita, tai kainos buvo tikrai nedidesnes nei konkurentu, nors oficialus atstovai nesidrovi uz tai paprasyti stipriai didesniu sumu. Prie nuvertejimo siek tiek prisideda ir importuojamu siu automobiliu nemazas kiekis is JAV, bet tai gerai nes galima nusipirkti gera auto uz mazesne kaina. manau, kad apziureti reiketu kaip ir bet kuri kita automobili, kazko isskirti negaleciau, yra brangiu detaliu kuriu kainos kandziojasi, bet cia jau atskira tema, apie tai galima pasiskaitineti forumuose.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2012-12-05
Mazda 3 Sedanas 2010 1.6 diesel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymo kokybe,isvaizda,ekonomiskumas
gera,bet ne geriausias garso izoliacija salono viduje
Sveiki, automobilis labai neblogas turejau pries tai senesnes laidos mazda 2008 metu irgi su 1.6 diesel varykliu ,bet sis modelis nustebino beveik viskuom,trumpai tariant galiu ji is po senesnio mazdos modelio ivardinti tik taip: Greitesnis, ekonomiškesnis, patogesnis, ekologiškesnis. Visiškai naujas variklis, nauja transmisija, pakaba ir taip pat tvirtesnis kėbulas.Auto labai ekonomiskas ir manevringas, labai patogus valdymas, viskas padaryta taip, kad vairuotojas jaustusi patogiai. Beto zymiai stipriau pasistengta kovojant su triuksmu slindanciu is lauko,sitoje versijoje jo labai jau mazai,na bent jau mano nes sedano versija vistiek tylesne viduje ,nei hecbeku.Vaziuokle irgi nustebino ji visiskai kitaip jau sugeria duobes ,nei pries tai esami modeliai,.Varyklis mano 1.6 diesel 80 km dirba labai tyliai ir maloniai,labai ekologiska masina kiek zinau tai Co2 emisijos tankis tik 117g/km**atitinka Euro 5 klase+A, Emissions Sticker: 4 (Green) Zodziu pliusu labai daug,o minusiuka desiu ant garso izoliacijos sulaikymo viduje jis nau geras ,bet dar reikia padirbeti. Na pasistenkite nusipirkti su kuo mazesne rida automobili,automobilis nei mazas ,nei didelis,beto labai taupus,galios 1.6 diesel pilnai uztenka .Tiesiog neblogas,isvaizdus automobilis
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2010-06-17
Giedrius Editai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražiai atrodo, spalva graži, Mazda
Na, kad užrakintas ir negalėjau įlįsti į vidų apžiūrėti plačiau, ir dar buvo purvu aptaškytas buferis
Kiek mačiau gatvėje šį automobilį (o mačiau ne kartą, gal net kokius du ar net tris), jis man pasirodė kiek mažokas, nors gal mažesniems žmonėms jis ir tiktų. Dizainas grynai "mazdiškas", atspindintis bendrą liniją. Sėdynės turėtų būti patogios, o kiek pavyko įžvelgti pro tonuotą šoninį stiklą, vairaratis gan patogus ir informatyvus. Tiesa, nelabai supratau dviejų mygtukų, esančių prie cruise control valdymo, paskirties, nes vairas buvo užsuktas labai nepatogiai ir nesimatė, kas ant jų užrašyta. Todėl išvada - ergonomikos salonui truputį trūksta. Pastovėjęs ir sulaukęs, kol atėjęs automobilio savininkas jį užkūrė, išgirdau kažkokį klaksėjimą ir iš to padariau išvadą, kad tai galbūt kompensatoriai (nors gal ir visai ne)? Šiaip jis dirbo gražiai, be jokių pašalinių garsų, tyliai ir ramiai. Nieko blogo apie variklį pasakyti tikrai negaliu, o ir šiaip nieko daugiau pasakyti negaliu, nes jis ėmė ir nuvažiavo. Ai, tiesa, dūmo lygtais nemetė, tai turbūt ir tepalų nevalgo... Na, tokios klasės automobiliai nuvertėja gana lėtai, nors kaip ir aplamai ir visados, visi automobiliai nuvertėja, taigi ir ši Mazda ne išimtis, taigi ir šis automobilis kažkiek nuvertėja, tik nežinau tiksliai, kiek nuvertėja, nes neturėjau jo... Pirkite, tik būtinai jį išbandykite, paklausykite, kaip dirba variklis, kaip sukasi ratai, jei bus blogas - nepirkite, jei geras - pirkite.
Pilnas atsiliepimas...
Edita | 2010-06-11
Rimtas konkurentas Fokus'ui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išsiskiria iš tos pačios klasės automobilių dizainu, puikus valdymas, salono interjeras, sukibimas su kelio danga
Kietoka pakaba (tenka pristabdyti prieš kalniukus), garso izoliacija galėtų būti geresnė
Neslėpsiu, tai mano pirmoji pažintis su Mazda marke. Bet kadangi senokai domiuosi automobiliais, leisiu sau išreikšti nuomonę apie šį automobilį, kuris sudarė puikų įspūdį tiek apie save, tiek apie Mazdą apskritai. Naujoji Mazda 3 - ne tik patraukli akiai savo atnaujintu dizainu (skonio reikalas, bet senoji man nebuvo itin graži, aiškiai trūko dabartinio face-lift'o), bet ir maloniai džiugina puikiu sukibimu su kelio danga, gera trauka bei ekonomiškumu. Patogios sėdynės su geru, bet, deja, nereguliuojamu šoniniu prilaikymu - tiesa, jas susireguliuoti pagal aukštį kiek užtrunka - jei nepasikelsite sėdynės pakankamai aukštai, nuolat trankysitės alkūne į tarp sėdynių esančios daiktadėžės išsikišusį dangtį. Mažiukas ir patogus vairas - su N mygtukų - jų gausu ir visoje panelėje. Apskritai, į standartinę įrangą įeina pakankamai gausi komplektacija, kurią kiti automobilių gamintojai pasiūlytų už kur kas didesnį papildomą mokestį. Labai tiksli pavarų dėžė - visdar vertinantiems mechaniką, tikrai patiks, kaip tiksliai ir sklandžiai perjungiamos pavaros. Puikus galinis matomumas. Tiesiog super "navarotas" - savaiminis variklio išjungimas sankryžose - taip taupomos kuro sąnaudos. Nuspaudus akceleratorių, automobilis nedelsiant užsiveda ir pajuda iš vietos. Tiesa, viso išjungimo-įjungimo proceso beveik nejusti :) 1.6 TD, 109 AG - dirba tyliai ir ekonomiškai, mieste man rijo apie 7, plente - 6 litrus. Nors galia ir nėra didelė, trauka tikrai gera, bet mėgsta dideles apsukas. Kiek žinau, ši trečiukė pagaminta ant Ford Focus bazės, tad ne tik vairavimo malonumas, bet ir eksploatacijos kaštai yra panašūs, t.y. gan nedideli. Kiek teiravausi Vistos vadybininkų, Mazdos dideliu nuvertėjimu nepasižymi - pvz. iš salono išriedėjęs auto, kainavęs apie 60 000 Lt, užregistruotas gali būti parduodamas su maždaug dešimties tūkstančių litų nuolaida, ne daugiau. Be to, Mazdos yra paklausios, tad renkantis sau automobilį ir galvojant į priekį "Ar lengvai iš manęs šią mašiną kas nors po kažkiek laiko perpirks", dvejoti nereikia - atsakymas yra "tikrai taip". Kalbama, kad senos gamybos Mazdos buvo patikimesnės nei naujosios, mažiau byrėjo. Bet, manau, viskas priklauso nuo vairuotojo ir tinkamos automobilio eksploatacijos. Prieš įsigyjant Mazda 3, patarčiau palyginimui išbandyti Ford Focus - tai palengvins apsisprendimą :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai